X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT10


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/02-13 11:46, rettet 04/04-13 13:40 
Hermed inviteres til det 10. konsoltræf I SSKT’s historie.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
5.april – 7.april. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristen... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/03-13 15:35 
Feed grafik!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 26/03-13 15:44 
phipscube>
Yeah, i'm bringing my PS1 :) Might be fun with 2 PS1 if you have a link cable?

Cool :-) But do we have a link cable or should I buy one then they are very cheap..
Bashful Neophyte
slk486slk486Skrevet 27/03-13 11:11 
Juggernaut>
Det var da godt at det endelig lykkedes, Alexander.

Det er super med det tv. Tak. Hvordan med grej? Er du på noget old-school shmup ligesom sidst?

Har stadig ikke besluttet hvad jeg skal medbringe, så hvis der er nogle "mangler"...? :)
j/k
slk486slk486Skrevet 27/03-13 11:12 
phipscube>
Yeah, i'm bringing my PS1 :) Might be fun with 2 PS1 if you have a link cable?

Just bought two PS1 mice, so Red Alert, C&C, etc. would be cool 8)

I can also bring another PS1, but no link cable.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 27/03-13 11:15 
slk486>
Har stadig ikke besluttet hvad jeg skal medbringe, så hvis der er nogle "mangler"...? :)

Jeg har ikke nogle konkrete ønsker, men shmups er jo altid velkomment :) Og denne gang skal jeg nok forsøge at være mere "deltagende" end sidste gang. Der var alt for meget stress og jag på for min side sidst, og det ønsker jeg ikke igen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 27/03-13 12:53, rettet 27/03-13 12:54 
Havde stadig ikke rigtig fået noget svar om nogen tager Skylanders med til PS3. Hvis det er så kan jeg tage spillet, men portal og en gruppe af mine bedste Skylanders med, så er der nogen der måske er frisk på en kamp? ^_^

Jeg tager muligvis også min PS2 med, for kan se der ikke er nogen der tager en med. Og Captain N mangler at få spillet Project Zero 2 færdig xD
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
phipscubephipscubeSkrevet 27/03-13 13:37 
I've just ordered a PS1 link cable so that's covered :)

As for link games, well I used to have good fun with WipEout, Ridge Racer Revolution, Assault Rigs, Burning Road and Doom :)

In this old beast: - https://plus.google.com/u/0/photos/106929866019169011552/albums/5525040813824685329
HankyHankySkrevet 27/03-13 13:57 
Don't tell me it was by coincidence that you posted that rig at 13:37 :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
phipscubephipscubeSkrevet 27/03-13 15:20 
HAHA! that's cool! It was not intended :D But yeah that rig was L337!!! I wish I had it again. It got stripped and dumped when I moved to DK :(
nerosnerosSkrevet 27/03-13 17:04 
My PS1 is JAP "only" so I don't think Link will be a good idea or what? Maybe someone else have a region free PS1?
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 27/03-13 23:50, rettet 27/03-13 23:55 
Håber ikke det her er for off-topic (ellers må det jo blive slettet), men siden sagen er blevet delvist offentlig, og jeg, bl.a., jvf. azzkikrs reaktion måske ikke forklarede tingene godt nok: Det drejer sig om mere end de nævnte to episoder, og jeg har sendt besked til azzkikr med uddybning. Og som nævnt er sagen kun endt med at blive offentlig fra min side for at bevare konteksten. Og nu ikke mere spam herfra.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-13 00:30 
Det lykkedes mig tidligere i dag at bilde Brian (Juggernaut) ind at træffet var aflyst :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 28/03-13 08:54 
Jeg vil nærmere sige, at jeg var noget overrasket over din stædighed. Og sms'er kan naturligvis ikke bruges som bevismateriale :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 28/03-13 09:31, rettet 28/03-13 09:31 
Hahaha! I er nogle pruheste :D

Det lyder til i skal afgøre det i et spil Neo Turf Masters så må i skændes om hvem af jer der skal have mig som caddy..!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 28/03-13 09:49, rettet 28/03-13 09:50 
Det bliver Martin. Han har brug for den moralske backup og han skal selvfølgelig være Heinz (eller hvad tyskeren nu hedder).

Edit: Har du 2 sticks, Søren?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
phipscubephipscubeSkrevet 28/03-13 10:11 
Not sure if Jap PSX will be a problem, but mine is chipped so works with PAL and NTSC. No biggie if it doesn't work. I'll bring the serial link just incase :) I do have 1 Japanese PSX game, Motor Toon GP 2, and it supports link too. All being well, i'll have Point Blank and 2 Guncons so that's good amounts of fun on one machine. I just thought link up might be a fun novelty if it was possible :)
nerosnerosSkrevet 28/03-13 10:34, rettet 28/03-13 10:39 
It will be best if somebody in here could bring a region free PS1 if you wanna linkparty ;-) I do not have those games in JAP versions.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 28/03-13 10:38 
Juggernaut>
Edit: Har du 2 sticks, Søren?

Ja selvfølgelig men vi kommer til at bruge 4 da vi skal have gang i noget 4-player beat-em-up på CPGM'en.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/03-13 10:43 
Hvis du kan sørge for de nødvendige kabler og controllers, så jeg ikke skal bære på det, kan jeg godt tage en moddet PS1 med, har alligevel mere end et par stykker af dem.

Jeg har også en del Neo Geo sticks, men vil gerne rejse "let" denne gang, så det ville være rart hvis jeg kunne nøjes med at medbringe den ene af delene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 28/03-13 10:55, rettet 28/03-13 11:12 
Jeg vil også gerne rejse let denne gang ;-)

Mit Gear bliver:
CMVS
CPGM

Det fylder i forvejen ret så meget så jeg medbringer ingen PS1 eller dertilhørende kontrollers osv alligevel sorry det bliver simpelthen alt for meget.
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 28/03-13 17:17, rettet 28/03-13 17:18 
Jeg tager i hvert fald min SuperGun og bla mit bootleg-REDUX BubbleBobble med...sikkert også et par andre PCBer. Men pt ser det ud til at jeg er med toget...så nok ikke alt for mange.

Hvis nogen ville gidde at spille helt til enden i min BubbleBobble (med masser af credits) sammen med mig, så jeg kan få prøvet om den virker perfekt, ville det være fedt.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-13 17:29 
Juggernaut>
Jeg vil nærmere sige, at jeg var noget overrasket over din stædighed. Og sms'er kan naturligvis ikke bruges som bevismateriale :)

Haha, men jeg kunne heller ikke holde masken da du ringede og sagde "Hvad snakker du om? Hvorfor er det aflyst og hvem har sagt det?!" :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 28/03-13 18:40 
Elgen>
Hvis nogen ville gidde at spille helt til enden i min BubbleBobble (med masser af credits) sammen med mig, så jeg kan få prøvet om den virker perfekt, ville det være fedt.

Det er et langt spil :) Men jeg har gjort det flere gange før, og kunne godt være frisk. Ellers kunne man jo lave en stafet ud af det. Bare pas på at begge drager ikke løber tør for liv på præcis samme tid, for så kan man ikke fortsætte, og må begynde forfra!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
phipscubephipscubeSkrevet 29/03-13 09:50 
Folks, don't worry about the PS1 link up. It was only if someone else was wanting to bring a PS1 and also felt like linking up :)
nerosnerosSkrevet 29/03-13 14:28 
Ok phipscube :-)

Er der måske en loddekolbe til stede på træffet? Kunne nemlig godt tænke mig at få et par nye Sanwa knapper i mit PS2 HORI stick.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-13 13:50 
Bad news bears... Jeg kan ikke komme af med min aftenvagt om Fredagen, så jeg kommer først om Lørdagen.
Jeg ved ikke om Sumez/T.L.O/Neros vil med dér eller om i finder på en anden måde at komme derned?
nerosnerosSkrevet 31/03-13 16:04, rettet 31/03-13 20:01 
Jeg og Jannick tager nok toget om fredagen anywho så vi skal ikke bruge et lift denne gang ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-13 19:39 
Øv Bo :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 01/04-13 00:13, rettet 01/04-13 00:14 
Ja æv, må finde ud af noget med tog, så :\
Men man kan vel stadig forhandle sig til et lift hjem? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/04-13 10:06, rettet 01/04-13 10:49 
Ja vi vil jo alle gerne spare penge uden om DSB, men der er nok ikke plads til 4 plus gear i Bo's bil så Jannick og jeg tager bare toget hjem også ingen problem i det ;-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 01/04-13 12:40 
neros>
Ok phipscube :-)

Er der måske en loddekolbe til stede på træffet? Kunne nemlig godt tænke mig at få et par nye Sanwa knapper i mit PS2 HORI stick.

Snak med Les.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 01/04-13 13:09 
Ellers skal jeg nok tage min loddekolbe med.

Jeg kører fra Hadsten af ved 16-tiden på fredag, og samler min bror op i Vejle en times tid efter. Hvis nogle er interesseret i at køre med fra Århus-området af, så sig til. Jeg regner med vi deles om bro og benzin, men det er under alle omstændigheder under halvdelen af, hvad tog ellers ville have kostet :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 01/04-13 13:43, rettet 01/04-13 14:08 
Hanky>
Ellers skal jeg nok tage min loddekolbe med.

Det ville virkelig være fedt Hanky hvis du tog den med, men jeg kan desværre nok ikke nå at få sanwa knapperne købt hjem indtil på fredag. Træffet kommer buldrende hurtigere end jeg havde forventet!

Jo mindre der er nogen som ligger inde med et par ekstra sanwa knapper 8 stks af slagsen jeg kunne købe, ellers så fred være med det så bliver det bare en anden gang ;-)
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 01/04-13 13:43 
Jeg har fået lift med Les, så jeg tager også loddekolbe med...jeg medbringer jo arcadegear };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 01/04-13 14:07 
Har du også et par knapper jeg må købe måske Elgen?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-13 15:29 
Hvis man kan nå at komme med, er jeg klar?
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 01/04-13 16:06 
Velkommen ombord:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-13 16:19 
Tak, skipper ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 01/04-13 17:51 
Er der slet ingen der hiver noget jap 360 med? Jeg hungrer efter Raiden.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 01/04-13 18:50, rettet 01/04-13 18:53 
Jeg kan godt tage min med...har også Raiden. Har dog pt ingen arcadesticks der virker til den...
Jeg kan også tage RaidenDX PCB med };-P
Er der iøvrigt nogen der har en SNES med der kan spise JAP. Har et Raiden-spil jeg aldrig har prøvet...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 01/04-13 18:59 
Jeg har et stick med til 360.
RaidenDX mener jeg ikke at have prøvet, så tag det endelig med:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/04-13 20:23 
Jeg håber der er en til træffet der kan hjælpe mig, sidder fast i SWOS til 360, hvilket er mega sort, da det jo er et fodboldspil :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 01/04-13 21:47 
Sjovt i lige nævner Raiden! Jeg fik The Raiden Project til PS1 i weekenden og har spillet det ret så meget. Raiden 2 er efter min mening noget af det bedste shmup jeg har spillet i lang tid! Wow det er solidt og arkadeperfekt :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 01/04-13 22:11 
Raiden Project er helt sikkert must-have til PS1, især i forhold til den typisk lave pris.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 01/04-13 22:40 
Ja helt enig :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 02/04-13 12:02, rettet 02/04-13 12:07 
Bare lige for at holde opdateret på gear, regner jeg med at tage en EU X360 og en kodefri PS2 med, samt en mindre fladskærm med HDMI (den jeg plejer at ha med), som jeg muligvis gerne vil bytte til en skærm med scart-indgang.

Ved ikke om jeg kan få plads til to Neo Geo sticks, når jeg nu skal med tog.

Skal man have et WiiU-pad med til evt. multiplayer i et-eller-andet? Hvis nogen da overhovedet har WiiU med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 02/04-13 12:12 
Jeg ser meget gerne at der kommer en WiiU med, da jeg ikke har prøvet een og overvejer at købe een til familien...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 02/04-13 12:36 
Ja, en WiiU og Nintendo Land kan godt ende i en del spas.
Så jeg stemmer også for, at der er nogen, der tager disse ting med :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 02/04-13 13:37, rettet 02/04-13 13:37 
Hov, så lige at slk486 jo har en WiiU med. Så tager jeg et ekstra gamepad med.
Hvis der skal spilles multiplayer Nintendo-land, skal vi have en masse Motion Plus wiimotes med, også. Det er faktisk et ganske sjovt partyspil, men jeg synes godt nok det er dødssygt i single player :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 02/04-13 14:48 
Jeg har et par Wiimotes med Motion Plus og tilhørende Nunchucks, som jeg kan tage med hvis det bliver nødvendigt?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig