X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right fylder 10 år


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 03/03-13 00:44 
Datoen hed 03/03/03 da Play:Right blev lanceret efter en turbulent optakt. Datoen hedder nu 03/03/13 og dermed er det Play:Rights 10 års fødselsdag.

Vi fejrer fødselsdagen i løbet af hele måneden med forskellige konkurrencer og hvad vi ellers finder på af sjove ting. I første omgang kigger vi tilbage og fortæller hvor P:R kommer fra og hvordan sitet har udviket sig.

Tak til alle der har medvirket og bidraget i løbet af de 10 år.

Læs om P:R's historie...
HankyHankySkrevet 03/03-13 05:29, rettet 03/03-13 05:30 
Stort tillykke med de 10 år.

Jeg selv har været med stort set hele vejen (december 2003), og den dag i dag er Play:Right stadig det mest besøgte spilrelaterede website hos mig. Der er ingen tvivl om at forummet har været det største trækplaster for mit vedkommende, men også info, samler og arkiv har været flittigt benyttet af undertegnede.

Jeg ser frem til mange gode år endnu.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/03-13 08:34, rettet 03/03-13 08:34 
Jeg har hele tiden følt mig som lidt af en efternøler, siden jeg kom på i 2005, men jeg har da alligevel været med ca. 80% af tiden. Er du tosset, hvor tiden flyver. Play:Right er nok også noget af det eneste, der får lige så meget tid på min browser som Google :)

Tillykke med føs'dagen! Ser frem til mange flere årtier.
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 03/03-13 08:52 
Tillykke med dagen!

Selvom jeg kun har været på sitet i forholdsvis kort tid, er jeg nu alligevel glad for at det findes. Der er rigtig mange gode ting ved dette som jeg holder meget af. Specielt den mulighed for viden og infodeling (på dansk) man kan trække på, samt vurder sektionen, som giver en dejlig nuanceret billede af de forskellige spil.

Specielt synes jeg debatter, som ender i "hvem-får-det sidste-ord" er underholdende, da det er smukt at læse hvordan fuldvoksne mænd diskutere spil, som om det gjaldt liv og død, og mener at der er en "ære" som skal forsvares, ift. 20-30 år gamle spil :P Simpelthen smukt!

Alt i alt et site jeg bruger en del tid på at kigge rundt på. Fortsæt endelig det gode arbejde, og mange tak til alle de fantastiske brugere, som har hjulpet mig med de forskellige projekter jeg har leget med ;)
Spiller nu: Animal Soccer World
nerosnerosSkrevet 03/03-13 10:49 
10 år mere tak og teløks!!!
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 03/03-13 11:44, rettet 03/03-13 11:46 
Stort Tillykke med dagen, mener jeg har været med fra start, men også under KonsolForum.dk, var jeg med.
I love monster land
--Skrevet 03/03-13 12:09 
Jeg brugte konsolforum.dk før i tiden. Er det de samme som står bag P:R :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/03-13 13:31 
Tillykke med dagen, bette P:R!
Jeg har dog ikke været med så længe, men lurede stadig fra tid til anden, før jeg fik lavet mig en bruger. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 03/03-13 15:07 
Tillykke! Damn, tiden går stærkt...

m1chelsen: Det er en lang historie, men kort sagt var konsolforum.dk startet af mange af de samme, der administrer Play:Right, men det hele blev ret hårdt splittet op da Play:Right blev til.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 03/03-13 15:18 
Det står altsammen meget fint formuleret i den tilhørende artikel om Play:Rights 10 år :)
http://www.playright.dk/pr10
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ProzelProzelSkrevet 03/03-13 15:21 
Tillykke!

Har selv været har i et par år efterhånden. Dog lurker jeg mest, da det er sjælendt jeg har noget fornuftigt at bidrage med :P
GreaseballGreaseballSkrevet 03/03-13 16:06 
Tillykke til P:R
Går næsten ikke en dag hvor jeg lige er forbi og kigge. Har været nogen gode 10år.
Godt nok gået nogen år. Kan huske da det hele startede med et simpelt forum på Dreamcast online som senere blev til konsolforum og så alt det der skete i 2003 og nu 10år senere.. Er vi stadig med de sammen flinke brugere på Play:Right :)
The DaneThe DaneSkrevet 03/03-13 17:18 
Tillykke med dagen :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/03-13 18:03 
Jeg er glad for at der findes et sted hvor at fansboy holder sig tilbage. (For det meste )
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Alf81Alf81Skrevet 03/03-13 20:37 
Tillykke!
Ting om dét og pis.
BifkimBifkimSkrevet 03/03-13 20:44, rettet 03/03-13 20:45 
Tillykke med fødselsdagen og tak for et fantastisk forum.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
BeanoBeanoSkrevet 03/03-13 20:48 
Ja tillykke!

Kun 3 år til P:R bliver en irriterende teenager :)
la0sla0sSkrevet 05/03-13 15:52 
Tillykke
Hvad sker der?
jaesjaesSkrevet 05/03-13 17:34 
Tillykke :)
XiwanaXiwanaSkrevet 05/03-13 17:55 
Hermed et stort tillykke til P:R, og en tak til hele staben for det store arbejde, der ydes for at holde siden kørende. Hip-hip!
[inspirational quote here]
T.L.OT.L.OSkrevet 05/03-13 19:56 
Tillykkke!
silverstarsilverstarSkrevet 05/03-13 20:22 
Tillykke med de 10 år.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
MarcusMarcusSkrevet 09/04-13 21:13, rettet 10/04-13 16:51 
Ja, tillykke! Play:Right er virkelig et smukt, gennemført site - nærmest det mest gennemførte danske site, jeg kender, helt generelt(!) - og jeg synes det er ærgeligt for omverden, at det kun eksisterer på dansk. Det er i hvert fald meget bedre, og mere gennemarbejdet, end noget andet spilsite jeg kender.
Her tænker jeg ikke på, at playright.dk burde være internationalt, men at der kunne laves eks. en engelsksproget variant med samme kodebase, men en anden database.

Det skulle man da næsten også tro, at nogen ville være interesseret i at betale for, hvis ikke det skulle være open source og gratis.

Men uanset tak, for al det arbejde, der er lagt i det! :)
slk486slk486Skrevet 09/04-13 23:39 
Tillykke!
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig