X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT10


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/02-13 11:46, rettet 04/04-13 13:40 
Hermed inviteres til det 10. konsoltræf I SSKT’s historie.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
5.april – 7.april. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristen... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 12/03-13 10:32, rettet 12/03-13 10:32 
KTC>
Jeg ved ikke hvor tryg folk vil være med at tage deres dyrbare samlerobjekter med, hvis der kommer folk, som ikke forstår at behandle tingene med den respekt, som man selv udøver overfor sine egne og andres ting.

Enig. Jeg vil ikke have at det fremstår som en lukket klub hvor vi er afvisende overfor folk udefra, men der er også en speciel mentalitet blandt P:R's brugere, og altid en indforstået respekt overfor diverse genstande osv., endda selv når enkelte individer har været virkelig fulde. :P

Jeg vil også meget gerne møde nye mennesker, men synes bestemt heller ikke der bare uforbeholdent skal hives folk ind fra andre forums. I stedet for at "reklamere" offentligt andre steder, så jeg hellere at folk snakkede personligt med folk de kender, som de ved ville kunne være sjove at have med til træf.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-13 10:42 
Sumez>
Jeg vil også meget gerne møde nye mennesker, men synes bestemt heller ikke der bare uforbeholdent skal hives folk ind fra andre forums. I stedet for at "reklamere" offentligt andre steder, så jeg hellere at folk snakkede personligt med folk de kender, som de ved ville kunne være sjove at have med til træf.

Tak. Det er rart med input istedet for at man selv tager initiativ til noget som måske alligevel ikke er velset. Jeg er helt enig i dit indlæg, Sumez. Og det er naturligvis også taget til efterretning.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 12/03-13 11:33 
Du må gerne tilføje Happy_Joe herinde fra som deltagende :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/03-13 12:30 
Ja, skriv mig bare på :)

Sumez>
(...) men der er også en speciel mentalitet blandt P:R's brugere, og altid en indforstået respekt overfor diverse genstande osv., endda selv når enkelte individer har været virkelig fulde. :P

Jeg tager gerne en advarsel på det citat, hvis der skrives meget mere om hint ;)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 12/03-13 12:32 
Konsolkongen tæller ikke som en genstand :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/03-13 12:37 
LOL

Se, det er humor der sparker røv ! :D
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-13 12:51 
Hvad med sådan nogen som Jaes og Beano? Er der nogensinde nogen der har set dem i virkeligheden?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 12/03-13 12:55 
Jeg forestiller mig, at Beano ligner Wario real life også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 12/03-13 13:00, rettet 12/03-13 13:01 
Konsolkongen>
Hvad med sådan nogen som Jaes og Beano? Er der nogensinde nogen der har set dem i virkeligheden?

+1 på de to, kom dog med :)

Skal Jeppe og Stig ikke med denne gang?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-13 13:09 
Hvad betyder +1 mon?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 12/03-13 13:26 
Det er hemmeligt internet-kodesprog
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 12/03-13 14:05 
Hvad med Le Roof? Det er længe siden man har set ham til noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/03-13 16:24 
Sumez>
Konsolkongen tæller ikke som en genstand :)

Det kommer an på, hvor mange af dem han har indtaget.
AV Intelligent Terminal
Le RoofLe RoofSkrevet 12/03-13 18:48 
Sumez>
Hvad med Le Roof? Det er længe siden man har set ham til noget.

Jeg ville skam gerne. Har overvejet at tage med SSKT de sidste par gange, men der er som regel et eller andet i vejen. Denne gang holder jeg ferie ugen før, så der er no way jeg får lov til at holde fri den efterfølgende weekend. Så jeg må finde vej til SSKT næste gang i stedet.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Per SPer SSkrevet 12/03-13 20:57, rettet 12/03-13 20:58 
Jeg er leveringsdygtig i 3 CRT (21", 25" og 29") fjernsyn og 1 stk. spritnyt 39" Panasonic fladskærm, som jeg havde tænkt skulle bruges til events alá SSKT. Hvis Le Roof kan skaffe sig noget fritid næste gang der er SSKT, så kan man også få glæde af mit lumre samvær. Måske også med Danny som medvært. Så det er måske op til tre interne Play:Right brugere udover det sædvanlige.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 12/03-13 21:23 
Er der nogen der tager Skylanders med som sidste gang? Jeg har min egen lille party af Skylanders så skal jeg tage dem med? :3
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
nerosnerosSkrevet 12/03-13 21:43 
KristensenSoUSA>
Jeg vil gerne med, men har dog en eksamensopgave der kan ende med at spænde ben for det hele.

Håber du kommer ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 12/03-13 21:44 
Per S>
Hvis Le Roof kan skaffe sig noget fritid næste gang der er SSKT, så kan man også få glæde af mit lumre samvær. Måske også med Danny som medvært.

Cool :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 12/03-13 22:21 
Sumez>
Skal Jeppe og Stig ikke med denne gang?

Ja hvor er i?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-13 22:26 
Jeppe kommer desværre ikke. Der var en hulens masse bøvl med at finde egnede datoer denne gang og da det endelig lykkedes, kunne Jeppe så ikke den weekend :(
Stig skal afholde housewarming om lørdagen, så det er også no-go fra ham, desværre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-13 22:31, rettet 13/03-13 08:35 
Konsolkongen>
Hvad med sådan nogen som Jaes og Beano? Er der nogensinde nogen der har set dem i virkeligheden?

Eksisterer de IRL? De kunne bare være en bot?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 13/03-13 06:48 
Det er bots ;-)
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 13/03-13 08:33 
Fembots };-P

Bring in the Fembooooots!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 14/03-13 08:31, rettet 14/03-13 08:33 
Så lykkedes det endelig at komme på play:right også.

Ville bare lige vinke 'hej', når nu jeg er tilmeldt ;-)

Medbringer 1 stk. B&O CRT til donation, hvis nogen har brug for et til eventet.
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 14/03-13 08:51 
Det var da godt at det endelig lykkedes, Alexander.

Det er super med det tv. Tak. Hvordan med grej? Er du på noget old-school shmup ligesom sidst?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
vyssenvyssenSkrevet 15/03-13 09:23 
Som ny på forum kunne det være fedt med lidt info om, hvad formålet med træffet er, samt hvad i plejer at lave sådan i korte træk...
SumezSumezSkrevet 15/03-13 09:33, rettet 15/03-13 09:33 
Formålet med træffet: Mødes, hygge, se/prøve sjove spil man ikke ellers ser, eller sjældent har mulighed for at spille sammen med andre.

Hvad vi plejer at lave: Drikke øl

Kom med
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/03-13 10:29 
Det er max hygge. Der er ikke noget egentligt formål, andet end at bruge en weekend sammen med andre folk, som også et pjattede med konsoller. Så der bliver bare spillet på alverdens konsoller, snakket om alverdens konsoller og drukket en øl eller 10, hvis man lyster. En shooter-konkurrence og lidt modding af konsoller kan også snildt finde sted mere eller mindre spontant :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 15/03-13 10:35, rettet 15/03-13 10:35 
Jeg håber på noget spontant 50 Cent co-op denne gang. Jeg mener det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 15/03-13 10:43 
Jeg vil gerne tilmelde min ven Tomas. Han er flink og rar.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 15/03-13 11:21 
vyssen>
Som ny på forum kunne det være fedt med lidt info om, hvad formålet med træffet er, samt hvad i plejer at lave sådan i korte træk...

SSKT står for Sydsjællands Konsoltræf og disse træf er planlagt til at blive afholdt 2 gange årligt.

Kort fortalt drejer det sig om at man kommer fredag eftermiddag/aften alt afhængig af hvad man kan og har lyst til. Nogle kommer sågar først om lørdagen. Hertil vil jeg indskyde at dem der kommer om fredagen helt klart vil få mest ud af træffet. Først og fremmest fordi man lige snuser til det hele, får installeret sig og begynder at snakke lidt med folk. Om aftenen plejer der at være gang i den i form af bajsere og konsol/arcade-snak-nørderi. Omkring indtagelse af alkohol har det indtil nu aldrig været et problem. I de snart 5 år træffene har kørt, er der ikke _en_ gang hvor noget er ødelagt. Heller ikke folk ejendele osv.

Det du skal medbringe (udover sovegrej), er det du vil spille på. Konsoller, kabler, sticks mm. Én af de federe ting er jo at prøve andre maskiner og den uskrevne regel er at man spiller på det der ikke bliver brugt. Hvis man er i tvivl, så spørger man lige og man vil altid få et ja. Med mindre at man lige står for at skulle modde eller noget andet.

Gennemsnitsalderen på disse træf har jeg faktisk ikke regnet på. En af mine gode venner kommer som regel altid med og han har sin søn med. Han er så absolut den yngste (omkring 12) og han gør ikke meget væsen af sig. Selv er jeg snart 39 og der kommer også nogle stykker over 40. Men de fleste ligger på starten/midten af 30erne.

Der har været en gennemgående interesse for 2 genrer af spil. Den ene er fighterspil hvilket aldrig har fanget mig. Men nogle af deltagerne er superseje til dem og de går op i dem med liv og sjæl. Virkeligt morsomt at se når de folder sig ud
Den anden genre er shmups hvilket også er min mærkesag. Der plejer at blive afholdt konkurrencer i diverse spil også så hvis man er frisk stiller man bare op. Vær dog klar på at få tørret nummeren hvis ikke man har styr på det

Kom endelig med, vyssen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
vyssenvyssenSkrevet 15/03-13 11:52, rettet 15/03-13 11:56 
Okay. Så vil jeg høre om der er nogen der har lyst til at deles om transport fra Jylland omkring Århus Herning området Jeg vil evt dukke op fredag og køre hjem lørdag nat. Jeg skal helst være i Århus søndag morgen.

Jeg har bil.
JuggernautJuggernautSkrevet 15/03-13 11:54 
Sumez>
Jeg vil gerne tilmelde min ven Tomas. Han er flink og rar.

Så gerne, den herre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 15/03-13 12:04 
Nogen, der skal til træf, som tilfældigvis skal i Elgiganten i en by, der har Metal Gear Solid Collection på lager, som kunne være så flink at tage et eksemplar eller to med til mig?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 15/03-13 13:06 
KTC>
Nogen, der skal til træf, som tilfældigvis skal i Elgiganten i en by, der har Metal Gear Solid Collection på lager, som kunne være så flink at tage et eksemplar eller to med til mig?

Hvor mange skal du bruge?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 15/03-13 13:10 
3 stks, tak :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 15/03-13 13:18, rettet 15/03-13 13:23 
Selv tak. Jeg vender lige tilbage senere.

Såfremt der er eksemplarer tilbage, vil jeg godt have pengene på min konto i starten af næste uge. Men den kan vi lige tage når jeg har været derude.

EDIT: Nu har jeg forsøgt at bestille 3 kopier, men bliver så gjort opmærksom på at der ikke er mere end én. Den er nu lagt til side til dig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 15/03-13 13:31 
Mange tak :)
Jeg kan sagtens overføre pengene til dig, når varen er sikret.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 15/03-13 13:34 
Fino. Jeg vil selvfølgelig også lige have varen i hånden inden vi begynder at overføre penge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 15/03-13 15:38 
KTC, det blev så en nitte. Fik en opringning fra en sælger der sagde at der var fejl i deres statussystem og at de ikke havde den, eller kunne skaffe den til prisen. Beklager:-(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WonderboyWonderboySkrevet 15/03-13 15:42 
Er det til Xbox 360 Metal Gear Solid Collection til 99,-.
De skulle have det her i Odense.
I love monster land
KTCKTCSkrevet 15/03-13 16:02 
Ok, tak alligevel. Det er et spil i lotteriet hver gang med det system.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 15/03-13 16:10 
Wondeyboy: Ja, men jeg kommer ikke lige til Odense inden for de næste par dage :(

Hvis der andre, der skal til træf, og som alligevel skal i en Elgiganten, som har spillet på lager, vil det være fedt hvis de gider at tage et eksemplar med til mig.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 15/03-13 17:16 
Jeg er for smuk til træf :)

Nej, jeg er ikke rigtigt gamertræf-typen. Det med at rejse halvlangt, og betale hvad DSB nu synes de vil være svinske og hive ind for turen, for at prøve konsoller og spil tænder mig ikke så meget. De mini-"træfs" jeg har med venner og bekendte opfylder stort set behovet.

Det sagt, ved jeg godt I også laver andet, og det kunne være rigtig hyggeligt at drikke jer i hegnet :) Det er ikke utænkeligt jeg tilmelder mig en af gangene, men denne gang er desværre udelukket.

Like Konsolkong implied I’m amazed that a stay at home mom can earn $42 million in one week. Can totally recommend www.givemonies.com.
nerosnerosSkrevet 15/03-13 20:19 
jaes>
Det med at rejse halvlangt

Bor Hr Smuk ikke i København da?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 16/03-13 18:35 
jaes, for mit vedkommende handler det mest om at møde folk som man går godt i spænd med, og snakke om spil. Jeg ved du er glad for at snakke om spil :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/03-13 15:42, rettet 18/03-13 17:42 
neros: Tæt på KBH, men da jeg hurtigt kiggede på dsb.dk, var det noget i stil med 270 kr. retur. Dertil øl + det løse. Hvis det er noget man virkelig brænder for, er det selvfølgelig ikke voldsomt, hverken i tid eller penge, men når det ikke er tilfældet føles det jo dyrt, og meget at afsætte det meste af en weekend :)

Sumez: Jeg snakker rigeligt om spil privat og online, så har nærmest ikke behov for mere spilsnak :P Men som nævnt kunne det være hyggeligt en dag, hvis alt går op i en højere enhed - og trækplasteret skulle være at gøre lidt af det hele (konkurrencer kunne fx også være sjovt) og som sagt at se de folk, jeg ikke har set før. Det er altid sjovt at møde nye mennesker, og vi er jo snart en lille familie, og som familiemedlem bør man jo næsten "opleve" resten af familien før eller siden :P

EDIT: Der manglede et 'bør' i sidste sætning.
EDIT 2: Der "manglede" så lidt mere, sheesh.
phipscubephipscubeSkrevet 18/03-13 17:35 
I'm not trying to big up SSKT too much (lie) But every time I go (I first went to SSKT2 in 2008) I have a fucking awesome time! Its just the best weekend ever! So anyone sitting on the fence, GTF Off, and join in the fun! :D
nerosnerosSkrevet 18/03-13 20:28 
jaes>
neros: Tæt på KBH, men da jeg hurtigt kiggede på dsb.dk, var det noget i stil med 270 kr. retur.

Det forstår jeg faktisk godt det er fandme også ret dyrt. Dsb er langt ude med deres priser?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 18/03-13 20:29 
phipscube>
I have a fucking awesome time! Its just the best weekend ever!

I totally agree phipscube :D
Bashful Neophyte
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig