X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT10


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/02-13 11:46, rettet 04/04-13 13:40 
Hermed inviteres til det 10. konsoltræf I SSKT’s historie.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
5.april – 7.april. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristen... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/03-13 22:24, rettet 18/03-13 22:31 
jaes>
Tæt på KBH, men da jeg hurtigt kiggede på dsb.dk, var det noget i stil med 270 kr. retur. Dertil øl + det løse.

Ja, men det er billigt i forhold til en tur i Djurs Sommerland, og mindst 40 gange så sjovt. Os, der kommer fra sølvmedaljestaden, giver 362,- one way (hvis der ikke er nogen bil til rådighed). Og jeg gør det endda, selvom jeg knapt nok har salt til et æg :)

Det er seriøst mega hygge, og man bestemmer selv, hvor hårdt det skal være. En god luftmadras og et par ørepropper, og så sover man som en sten :D
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 18/03-13 23:07 
KillerBean2>
Ja, men det er billigt i forhold til en tur i Djurs Sommerland, og mindst 40 gange så sjovt.

Ja, hvis man sover i ske med azzkikr er det ligesom en forlystelse... wait for it... vandrutsjebanen!
ElgenElgenSkrevet 19/03-13 08:22 
Det bedes føres til protokols, at det IKKE var Elgen der kom med ovenstående kommentar };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 19/03-13 10:47 
Uheld kan jo forekomme... Det blev ordnet med lidt kognede vand og en vaskemaskine. Ikke noget at skrive hjem om :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 19/03-13 10:50 
phipscube>
I'm not trying to big up SSKT too much (lie) But every time I go (I first went to SSKT2 in 2008) I have a fucking awesome time! Its just the best weekend ever! So anyone sitting on the fence, GTF Off, and join in the fun! :D

Thumbs up!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
OlimarOlimarSkrevet 19/03-13 15:42 
Nu har jeg ikke været med til de her træf, men har læst hvad der var sket ( Det Jaes kommenterer )Men er det ikke under lavmål at blive ved med at kommentere den slags ? Sket er sket efter min mening, kan godt være jeg tager sådanne ting for nært.
ElgenElgenSkrevet 19/03-13 16:44 
Præcis min pointe };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 19/03-13 19:40 
Jeg har brug for at prøve Muchi Muchi Pork/Pink Sweets inden et køb. Er der nogen der gider at slæbe det med?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 19/03-13 19:47, rettet 19/03-13 20:01 
Jeg tager det med, men det er så langt nede i pris, at det er et ganske sikkert køb.

Hvis du kan nøjes med "Cave the best" udgaven, kan den købes til 230 kr inkl. forsendelse fra PlayAsia :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
scavengerscavengerSkrevet 19/03-13 20:05 
Olimar>
Nu har jeg ikke været med til de her træf, men har læst hvad der var sket ( Det Jaes kommenterer )Men er det ikke under lavmål at blive ved med at kommentere den slags ? Sket er sket efter min mening, kan godt være jeg tager sådanne ting for nært.

Det er nok fordi der normalt aldrig sker sådan noget uforudset, men jo, nu kender alle vist den historie.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 19/03-13 20:08 
Hanky>
Jeg tager det med, men det er så langt nede i pris, at det er et ganske sikkert køb.

Hvis du kan nøjes med "Cave the best" udgaven, kan den købes til 230 kr inkl. forsendelse fra PlayAsia :-)

Jeg har luret på selvsamme udgave og eneste årsag til at jeg endnu ikke har købt den endnu, er grundet den label den har fået. Men er spillet fedt, ender det nok med et køb alligvel.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 19/03-13 20:12 
BTW, så har jeg jo endelig fået en PS3, så den regner jeg med skal luftes.

Hvis der er nogen der vil se noget fra samlingen, eller vil spare porto på en handel, så lad VÆRE med at vente til dagen før træffet. Jeg kan simpelthen ikke nå at grave tingene frem, så sig til allerede nu :-)
Nemo me impune lacessit
HankyHankySkrevet 19/03-13 20:21 
Juggernaut>
Jeg har luret på selvsamme udgave og eneste årsag til at jeg endnu ikke har købt den endnu, er grundet den label den har fået. Men er spillet fedt, ender det nok med et køb alligvel.

Hehe, hvor sjovt.
Jeg gjorde mig præcis samme tanker, da jeg kunne se jeg skulle betale over det dobbelte for et brugt eksemplar uden. Disc og manual er de samme som første udgave. Jeg blev dog enig med mig selv om, at jeg var interesseret i spillet for spillenes skyld, ikke nødvendigvis som samlereksemplar, og købte det derfor :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 21/03-13 06:53 
Ja, jeg må vist hellere tage mig sammen og få det købt. Jeg er allerede ankommet til shmup heaven men der er stadigvæk alt for mange dage til træffet:-(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 21/03-13 19:19 
Jeg vil venligst minde folk om at der er 4 dage tilbage inden tilmeldingsfristen udløber.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
amnesiaamnesiaSkrevet 22/03-13 08:19 
Det er blevet bekræftet at jeg ikke har andre forpligtelser i den weekend, da min håndværker skal lægge et nyt tag der, så jeg er 112% klar :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
JuggernautJuggernautSkrevet 22/03-13 09:55 
Super fedt! :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/03-13 13:43, rettet 22/03-13 13:44 
Olimar>
Nu har jeg ikke været med til de her træf, men har læst hvad der var sket ( Det Jaes kommenterer )Men er det ikke under lavmål at blive ved med at kommentere den slags ? Sket er sket efter min mening, kan godt være jeg tager sådanne ting for nært.

Det er rører mig ikke, jeg har selv joket med det flere gange.

Man kan så mene hvad man vil om at Jaes, som flere gange har selvpromoveret sig som værende en overset komiker, ikke kan finde på noget bedre end at bruge en 8 måneder gammel joke til et træf han ikke deltog i.

Man skulle tro, den nye Anders Matthesen kunne gøre det bedre.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-13 17:59 
Jeg er sikker på at du nok skal lave noget andet retarderet, som de nye komikere kan arbejde med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 22/03-13 19:06 
Bare så i ved det:
http://www.youtube.com/watch?v=s3BH1FA-giU
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/03-13 20:30 
Operation Scorpio style!
nerosnerosSkrevet 22/03-13 22:13 
YEAH :D
Bashful Neophyte
--Skrevet 23/03-13 14:39 
Ville rigtig gerne med til sådan en træf! Håber virkeligt det kan lade sig gøre inden for den nærmeste fremtid! I må hygge jer :)
Spiller nu: Animal Soccer World
JuggernautJuggernautSkrevet 23/03-13 15:44 
Jo tak. Det har altid været super fedt, hvilket det så også bliver denne gang;-)

Hvad med Kristensen og Elgens søn? Det bliver da for skævt at undvære jeres selskab en hel weekend.

Der er ikke kommet ret meget udstyr på listen endnu, drenge. Nogle der vil tilføje?:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 23/03-13 17:38 
KristensenSusan ER da tilmeldt...?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 23/03-13 17:44 
Sindssyg jeg er træt.. klart. Min fejl. Det har været et par hårde dage så jeg er ikke lige mentalt på toppen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 24/03-13 21:20, rettet 27/03-13 23:32 
Azzkikr>
Det er rører mig ikke, jeg har selv joket med det flere gange.

Man kan så mene hvad man vil om at Jaes, som flere gange har selvpromoveret sig som værende en overset komiker, ikke kan finde på noget bedre end at bruge en 8 måneder gammel joke til et træf han ikke deltog i.

Man skulle tro, den nye Anders Matthesen kunne gøre det bedre.

Det her blive sidste gang, jeg kommunikerer med dig på dette forum, så her en række kommentarer/pointer. Hvis du på et tidspunkt får lyst til at behandle folk med venlighed og respekt, kan du sende en privat besked, så får du en chance til. Men indtil videre hopper jeg over på Darkbeats hold og ignorerer dig dermed fra nu af.

1. Det var *ikke* en joke. "Wait for it..." betyder jo, at man er bevidst plat/ved det ikke er sjovt.

2. Jeg har ikke promoveret mig som noget som helst. Jeg har én gang tidligere sagt, at dit personlige angreb mod en joke fra min side var uberettiget - og det var det jo, da angrebet kom ud af ingenting. Måske var du træt af jyde-jokes, måske var joken ikke sjov, who knows, men det undskylder det ikke. Det gør denne her situation naturligvis heller ikke.

3. Som flere tidligere har påpeget, er det du kalder at være "direkte" i stedet at være nedladende i langt de flestes øjne. Ærgerligt, at du ikke kan se det selv. Men nu gider jeg personligt ikke bruge mere tid på din nedladenhed.

Sumez eller andre - lad venligst være med at slette det her ligesom sidst, der blev slettet indlæg. Denne her gang er konteksten i hvert fald vigtig (synes jeg nu også det var sidst) :)

EDIT: Måske lød ovenstående som om, der kun er tale om to episoder, men der er mere i det.
jaesjaesSkrevet 24/03-13 21:24 
Olimar/Elgen:
Det var ikke en joke, som I kan se af svaret herovre til Azzkikr - nærmere en anti-joke :)

Men hvis det havde generet Azzkikr, ville jeg naturligvis beklage :)
jaesjaesSkrevet 24/03-13 21:49 
Synes lige jeg vil tilføje til kommentaren til Olimar/Elgen:

Grunden til at jeg overhovedet nævnte "uheldet" var fordi, jeg syntes jeg ville skrive et eller andet til KB2s indlæg - for lige at værdsætte, at han havde givet sig tid til at skrive om træffet. Man kan også sige "tak for info" lidt for mange gange, og det passer heller ikke altid godt ind. Men slet ikke at sige noget kan virke fladt for den som giver sig tid til at hjælpe. Det med træf som forlystelse fik mig bare til at tænke på "uheldet", men da jeg, ligesom jer, også synes det har været nævnt rigeligt, blev det til en bevidst plat kommentar. Jeg kunne også have sagt "Hep, KB2", eller "Roger"...et eller andet... det var som sagt bare for at vise at jeg havde lagt mærke til hans indlæg.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/03-13 11:48 
Du er sgu en finurlig fætter Jaes, så når jeg joker om før omtalte joke og din komiske kunnen er det automatisk et personangreb, men du skriver et eller andet lallende dumt er det altid bare sjov og ballade.

I det hele taget synes det er vildt du kan blive så ked af det over at en person tager lidt pis på dig over en joke og en kommentar omkring din komiske formåen (som du selv jokede med tidligere), at du overhovedet kan betragte det som et personangreb går over min forstand, jeg tør næsten ikke tænke på hvordan du håndterer *rigtige* person angreb.

Derudover synes jeg det er upassende at du skriver et langt tårevædet afskedsbrev her i tråden hvor du fremhæver hvor forfærdelig jeg er. Men du ved vel at jeg er ligeglad og derfor havde en privat besked ligegyldig så du prøver at få lidt opmærksomhed og rygklap fra andre brugere her på forummet i stedet.

DET er plat i hvert fald.
SumezSumezSkrevet 25/03-13 13:27 
Jeg synes I har fået sagt hvad I vil, og kan diskutere videre i privaten... det er synd hvis den slags skal gå ud over planlægningen af SSKT10 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/03-13 15:43 
Er der forresten nogen "retro-TV'er" tilbage? Eller bare et med SCART-kabel, så er jeg egentlig ligeglad med om det er CRT eller fladskærm. Kom lige i tanker om at jeg ikke kan spille 50 Cent på min PS2 på min egen skærm, når den kun tager HDMI. :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 25/03-13 16:20 
Masser:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-13 17:57 
Jeg vil faktisk også gerne reservere et CRT. Tager min Wii med istedet for PS3.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/03-13 18:27 
Yessir!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-13 18:51 
Jeg tager min GameCube med i håb om at Captain N kan finde hans Action Replay og vi kan få testet F-Zero AX til træffet :)

Jeg har desværre kun en enkelt controller så folk må meget gerne tage extra med. Det er også begrænset hvad jeg har af spændende spil til maskinen så tag endelig med. Maskinen er regionsfri.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 25/03-13 19:28 
Jeg har en ekstra controller jeg tager med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-13 19:51 
Kewl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/03-13 19:58 
Måske man skulle være en idiot og slæbe sin nye PS1 med?
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 25/03-13 20:04 
Det er lidt uvist hvad jeg tager med.
Jeg ender nok med at se hvad der er mangel på få dage inden, og så tage det med :)

Tager dog med sikkerhed min PS Vita med.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 25/03-13 22:36 
Hov kan se Phipscube tager sin PS1 med så lader jeg min blive hjemme ;-)
Bashful Neophyte
phipscubephipscubeSkrevet 26/03-13 09:41 
Yeah, i'm bringing my PS1 :) Might be fun with 2 PS1 if you have a link cable?
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-13 09:44 
Der kommer en besked ud senere i dag vedrørende betaling.

Nu kan jeg efterhånden begynde at slappe lidt af og bare nyde det. Det bliver så fedt at dedikere en weekend i selskab med shmups, hestesnak og spændende mennesker.

Er der i øvrigt mulighed for at spille Turf Masters denne gang?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/03-13 09:49 
phipscube>
Yeah, i'm bringing my PS1 :) Might be fun with 2 PS1 if you have a link cable?

What PS1 games (that are worth playing) use the link cable? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/03-13 10:22 
Red alert :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 26/03-13 12:13 
Maybe Wipeout the games ;-)
Bashful Neophyte
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/03-13 14:24, rettet 26/03-13 14:40 
Så er der grafik til jer venner! :-)

Tilmelding til SSKT10

Alle SSKT billeder på photobucket
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 26/03-13 14:29 
Det er genialt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/03-13 14:40 
Tak :D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 26/03-13 15:34 
Det ser mega godt ud CenobiteDK ;-) Ærgeligt du ikke skal med denne gang!
Bashful Neophyte
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig