X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS4-lancering


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 23:09, rettet 21/02-13 23:11 
Vi mangler en PS4 tråd.

Hvad med en preorder af konsollen ?
http://www.shopto.net/video%20games/ps4/PS4HW00-playstation-4-console :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
2'589 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/10-15 19:18 
Dino Dini’s Kick Off Revival kommer til PS4 og Vita:

http://blog.eu.playstation.com/2015/10/14/dino-dinis-kick-off-revival-is-coming-exclusively-to-ps4-and-ps-vita/
millenniummillenniumSkrevet 07/02-16 11:35, rettet 07/02-16 11:54 
Savner lidt erfaringer med PS4's wifi evner. Jeg har en router fra Telenord men bruger så en Airport som bridge, fordi vi har så mange Mac units. Men min PS3 fik pludselig svært ved at hooke til Airporten, så jeg sendte den i stedet til Telenords router (som har lavere signalstyrke), og det virker.

Nu har jeg så fået en PS4 indenbords, og den har dælme også svært ved wifi connections. Den forbinder fint med Airport men kbps er simpelthen så urimelig lav. Sendte den så direkte til Telenords router og det fik lidt mere juice, men stadig tager det aaaalt for langt tid bare at åbne PS Store.

Kabel ville nok være løsningen, men grundet placeringen kan jeg ikke trække det.

Har I tilfredsstillende hastighed på jeres PS4 wifi hook up, og med hvilke enheder...?

EDIT:

Der går mærkelige myter om en manuel indstilning af dns kunne booste signalet. Bare for at prøve valgte jeg 8.8.8.8 / 8.8.4.4.

Med en test får jeg anslåede hastigheder på hhv: (down) 187.0 kbs (up) 256.2 kbs.

Det BURDE da være fint, right??

Hvorfor dælen tager det så pokkers lang tid at åbne butikken og browse i den? Der er virkelig meget time out shit.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 07/02-16 12:03 
187 kbs ned er meget langsomt så ikke underligt du har problemer. Prøv at placere konsollen anderledes for at se om det hjælper.
Hvis du ikke har mulighed for at bruge wired LAN, så prøv evt. at investere i en wifi extender eller access point.
millenniummillenniumSkrevet 07/02-16 12:22 
Lugter lidt af, at jeg har brug for endnu en AirPort som extender. De billigere extenders er ikke lige på talefod med æble-mærket.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 07/02-16 14:54 
Hvor hurtig er din internetforbindelse? Du burde kun få 187kb ned, hvis din linie er omkring 2Mbit. Hvilket er en vildt langsom forbindelse nutildags.
millenniummillenniumSkrevet 07/02-16 15:05 
Nu har jeg brugt lidt tid og en bærbar på at tjekke hastigheder/støj og der er glimrende performance tæt på Airporten. Men i den anden del af lejligheden, hvor PS står, er den ret sløj. Måske fordi vi bor i en betonlejlighed hvor signalstyrker reduceres kraftigt. Eller også har naboen et wifi-signal som forstyrrer.
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 07/02-16 15:37 
Du kan eventuelt prøve at skifte kanal på dit WiFi
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 07/02-16 16:39 
Prøv at hente speedtest appen ned på din telefon. Så kan du prøve at eksperimentere med hvilke hastigheder du får hvor.
enfenenfenSkrevet 07/02-16 19:22, rettet 07/02-16 19:26 
Hvis du har Mac, er der et indbygget netværk-diagnosticeringsværktøj indbygget. Det fungerer fint. Find ud af om der er mange andre i området, der benytter samme kanal - brug 1, 6 eller 11.

Det tyder dog meget på dårligt signal. Har du prøvet at flytte routeren tættere på - eller omvendt?

Jeg havde samme problem med mine konsoller på et tidspunkt. Jeg skiftede router, og flyttede den tættere på (står ca. i midten af lejligheden nu).
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-16 19:52 
Er det trådløse netkort i Sonys maskiner ikke bare bras? Det ved jeg da var tilfældet med PS3. Men jeg oplevede også store forbedringer efter jeg satte kabel i min PS4. Xbox-konsollerne har altid virket fint trådløst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 07/02-16 21:24, rettet 07/02-16 21:30 
Routerens placering er desværre ikke så fleksibel, og desuden er vi en familie som snildt kører Steam, Netflix, DR app og Spotify på samme tid.
Nu undrede jeg mig dog over den sløve kbps på min nye PS4, når nu PS3 altid har kørt hæderligt med samme set-up.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-16 21:31 
Er der ikke Ethernet port i sådan en Airport express, hvis du alligevel ville ud og investere i sådan en? I så fald kunne du forbinde PS4'eren med kabel den vej igennem, hvis dens trådløse netkort er dårligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 08/02-16 08:59 
Joo jaa der er ethernet port, men jeg skal stadig ud og bruge 700 lommekroner på en ekstra Airport så.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 08/02-16 09:11 
Hvorfor ikke prøve en billigere wifi extender og bare returnere det hvis det ikke fungerer?
DanerenDanerenSkrevet 08/02-16 09:49 
Wifi på min PS4 fungerer rigtig fint. Jeg downloadede Uncharted collection på et par timer her i weekenden, og hos mig er der ligeledes et par betonmure imellem PS4 og router (også apple, dog en Time capsule), plus at maskinen er lukket inde i et skab.

Det er nok ikke nogen hjælp, men du spurgte om andres erfaringer.
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
3of193of19Skrevet 08/02-16 10:17 
PS4 wifi (i hvert fald på launch modellerne) er noget billigt bras. Den har ikke engang en 5ghz antenne.
millenniummillenniumSkrevet 08/02-16 10:56 
@Daneren: Er det en helt ny Time Capsule? Alternativt skal jeg nemlig spare op til sådan en, og bruge den nuværende Express som extender.

Det er så min første skuffelse at PS4 Wifi (også i 1TB versionen) er så tydelig svag.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 08/02-16 10:59, rettet 08/02-16 11:01 
Er det 2. udgave af konsollen du har? Kan nemmest kendes på den har mat HDD-panel.
millenniummillenniumSkrevet 08/02-16 11:01, rettet 08/02-16 11:02 
Det er Darth Vader edition. :)

Dark side of the force er ikke så wi-fi kompatibelt.
The medium is the message.
DanerenDanerenSkrevet 08/02-16 11:02 
Ja, den er under et år gammel. Det er den høje udgave. Den fungerer rigtig fint hos mig.
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
BeanoBeanoSkrevet 08/02-16 11:04, rettet 08/02-16 11:08 
@mille: Åh ja :)

Den nye version hedder CUH-1200 mens den gamle/launch model er CUH-1100.

EDIT: Vader udgaven skulle være CUH-1200 kan jeg se:
http://blog.us.playstation.com/2015/08/16/star-wars-ps4-bundles/
BeanoBeanoSkrevet 08/02-16 11:30 
Findes åbenbart hele tre udgaver, CUH-1000 var launch udgaven. Ifm. CUH-1200 blev wifi antennen flyttet.

http://zrzhub.com/ps/comparing-ps4-skus-cuh-1000-cuh-1100-and-cuh-1200/
JmogJmogSkrevet 08/02-16 17:47 
Jmog>
Prøv at hente speedtest appen ned på din telefon. Så kan du prøve at eksperimentere med hvilke hastigheder du får hvor.
BeanoBeanoSkrevet 31/03-16 18:06 
Herold>
Jeg har svært ved at få armene ned over at de lover den bliver åben. Det kunne være fedt at få Stikbold ud på PlayStation 4. :D

Og det sker på tirsdag, ser jeg lige :D

https://blog.eu.playstation.com/2016/03/31/a-beginners-guide-to-stikbold-out-on-ps4-next-week
WehnerWehnerSkrevet 16/05-16 00:45 
Jeg skal godt nok love for, at den kan larme nogle gange. Altså sådan 'Xbox 360 launchmodel'-larme. Her til aften blev jeg helt nervøs, og da jeg derfor slukkede den, brugte den over et helt minut på at slukke. Normalt tager det jo kun sekunder. Andre der har oplevet det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 16/05-16 02:11 
Kan det være den er blevet overophedet? Jeg har oplevet det et par gange når vi har glemt at åbne op for det skab den står i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 16/05-16 22:06 
Det kan godt tænkes, med den stod præcis samme sted, som den har stået i 1½ år. Den havde været tændt længe, men det er ikke noget, den ikke har prøvet før.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-16 22:13 
Min larmer ad helvede til nogen gange. Det er en feature.

De nye med mat finish er blevet nerfed og er mere støjsvage :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 16/05-16 22:18 
Den måtte godt lige holde til PS4½ udkommer...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-16 22:21, rettet 16/05-16 22:22 
Mon ikke den gør det? Jeg har også oplevet at min et par gange har været så længe om at slukke.

Jeg udskiftede kølepasta på min med noget Gelid Solutions GC Extreme, samt smed en Nidec-køler i (dem der sidder i den nye model) det gjorde en lille forskel til det bedre.

Men det er da bare endnu en god grund til at udskifte med en Neo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 16/05-16 22:22 
Godt at høre, at det også sker for andre. Jeg troede faktisk, den var døden nær.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-16 22:23 
Jeg tror jeg har bitchet over det mindst 5-10 gange over de sidste par år herinde. Utroligt du har overset det :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 16/05-16 22:28 
Bitchen kan jo drukne i mængden :)

Men jeg har bestemt lagt mærke til, at der er skrevet om støjen. Det var den lange slukketid, der gjorde mig bekymret. Bare for at klarificere. Den larmer tit...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/05-16 22:35 
Jeg har også oplevet den lange slukketid på PS3 adskillige gange, så jeg har nok ikke tænkt så meget over det da PS4'eren lavede sammen nummer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 17/05-16 13:05 
Wehner>
Jeg skal godt nok love for, at den kan larme nogle gange.

Flere skulle have gode erfaringer mht. støj ved at rense blæseren, så det kunne være et forsøg værd. Det er ikke kompliceret.

Så i øvrigt en forumpost om at både launch-maskiner og den nyeste model laves med Nidec og Delta, men ved ikke hvor troværdig kilden er.
WehnerWehnerSkrevet 17/05-16 18:21 
Jeg tjekker lige det med rengøring.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 17/05-16 18:57 
Glemte at skrive, at reklamationsretten nok ryger, hvis man åbner den, men hvis den nu er mere end to år...
WehnerWehnerSkrevet 17/05-16 21:19 
Der er reklamationsret indtil Destinys udgivelsesdato, så jeg må hellere vente :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/01-17 13:07 
Velocity 2X får fysisk udgivelse på PS4 og Vita.

http://www.futurlab.co.uk/velocity-2x-physical-releases.html
2'589 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig