X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Unreal maptest


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/07-03 16:07, rettet 23/07-03 16:07 
Jeg har nu siddet og rodet med UnrealEd, og er nu ved af være færdig med første kapitel af min egen singleplayer map-pack. Det ville være herligt, hvis jeg kunne få nogen herinde til at spille de 4-5 baner igennem og give lidt feedback.

Det kræver Unreal 1 med patch 226f, hent den her: http://unreal.epicgames.com

Svar her, hvis du er interesseret, så smider jeg banerne i en mail - ca. 5 MB.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 23/07-03 18:01 
Jeps, men er det ikke muligt at smide den på en ftp eller noget, for min mailserver er vist ikke så glad for store filer...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/07-03 18:48 
Jeg har ikke lige noget sted at uploade skidtet...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/07-03 00:07, rettet 24/07-03 10:06 
Ok, så er en download klar.
5 maps - det sidste ikke færdiggjort endnu.

Der medfølger ingen readme endnu, så banerne skal kopieres ind i Unreals 'Maps' directory. Start med at spille den fil, der hedder Intro.unr.

Jeg er godt klar over visse slå- og kongruensfejl i de forskellige translator-beskeder, så don't bother telling me :)

Hent det her! (2.1MB)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 24/07-03 18:47 
Er ved at hente den nu. Glæder mig til at se hvad du har lavet :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/07-03 20:08 
Det sidste map er ikke færdigt i Unrealv2.zip udgaven, jeg arbejder på det, så man kan få en slags slutning.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 24/07-03 21:13 
Jeg kan huske da jeg sad og puslede med UnrealEd til Unreal Tournament... Puha det var et stort arbejde, men jeg fik da kreeret et ganske hæderligt map, selvom jeg kom til at overdrive min brug af corona/lens flare effekten. Desværre er filen for længst blevet slettet, det kunne ellers have været sjovt at se den igen :)
Surt jeg ikke har Unreal1, da jeg også godt kunne tænke mig at se hvad du har fået lavet, DeluxScan!
(...)
KTCKTCSkrevet 24/07-03 22:15 
Hvis du vil købe et eksemplar, så kan vi godt finde ud af det...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/07-03 00:15, rettet 25/07-03 00:16 
Tak for tilbuddet, men nej tak :) Jeg fik næsten gennemført spillet hos en ven i sin tid.
(...)
KTCKTCSkrevet 25/07-03 00:32 
Ok, men det er jo et spil, der er værd at have stående :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/07-03 00:56, rettet 25/07-03 01:02 
Tja, det kan der jo være noget om, men min gamle, slidte skodspand af en computer egner sig slet ikke til spil længere. F.eks. er min mus slidt temmelig meget i stykker og jeg kan, af en eller anden grund, ikke køre programmer i andet end 1024*768! Så for tiden holder jeg mig til konsoller for mit spilfix :)
(...)
KTCKTCSkrevet 25/07-03 01:39 
Nu kunne jeg så slet ikke huske hvordan man kørte maps i Unreal, så jeg vil lige dele min løsning med jer:
Tryk TAB og skriv "Open intro.unr"
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/07-03 10:32 
Man kan også bare venstreklikke på filen 'Play this Unreal Level'... ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 25/07-03 11:46 
Ikke, hvis man har geninstalleret Windows uden at geninstalleret spillet, eller hvis man har installeret UT, for så tror den at den skal køre maps i det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/07-03 16:03 
Ok, jeg gi'r mig. Har du fået spillet lidt?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 26/07-03 02:54 
Ja, men jeg gav midlertidigt op da jeg blev ædt af en fisk. Det var sent, så jeg måtte knalde brikker. Jeg tager udfordringen op snarligst, men du har godt nok ikke slynget omkring dig med medikits ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 26/07-03 14:36 
Medikits er for svæklinge :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/07-03 18:05 
Så er det endelige map færdigt. Det er den endelige udgave og nummer et i en serie. Det inkorporerer flere elementer fra de tre tidligere maps.

UnrealMap - SkyIsles.zip, 800KB
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig