X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fødselsdagskonkurrence


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 03/03-13 00:58, rettet 03/03-13 01:13 
Første konkurrence i P:R's 10 års fødselsdag er nu tilgængelig. Konceptet er simpelt og velkendt for alle der har spillet Trivia - men i stedet for at gætte spil ud fra skærmbilleder, handler det om at gætte P:R-brugere ud fra deres profilikoner.

Der kan spilles et uendeligt antal gange, og hver gang udvælges 20 tilfældige brugere af stigende "sværhedsgrad". Der gives 1-5 point for korrekt svar, flere jo hurtigere der svares (0 point hvis man er så langsom, at man kunne nå at slå det op...).

Konkurrencen løber en uge, hvorefter vinderen findes som den med flest point (udenfor staben, som ikke kan vinde) - eller lodtrækning ved pointlighed. Til præmie kan vinderen vælge et spil blandt følgende:

Bioshock: Infinite, Crysis 3, DmC: Devil May Cry, God Of War: Ascension, Luigi's Mansion: Dark Moon, Metal Gear Rising: Revengeance, Monster Hunter 3 Ultimate, Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch, Persona 4: Golden, Tomb Raider (2013).

Held og lykke.

Gå til konkurrencen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/03-13 08:30 
Sjov konkurrence =)

Tæller jeg som del af staben i denne sammenhæng? (Ikke at jeg kan vinde her, men hvis der nu kom en senere konkurrence der kun handlede om instruktionssættet i Dreamcast SH4 processoren ;))
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/03-13 08:36 
Fik kun 33 på mit første run. Pinligt! :D
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 03/03-13 08:40 
Det kan ikke anbefales at spille fra en smartphone...jeg rammer forkert 1/2-delen af gangene...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 03/03-13 08:59 
22... shame on me. Overrasket over jeg gættede mit eget ikon!
nerosnerosSkrevet 03/03-13 10:47 
Resultat: 32
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-13 10:49 
Søren, kom nu ind i spillet:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 03/03-13 10:57 
Haha det var en kold start prøver igen senere ;-)
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 03/03-13 13:47 
Elgen>
Det kan ikke anbefales at spille fra en smartphone...jeg rammer forkert 1/2-delen af gangene...

Jeg prøvede det af på min iPad Mini, og der fungerede det rigtig godt. Det er selvfølgelig også en meget større skærm :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 03/03-13 14:03 
Jeg gættede kun 1 - Min Captain xD
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
KTCKTCSkrevet 03/03-13 16:52 
Argh, hvor kommer man til at hade Master Chief, Raziel, Link og Kirby... Og alle dem, der har ændret ikon igennem tiden - jeg bliver ved med at huske de gamle ikoner :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/03-13 17:05 
Jeg synes Hanky fortjener en medalje for hyppigst sete billede... I hvert fald i min browser :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 03/03-13 17:09 
Piv! Fik kun 20 point i første tur ^^;
Meget sjov ide. Også sjovt at tænke på hvor mange af os der ikke har skiftet ikon i over 10 år :p
The DaneThe DaneSkrevet 03/03-13 17:22 
Ganske sjov, og "fair" konkurrence :D

Går ud fra rød er forkert, og grøn rigtigt - men er gul så at der er flere muligheder?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-13 17:23 
Gul er rigtig, men betyder at du er langsom :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 03/03-13 17:42 
Så ramte jeg de 100 points. Det kræver også bare nogle hundrede omgange, men nu skete det så :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/03-13 17:55 
Ret træls, at der er 200 forskellige udgaver af Link :/
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/03-13 20:39 
Fik først 98, og ærgrede mig over jeg havde været for langsom på en eller to... Og for lidt siden fik jeg 99.
Det er vist ikke nødvendigt at nævne, hvor mange gange irritationen blev ganget op. :>
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-13 21:04 
Jeg fik 100 på hard mode i går nat. Dvs med en ordentlig kæp i øret :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 03/03-13 21:18 
Samme her - Jack Daniels får det bedste frem i en :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 04/03-13 12:59 
Jeg synes godt at Okotta kunne være med (under eet af sine navne) som et EasterEgg };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 04/03-13 14:48 
Hvem siger han ikke er det? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/03-13 16:47 
99 og så eksploderede mit hoved. Jeg orker ikke at skulle til at lede efter stumperne.
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/03-13 20:45 
Fatter ikke hvordan folk kan få over 60, de første 10 er nemme og så kommer der ellers 10x billeder af folk jeg aldrig nogensinde har set skrive en eneste post herinde før.

Der skal vist lægges mange timer i at studere profil billeder for at ramme de 100% :P.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/03-13 21:57 
Trial and error, og MASSER af det.
Mit eget billede plejer først at komme omkring 16-17 stykker, sådan er det åbenbart at være ny :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
HeroldHeroldSkrevet 06/03-13 11:58 
Jeg er skuffet over at jeg ikke har mødt mig selv endnu, men det er nok en feature :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 06/03-13 12:36 
Jeg har mødt mig selv, men godt nok yderst sjældent. Dog har det været i det første spørgsmål hver gang, så jeg tilgiver systemet :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 06/03-13 13:07 
Jeg har kun prøvet konkurrencen een gang og der var jeg den første der dukkede op - jeg blev lidt forvirret :)
RJKRJKSkrevet 09/03-13 16:31 
Så er det ved at være sidste chance for at nå op på de 100 point, og være med Konsolkongen, Kristensen, Prozel, KTC, Goodtimes og Hanky i lodtrækningen om præmien.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ProzelProzelSkrevet 09/03-13 16:47 
Vi er klar!
WonderboyWonderboySkrevet 09/03-13 16:53 
Opgiver tror jeg :-)
I love monster land
Le RoofLe RoofSkrevet 09/03-13 17:42 
RJK>
Så er det ved at være sidste chance for at nå op på de 100 point, og være med Konsolkongen, Kristensen, Prozel, KTC, Goodtimes og Hanky i lodtrækningen om præmien.

Pyh, så nåede jeg alligevel de 100 :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
The DaneThe DaneSkrevet 10/03-13 14:43 
Har ikke engang haft tid til at prøve, og tror ikke jeg ville komme i nærheden af de 100 :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 10/03-13 14:51 
Det kræver vist gerne 50 forsøg at nå der op :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/03-13 15:14 
Eller mere... Synes jeg er endt på 99 hver gang jeg fik alle rigtige, fordi jeg åbenbart var for sløv med bare et enkelt billede.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
RJKRJKSkrevet 10/03-13 17:10 
Konkurrencen er nu slut.

På 100 point (maksimum) endte i tilfældig rækkefølge:

Hanky (59 forsøg)
Prozel (112 forsøg)
KTC (135 forsøg)
KristensenSoUSA (58 forsøg)
Goodtimes (72 forsøg)
Le Roof (68 forsøg)
Konsolkongen (104 forsøg)

Ved lodtrækning er Le Roof fundet som vinder af præmien.

Lodtrækning
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-13 17:50 
Tillykke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 10/03-13 17:57 
Sejt, han nåede det lige :D

Tillykke!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 10/03-13 18:01 
Sjovt, jeg havde faktisk en fornemmelse af at det var ham, der ville blive udtrukket.
Jeg åbner biks som spåmand i morgen :)

Tillykke Roof
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ProzelProzelSkrevet 10/03-13 18:49 
Tillykke! :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/03-13 20:38 
Tillykke til vinderen! :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig