X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT10


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/02-13 11:46, rettet 04/04-13 13:40 
Hermed inviteres til det 10. konsoltræf I SSKT’s historie.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
5.april – 7.april. Dørene er åbne fra fredag kl.1200 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristen... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-13 07:11 
Er det et ja?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/02-13 11:27 
ja vil gerne komme.

Har fødselsdag den 8, så det kan blive forfest :)
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-13 12:21 
Uhhh det bliver dyrt;-) Du er hermed tilmeldt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
phipscubephipscubeSkrevet 25/02-13 09:03 
slk486 has a Wii U, I originally asked if he'd bring it, as I played it at an Amiga gathering with him last year, but in his own words "Not sure about the Wii U though. Not much fun on it at the mo" But I can try and persuade him. He's bringing hs PS Vita, i'm bringing mine too. I finally bit last November, and i'm quite enjoying the little beast.
KTCKTCSkrevet 25/02-13 10:06 
Sign me up, Scotty!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 25/02-13 11:20 
Cool! Det er jo længe siden, KTC
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
phipscubephipscubeSkrevet 25/02-13 11:34 
YAY! KTC! Now i'm wondering if I should bring my Amiga again and have a mini Amiga fest in the corner HAHA! :D BTW slk486 will now bring his Wii U due to popular demand :) He's joined up here but can't seem to post? (I'm in contact through Amibay with him)
KTCKTCSkrevet 25/02-13 13:35 
Sumez: Ja, det er godt nok nogle år siden. Jeg har deltaget i nogle forskellige småarrangementer, men der har ikke været store konsoltræf i jylland i en del år, så det bliver hyggeligt at hænge ud med jer igen :D

phipscube: I will be disappointed if you don't bring THE Amiga :)
Mine has gotten some upgrades since last time too, and also a sister in very nice condition with new caps and all :D
The 500 has also had a couple of upgrades, so I might bring that too.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-13 13:44 
Phipscube & KTC: I'm expecting booming .mod tunes to be part of the SSKT soundscape. It'll give me a nostalgic feeling :D

I'm just bringing my PS3 along this time.
KTCKTCSkrevet 25/02-13 14:12 
Scene demos on projector/big screen ftw :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
phipscubephipscubeSkrevet 25/02-13 14:48 
YAY! we can have a little miggy hax sesh! :D Looking forward to seeing your upgrades K mate :) My old girl has been playing up the last week so I need to give her some TLC (been sacking her off for the PSX lately). The old girl being the Amiga, not the wife, no, she just lingers by the wayside and watches gossip girl on netfilx and frowns at me now and then when I "accidentally" turn the speakers up "too loud" when playing "Software make the dance foam oil" or other such awesome Amiga Demo :D

If anyone has an SVGA projector then yeah, i'm up for bashing out some hi-spec AGA/060 Demos from my Amiga! I have a fairly okayish creative speaker set with sub which should be ok if we want a bit of noise.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-13 15:57 
Guys, im all in for a megademo party. Silents, Trilogy, Kefrens... Good ol' days:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 25/02-13 16:00 
Yeah, bring da speakerz :)
I have a RGB-SCART->Component converter I use on my own projector. Maybe I should bring that, as a lot of displays support component?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 25/02-13 16:02 
Juggernaut: Didn't know you are into that stuff. Cool :D
The classic Jesper Kyd stuff is also great.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-13 16:20 
This is what its all about:

Global Trash
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
phipscubephipscubeSkrevet 25/02-13 18:10 
And if I got it right some of those guy are now IO Interactive?
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-13 18:19, rettet 25/02-13 18:19 
I think you're right, Les.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SonicSonicSkrevet 25/02-13 18:50 
Nogle fra Silents er IO Interactive idag, korrekt :) Jeg var iøvrigt til The Party hvor Global Trash 2 blev vist. Der var super stemning :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-13 19:18, rettet 26/02-13 07:00 
Det der vil jeg absolut ikke høre om;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 25/02-13 19:31 
Jeg synes vi skal have konkurrence i DOA5 !!! Sådan helt stille og roligt....Ej ok IKKE stille og roligt ;-)

..og indimellem casuals kampe i verdens bedste fighter: Martial Masters på CPGM'en.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/02-13 19:55 
Jeg er mere for Co-op i Blood on the Sand.
http://www.youtube.com/watch?v=rOsVkiHiAPE

50 Cent kan tage 50 skud i hovedet uden at dø, det er for vildt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 25/02-13 19:56, rettet 25/02-13 19:57 
Sjovt med alt det Amiga snak. Jeg var fast inventar til The Party fra 1994 til og med 2001. Det var ret fedt med de vild demos på stor scenen. Kan huske et år, tror det var 2000, lige da vi kom ind i Hal 1, så eksploderede projektoren med et ordentligt brag :o. Og de år der også var rave/techno party, forstår slet ikke man kunne sove i alt den larm? Man kørte vel bare på til man faldt om?

Gode minder :)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
nerosnerosSkrevet 25/02-13 19:57 
Sumez>
50 Cent kan tage 50 skud i hovedet uden at dø, det er for vildt!

Real-life.com :D
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 25/02-13 20:29 
1up var du aktiv i scenen? :)
Nick/Gruppe? :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
spectrespectreSkrevet 25/02-13 20:33 
Nej jeg var ikke aktiv i nogen gruppe. I was all about the games :) Der var et år hvor der var konkurrence i International Karate på den store scene, på C64. Det var ret epic, og det var de klø jeg fik også :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/02-13 23:48 
neros>
Jeg synes vi skal have konkurrence i DOA5 !!! Sådan helt stille og roligt....Ej ok IKKE stille og roligt ;-)

..og indimellem casuals kampe i verdens bedste fighter: Martial Masters på CPGM'en.

Word!
nerosnerosSkrevet 26/02-13 19:23 
Hold your horses!!!

Jeg har en ven som gerne vil med :-) Så kan der ikke lige skrives Neros + ven = Double Team!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-13 19:37 
Er hun lækker?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 26/02-13 19:45, rettet 26/02-13 19:46 
Jannick er mega lækker!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-13 20:20 
Sejt! Han skal være velkommen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 26/02-13 22:13 
Vi glæder os ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 01/03-13 14:39 
Skriv lige CMVS på min liste også
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-13 14:42 
Done!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 01/03-13 14:53, rettet 03/03-13 08:12 
Right on bro!

Tror jeg laver et lille CPGM + CMVS setup = GULD!

Med Jockey Grandprix og det hele.
Bashful Neophyte
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 06/03-13 23:38 
Hvor mange fjernsyn kan der max blive hentet op i rummet af gangen egentlig?
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-13 09:11 
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår spørgsmålet. Umiddelbart kan alle tv hentes op, det kræver bare at nogle tager fat.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 07/03-13 11:54 
Ah oki, vidste kke om alle de tv der var i kælderen tilhørte arragementet, men prøver lige at omformulere spørgsmålet... Hvor mange tv har I i alt?
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/03-13 11:57 
Jeg mener at der er et sted mellem 7 og 9. Jeg kan dog tage fejl, men i det leje burde det ligge.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 07/03-13 16:56 
Oki doki loki
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/03-13 09:57 
Jeg tillader mig lige at bumpe tråden.

Der er stadigvæk en del pladser tilbage og 23...? Det burde kunne gøres bedre;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:23 
Ellers må du jo lave en tråd på nogle andre communities også. Så længe det ikke er Arto eller sådan noget :p
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/03-13 17:25 
Kan lige høre om michael er klar på en nørde weekend?
Vender tilbage sener.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JuggernautJuggernautSkrevet 11/03-13 17:00 
Captain N>
Ellers må du jo lave en tråd på nogle andre communities også. Så længe det ikke er Arto eller sådan noget :p

Haha.. :) Har du kendskab til andre sites der kunne være relevante og som også har brugere lidt over teenageårene?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Captain NCaptain NSkrevet 11/03-13 19:58, rettet 11/03-13 19:58 
Hmm. Jeg kender selvfølgelig lidt forskellige sites men ikke nogen med en lidt mere gennemsnitlig voksen målgruppe som Playright.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 12/03-13 01:10 
Hvad med Animanga.dk, Captain? Det er godt nok mainly en manga/anime forum, men de har en hel gaming sektion med en forholdsvis aktiv brugere. Jeg tror faktisk godt vi kan lokke nogle mennesker med derfra. ^_^

Animanga.dk
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/03-13 09:26 
Jeg vil gerne med, men har dog en eksamensopgave der kan ende med at spænde ben for det hele.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-13 09:32, rettet 12/03-13 09:32 
Det lyder bare super. Altså det første. Skal jeg skrive dig på?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KTCKTCSkrevet 12/03-13 09:38, rettet 12/03-13 10:00 
Juggernaut>
Captain N>
Ellers må du jo lave en tråd på nogle andre communities også. Så længe det ikke er Arto eller sådan noget :p

Haha.. :) Har du kendskab til andre sites der kunne være relevante og som også har brugere lidt over teenageårene?
Er det kvantitet over kvalitet med deltagerne?
Jeg ved ikke hvor tryg folk vil være med at tage deres dyrbare samlerobjekter med, hvis der kommer folk, som ikke forstår at behandle tingene med den respekt, som man selv udøver overfor sine egne og andres ting.

EDIT: Tilføjede lige quote, så der ikke opstår tvivl omkring Kristensens respekt for andres ting :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-13 10:13 
KTC
Er det kvantitet over kvalitet med deltagerne?
Jeg ved ikke hvor tryg folk vil være med at tage deres dyrbare samlerobjekter med, hvis der kommer folk, som ikke forstår at behandle tingene med den respekt, som man selv udøver overfor sine egne og andres ting.

Bestemt ikke. Jeg vil dog altid påpege at det er sjovere jo flere deltagere der er. Du behøver ikke at være nervøs for dine ting. Jeg mindes ikke at der har været sket noget med folks ting.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 12/03-13 10:15 
Crystal Dragon>
Hvad med Animanga.dk, Captain? Det er godt nok mainly en manga/anime forum, men de har en hel gaming sektion med en forholdsvis aktiv brugere. Jeg tror faktisk godt vi kan lokke nogle mennesker med derfra. ^_^

Hold lige hesten. Jeg er klar over at jeg efterlyser andre sites, men det er nu engang primært deltagere herinde fra der er inviteret og pladserne skal da også tildeles dem der har lyst. Der er trods alt lidt tid endnu inden deadline udløber.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
404 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig