X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS4-lancering


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 23:09, rettet 21/02-13 23:11 
Vi mangler en PS4 tråd.

Hvad med en preorder af konsollen ?
http://www.shopto.net/video%20games/ps4/PS4HW00-playstation-4-console :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
2'589 emne(r).

Svar
SonicSonicSkrevet 03/12-13 00:14 
Min frøs under et Netflix boot. Jeg måtte have strømkablet ud. Der har ellers ikke været hick-ups.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-13 06:59 
Jeg sendte fire crash reports ang crash to dash den anden dag da jeg ville prøve DC Universe Online. Løsningen var at genstarte PS4'eren. Det var lidt for windows PC agtigt til min smag :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/12-13 09:09 
2.1 millioner konsoller solgt..

http://blog.us.playstation.com/2013/12/03/ps4-global-sales-update/
SonicSonicSkrevet 03/12-13 09:13 
De laver lige en Wii launch :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-13 10:05 
Så virker "What's New" endelig :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/12-13 10:18 
Og reklamer... "fantastisk" :!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-13 12:47 
"What's new" kan også ses i PlayStation appen til smartphones, så man kan se hvornår éns venner har fået nogen troph-dogs og sådan
slk486slk486Skrevet 03/12-13 13:20 
2.1 mill... Wow!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 03/12-13 14:17, rettet 03/12-13 14:19 
Jeg er spændt på at se hvordan Japanerne tager imod maskinen i februar.
slk486slk486Skrevet 03/12-13 14:33 
Nå ja. Er mere spændt på de spil, der kommer ud af det :)
j/k
SonicSonicSkrevet 03/12-13 14:51 
Er Japan ikke mere eller mindre gået i handheld-mode? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-13 15:55 
Sony gør ihvertfald noget for at få PS4 ind hos folk til næste år sammen med PS Plus

http://www.siliconera.com/2013/12/03/sony-giving-playstation-plus-big-push-japan-ps4-launch/
JmogJmogSkrevet 03/12-13 16:42, rettet 03/12-13 16:46 
Så er Downloadkode-versionen af Black Flag til PS3 på udsalg hos Amazon.com til 30 dollars. Brug "opgrader til PS4"-funktionen for 10 dollars på PS4 efter den er redeemed og du ender med Black Flag til PS4 for 219kr.

US Amazon: PS3 Black Flag downloadkode
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-13 20:19 
Konsolkongen>
Så virker "What's New" endelig :D

Går man ind under en vens profil står recent activities nogle gange på Fransk :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/12-13 21:46 
Jmog>
Så er Downloadkode-versionen af Black Flag til PS3 på udsalg hos Amazon.com til 30 dollars. Brug "opgrader til PS4"-funktionen for 10 dollars på PS4 efter den er redeemed og du ender med Black Flag til PS4 for 219kr.

Har den på disk, men har endnu ikke fået pakket den op. Burde kunne få mere for den ved at sælge den til Gamestop og så er muligheden for at kunne remote playe noget pirateri fra sengen uden at skulle skifte disk gylden.

Kunne ikke stå for det og den er ved at downloade nu. Blev 191kr, da jeg fik en 5 dollar rabat fra mit sidste køb hos dem. Sammen med Remote Play, så er det at Sony har åbnet for at man kan købe downloadkoder hos Amazon nok det smarteste træk, de har gjort, i retning af en fremtid, hvor downloads bliver dominerende i forhold til disks.

Jeg ELSKER de digitale røverkøb, der kan gøre på nye titler.
BeanoBeanoSkrevet 03/12-13 23:31 
God pris! De køb hænger så på en seperat US PSN konto, ikke?
AmbyAmbySkrevet 04/12-13 08:08 
Jeg går ud fra man kan spille dem fra sin "normale" konto, som på PS3.

Nogen der ved hvad GameStop tager for et nyt Black Flag? Jeg har også et uåbnet liggende.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 08:28 
Ja det ved jeg :)
NaieraNaieraSkrevet 04/12-13 09:08 
Jeg så i øvrigt Ass Creed til PS4 i Fona til 450,-. De har sikkert ikke forstået at det skal koste mere :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 04/12-13 09:40 
Jeg så Lego Marvel Heroes i Bilka til under 400. 395,- mener jeg faktisk.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
AmbyAmbySkrevet 04/12-13 13:02 
Hvad kan man bruge "Whats New" til på mobile enheder? Man kan klikke sig ind på nyheden, men det er ikke muligt at se video eller andet?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 13:18, rettet 04/12-13 13:19 
Jeg kan se sharede Twitter billeder, trophies, likes, ratings og andre Friends-aktiviteter.
AmbyAmbySkrevet 04/12-13 13:21 
Hmm, det kan jeg også... nu. Ikke for 2 timer siden. Weird. Men det er så også en android :P
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 13:23 
Heller ikke udelukket at Sony roder med backenden :)
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 16:53, rettet 04/12-13 16:54 
Zen Pinball 2 d. 18. december...

http://blog.eu.playstation.com/2013/12/04/zen-pinball-2-is-coming-to-ps4-this-month/

Cross-buy med PS3/Vita.
JmogJmogSkrevet 04/12-13 18:57 
Beano>
God pris! De køb hænger så på en seperat US PSN konto, ikke?

Jo, men kan fint spilles af min danske konto.
JmogJmogSkrevet 04/12-13 18:59, rettet 04/12-13 19:18 
Amby>
Jeg går ud fra man kan spille dem fra sin "normale" konto, som på PS3.

Nogen der ved hvad GameStop tager for et nyt Black Flag? Jeg har også et uåbnet liggende.

599 for et nyt. 350kr som instore credit for et brugt. 385kr hvis du har et powertrade kort eller forudbestiller noget samtidigt.

De gik direkte ind på en forudbestilling af Infamous.
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 19:06 
VidZone, Blacklight og flOw er kommet op på PSN Store i dag.
dRxLdRxLSkrevet 04/12-13 21:36 
I forbindelse med overdragelsen af PS4 til Herold fandt jeg ud af at man let kan slette en konto fra en maskine som vist i videoen her:
http://www.youtube.com/watch?v=jTOCYIBvyE0

Fandt også ud af at man kan rette stort set alt i psn kontoer på nær profil-navnet. Så jeg oprettede en "falsk" gmail til den "falske" Herold der overtager fra den falske dRxL.

I det store hele var mine indtryk af ps4 kun positive, omend jeg mere end én gang tog mig selv i at sidde og tænke, "det er jo bare en kraftig PC, tunet til spil, men til gengæld med masser af kunstige begrænsninger jeg sidder med". Det kan selvfølgelig også skyldes at jeg primært spillede Battlefield 4 på maskinen.

Battlefield 4 fungerer fantastisk godt som digitalt crack på mig, men de går på en knivsæg mht. om de respektløst malker spillerne eller ej. Havde jeg husket at det var EA, havde jeg nok ikke købt det.

Omvendt så jeg også at AC4 har en række "time saver" DLC, så om ikke andet er EA ikke de eneste der ikke kan finde ud af at opføre sig:
http://www.xboxer360.com/news/assassins-creed-iv-black-flag-gets-time-saver-shortcut-unlocks/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 22:40 
Betalings-snydekoder er desværre efterhånden blevet normen, dog intet der tyder på at spillet er justeret efter det. Jeg hygger mig meget med det i hvert fald!
slk486slk486Skrevet 04/12-13 22:42 
Bestemt, men det ødelægger stadig en del af værdien af at bruge tiden på det. Man kan være noget så stolt over man har brugt 30 timer på at skaffe 20 skibe (whatever), mens Sven bare har købt sig til dem for $15. Det smager ikke godt.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 04/12-13 22:47 
Heldigvis skader det kun dem selv i AC4's tilfælde.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-13 17:28 
Af gratis PS+ spil til Januar er det ihvertfald indtil videre Don't Starve på PS4, hvis alting går som planlagt.
De lander i slutningen af December

www.playstationlifestyle.net/2013/12/04/january-2014-playstation-plus-free-games-in-europe-going-live-end-of-december/
GreaseballGreaseballSkrevet 05/12-13 20:44 
1st world problems :p

http://www.youtube.com/watch?v=sdR_nnC0h5c

Jeg fatter ikke folk er så vilde efter at få et stykke elektronik.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/12-13 21:10, rettet 05/12-13 21:13 
Jeg forstår heller ingen ting. PS3 var i en helt anden klasse end PS2. 3'erne havde virkelig nogle nye store nosser at vise frem, men PS4 er ikke ligefrem et stort spring frem i evolutionen. Jeg kan komme i tanke om et utal af andre stykker elektronik, der gør mig mere våd i trussen.

Jeg kan sagtens forstå folk, der alligevel gerne vil have en PS4. Man har vel lov til at være lidt nysgerrig. Men når man går helt amok for at få fat i én så hurtigt som muligt, kan jeg ikke tolke det som andet end, at man bare skal have nyt for det nye's skyld. Det er så hjernedødt, at det er til at brække sig over. Det er helt ufatteligt som vi er blevet indoktrineret til hele tiden at købe nyt lort, vi dybest set ikke har brug for.
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 05/12-13 21:48 
Jeg er vild med maskinen, men jeg begriber ikke at folk der er så rabiate ikke bare forudbestiller.

Der er INGEN ulemper ved det og man kan altid slette forudbestillingen igen. Gør man det online hos f.eks Amazon er der ikke engang noget depositum, der skal lægges.
SonicSonicSkrevet 05/12-13 21:49 
De maskiner der var sat i de butikker, var marketing, Believe it. De videoer går verden over. Sonys hypemaskine virker :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 05/12-13 22:21 
Ah forresten, min PS4 frøs igen på et Netflix boot igår. Måtte igen have strømkabel ud. Controlleren blinkede med hvidt lys. Det må være et eller andet med Netflix, sker ikke med andet.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 05/12-13 22:38 
KillerBean2>
Jeg forstår heller ingen ting. PS3 var i en helt anden klasse end PS2. 3'erne havde virkelig nogle nye store nosser at vise frem, men PS4 er ikke ligefrem et stort spring frem i evolutionen. Jeg kan komme i tanke om et utal af andre stykker elektronik, der gør mig mere våd i trussen.

Jeg kan sagtens forstå folk, der alligevel gerne vil have en PS4. Man har vel lov til at være lidt nysgerrig. Men når man går helt amok for at få fat i én så hurtigt som muligt, kan jeg ikke tolke det som andet end, at man bare skal have nyt for det nye's skyld. Det er så hjernedødt, at det er til at brække sig over. Det er helt ufatteligt som vi er blevet indoktrineret til hele tiden at købe nyt lort, vi dybest set ikke har brug for.

Jeg er så stor fan af dig når du siger den slags. Ville ønske flere mennesker kunne se så logisk på tingene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/12-13 08:01, rettet 06/12-13 08:27 
Har i andre oplevet at jeres maskiner kan larme helt sindssygt i Killzone og COD? Det sker kun få steder i spillene, hvor maskinen blæser så til gengæld går fuldstændig apeshit indtil man er igennem passagen. I COD skete det så småt under helikopter-banen og gik så helt amok i den efterfølgende jungle-bane. Ligeså snart jeg gik tilbage til spillets hovedmenu stoppede det i løbet af få sekunder.
Det der bekymrer mig er at jeg ikke har kunne få den til at skabe sig på samme måde da jeg prøvede banen igen, dagen efter. Kan der være noget cache eller andet som den har lagt over første gang jeg spillede banen, som så stadig ligger på harddisken?

EDIT: Går ud fra det er blæseren, men det kunne sådan set også være drevet? Har oplevet at blæseren sætter farten op når man f.eks. i Resogun går ud i dashboardet og kigger friendslist eller andet, men slet ikke i samme grad som COD og KZ. I Assassins Creed holder den samme niveau af larm konstant.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/12-13 09:24 
Havde et frys i AC4 igår, så det ikke ville lukke ned. Måtte genstarte PS4 og startede op med at sige der havde været en fejl. Det virker enormt gennemført og i øvrigt enkelt at indsende en bug report.

Sindssyg støj nej, men jeg har lagt mærke til at blæseren ind i mellem støjer en del mere end average.
j/k
SonicSonicSkrevet 06/12-13 09:26 
Ved min hører jeg drevet mere end blæseren. Min blæser er ikke gået amok i Killzone. Jeg har kunne høre den svagt af og til, men ikke voldsomt meget. Jeg syntes faktisk køleren er ret lydløs, i forhold til hvad der sidder i maskinen, og hvor kompakt den er. Drevet larmer dov en del. Det giver også en høj lyd når discen stopper. Ikke irriterende høj, men det kan høres.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 06/12-13 09:28 
Nu du siger det kan det da godt være det er drevet. Har lagt mærke til at det kører bare der sidder en disc i. Ligegyldigt om man overhovedet spiller det spil.
j/k
SonicSonicSkrevet 06/12-13 09:32 
Ja, lidt som WiiU gjorde inden den fik en opdatering der stoppede det :)
Kan ske det er det samme.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 06/12-13 09:32 
Skal nok komme :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 06/12-13 09:59, rettet 06/12-13 09:59 
slk486>
Nu du siger det kan det da godt være det er drevet. Har lagt mærke til at det kører bare der sidder en disc i. Ligegyldigt om man overhovedet spiller det spil.

Jeg ejer ikke spillet men har hørt at COD spinner disken konstant mens det ikke sker i andre spil. Jeg kan høre at disken spinner op når et disk spil starter (pga. disk checket), men så stopper det efter ca. 1 minut.
NaieraNaieraSkrevet 06/12-13 14:14 
Disken kører ikke hele tiden her, og jeg har heller ikke observeret at den er gået amok mens jeg har spillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-13 01:24 
Nå jeg må prøve at holde øje med det. Ingenting i dag og i går, men jeg spillede også hverken Killzone eller COD :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 10/12-13 19:18 
Sonic>
De maskiner der var sat i de butikker, var marketing, Believe it. De videoer går verden over. Sonys hypemaskine virker :)

Ved jeg ikke om de gør. Jeg får nærmest lyst til ikke at skulle møde den slags tosser online :p
slk486slk486Skrevet 10/12-13 23:38 
Next Gen pool.

http://www.youtube.com/watch?v=Sk9vD06mWHI#t=79

Nogle enkelte shots ser godt nok foto realistiske ud.
j/k
2'589 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig