X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Deep Down


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-13 13:03 
Måske lidt fordi det er Jap... Måske lidt fordi det er Capcom...
Der var ihvertfald noget ved Deep Down traileren der blev vist til PS4 i nat der gav mig lyst til at holde øje med spillet.

Årets spil 2012 var for mit vedkommende Dragon's Dogma og jeg kan forestille mig at flere har haft det lige så fedt med Dark Souls.

Deep Down ser ihvertfald ud til at være et s... Se hele indlægget
54 emne(r).
« < 1 2

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/09-13 09:09, rettet 26/09-13 09:13 
Er jeg den eneste der var voldsomt generet af at ens pawns aldrig holdt kæft og gentog sig selv igen og igen? Jeg spillede vel en 60 timer og jeg har nok hørt sætningen "Strengt in numbers Arisen" et sted mellem 200 og 300 gange.
Jeg hader spil hvor dialogen gentager sig selv uafbrudt. Dragons Dogma er det mest ekstreme eksempel jeg nogensinde har set. Jeg begriber ikke hvordan udviklerne selv kan synes det er fedt. Ideen med at pawns kommer med hints om en mission, hvis de har prøvet den før er rigtig god, men jeg gider ikke høre det 20 gange før jeg er igennem missionen. "I wonder where this path leads" er også en klassiker, og virker fuldstændig retarderet når de omtaler en sidevej man har gået mindst 30 gange før.

Jeg begriber virkelig ikke at udviklerne ikke har fattet hvor irriterende det er endnu. Det gælder MANGE andre spil end DD. Tit er det også pisse irriterende hvis man spiller noget hvor man render rundt med en makker. Han/hun er gået hen til næste checkpoint, men i spillet er der collectibles som man gerne vil finde og derfor render man lidt rundt og udforsker inden man rykker videre, måske er det oveni købet et meget lineært spil hvor man ikke har mulighed for at vende tilbage. Så det mildest talt pisse irriterende at høre spillet hundse med dig "Hurry come on!", "Let's go!", "Hurry come on!", "What are you doing?", "We're wasting time!", "Hurry come on!"...

Det er fint at spillet gør opmærksom på den slags et par gange, det samme med DD. Men derefter burde der være stilhed så jeg kan spille i fred. Skulle jeg alligevel ikke ha' fattet pointen ville det kunne løses så fint, hvis man i stedet kunne gå hen og spørge figuren og bede dem gentage hvad de sagde.

Det er nok det jeg hader aller mest ved videospil. Sætninger, udråb og one-liners der gentages i det uendelige og Dragons Dogma er uden tvivl det værste eksempel jeg kan komme på.
Der skal være ro når jeg spiller :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/09-13 15:23 
"All roads lead to Gran Soren"

Det var faktisk næsten det bedste ved spillet. Det satte virkelig slutningen i kontrast...
SPOILER-TEKST:
...hvor éns pawn bliver mere menneskelig og kalder på dig desperat imens du falder fra himlen

Det virker for mig som et bevidst valg at de pawns er så chatty, men jeg kan sagtens forstå hvis nogen finder det irreterende i længden.
SumezSumezSkrevet 26/09-13 16:56 
Jeg var vildt irriteret over det til at starte med, men efterhånden som man kom ind i spillet, rørte det mig slet ikke længere.
Men der er jo heller ikke noget der afholder dig fra at spille med færre pawns (det får man også mere exp af). En af de klasser man kan spille som, er ligefrem bygget op omkring at spille uden pawns overhovedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/10-13 17:56 
Mere gameplay...

http://www.vg247.com/2013/10/11/deep-down-direct-feed-gameplay-footage-shows-both-single-and-mulitplayer-modes/
54 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig