X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS4-lancering


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 23:09, rettet 21/02-13 23:11 
Vi mangler en PS4 tråd.

Hvad med en preorder af konsollen ?
http://www.shopto.net/video%20games/ps4/PS4HW00-playstation-4-console :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
2'589 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-14 23:21 
Ja det mener jeg Beano også skrev et sted. Vil jeg prøve at huske næste gang jeg køber et spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
tastasSkrevet 23/11-14 21:06 
Det kan være det er blevet omtalt lidt i tråden, men så har jeg desværre misset det :)

Jeg er meget i tvivl om valg mellem PS4 og X-Box, og det er egentlig kommet til at stå lidt på et valg hvor jeg vægter støjniveauet ret højt (jeg har fundet ud af, at jeg åbenbart er lidt følsom på det område). Mit generelle indtryk fra hvad jeg kan læse er, at X-boxen er meget støjsvag, så den virker jo umiddelbart som godt valg ud fra det. Men jeg vil jo gerne spille Naughty Dog's spil og (det er ikke for at starte en "krig", hvad jeg ser fra test o.l. virker det til at der også er lidt mere ommmph i PS4), så jeg er ikke helt 100% besluttet endnu

Nu kan støj jo være meget subjektiv, så jeg er klar over, at når nogle skriver den er lydløs kan den for mig godt være hørbar osv.

Jeg har lidt læst blandet reaktioner og målinger, men jeg tænker hvis man sidestiller den lidt mod noget kendte var det måske nemmere at få en fornemmelse. Jeg har p.t. en Wii U nu, og den er så støjsvag som jeg gør mig forhåbninger om en konsol er. Derudover havde jeg en PS3 fat som jeg stort set de sidste år ikke rigtigtig brugte simpelthent fordi jeg fandt det forstyrrende at den larmede som en støvsuger. Jeg havde også en 360'er i slim udgaven hvor jeg fandt støjniveauet acceptabelt og ikke forstyrrende for mig under spil.

Med det som reference - hvordan er jeres opfattelse af PS4 støj ved "idle" og under gaming?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JmogJmogSkrevet 24/11-14 09:11 
PS4 svarer nogenlunde til Wii U i støjniveau vil jeg sige. Noget af tiden. Kommer an på spillet. Under idle eller et spil der ikke kræver noget særligt, så er den lavere. I krævende spil kan der være midlertidige peaks som er en lille smule højere, da den justerer blæseren.

I PS4's tilfælde er diskdrevet kun hørbart ved install og boot af et spil, mens det konstant spinner i en Wii U. Så det er to forskellige måder at støje på. Drev versus blæser.

Jeg vil klart anbefale PS4 fremfor Xbox One, men må give MS at de virkelig har styr på lydniveauet. Den er decideret lydløs.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/11-14 09:44 
Ville aldrig ta en konsol beslutning på støj!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 24/11-14 19:03 
Heller ikke jeg. Jeg startede som PC gamer i sin tid. Alting er en forbedring lydmæssigt i forhold til min barndom :-D
tastasSkrevet 24/11-14 19:42 
Tak for jeres input, så er jeg lidt mere rolig :) Det er nu heller ikke støj-niveauet som er den eneste afgørende faktor.

Jeg har faktisk aldrig brugt drevet på Wii U til Wii U spil, da jeg har købt alle mine spil på E-shop'en (jeg har sådan set stort set kun købt Nintendo's egne spil og lidt indie spil), så mit indtryk af maskine er derfor at den er meget støjsvag. At PS4 støjer lidt mere er nu også OK - også mere bare det ikke er på PS3 Fat niveau eller den originale X-box 360'er!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DunwichDunwichSkrevet 24/11-14 19:47 
Wii U støjer mere end en PS 4. En Wii U hvor drevet kører, larmer mere end når drevet kører i PS 4.
BeanoBeanoSkrevet 24/11-14 20:19 
Findes der flere Wii U modeller? For min Wii U støjer mindre end min PS4.
JmogJmogSkrevet 24/11-14 20:20 
tas>
Tak for jeres input, så er jeg lidt mere rolig :) Det er nu heller ikke støj-niveauet som er den eneste afgørende faktor.

Jeg har faktisk aldrig brugt drevet på Wii U til Wii U spil, da jeg har købt alle mine spil på E-shop'en (jeg har sådan set stort set kun købt Nintendo's egne spil og lidt indie spil), så mit indtryk af maskine er derfor at den er meget støjsvag. At PS4 støjer lidt mere er nu også OK - også mere bare det ikke er på PS3 Fat niveau eller den originale X-box 360'er!

Det svarer nogenlunde til en PS3 Slim, når bølgerne går højt, synes jeg.
DunwichDunwichSkrevet 24/11-14 20:23 
Beano>
Findes der flere Wii U modeller? For min Wii U støjer mindre end min PS4.

Når drevet kører i din Wii U? Svært at tro.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/11-14 20:55 
Kun dreamcast hvor jeg ligger mærke til lyd fra konsol :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 03/12-14 10:43 
20 års jubilæumsmodel:

https://www.youtube.com/watch?v=gDLJ6S-Br0E
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/12-14 12:08 
Hvor køber man den henne ? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 03/12-14 12:59 
I want!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 03/12-14 13:21 
Der er vist kun lavet 12.000 af dem... så god jagt :D
RaGeRaGeSkrevet 07/12-14 14:35 
Kan man stadig købe spil i US storen og bruge dem med ens PAL account?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SonicSonicSkrevet 07/12-14 14:52 
Jeg har fået at vide, at der står 3 stk. i Mediamarkt Flensborg. Set i fredags.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 07/12-14 17:58 
RaGe>
Kan man stadig købe spil i US storen og bruge dem med ens PAL account?

Både ja og nej. Du bruger dem teknisk set ikke med din PAL account, men med din hjemmekonsol. Men ja, du kan have en US konto, logge den ind på din danske PS4, downloade spil fra US store, skifte til din DK account og så spille.
Du vil dog ikke kunne komme i kontakt med visse online features, som download af extra content inde fra spillet. Det kræver igen at skifte konto og gå igennen Store eller spillet mens du er logget på US konto.
ViolatorViolatorSkrevet 09/12-14 22:06, rettet 09/12-14 22:08 
Jeg fået fejlmeddelelse, ce-34878-0, når jeg starter GTA V op. Denne gør at jeg ikke kan komme ind i spillet. Er der nogen, der ved hvad jeg skal gøre? Jeg kan sagtens starte andre spil op...
happyEDhappyEDSkrevet 09/12-14 22:13 
https://www.youtube.com/watch?v=8jAozXAZJhU

Mon ikke sony er ved at løse det
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
scavengerscavengerSkrevet 13/12-14 20:46 
Jeg kan se, at der kun er to der har registreret at de har et PS4 kamera.
Så vidt jeg kan se, er det kun Just Dance 2014 der bruger det.
Er det virkelig den eneste praktiske anvendelse det kamera har?
Nemo me impune lacessit
3of193of19Skrevet 13/12-14 21:24 
Streaming?
Og så voice commands istedet for at bruge mikrofonen i et headset.
BeanoBeanoSkrevet 13/12-14 21:41, rettet 13/12-14 21:45 
Et krav for The Playroom og LBP3 understøtter det også. Er vist også et sportsspil der kan scanne ens ansigt. Automatisk profil sign-in via ansigtsgenkendelse på konsollen. Jeg har ikke selv set noget ide i at købe det, tror de fleste bruger det under streaming.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/12-14 21:49 
Alien Isolation kan også bruge det til at reagere på lyd i dit lokale, og man kan kigge til siderne ved at læne sig. Ved ikke hvor godt det fungerer da jeg ikke har prøvet det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
scavengerscavengerSkrevet 14/12-14 14:10 
Det er jo rigtigt, det skrev jeg endda i min egen anmeldelse af Alien Isolation, at man kunne :-)
Jeg har fået et tilbudt af en, der har købt en samlet pakke med kamera, men ikke har eller vil få brug for det.
Han vil sælge det for 350,- nyt og uåbnet, så jeg tror sgu jeg vover pelsen.
Nemo me impune lacessit
Bede-xBede-xSkrevet 07/01-15 19:21 
Man kan skrive sig op til Planetside 2 beta der starter d. 20/1:

https://www.planetside2.com/ps2onps4
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/01-15 20:19 
Spiller ikke så meget multi-player i disse måneder/år men PS2 skal da checkes ud ;)
Bede-xBede-xSkrevet 07/01-15 20:29 
Om ikke andet så for de store kaotiske slag :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 07/01-15 21:16 
Med mig i puljen kan det kun blive mere kaotisk :)
Bede-xBede-xSkrevet 04/06-15 18:34 
Uncharted collection annonceret:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1057067
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 04/06-15 20:09 
Det kunne jeg godt spille igen, hvis alt andet fejler :)
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-15 23:48 
Samme hér! Der kommer nok også meget nyt ud i år, men i en tørkeperiode kunne jeg godt være klar på at opleve dem igen.
BeanoBeanoSkrevet 05/06-15 08:17 
Jeg er også på - specielt etteren kan godt trænge til en overhaling så vi forhåbentligt kan slippe for tearing. Dog en skam der slet ikke er online da co-op i 3'eren var helt ok.
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-15 16:16, rettet 10/06-15 16:16 
Ratchet & Clank fremvist:

http://blog.us.playstation.com/2015/06/10/ratchet-clank-on-ps4-where-past-and-future-meet/

https://www.youtube.com/watch?v=iU3sU2WMcPM
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 15/09-15 10:27, rettet 15/09-15 10:29 
Hvor god er PS4 egentlig som Blu-ray og DVD afspiller, sammenlignet med PS3 f.eks.?

Det er et stort krav i husstanden at konsollen er blu-ray friendly :)
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 15/09-15 10:57 
Bruger mest min One til Blurays, min PS4 bruger jeg til Region A skiver. Den er ganske fin, i hvert fald ikke værre end PS3. Har ikke følt behov for stand-alone afspiller.
JmogJmogSkrevet 15/09-15 11:30 
millennium>
Hvor god er PS4 egentlig som Blu-ray og DVD afspiller, sammenlignet med PS3 f.eks.?

Det er et stort krav i husstanden at konsollen er blu-ray friendly :)

Den er fin. Lige så hurtig som min ret dyre BD-afspiller. Ingen forskel i billedkvalitet eller lydkvalitet. Ved ikke lige med DVD, det har jeg aldrig prøvet på den.
BeanoBeanoSkrevet 17/09-15 18:27 
The Witness får endelig en dato: d. 26. januar 2016

Info og trailer:
http://blog.eu.playstation.com/2015/09/17/the-witness-release-date-confirmed-for-26-january-2016
OdinOdinSkrevet 17/09-15 18:33 
Fucking hell! Johnny Blow kommer langt om længe i mål.
Det var glædeligt. Især efter så lang tids stilhed. Jeg ser frem til at spille det.
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-15 18:35, rettet 17/09-15 18:39 
Uden sammenligning det spil jeg ser mest frem til. Værd at nævne at PC udgaven kommer samme dag. Ventetiden kan med fornøjelse forkortes med The Talos Principle som også snart kommer til PS4 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-15 18:49 
Udgivelsesdato trailer (4k/60fps hvis browser/skærm kan klare det):

http://youtu.be/SPMMKFX78x0
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-15 18:52 
Det var ellers godt nok flot :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-15 22:04 
Anmeldelser af PS4 udgaven af The Talos Principle:

www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1121924

Det kan næsten ikke anbefales nok :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 08/10-15 22:24 
Hvor købes den fysiske udgave i DK?

I UK er den GAME-eksklusiv, idiotisk!
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-15 22:29 
Det lyder da fjollet og kan godt se den ikke engang står til at kunne bestilles hos Amazon. Mon ikke den kommer op et sted inden længe? Havde i hvert fald regnet med at genspille det på PS4 i december, som en del af min Witness opvarmning :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 08/10-15 22:32 
GAME tweetede forleden at den var eksklusiv hos dem og står også på deres side...

http://www.game.co.uk/en/the-talos-principle-deluxe-edition-only-at-game-737601
Bede-xBede-xSkrevet 08/10-15 22:43 
De sender heldigvis til Danmark. £29.99 + porto er helt fint med mig. Bare tag mine penge :)

Kan se der står Deluxe Edition hos dem. Ikke sådan at der er en normal udgave også og det kun er Deluxe, der er eksklusiv hos dem? Ok, det er nok for lille til at have to udgivelser, selv om det klart er det bedste jeg har spillet gennem det seneste år (kunne nok lave et argument for Earth Defense Force 4.1 også ;)).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/10-15 09:33 
Jeg tror heller ikke der er to fysiske udgivelser :)

Men lad os se mht. DK, trods alt kun i UK at GAME har sat sig på udgivelsen svjv.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/10-15 09:38 
Webhallen får den. De er for øvrigt meget flinke til at få fat i de dér Game og USA ekslusive versioner af spil.

http://www.webhallen.com/dk-da/spil/playstation_4/226252-the_talos_principle-deluxe_edition
SumezSumezSkrevet 09/10-15 09:59 
Ftr, så har vi en tråd omkring The Witness og burde nok have en omkring The Talos Principle også :)

Kan vi ikke holde den her tråd on topic, ellers drukner ovenstående informationer bare.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'589 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig