X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Må ha' Silent Hill 3, men....


Svar
OkottaOkottaSkrevet 23/07-03 11:34, rettet 23/07-03 11:45 
Jeg har lige fået PS2, og vil seriøst gerne købe Silent Hill 3 med det samme.

Pludseligt kommer jeg i tanker om, at jeg aldrig gennemførte 1'eren, og heller ikke 2'eren; Jeg kom et pænt stykke i 2'eren, men byttede min PS2 væk, og købte en Xbox, og blev aldrig færdig med det :-(

Anyway.....kræver Silent Hill 3, at man har spillet og gennemført de 2 andre spil, og er 3'eren kun for indforståede fans af de 2 foregående spil?

Er det en helt ny og selvstændig historie i 3'eren, eller fortsætter den nogle ting fra de andre spil?

Jeg MÅ ha' det spil :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 23/07-03 12:11 
Well, der er jo en ganske udmærket anmeldelse af spillet på Geek Culture, som fortæller alt du vil vide... ;)

Men for at svare dig:

For at få det optimale ud af SH3's (tynde) historie, er det godt at have spillet SH1 igennem, da de er meget nært forbundne.

SH2's historie har ikke direkte noget med de to andre at gøre.

StrideR / RJK anmelder SH3
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 23/07-03 12:40 
Ville det højne min spillelyst i 3'eren, hvis jeg vidste hvad der skete i 1'eren?

Det jeg mener er, at jeg ku' jo evt. læse en walkthrough eller noget andet, omkring 1'eren, for derefter at gå i gang med 3'eren.

Ville det være en kikset måde at gøre det på?

Hvad ville du evt. anbefale mig at læse, inden jeg spiller 3'eren?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/07-03 13:22 
Det mest kiksede ville nok være, hvis man helt undlod at spille etteren igennem - hvilket så forhåbentlig besvarer dine spørgsmål... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
OkottaOkottaSkrevet 23/07-03 18:00 
Jeg kommer formentligt aldrig nogensinde til at spille 1'eren, men 2'eren regner jeg med at købe på et tidspunkt.

Fik 3'eren til 300,- i dag, og nu går jeg bare igang med at spille det :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig