X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT10


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/02-13 11:46, rettet 04/04-13 13:40 
Hermed inviteres til det 10. konsoltræf I SSKT’s historie.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
5.april – 7.april. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristen... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 07/04-13 21:39 
Tak! :)
Ja, det var helt klart et træf af de bedre, så tak til alle deltagende.

Mine planer gik lidt i vasken da jeg havde glemt at medbringe mit eget memory card. Tak til CrystalDragon for lån af memory card, men uden mit eget kort, kunne jeg ikke gå i gang med større spil, som jeg især havde planer om med Romancing SaGa. Næste gang tror jeg bare den kommer til at stå på arcade igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 07/04-13 23:24 
Tusind tak for endnu et mega hyggeligt træf ^_^ Er altid trist når den er slut og glæder mig så meget til næste gang. Jeg fik endelig spillet Conker's Bad Fur Day som jeg havde glædet mig til at få afsluttet.
Glæder mig til næste træf og håber da vi holder en i løbet af sommerferien måske så vi kan få gang i en grill ^_^
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-13 01:28, rettet 08/04-13 01:47 
SSKT er det samme som at være til EVO. Her er noget pro fighter play fra Killing Blade konkurrencen

https://vine.co/v/bTdrpLQ2EdT

Det er også stedet med de hotteste kampspil

Tilmelding til SSKT10
slk486slk486Skrevet 08/04-13 09:05 
LOL!
j/k
SumezSumezSkrevet 08/04-13 10:35, rettet 08/04-13 10:35 
Tilmelding til SSKT10
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 08/04-13 10:47, rettet 08/04-13 10:49 
Oh yeah!!! "Toggle Gangsta"! };-P

Det spil så bare ud til at være så helt igennem ufrivilligt hylende morsomt at jeg seriøst overvejer at anskaffe mig det };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 08/04-13 11:51 
Dyrk det!

http://www.youtube.com/watch?v=fC7Ppm64Y38]Fast Striker soundtrack[/LINK]" target="">Fast Striker soundtrack
http://www.youtube.com/watch?v=BpSh9Ktj760]Yeahh[/LINK]" target="">Yeahh
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-13 12:15 
Toggle Gangsta knap er en nødvændighed i det moderne samfund.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/04-13 12:24, rettet 08/04-13 12:46 
Hermed også et stort tak fra min side for endnu et gennemført træf. Det var fedt at se de velkendte ansigter og så også stifte bekendtskab med de nye deltagere.

For første gang blev der rent faktisk mangel på borde. Vi er ikke klar over om der har været smidt nogle ud siden sidst (det virker ikke som om at det var tilfældet) eller om der bare var flere folk samlet på én gang end tidligere.

Nok det bedste i denne omgang for mit vedkommende, var da Les og KTC fik samlet lidt Commodore hardware i hjørnet og dermed fik gennemført et intimt megademo-party. Det er imponerende at der kan presses så meget effekt ud af denne maskine og at der stadigvæk er masser af dedikerede mennesker der vil vise hvad den kan.

Et andet positivt bekendtskab var helt klart Raiden 1+2 til PS. Super lækkert gameplay og et genialt OST. Jeg er stadigvæk ærgelig over at Raiden Fighters Aces ikke udkommer i PAL :(

Denne gang havde jeg besluttet ikke at afholde nogen form for konkurrence. Det gik helt i vasken sidst, og jeg ville ikke bruge tid på at stresse over noget som ikke kunne gennemføres på en ordentlig måde. Det ville Thor og Søren så heldigvis, og der blev fundet en obskur fighter, der faktisk viste sig at have nogle kvaliteter. At jeg røg ud mod Alexander, var jo aldeles uretfærdigt og jeg er sikker på at sticket var broken...

Lørdag aften fik vi startet op i Puzzle Bobble til NGCD. Konsolkongen og jeg fik nogle hurtige kampe men for satan det var morsomt. Jeg måtte flere gange lægge controlleren og gå fordi at jeg fik mavekrampe over at KonsolKent sad og hoppede af grin. Han var slet ikke til at styre:-)

Der skal også være plads til et lille øv. I invitationen blev det gjort klart at låner selv skal afhente og aflevere tv'et i kælderen igen. Sidste gang blev det alt for meget slæberi for undertegnede og Martin. Derfor denne enkle indskydelse. Desværre var der ikke mange der viste interesse for at hjælpe til med at få skærmene på plads igen. Faktisk var Darkbeat den eneste der gav en hånd med til dette og det skal du have tak for. Jeg ved ikke hvorfor beskeden ikke gik igennem. Måske var der forvirring om hvorvidt skærmene skulle bruges af andre, jeg ved det ikke. Vi har efterfølgende snakket om at folk skal lægge et symbolsk beløb i depositum for at reservere et tv. Når træffet så er slut og skærmen er på plads, får vedkommende så pengene retur. Det er bare en idé. Jeg vil helst ikke derud men vil i stedet opfordre deltagerne til at tage dette enkle opråb seriøst. Det er ret voldsomt for ryggen når 9 skærme skal op ad kælderen, hen til lokalerne og retur igen.

Endnu en gang tak til alle for en forrygende weekend! Som altid er den desværre alt for kort, men om ikke så længe begynder snakken og planlægningen af næste træf. Det bliver sandsynligvis i slutningen af august eller starten af september.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 08/04-13 12:50 
Jeg var ikke helt klar over tv-tingen, men det er jo klart og giver mening. Personligt gik det dog lige pludselig ret hurtigt med at komme hjem - jeg havde planer om at bruge så meget af søndagen som jeg kunne på at spille, men lige pludselig var der nogen der havde travlt med at komme til København, og jeg måtte pakke hurtigt sammen.

Det ville være ganske fornuftigt at lægge depositum for TV-lån.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 08/04-13 13:26 
Tillad mig at foreslå det symbolske beløb 1337 ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
delindedelindeSkrevet 08/04-13 14:24, rettet 08/04-13 14:29 
Hej alle SSKT´ere, nye som gamle,

Tak for denne gang, som altid var SSKT en stor succes, takket være jer alles humør, interesse og nærvær. Nu slap jeg selv for at slæbe TV, men det er da helt klart et punkt vi kan arbejde med, specielt nu hvor der er flere og flere TV i kælderen.

Og en særlig tak til alle, og i særdeleshed Juggernaut, for at have bedrevet 10 træf på fem år, uden én eneste klage fra naboer eller andet. Det er sgu godt gået. Og god oprydningsdisciplin(pånær med de TV), gør at vi altid får afleveret lokalerne i fin stand.

Vice var en smule træls over TV i skralderummet, men vi har jo aldrig hørt andet. Men han vil altså gerne have dem over til elektronikburet ovre ved den lave hvide bygning til næste gang, så lad os se om vi kan få det med i Modus Operandi for træffet.

Som altid er det rart når det er slut og man kan slappe lidt af, men inden længe gnaver lysten til næste SSKT...håber I alle er vel mødt næste gang også:-).

Og ja, Crystal Dragon, det bliver jo lige der hvor grillen er allerbedst, formodentlig i september hvis alt går vel og Juggernaut ikke har planer om at formere sig yderligere eller whatnot:-).
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
slk486slk486Skrevet 08/04-13 15:13 
Elgen>
Oh yeah!!! "Toggle Gangsta"! };-P

Det spil så bare ud til at være så helt igennem ufrivilligt hylende morsomt at jeg seriøst overvejer at anskaffe mig det };-P

Har allerede kigget efter det på Amazon :D
j/k
SumezSumezSkrevet 08/04-13 15:21 
B***h stole mah skull!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/04-13 18:51, rettet 08/04-13 19:14 
Haha! Ja det var super sjovt alt sammen :-)

Der var altid nogle ting man glemte at spille og se, men godt der snart nærmer sig et nyt træf henover sommeren og så med grill og det hele, men husk ingen kager!

Næste gang skal vi have gang i noget 4-player co-op på PGM'en det glemte vi fuldstændig..

The Amiga megademo-party was EPIC! :D

Edit:
Hov ja det er jeg sku også ked af det med tv'erne der skulle tilbage i kælderen sorry. Så jeg vil også foreslå at man lægger et depositum det synes jeg faktisk ikke er nogen dårlig ide. Jeg havde alt for travlt med at komme hjem til familien.

Ellers er der ikke så meget andet at sige end:
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/04-13 18:58 
http://www.youtube.com/watch?v=BCIjVjRA48E
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/04-13 19:16 
Hahaha! :D

Et af højdepunkterne for mig var nok det her spil:
http://www.youtube.com/watch?v=9wNCy49j-UM
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/04-13 21:13 
Foresten så blev the The Killing Blade PLUS Grand Final optaget på film. Jeg kunne uploade den på youtube så folk kunne se, men jeg vil ikke gøre det hvis folk ikke har lyst til at blive set på den måde, så det er jeg helt forståelig for ;-)

Hvad siger i ?
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 08/04-13 21:15 
Du skal ikke tænke på mine sarte følelser, bare læg det op! :-P
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 08/04-13 21:16 
Op med den!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-13 22:07 
Jeg havde overset det med returneringen af fjernsyn, men jeg skammer mig alligevel over at jeg i alle de træf jeg har deltaget i har glemt at hjælpe med at få dem ned i kælderen igen. Det mangler sgu bare. Jeg skal nok prøve at huske det næste gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
delindedelindeSkrevet 09/04-13 05:09, rettet 09/04-13 05:09 
Konsolkongen>
Jeg havde overset det med returneringen af fjernsyn, men jeg skammer mig alligevel over at jeg i alle de træf jeg har deltaget i har glemt at hjælpe med at få dem ned i kælderen igen. Det mangler sgu bare. Jeg skal nok prøve at huske det næste gang :)

Pjat, ingen grund til skam over det. Vi har jo først nu her de seneste træf haft de mange TV tilgængeligt, det er ikke noget vi har slåsset med siden starten. Det er nu her vi skal til at finde på noget, i det der nu er 6-8 TV. Kan ikke vente til folk begynder at skodde deres LCD TV...

Håber i øvrigt du endte med at komme overens med kagerne til slut, du var sgu ikke nem at stille tilfreds:-).
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/04-13 09:04 
delinde>
Kan ikke vente til folk begynder at skodde deres LCD TV...

Dem skal jeg nok hjælpe med at smide til storskrald :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 09/04-13 09:18 
delinde>
Håber i øvrigt du endte med at komme overens med kagerne til slut, du var sgu ikke nem at stille tilfreds:-).

Vi mistede vist Kong sol og Emil det meste af lørdag aften :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/04-13 09:32 
*smiler sødt*
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/04-13 10:06 
With KTC and Phipscube representin' the Amiga, I wonder if they know about/are interested in this upcoming handheld that supports Amiga and C64?

http://www.siliconera.com/2013/04/08/hands-on-gcw-zero-the-handheld-built-to-emulate-amiga-and-commodore/
slk486slk486Skrevet 09/04-13 10:58 
Kickstartet that one. Very much looking forward to it!
j/k
nerosnerosSkrevet 09/04-13 19:09, rettet 09/04-13 19:28 
Her er et link til nogle billeder fra træffet. Billederne er random sat sammen kunne ikke lige finde ud af hvordan man ligesom lavede et ordenligt album i nogenlunde oprigtig rækkefølge:
http://imageshack.us/g/1/10098501/

og her er The Grand Final i The Killing Blade PLUS:
http://www.youtube.com/watch?v=P_GADsMfKoI&feature=player_embedded

Det er lidt svært at se hvad der foregår på skærmen men who cares sådan er The Killing Blade PLUS ;-)
Bashful Neophyte
Tomas.apTomas.apSkrevet 09/04-13 20:48 
Sumez' kammerat, Tomas her :) ville også bare lige sige tusind tak for en super weekend og en masse interessante bekendtskaber + min fine Sagat-figur der står og passer på mit skrivebord.

Weekends spilmæssige højdepunkt var uden tvivl 50 Cent: Bulletproof. Og måske Metal Gear Rising: Revengeance på en fjern andenplads.
slk486slk486Skrevet 09/04-13 21:17 
Du mener naturligvis 1. pladsen i The Killing Blade PLUS, right? :)
j/k
phipscubephipscubeSkrevet 09/04-13 21:21 
Great pics and Vid Neros :)

The GCW isn't my thing really. It great it supports Amiga and C64 "out the box" but I think nowadays Android is the way to go. And there are so many good emus including Amiga/C64 already running awesomely on Android. The GCW would have been awesome 3 years ago, but now I have my eye on this: -

http://www.willgoo.com/jxd-s7300-dual-core-hd-gamepad2-dual-joystick-lr-buttons-8gb-p-306.html

Emulation and all the games Android already has to offer in one rather nice package.
Tomas.apTomas.apSkrevet 09/04-13 21:21 
Det var weekendens generelle højdepunkt! Selve The Killing Blade PLUS ved jeg ikke helt hvad jeg synes om endnu... :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/04-13 21:46 
Hey Thomas, Bo her. Velkomme til og jeg håber du er gået amok i pinball arcade til iPad.

The Killing Blade Plus er en livsstil. Jeg ved at Thor/TLO er ved at træne i at tatovere, så præmien næste gang burde faktisk være en Amagernummerplade hvor der står THE Killing Blade PLUS med gotiske bogstaver og så et årstal :D

Der var masser af fede ting på træffet. Det var virkelig, virkelig cool at se de Amiga demoer, spille fightere med Konsolkongen der nu er blevet så vild at han kan vinde i søvne, se Fast Striker og Gunlord på et tidspunkt hvor jeg ikke helt forstod hvad der foregik samt have tid til at rode med nogen åndssvage romhacks til Fami og SuFami
slk486slk486Skrevet 09/04-13 23:05 
@phibscube: That one is getting a bad rep, though. Do look for reviews before venturing forth!
j/k
nerosnerosSkrevet 10/04-13 07:38 
Darkbeat>
The Killing Blade Plus er en livsstil. Jeg ved at Thor/TLO er ved at træne i at tatovere, så præmien næste gang burde faktisk være en Amagernummerplade hvor der står THE Killing Blade PLUS med gotiske bogstaver og så et årstal :D

Hahaha ja det ville være perfekt ;-)

Andre der lavede billeder?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 10/04-13 10:00 
Ja, jeg tog en del. Jeg skal lige finde tiden til at smide dem op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 11/04-13 21:41 
Bedre sent end aldrig, vil jeg gerne sige tak til alle for et hyggeligt træf.
Det var fedt at snakke med folk, som jeg ikke har set siden P:R træffene, folk som jeg af og til er til småtræf med, og også alle de nye ansigter.

Også dejligt, at det lille Amiga-demo party var så interessant for en del af deltagerne. Det var jo næsten som at være til The Party igen :D

Der var ikke så meget nyt, jeg fik set, men det gør jo heller ikke så meget, så længe det ikke er "50 cent" spil - eller ;) - ej, det var fint nok, for der skal jo være noget at grine af :)

Jeg fik endelig prøvet Gunlord, og efter min første følelse af billig-ripoff-Turrican, tvang jeg mig selv til at prøve det noget mere, og efter at have spillet nogle baner igennem, mens jeg forsøgte at vende "ripoff" til "tribute", blev jeg mere og mere positiv.

Det var også fedt at prøve en ukendt fighter, som faktisk bød på et ret interessant figurgalleri. Handicap Fighteren er født :)

Jeg vil helt sikkert forsøge at tage mig sammen til at komme med en anden gang, for selv om det var en betydelig udgift, var det bestemt en hyggelig oplevelse.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 11/04-13 21:47 
Darkbeat>
With KTC and Phipscube representin' the Amiga, I wonder if they know about/are interested in this upcoming handheld that supports Amiga and C64?

http://www.siliconera.com/2013/04/08/hands-on-gcw-zero-the-handheld-built-to-emulate-amiga-and-commodore/
Well, I'm not that excited. I'm not too keen about the idea of an Amiga being reduced to a handheld console, without mouse, keyboard and multiplayer possibilities.
Other than that, the 320 x 240 resolution will not be able to show the full PAL resolution of 320 × 256, that a lot of Amiga games uses...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Captain NCaptain NSkrevet 12/04-13 18:42 
Her kommer jeg så lige død forsinket som altid og siger også tak for et hyggeligt træf
Håber næste gang det måske er muligt at udvide træffet til at tage noget af Torsdagen med også. Syntes aldrig man har tid nok og om Søndagen ender vi jo alle ofte med at smutte ret tidligt :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/04-13 19:46, rettet 12/04-13 22:33 
Torsdag er vel kun muligt, hvis træffet holdes midt i en industriferie? Og så har folk alligevel travlt med at fragte snotunger frem og tilbage mellem sommerhuse og forlystelsesparker :D
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 12/04-13 20:31 
Right on!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 12/09-13 19:53 
Er det ikke snart tid til en 11'er? Jeg har en shitload af spil jeg skal have prøvet ;-)
Nemo me impune lacessit
nerosnerosSkrevet 14/09-13 20:41 
Ja kommer der et efterårs-træf?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 15/09-13 08:03 
Det var planen at det næste træf skulle være afholdt i september. Desværre gik jeg ned med stress i juli og det har gjort at jeg ikke har haft hverken lyst eller overskud til at arrangere det næste træf i rækken. Heldigvis er det så småt begyndt at blive bedre, men jeg kan endnu ikke komme med noget konkret. Dog håber jeg at det bliver på denne side af jul.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 15/09-13 08:36 
Det er jeg ked af at læse. God bedring, og husk at du ikke skylder nogen* noget, så skynd dig langsomt.


*med undtagelse af dine børn selvfølgelig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 15/09-13 08:53 
Tak. Pudsigt du skriver som du gør, da det netop beskriver min situation som jeg har følt det (og til stadighed gør).
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 15/09-13 09:16 
Har selv været der en tre års tid, og er så småt ved at være oppe igen. Der var lige nogle livslektier jeg skulle lære.

Jeg har i øvrigt et godt gratis lokale i København (Vanløse), så måske skulle jeg holde et ét dags møde næste gang kæresten er en weekend i Japan. 16 spiller dRxLax skal jo testes på en eller anden måde ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 15/09-13 11:35 
^Like
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-13 11:42 
Godt at hører du er på vej tilbage. Bare giv der tid Brian... Det haster ikke.
Godt initiativ af Dræxler hvis han er klar på at lave noget 1-dags halløj i Vanløse. :)
nerosnerosSkrevet 15/09-13 13:51 
Juggernaut>
Tak. Pudsigt du skriver som du gør, da det netop beskriver min situation som jeg har følt det (og til stadighed gør).

Det er jeg også ked af at høre Brian. Har også selv haft lidt stress inde på livet her på det sidste og kender godt hvordan det kan være.

God bedring til dig.

Et træf haster ikke vi tager det bare med ro ;-)
Bashful Neophyte
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig