X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS4-lancering


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 21/02-13 23:09, rettet 21/02-13 23:11 
Vi mangler en PS4 tråd.

Hvad med en preorder af konsollen ?
http://www.shopto.net/video%20games/ps4/PS4HW00-playstation-4-console :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
2'589 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-13 13:43 
Jeg mener det blev omtalt som Force Feedback i starten. Jeg havde forventet at den ville sparke så hårdt at man fik ondt i hænderne. Det kunne være fedt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 13:46, rettet 24/10-13 13:47 
Mener den officielle betegnelse er "Impulse Triggers" men MS har også sagt force feedback... men det er rumble motorer. Vel også en slags force feedback, bare ikke mekanisk modstand :)
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 14:05, rettet 24/10-13 15:12 
Beano>
Jonathan Blow interview om The Witness:

http://www.youtube.com/watch?v=16wLW9hJTkg

Det lyder pisse fedt det med at prøve at komme udenom "hvad designeren har tænkt" puzzles, ved at skabe sit eget "sprog" for gåderne. Måske en udvidet version af hvad Fez gjorde for ikke så længe siden.

Beano>
Ok, well.. der har været tale om opløsning af Ryse og Killer Instinct herinde.

Det var også rygter om at BF4 kun vil være 720p på begge next-gen konsoller?

Jeg så den her på Rllmuk, men har ikke undersøgt hvor korrekt den er:

Playstation 4
The Order: 1886 = 1920x800
KillZone: Shadow Fall = 1920x1080 (MP=60fps, SP=30fps)
Infamous: Second Son = 1920x1080
DriveClub = 1920x1080 (Targeting 60fps)
Knack = 1920x1080 (Variable - 30-60fps)
Assassin's Creed 4: Black Flag = 1920x1080
Thief = 1920x1080
Warframe = 1920x1080
Call of Duty: GHOSTS = 1920x1080 (60fps)
FIFA = 1920x1080 (60fps)

Xbox One
Killer Instinct = 1280x720 (60fps)
Ryse: Son of Rome = 1600x900 (30fps)
Call of Duty: GHOSTS = 1280x720 (60fps) (to be confirmed)
Titanfall = 1280x720 (to be confirmed) (60fps)
Forza 5 = 1920x1080 (60fps)
FIFA = 1920x1080 (60fps)
Dead Rising 3 = "Dynamic" Resolution (30fps)

Vurderet ud fra hvad jeg lige husker der har været skrevet, synes det at stemme meget godt.

EDIT: Har lige tilføjet lidt på Jmogs opfordring.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
slk486slk486Skrevet 24/10-13 14:16, rettet 24/10-13 14:18 
Fremtidige face-offs bliver enten crazy interessante, eller forudsigeligt kedelige :)

@Kk: Ja, jeg havde også forstået det som FORCE feedback.

Jeg er overhovedet ikke interesseret i SimRacing og dermed Forza, men Grenawalts beskrivelse af deres kælen for rumble i triggers, gjorde mig nu lidt interesseret i titlen alligevel :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 14:19, rettet 24/10-13 14:21 
ja spændende at se.. men uha det må ikke være sjovt at skulle lave dem til cross-gen titlerne der kommer på 5-6 platforme :O
SonicSonicSkrevet 24/10-13 14:29 
Nej Ubisoft får dælme travlt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 14:38, rettet 24/10-13 14:39 
enfen>
Det er satme skidt, hvis det er sandt. Begynder snart at tro at XboxOne kun er en "Xbox360+".

De sagde jo tidligere specifikt at de ikke gik efter den bedste grafik:

http://www.viddler.com/v/10738ac4?secret=81714898

Omkring 5:42:

Microsoft>We purposefully did not target the highest end graphics. We targeted it more as a broad entertainment play."

Men så er der Kinect med i stedet for..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 24/10-13 14:44 
Kinect? Jubiiiii

\ironi :(
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 24/10-13 15:04 
Beano>
ja spændende at se.. men uha det må ikke være sjovt at skulle lave dem til cross-gen titlerne der kommer på 5-6 platforme :O

Mareridt!
j/k
JmogJmogSkrevet 24/10-13 15:04 
Bede-x>
Beano>
Jonathan Blow interview om The Witness:

http://www.youtube.com/watch?v=16wLW9hJTkg

Det lyder pisse fedt det med at prøve at komme udenom "hvad designeren har tænkt" puzzles, ved at skabe sit eget "sprog" for gåderne. Måske en udvidet version af hvad Fez gjorde for ikke så længe siden.

Beano>
Ok, well.. der har været tale om opløsning af Ryse og Killer Instinct herinde.

Det var også rygter om at BF4 kun vil være 720p på begge next-gen konsoller?

Jeg så den her på Rllmuk, men har ikke undersøgt hvor korrekt den er:

Playstation 4
The Order: 1886 = 1920x800
KillZone: Shadow Fall = 1920x1080 (MP=60fps, SP=30fps)
Infamous: Second Son = 1920x1080
DriveClub = 1920x1080 (Targeting 60fps)
Knack = 1920x1080 (Variable - 30-60fps)
Assassin's Creed 4: Black Flag = 1920x1080
Thief = 1920x1080
Warframe = 1920x1080
Call of Duty: GHOSTS = 1920x1080 (60fps)
FIFA = 1920x1080

Xbox One
Killer Instinct = 1280x720 (60fps)
Ryse: Son of Rome = 1600x900 (30fps)
Call of Duty: GHOSTS = 1280x720 (60fps) (to be confirmed)
Titanfall = 1280x720 (to be confirmed)
Forza 5 = 1920x1080 (60fps)
FIFA = 1920x1080
Dead Rising 3 = "Dynamic" Resolution (30fps)

Vurderet ud fra hvad jeg lige husker der har været skrevet, synes det at stemme meget godt.

Tilføj lige 60fps ved Titanfall og begge Fifa-udgaver. Det har de meldt ud.
SonicSonicSkrevet 24/10-13 15:05 
Btw. så undrer det mig over, at Xbone er den dyreste af dem alle. Selvfølgeligt pga. den påtvungne Kinect, men valget er da nærmest tosset. For mig at se har de lagt alle æg i Kinect reden, samt tv delen.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 24/10-13 15:11 
Bede-x>
Det lyder pisse fedt det med at prøve at komme udenom "hvad designeren har tænkt" puzzles, ved at skabe sit eget "sprog" for gåderne. Måske en udvidet version af hvad Fez gjorde for ikke så længe siden.

Umiddelbart synes jeg beskrivelsen lyder som præcis det modsatte. Nemlig at spillet stort set kun handler om at komme ind i "hvad har designeren tænkt" tankegangen.
Men tja, hvis nogen kan finde ud af at bryde den slags konventioner, må det da næsten være Jonathan Blow.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 24/10-13 15:14 
Tænk hvis man kunne spille et adventure spil med puzzles (point'n'click feks) uden at skulle overveje hvad designeren har tænkt :)
j/k
SumezSumezSkrevet 24/10-13 15:20, rettet 24/10-13 15:22 
Tja, det er den slags jeg godt kan lide ved point'n'click adventures. Der er en (i de bedst designede spil) logisk løsning, og det handler om at finde den tankegang. Når spillene er bedst, klikker det for en og føles godt, når man har fundet frem til løsningen, og ikke fordi man har prøvet sig frem blandt ting man ikke kan se logikken i (en del af charmen var text parser adventures, man kan kun savne dem lidt).
Skuffelsen er selvfølgelig når man kommer i tanker om en virkelig snu løsning som giver mening uden at være forsimplet ("brug et baggrundsobjekt til at smadre døren"), og det så ikke virker. Godt adventure-design er for mig når designeren er i stand til at forudse alle disse muligheder og håndterer dem enkeltvis, og ikke bare giver spilleren Scribblenauts, så han kan løse alle puzzles med en helikopter og et reb.

Men "åbne" dynamiske puzzles kan da være mægtig sjove i andre former for spil, f.eks. er det jo i stor grad det Minecraft går ud på. Designeren kan ikke forudse hvilke udfordringer spilleren kommer til at stå overfor i det spil, og der er som regel flere kreative løsninger på situationen, og er man ikke kreativ, er der masser af spændende idéer at hente i et utal af YouTube-videoer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 24/10-13 15:23 
Det skal lige siges at hvilke opløsninger og framerates et spil får ikke udelukkende er dikteret af hvor stærk hardwaren er. Hvor modne udviklingsværktøjerne og driverne er har også meget at sige.

For begge konsollers vedkommende er det at det er launchspil altid en hæmmende faktor i hvor flot grafik man kan give spillene. Udviklingsværktøjerne ændrer sig konstant og det er også meget sent i processen at udviklerne har haft final hardware specs at arbejde med.

Der er også meget kraftige rygter i spilindustrien om at Sony har været længere fremme med deres hardware og værktøjer end MS hele tiden, fordi det lykkedes dem at holde hemmeligt at launchen ville blive i år, hvor MS havde planlagt at vente til 2014. Dermed ikke sagt, at de forskelle vi ser/kommer til at se mellem PS4/X1-versioner ikke også skyldes, at PS4 er væsentligt hurtigere, for det gør det også. Microsofts brug af eSRAM betragtes af alle andre end dem selv officielt som en lappeløsning for at forsøge at veje op for langsommere RAM og GPU.

Grunden til at vi ved launch kommer til at se nogle multiplatformstitler med lavere opløsning på X1 (men ellers identiske effekter) skyldes primært modenheden af værktøjerne og den korte tid, de har haft med hardwaren. Udkom samme spil om et år, er jeg ikke i tvivl om at de alle ville kunne køre i 1080p native. Med lethed endda.

Det bliver spændende at se hvad den ekstra tid betyder for Driveclub, The Crew og Watch Dogs. De to første kunne muligvis godt gå hen og blive 60fps pga den ekstra tid til optimering. Watch Dogs regner jeg med holder de 30fps, da det er et openworldspil, men vil muligvis kunne nå samme effektkvalitet som E3 demoen (som de sidste par videoer IKKE matchede). Opløsningen er lidt op i luften for begge udgaver hvis det er den vej de går, da de effekter er ret intensive, men det er ikke umuligt at der her vil være en forskel på konsoludgaverne.

Det vil sandsynligvis være en trend om et par par år for multiplatformstitler: X1 rammer sit loft tidligere end PS4 og for at kunne have nogenlunde samme effektniveau (som er det de fleste lægger mærke til), så vil der blive ofret noget opløsning.
slk486slk486Skrevet 24/10-13 15:29 
X1 rammer sit loft tidligere

Det gør ikke noget, så kan det være vi får en ny konsol igen om et år :D

@Sumez: Jeg tænker på de adventure spil, hvor løsningen er så gakket at det er komplet ulogisk. De logiske er fine nok.
j/k
JmogJmogSkrevet 24/10-13 15:36 
Sonic>
Btw. så undrer det mig over, at Xbone er den dyreste af dem alle. Selvfølgeligt pga. den påtvungne Kinect, men valget er da nærmest tosset. For mig at se har de lagt alle æg i Kinect reden, samt tv delen.

Det var en satsning. Begge firmaer satsede stort.

Sony/Cerny satsede for flere år siden på at GDDR5 RAM ville være billigt nok i 2013 til at det ville give økonomisk mening at putte 4GB i PS4. Det viste sig at være en endnu bedre beslutning end de troede, og det blev muligt at putte 8GB i maskinen.

MS satsede for flere år siden (mens Kinect var hot) på at motion control ville være den helt store sællert, særligt i kombination med media features og multitasking. For at kunne realisere det, var 8GB RAM en nødvendighed. Ved at binde sig til den mængde kunne de ikke satse på GDDR5 og måtte nøjes med DDR3. De har sikkert vidst at Sony gik efter GDDR5, men regnede med at Sony ville holde sig til sin oprindelige plan og nøjes med 4GB.

Kæft, hvor kunne det være sjovt at lytte med på det krisemøde Xbox divisionen havde da Sony annoncerede 8GB. Deres egne interne udviklere vidste det ikke engang.
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 15:40 
Jmog>
Tilføj lige 60fps ved Titanfall og begge Fifa-udgaver. Det har de meldt ud.

Done :)

Sumez>
Umiddelbart synes jeg beskrivelsen lyder som præcis det modsatte. Nemlig at spillet stort set kun handler om at komme ind i "hvad har designeren tænkt" tankegangen.
Men tja, hvis nogen kan finde ud af at bryde den slags konventioner, må det da næsten være Jonathan Blow.

Nu er det svært at vide med sikkerhed når der er så lidt info, men jeg forstiller mig at det virker som i Fez og i mindre grad Full Bore, hvor gåderne er struktureret omkring samme "tema" men med variende sværhedsgrad, så det i mindre grad handler om at sætte arbitrære elementer sammen og mere om at lære temaet at kende. I Full Bore er det fx fedt når det første gang går op for en, at det har en Metroid struktur, men i stedet for at åbne for områder gennem powerups, sker det med en tilegnelse af forståelse for hvordan de blokke, spillet benytter til sine puzzles, fungerer.

Dvs. man skal ind i tankegangen af designeren på den måde, at man skal forstå temaets basisbrikker. Derfra bør den logiske struktur så udfolde sig af sig selv.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 15:52, rettet 24/10-13 15:53 
Jmog>
Watch Dogs regner jeg med holder de 30fps, da det er et openworldspil, men vil muligvis kunne nå samme effektkvalitet som E3 demoen (som de sidste par videoer IKKE matchede).

De seneste videoer var af PS4 versionen, mens de første var fra PC. Det er kun naturligt at der sker en nedgradering fra PC til konsol og skulle det lykkedes dem at ramme PC versionens effektkvalitet, som du kalder det, bliver det med garanti med lavere opløsning og frame rate (sikkert 30fps som du skriver).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 24/10-13 16:52 
Det er sjovt, for jeg synes faktisk Fez er ærke-eksemplet på "find ud af hvad udvikleren havde tænkt"-puzzles, men jeg synes til gengæld det er et hamrende godt eksempel på hvordan den slags skal gøres godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-13 19:28 
Er der nogen der ved hvornår Planetside 2 skulle komme? Ifølge wikipedia står der november 2013, men det er ikke på listen over launchtitler Bede-X linkede til et par sider tilbage.

Dét synes jeg ser interessant ud, især fordi det er gratis og dermed næsten kun kan overraske positivt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 20:03 
Planetside 2 og DC Universe Online skulle være til launch også, begge F2P.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-13 20:07 
Nå det var da kewl :) Så kan jeg da spille det, om ikke andet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 20:10, rettet 24/10-13 20:12 
Fandt denne liste via google, ser ud til at være opdateret men der kan naturligvis stadig ske ændringer:

http://www.playstationlifestyle.net/novemberdecember-2013-ps4-launch-titles-launch-countries-game-release-dates/

PS2 skal jeg også checke ud... i løbet af ugerne efter launch ;)

Edit: Hohokum står som launch titel... nice hvis det passer.
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 20:14, rettet 24/10-13 20:14 
Den ser noget anderledes ud end den IGNs Wiki og Neogafs har (Gafs mangler nogle af de digitale titler som lige blev annonceret ved en overraskelse for nyligt fx Sound Shapes):

http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PlayStation_4_Launch_Titles

Er der en af listerne man kan regne med?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 20:22 
Dunno, IGN ser ikke troværdig ud. F.eks har de en dato for The Witness, DriveClub og skriver launch window er til d. 31 marts, andre citerer Sony for at det er til d. 31 dec.

PS lifestyle har de nyeste titler og rettelser på svjv.
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 20:27, rettet 24/10-13 20:32 
Driveclub har de en kildeangivelse til hvor der står det er udsat: http://www.ign.com/articles/2013/10/18/driveclub-delayed-but-ps-plus-bonuses-updated-for-ps4-launch

The Witness har de sat som launch window. Omvendt har PS lifestyle Hohokum som dag et, men googler man det siger folk 2014 fx

http://en.wikipedia.org/wiki/Hohokum
http://www.gamnesia.com/news/newly-announed-hohokum-to-be-released-in-2014
http://www.giantbomb.com/hohokum/3030-42589/

Underligt at det er så besværligt at finde en liste..

EDIT: N++ står også til næste år så vidt jeg kan se modsat hvad PS lifestyle siger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 20:39, rettet 24/10-13 20:41 
Jeg ved godt DriveClub er udsat, nævnte den fordi den ikke har en dato (som The Witness) ud over "starten af 2014".

Ja det er lidt rodet, men launch line-ups er ofte lidt usikre i ugerne op til dagen.

Edit: Ja Hohokum er 2014.
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 20:40 
Er der nogen fejl på IGNs dag et liste?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 20:45, rettet 24/10-13 20:48 
Ser umiddelbart korrekt ud - det med launch window titlerne jeg faldt over.

Edit: Pslifestyle's holder i hverfald ikke vand pga. Hohokum.
Måske den forvirring mht. hvad launch vinduet er, som skaber problemerne?
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 20:51, rettet 24/10-13 21:03 
Ja, jeg har også fundet en del som lister launch window titlerne:

http://www.siliconera.com/2013/08/20/playstation-4-launch-window-games-revealed/

PSlifestyle ser ud til at have kopieret dem og har derfor titler som Hohokum og N++ med. Spørgsmålet er så om Planetside 2 er dag et eller launch window som IGN påstår?

EDIT: Så lige at PSlifestyle listen ikke er over dag et titler, men titler som kommer Nov/Dec:
November/December 2013 PS4 Launch Titles, Launch Countries & Game Release Dates

Så kan den jo godt stemme overens med IGN, som umiddelbart ser korrekt ud med launch titler med Planetside 2 som mulig undtagelse..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 20:56 
Ja godt spørgsmål...
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 20:57 
Hov, nåede lige en edit før du svarede :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 21:02, rettet 24/10-13 21:05 
Også det jeg var inde på mht. hvad launch vinduet er - trods alt 3 måneder til forskel :)

Edit: Mht til Planetside 2, så kunne den manglende opdaterede info godt tyde på det ikke er dag 1 imo.
JmogJmogSkrevet 24/10-13 21:26 
Med Planetside 2 ved de det sandsynligvis stadig ikke. Det sidste officielle udviklerne sagde var at det blev omkring launch og de ville forsøge om de kunne nå det til launchdagen. Spillet har ikke en fysisk udgivelse, så de kan blive færdige med det helt op til en uge før launch og få det med, hvis det klarer certificeringen.
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 21:31, rettet 24/10-13 21:32 
Jeps. Man kunne også tro at Sony måske bevidst holder den tilbage for ikke at konflikte med Killzone. Spekulation naturligvis.
slk486slk486Skrevet 24/10-13 21:51 
Rigtig godt interview af Killzone's designer:

http://www.youtube.com/watch?v=n67e3eFVSR4

Hvis bare alle interviews var lige så nede på jorden og informative.

Ikke linært level design? 90'erne er tilbage, woot! :D
j/k
SumezSumezSkrevet 24/10-13 21:52 
Jeg tror Sony er mere interesseret i at have et stærkt launch lineup :)

Spekulation, igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/10-13 21:52 
slk486>
Ikke linært level design? 90'erne er tilbage, woot! :D

Har ikke taget mig sammen til at tackle det endnu, men var Far Cry 3 ikke også ret nonlineært?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 24/10-13 21:55, rettet 24/10-13 22:08 
Jo, men det er jo også open world. Her taler vi mere Duke 3d style, altså mere som arenaer, der kan takles på flere måder.

Mere positivt omkring Killzone og load/splash-screens (og mangel på samme, i dette tilfælde) mv.

http://www.eurogamer.net/articles/2013-10-24-why-killzone-shadow-fall-is-almost-40gb-it-used-to-be-290

Han taler sgu til mit hjerte :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 22:06 
Sumez>
Jeg tror Sony er mere interesseret i at have et stærkt launch lineup :)

Spekulation, igen.

Jeg tænker kun på en måned eller to max. Jeg tvivler på de trækker den længere hvis spillet er klar. Med deres øjne vil det stadig være launch.
SumezSumezSkrevet 24/10-13 22:10 
slk486>
Jo, men det er jo også open world. Her taler vi mere Duke 3d style, altså mere som arenaer, der kan takles på flere måder.

Det er jeg faktisk endnu mere med på
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 22:10 
slk486>
Ikke linært level design? 90'erne er tilbage, woot! :D

Gametrailers har en ny video hvor to af deres folk diskuterer deres hands-on tid med spillet - den ene fyr havde problemer med at finde rundt :)
SonicSonicSkrevet 24/10-13 22:13 
Killzone ser ret godt ud. Kan man spille den slags med keyboard og mus mon? Jeg er ret elendig til FPS med en controller må jeg indrømme.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 24/10-13 22:14, rettet 24/10-13 22:14 
Tvivler - på tide at bruge lidt tid på det måske? :)

@Beano: Det nævner Sessler faktisk også i interviewet - at han farede lidt vild :D

@Sumez: Me 2.
j/k
SonicSonicSkrevet 24/10-13 22:15 
Nah, jeg er ikke stor FPS fan, men vil gerne spille dem, der bringer bare lidt nyt til bordet. Ikke noget jeg gide "træne" efter :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 22:16 
Sonic>
Killzone ser ret godt ud. Kan man spille den slags med keyboard og mus mon? Jeg er ret elendig til FPS med en controller må jeg indrømme.

Det tvivler jeg på Sony vil tillade i deres egen titel, pga. touchpad osv. :)
Bede-xBede-xSkrevet 24/10-13 22:19 
Beano>
Gametrailers har en ny video hvor to af deres folk diskuterer deres hands-on tid med spillet - den ene fyr havde problemer med at finde rundt :)

Det lyder som et plus ;)

Er det bare deres nyeste film om spillet?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 24/10-13 22:23 
Tror jeg æder mig igennem Killzone uanset hvad, for at se det.

Anyways, her er lidt ny Knack footage.

Via IGN
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 24/10-13 22:26, rettet 24/10-13 22:27 
Bede-x>
Er det bare deres nyeste film om spillet?

Field report videoen:
http://www.gametrailers.com/videos/pq90gm/killzone-shadow-fall-field-report
2'589 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig