X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS4-lancering


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 23:09, rettet 21/02-13 23:11 
Vi mangler en PS4 tråd.

Hvad med en preorder af konsollen ?
http://www.shopto.net/video%20games/ps4/PS4HW00-playstation-4-console :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
2'589 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 12:15 
Dunno - det er værd at checke :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/11-13 12:32 
Jeg havde succes med at skrive til et Sony Center tilbage i Oktober på slk's anbefaling, og de havde rigeligt.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/11-13 14:45 
Ok, prøver lige og spørger nogle butikker :) ellers bliver det bare sener jeg få en.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 14/11-13 14:46 
Stridighederne omkring konsol lanceringerne har også spredt sig til South Park :)

http://youtu.be/NYbs0firps8
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/11-13 14:46 


:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 14/11-13 14:53 
Det kan også være værd at spørge i din lokale Fona - hvis den ikke ligger et centralt sted. De færreste ved, at man kan lægge forudbestillinger hos dem. Det gjorde jeg med min Wii U. Ingen andre havde forudbestilt.
SonicSonicSkrevet 14/11-13 15:47, rettet 14/11-13 15:51 
Holy shit, bøvl allerede! So rushed!
http://www.youtube.com/watch?v=vCRxSh5zFcw&feature=youtu.be

Selvfølgeligt vil der være fejlbehæftede maskiner i starten, intet at undre sig over der, men det ligner grafikkortet der laver noget ala det, næsten alle mine tidligere ATI kort har gjort. Det ligner noget ram fejl. AMD better not fuck this up.

Edit: Endnu en
http://www.twitch.tv/hi11zones/b/479521388
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 14/11-13 15:51 
Er P:R nu blevet GAF? :D
j/k
SonicSonicSkrevet 14/11-13 15:52 
Vi kan da også lade være med at snakke om konsol og spil og den slags :) Hvad skal vi så snakke om?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 14/11-13 15:56, rettet 14/11-13 15:56 
Vi kan da godt tale om konsoller og spil uden at piske en fjer til 5 høns, no? ;)

Holy shit, bøvl allerede! So rushed!

For hvad der indtil videre blot er isolerede tilfælde, der danner omkring 0.16% (8 rapporterede ud af 5k).
j/k
SonicSonicSkrevet 14/11-13 16:00 
Ligeledes er det for mig ikke bare noget man overser, og som jeg mener er værd at holde øje med, især med AMD som leverandør af komponenter. Jeg håber at det er enkelte tilfælde, og at det ikke er en X360 RROD epidemi. Så ja, det betyder skam noget for nogen af os, om man vælger at se det som at piske en stemning op eller ej.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KilroyKilroySkrevet 14/11-13 16:31 
Det er utroligt svært at bedømme, om der er noget generelt galt eller om det er spredte fejl, især i disse tider med Twitter, Facebook, Youtube osv. Alle nyhedssider vil stort set bringe de historier frem, alle fora vil kaste sig over den. Især i øjeblikket, når den mindste fejlhistorie uundgåeligt vil betyde masser af dyrebare hits på siderne.

Og selvfølgelig vil der være fejl ved de første maskiner. Den risiko løber man vel altid, hvis man køber noget nyt hardware ved lancering. Ligesom vi hørte historier om døde Wii Us, PS Vitaer med dårlige skærme osv.
Det sker.

Er AMD iøvrigt så forfærdeligt? Jeg har ikke rigtigt fulgt med, men Sonic får det til at lyde som om at de laver dele kun sammenholdt af tape og hobbylim.
Kilroy Was Here
SonicSonicSkrevet 14/11-13 16:38, rettet 14/11-13 16:41 
Præcist Kilroy.
AMD kan da sagtens lave hardware, sikkert også noget der holder, det er bare ret billigt, og de personlige erfaringer jeg har med deres hardware, både på PC og konsol, har ikke været for heldige.
Jeg har nok bare den holdning, og erfaring, at nVidia og Intel laver kvalitet man kan stole på.

Anyhow, det er jo lige denne her jeg gik og ventede på :) 7. februar vist. Damn jeg glæder mig :)

PS4-lancering
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/11-13 16:45 
Den hotte bundle der kommer i Asien. Jeg glæder mig til de lokalisere det til vesten, men det kommer sikkert først til sommer.

PS4-lancering
NaieraNaieraSkrevet 14/11-13 17:34 
Jeg kan godt finde ud af at købe spillene ved siden af :p, så kunne godt tænke mig at det bare blev d. 28. snart! (GamesTop holder jo midnatsåbent, så der er ingen sleeps før d. 29.)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 14/11-13 17:47 
Sonic>
Selvfølgeligt vil der være fejlbehæftede maskiner i starten, intet at undre sig over der, men det ligner grafikkortet der laver noget ala det, næsten alle mine tidligere ATI kort har gjort. Det ligner noget ram fejl. AMD better not fuck this up.

Sonic>
AMD kan da sagtens lave hardware, sikkert også noget der holder, det er bare ret billigt, og de personlige erfaringer jeg har med deres hardware, både på PC og konsol, har ikke været for heldige.

Jeg synes det er fjollet du begynder at blande AMD vs. nVidia- "tingen" ind i en PS4 diskussion, og så på baggrund af meget få antal fejlbehæftede tilfælde, som slk så fint nævner. Mig bekendt, har jeg da aldrig hørt om folk der har brokket sig over Flipper eller Hollywood i hhv. GameCube eller Wii-maskinerne, som også var ATI.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/11-13 17:48, rettet 14/11-13 17:50 
Jeg fik også lige checket op på Sony Center og har fundet ud af at de også holder midnatsåbent, så det bliver kick-ass midnatsballade med spil... Med mindre der er ild i Sony's patch servere, men nu må vi se hvordan de får rullet det ud i Amerika på Fredag.

@Hanky: Der står på nVidia at "It's the way it's meant to be played".... Så kan jeg ikke forstå at det kan være anderledes ;D (det er faktisk fuldstændigt ligemeget for mit vedkommende)
SonicSonicSkrevet 14/11-13 17:50 
@Hanky, min Wii's grafikkort brændte af, ram-fejl.
Men skal da nok lade det ligge. Det er sikkert fint det hele.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 18:53 
Årsagen til hardwareproblemerne er muligvis identificeret...

http://youtu.be/5dvWGY2bAd0
NaieraNaieraSkrevet 14/11-13 18:56 
Åndssvage amerikanere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 18:58 
Det ved jeg nu ikke. Han har næppe vrøvl med naboerne.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/11-13 18:59 
Yay, noget der er mere pointless end "Will It Blend?" !
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 14/11-13 19:02 
Naiera>
Åndssvage amerikanere.

Han tjener sikkert penge nok på den video til at købe to nye
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/11-13 20:02 
Mens folk på Filipinerne har det slemt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/11-13 20:04 
Yep. Der er noget vildt klamt ved den form for kommerciel videodeling, men jeg har vist allerede snakket nok om hvad jeg synes om den slags....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 23:06 
Sidder lige og ser en gut spille Knack på hans PS4, streamet over Twitch til min iPad og videre til Apple TV - bitraten er lav men smooth og elegant lavet. Seernes kommentar/spørgsmål fra Twitch dukker op på hans skærm mens han spiller og taler ind over. Yoshida er blandt de 700+ tilskuere bemærkede jeg :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-13 23:08 
Link? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 23:13, rettet 14/11-13 23:17 
http://www.twitch.tv/wiredgamelife

Jeg brugte den dedikerede Twitch app, men burde fungere ens via web browser også.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-13 23:22 
Det hjalp sgu lidt på lyden da han smed headsettet til i stedet. Hvis lyden er ligeså god når man spiller online og taler med hinanden er det et voldsomt step-up fra de forrige konsoller :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 23:25, rettet 14/11-13 23:29 
Lyden via kamera mikrofonen var faktisk udemærket til formålet imo, men headset er nok at foretrække til multiplayer.

Yoshida hedder gameape2001 på Twitch ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-13 23:34 
Ja det var ikke slemt med kameraet heller. Der var dog en betydelig forskel da han skiftede :) Så må vi håbe at lyden er fin i headsettet, men ellers kan man jo udskifte med hundredevis af andre headsets :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 23:40 
De skal bare understøtte de officielle PS3 wireless headsets :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-13 23:43 
Dem har jeg aldrig prøvet :) Jeg synes lyden var forfærdelig over chat på PS3, ganske som på 360. Vi brugte altid Skype ved siden af. Sikkert en af grundene til at jeg blev træt af det og næsten ikke har spillet noget online i nogle år efterhånden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/11-13 23:47 
Afhænger vist af spillet. F.eks. MAG var super kvalitet med det blutooth officielle headset.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-13 00:26 
Det kan være :) Jeg har kun brugt bluetooth headset i et par spil på PS3, regnede ikke med der var forskel. Det er der mig bekendt ikke på Xbox, hvor man næsten ikke fatter hvad folk siger :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-13 01:46 
Knack ligner ikke rigtig noget jeg er interesseret i personlig, men jeg har respekt for at det ikke fucker rundt.

Hvis man brækker det ned ligger det ikke særligt langt fra hvordan en stor mængde konsolspil var da vi var børn, nemlig simple action-platformere der krævede hurtige reflekser. Bemærk: Heller ingen loadtider, fulstændig som hvis det kørte fra cartridge.

Giantbomb Quicklook
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-13 04:31 
Man kan knalde et hvilket som helt mini-Jack headset i sin Dual Shock 4 controller og ikke kun få chat, men også spil audio uden noget større fikumdik.
De har ikke lige testet forskellen på lydkvaliteten og om man får suround med, men det er en smart løsning hvis man er i et hjem hvor man ikke kan knalde helt op for sit anlæg imens man spiller Resogun

http://www.youtube.com/watch?v=yT6s_bzeogE
How to Use Any Wired Gaming Headset Through the PS4 Controller
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-13 05:02 
Live show fra launchen:

http://www.gametrailers.com/netstorage/playstation-4-launch-live/live.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-13 05:10 
Nyt Uncharted annonceret til PS4.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-13 05:21 
Her er traileren som er fuld af hints til hvad det næste Uncharted går ud på

http://www.youtube.com/watch?v=_SnJPTkrD7o
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-13 05:39 
Towerfall annonceret til PS4.

Ouya er eddermanmer blevet overhalet inden om. Den prøvede på at være indie-konsollen, men endte med ikke at kunne levere på grund af dårlig controller og busted brugerflade.

Men! Hvis Ouya har været med til at sætte skub i indie spil på konsol, så skal de have tak for dét. :)

R.I.P Ouya.
BeanoBeanoSkrevet 15/11-13 07:14, rettet 15/11-13 07:14 
Så Kojima's "mind blowing" annoncering var et MGS1 Snake skin og level til MGS5:GZ? Ok så... ikke mere kaffe til den herre.

Så det VAR en prolog til prologen...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-13 07:14 
Did u rike it?
BeanoBeanoSkrevet 15/11-13 08:13 
Couldn't care less.

Så møder han op hos MS igen næste uge med Master Chief skin og Cortana origins level?
slk486slk486Skrevet 15/11-13 09:07 
Darkbeat>
Her er traileren som er fuld af hints til hvad det næste Uncharted går ud på

http://www.youtube.com/watch?v=_SnJPTkrD7o

Tænk at man (mig) kan blive så hyped over så lidt:)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/11-13 09:13 
Darkbeat>
Man kan knalde et hvilket som helt mini-Jack headset i sin Dual Shock 4 controller og ikke kun få chat, men også spil audio uden noget større fikumdik.

Ville ønske man også kunne få voice chat output ud via tv'et så man kun bruger headsettet som mikrofon. Det kan man på PS3 og har brugt det meget.
SumezSumezSkrevet 15/11-13 10:04 
slk486>
Tænk at man (mig) kan blive så hyped over så lidt:)

Måske har du bare altid drømt om et spil med et kort?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/11-13 10:08 
Det er et kort spil a.la. Metal Gear Acid.
SonicSonicSkrevet 15/11-13 10:08 
Beano>
Så Kojima's "mind blowing" annoncering var et MGS1 Snake skin og level til MGS5:GZ? Ok så... ikke mere kaffe til den herre.

Så det VAR en prolog til prologen...

Mind blowing, at det var varm luft :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 15/11-13 11:21, rettet 15/11-13 11:22 
Well, næh. Set i bagklogskabens klare lys, så burde man have dæmpet forventningerne efter han har valgt Kiefer Sutherland som Big Boss/Snake :O
2'589 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig