X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
PapandPapandSkrevet 21/12-15 22:59 
Så blev jeg level 40. Hygger mig helt vildt med spillet, til trods for at jeg ikke har nogen at spille det med.

Har lidt bøvl med en quest hvor jeg skal gennemføre 2 matches på "Weekly Featured Playlist". Hvor finder jeg præcist disse? Synes jeg har prøvet det hele, også de 2 længst til venstre på Orbit skærmen. Har læst mig frem til at den kan være bugged, så man må slette den først. Det hjalp dog heller ikke. Hvad gør jeg forkert?

Kan det i øvrigt passe at jeg er stukket total af levelmæssigt, når det gælder historien? Synes jeg er steget langt hurtigere i level end det tempo historien udvikler sig med. Så nu spiller jeg level 25 missioner som level 40.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/12-15 11:32, rettet 22/12-15 11:38 
Weekly er hvis nok nigthfall. Du skal ikke kigge på lv, der i mod på ligth.

Lv 25 mission kan der står: kræver 270 ligth. Osv... Kan osse være du har skippet den mission som low lv, eller du har unlocket den forsent?

Når du er nået i lv 40. Skal du køre missioner og strike, for at hente mere ligth! Når du er ca 290 light? Skal du igang med normal raid.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SephSephSkrevet 22/12-15 12:00 
Mener at Weekly Featured Playlist er den liste, der udgår, når der er andre special events (Iron Banner, Sparrow Racing League). Den hvor man får 10 Marks for en sejr. Den vender nok tilbage d. 5. januar.

De har ændret progression, så man kommer hurtigere til end-game.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 22/12-15 16:22 
Papand>
Kan det i øvrigt passe at jeg er stukket total af levelmæssigt, når det gælder historien? Synes jeg er steget langt hurtigere i level end det tempo historien udvikler sig med. Så nu spiller jeg level 25 missioner som level 40.

Ja, man bliver hurtigt level 40 - det er ren pro forma nu. Det er din light level, der afgør, hvornår du kan give dig i kast med spillets forskellige udfordringer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 23/12-15 07:17 
Papand>
Kan det i øvrigt passe at jeg er stukket total af levelmæssigt, når det gælder historien? Synes jeg er steget langt hurtigere i level end det tempo historien udvikler sig med. Så nu spiller jeg level 25 missioner som level 40.

Havde samme problem og det virker som om spillet ikke selv helt kan følge med spilleren, eller på flere måder efterhånden er ret broken. Jeg tog en masse missioner som jeg var meget højere level end, næsten udelukkende af pligt, for at se hvad historien i dem var. Lidt til ingen udfordring i dem. Snuppede et par Strikes med nogle randoms i co-op, og den oplevelse var værre; Sværhedsgraden i disse Strikes stod som Normal og jeg var Level 40, så tænkte at dette måtte være passende. Desværre så mine co-op makkere ikke helt sådan på det, for de var mere interesseret i at løbe i forvejen og nærmest klinisk rense alle rum for fjender, så der ikke var nogle til mig. Der tror jeg at jeg opdagede, at spillet for alvor ikke helt længere er i stand til at følge med spilleren. Når det tillader at man leveller op så hurtigt, men ikke har indhold der matcher, så er det ikke sjovt at spille.

Man kan selvfølgelig starte forfra med en ny karakter, og spille spillet langsommere...? Eller noget.
PapandPapandSkrevet 31/12-15 12:24 
Jeg er fuldstændig hooked på det her spil. Kom i seng kl. 5 i morges, for jeg skulle jo lige have de sidste legendary marks med. Ville også lige klare en simpel patrol på jorden, men så dukkede der en mystisk quest op med en masse spørgsmålstegn. Har læst mig frem til at den kan opstå tilfældigt, så den måtte jo også klares.

Min light er level 285 nu, så jeg har været med på et par Heroic Strikes. Primært har jeg dog slået mine folder i pvp, hvor min Auto Rifle med høj impact bare pløjer det hele ned.

Hvordan fungerer det med de her sub classes? Jeg er Titan, så bruger Striker i pvp og Defender i pve. Sunbreaker ved jeg ikke rigtig hvor nytter.

Rammer jeg en mur nu i forhold til at spille alene? Går ud fra det er udelukket at klare et raid alene? Her er vel ikke matchmaking?

Hvor finder jeg i øvrigt den der Xûr i skriver om i tråden?

Kunne sikkert Google det hele, men det er nu mere hyggeligt at høre fra eksperterne herinde. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/12-15 14:34 
Xur er i tower om fredagen kl 1100 til søndag.
Det er random hvor han er.

Sunbreaker er stærk i pve strike/nigthfall og pvp.
I raids er det defender som bliver brugt.

Du kan godt komme i 300 ligth alene. Efter det, skal du i iron banner eller SRL for at få høj light gear.

Det nemmeste er raid.
Som 290:
Og 1 raid normal run, kommer du over 300. Light.
Gear der falder i normal raid er 300 til 310.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 31/12-15 15:08 
Jeg har holdt pause nogle måneder, men jeg vil anbefale www.destinylfg.net - her kan du finde andre mennesker at raide med. Det virker lidt grænseoverskridende først måske, men jeg var meget glad for den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/12-15 15:09 
Xûr-facebookgruppe :)

https://www.facebook.com/WhereisXur
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 31/12-15 18:26 
Takker! Køber folk de specifikke armor dele, eller går man efter Engram? Tror efterhånden jeg har samlet en del af de der coins.

Jeg læste i øvrigt et sted, at auto rifle skulle være blandt de dårligere våben. Synes klart jeg har mest succes med den, så det forstår jeg ikke helt.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SephSephSkrevet 31/12-15 19:44 
Jeg tror ikke, jeg har købt noget armor, bortset fra Iron Banner. Syntes at det nye Warlock armor er ret grimt, så jeg bruger kun Azoth Bend sættet (kan kun fåes fra drop) og Iron Companion sættet, selvfølgeligt sammen med noget exotic armor (mest Obsidian Mind).

Auto Rifles skulle være blevet bedre efter den seneste patch. Har dog også hørt, at det ikke er med ret meget. Men hvis det er det du syntes bedst om, så brug dem da endeligt.

Jeg har selv spillet alene og man kan godt komme et godt stykke af vejen. Er selv oppe på 303 ved kun at spille strikes, Iron Banner og SRL.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/12-15 23:09 
Papand
Jeg kan godt hjælpe med noget raid, hvis du vil i gemmen?

Har en del venner i destiny.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
PapandPapandSkrevet 01/01-16 12:40 
Gerne! Hvor mange kan man være med? Måske vi kunne lave et PlayRight raid? :D

Nu fik jeg i øvrigt kigget på Xur. Den shotgun han sælger har et par fine abilities, men den er kun 280 light. Min nuværende lilla shotgun har 299. Er det så her jeg kan bruge fusion? Altså købe den gule og lave fusion med min lilla light level 299?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SephSephSkrevet 01/01-16 13:08 
Raid er seks personer. Jeg kunne også være interesseret. Er selv raid rookie.

Mht. infusion, så er det korrekt, at man bruger ting af højere light, til at hæve light på andre ting. Jeg bruger Destiny Infusion Calculator til at regne ud hvor meget man kan hæve det med. Og ja, Invictive er en god shotgun, hvis det er den stil du spiller med.

Destiny Infusion Calculator
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/01-16 14:27, rettet 01/01-16 14:28 
Der er raid reset på tirsdag. Snakker lige med min raid gruppe om at køre jer i gemmen. Skal bare vide hvor mange i er?
Da der er plads til 6 i alt.

Husk i skal være 290+
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/01-16 09:18 
Skal lige høre om i vil i gemmen raid?

Det er mere for jeres skyld at jeg tilbud at hjælpe :)

For mig og min clan kan ikke bruge noget fra normal raid.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
PapandPapandSkrevet 04/01-16 20:13 
For min del bliver det højst sandsynlig en weekend. Næste weekend kan jeg dog ikke.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 26/01-16 11:29, rettet 26/01-16 11:37 
Tror ikke denne artikel er postet tidligere men interessant læsning og forklarer hvorfor spillets historie blev noget makværk.

"The Messy, True Story Behind The Making Of Destiny"
http://kotaku.com/the-messy-true-story-behind-the-making-of-destiny-1737556731
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/02-16 21:10, rettet 11/02-16 00:14 
vi raider på lørdag 2000.
Er der nogle der vil være med? laver et dansk hold.
Skriv jer på her.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SephSephSkrevet 10/02-16 21:37 
Ville gerne være med, men er desværre optaget lørdag aften.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/02-16 12:55 
Vi er nogle stykker der gerne vil i gang med at raide på PS4.

Vi har aftalt at starte med Vault of Glass i aften (bare for at starte et sted), men er blevet en mand i undertal.

Er der nogle af jer, der har lyst til at være med?
Regner med at det bliver ved 20-tiden.

Og uanset må I gerne tilføje mig, hvis I spiller Destiny:

SeventhSunDK på PlayStation 4
SeventhSun DK på Xbox One
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SephSephSkrevet 11/02-16 13:16 
Jeg kan godt være med på noget raid. Er selv raid-rookie. Har tilføjet dig på PS4 (SephDK).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/02-16 14:16 
Ps4 mibhunter.
Kender alle raid kampe. På normal og hard.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SephSephSkrevet 11/02-16 22:59 
Større opdatering i foråret med højere light level. Stor DLC senere på året. Destiny 2 næste år. Rart med lidt info fra Bungie om fremtiden for Destiny.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/02-16 13:29 
Skal vi prøve på at sætte et raid hold imorgen kl 2000?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
happyEDhappyEDSkrevet 01/03-16 19:57 
Jeg er kommet igang med destiny igen (2 uger nu) og Wow jeg syntes det er hyggeligt og solid gameplay både PVE og PVP
Dog syntes jeg at den største mangle er matchmaking ingame til raids mm, stadig er manglende, så nu skal jeg jo ud og finde nogle at spille med en gang i mellem. Så hvis der er nogen der har lyst kan i adde mig i psn eller noget

PSN
xhappyEDx
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 01/03-16 20:04 
Ellers så brug destinylfg.net - der er der andre, der søger spillere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
happyEDhappyEDSkrevet 01/03-16 20:17 
Det ser ok ud tak for det
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
millenniummillenniumSkrevet 01/03-16 20:44 
Vil også gerne investere i Destiny, men indtil jeg har fået styr på mit sløve wifi, eller en extender tæt på konsollen, så virker det ret absurd at købe det endnu.

Taken King kan ellers findes til en god pris.
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 01/03-16 20:50 
Det er da bare et langt lan kable når der spilles og tages fra når du ikke gør. Så køre det. og ja 250 for hele pakken
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/03-16 19:44, rettet 05/03-16 21:21 
nogle der ved om destiny 2 kommer i år?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
OdinOdinSkrevet 06/03-16 00:29 
Destiny 2? simmar, skal Bungie ikke lige have lov til at lave Destiny 1 færdigt først?
JmogJmogSkrevet 06/03-16 00:41 
ChronoSousa>
nogle der ved om destiny 2 kommer i år?

Det var oprindeligt planlagt til september, men er blevet officielt rykket til 2017, da de ikke kunne nå det. De har faktisk trukket de folk der laver udvidelser til Destiny 1 for at kunne blive hurtigere færdige med Destiny 2, så der kommer ikke flere udvidelser til etteren. Kun "events" såsom Valentines Day, Halloween og den slags.

The Division kunne ikke være bedre timet.
WehnerWehnerSkrevet 06/03-16 00:49 
Hvor har du din viden fra, Jmog? Mig bekendt er det nyeste officielle, at der netop kommer en udvidelse i år. Og det med at Destiny 2 er rykket til 2017... Det har da ikke været annonceret til 2016, har det?

Her er den ugentlige opdatering fra 11/2: https://www.bungie.net/en/News/Article/44353/7_This-Week-At-Bungie--02112016

Bungie.net>
Prior to the holiday break we mentioned a second, larger update slated for Spring. That content release will feature a significant Light increase, a bunch of new gear to earn and equip, and new challenges for PvE players seeking some more fun experiences and replayability.

Beyond that, the team is focused on delivering a large expansion later this year, and a full Destiny sequel in 2017.

Men jeg følger ikke så meget med mere, så der kan selvfølgelig være sket ændringer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 06/03-16 01:50 
Hmm, mener det var en artikel på Eurogamer eller Kotaku. Info de havde fået fra en kilde hos Bungie. Prøver lige at finde det.
JmogJmogSkrevet 06/03-16 01:54 
Her er artiklen fra Kotaku 22/1:
http://kotaku.com/the-great-destiny-malaise-of-2016-1754495561

Lyder som om der kommer en enkelt udvidelse til i år, hvilket passer med opdateringen fra Bungie.
WehnerWehnerSkrevet 17/03-16 23:24, rettet 17/03-16 23:24 
Bungie.net>
Destiny Update 2.2.0 will deploy on April 12th, 2016.

From here onward, we’ll refer to it as the “April Update.” As promised, it will have something for every type of Guardian. Here are some of the highlights to look forward to:

New PVE Challenges
New and Updated Gear
New Quest featuring the Blighted Chalice Strike
Increased Max Light and Rewards
Sandbox and Crucible Updates
And more…


Weekly update
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 08/04-16 01:11 
Det ender nok med en lille smut forbi Destriny igen. Ved Taken King stoppede jeg efter første gennemførelse af hard raid - altså da jeg havde set alt indhold. Med andre ord cuttede jeg af inden grinding efter de sidste få light levels gik i gang. Så det er planen igen. Bare lige for at være klar til den sidste expansion.

https://www.destinythegame.com/light-journey/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 25/04-16 15:31 
Jeg spillede en del sidste uge i kølvandet på opdateringen. Der er ikke så meget nyt, men det er jo stadig relativt sjov grind. Noget af det nye er, at man ikke behøver raide for at nå light 335. Men det er klart, at med alle de drops, der ligger i et raid, speeder det processen op.

Hvis andre vender en tur tilbage, så har jeg flere gode tips til at levelle effektivt osv. Selv gik jeg fra light 313 til 333 på otte dage uden at det på nogen måde tog hele mit sociale liv. Så mine karakterer er nu igen klar til sidste udvidelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephSephSkrevet 09/06-16 15:33 
Rise of Iron, ny udvidelse d. 20/9. Ny zone, nyt raid, nyt udstyr og Gjallarhorn vender tilbage!!! Reveal stream kl. 19 på Twitch.tv/bungie

Lækket trailer
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 09/06-16 15:44 
Pre-order Destiny: Rise of Iron og få Iron Gjallarhorn.

Godt mine karakterer er blevet light 335, for det kan man da ikke sige nej til :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 10/02-17 04:12 
Ret bekymrende mht risiko for at Destiny 2 bliver udviklet ordentligt eller vil være forhastet og eventuelt buggy ved launch:
http://kotaku.com/destiny-2-is-still-coming-this-year-activision-says-1792191111

Den korte version: Activision får en pæn portion ejerskab af Bungie, hvis spillet ikke er klar i år.

Så det bliver det... uanset hvad.
BeanoBeanoSkrevet 10/02-17 07:36 
Kedelige nyheder og det virker ikke som om de har lært lektien efter etteren som blev beskåret kraftigt for at nå en deadline.
slk486slk486Skrevet 10/02-17 09:08 
Til gengæld har JEG lært lektion og køber det ikke ved launch :)
j/k
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/02-17 10:32 
Jmog>
Ret bekymrende mht risiko for at Destiny 2 bliver udviklet ordentligt eller vil være forhastet

Det synes jeg er en sjov logik. Husk lige på at spillet allerede er et år forsinket!
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 10/02-17 10:33 
Er det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 10/02-17 12:50 
Jeg troede aldrig Bungie ville blive nogens bitch, men hvis nogen kan, så er det nok Activision. Sørgeligt. Men vi fik da Halo, inden det gik galt.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/02-17 08:55 
Wehner>
Er det?

Ja.

Bungie siger jo ikke ret meget, så at Destiny 2 overhovedet skulle eksistere er nærmest kun lige blevet bekræftet.
Men der blev lækket en plan ret tidligt, som vidste at Destiny 2 - eller det der skulle svare til en 2'er - skulle have været udkommet to år efter det oprindelige. Altså september 2016.
Det er også almindeligt accepteret at Bungie har haft massive problemer med at lave content i en ordentlig hastighed og at de to DLC'er i Year 1 var ved at knække halsen på dem.

Bungie har i øvrigt været ude og aflive historien om aktierne, så at kalde dem nogens "bitch" er vist temmelig præmaturt. For ikke at sige dumt.

Eurogamer for et år siden
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 04/03-17 00:50 
Destiny 1's svanesang er på vej. Der kommer (som forventet) en sidste omgang indhold.

https://www.bungie.net/en/News/Article/45708/7_The-Road-Ahead
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 04/03-17 09:03 
Tror jeg hopper på en sidste gang, når der udkommer en totally complete edition - har ikke spillet noget af DLCen endnu :)
j/k
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig