X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 31/08-15 22:29 
Ah. Bare første gang jeg oplever det på Jorden. Er sket tre gange i anden gennemspilning fordelt på tre timers gameplay. Skete aldrig under første gennemspilning.
WehnerWehnerSkrevet 31/08-15 22:32 
Hvilken level er du?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 31/08-15 23:40 
Hmm, var nok level 3 første gang det skete. Er level 9 pt og oplevede det også for lidt siden. De der wolf packs skal man godt nok holde sig fra.
WehnerWehnerSkrevet 31/08-15 23:41 
Det kommer du til at skulle et stykke tid :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 31/08-15 23:44 
Det er meget tydeligt at mange ting er målrettet mod level 20 spillere. Samtlige sælgere i Tower bortset fra Weapon Smith sælger kun level 20 items.

Men jeg hygger mig. Nu er jeg på månen og spillet er stadig vanedannende som jeg husker det.
WehnerWehnerSkrevet 31/08-15 23:47 
Det er også en meget lille procentdel af spillet, man er under level 20, men du har helt ret.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 01/09-15 01:31 
Hmm, jeg ved nu ikke om jeg vil kalde det en lille del. Min gamle karakter var level 22 da jeg gennemførte spillet. Så store kan Dark Below og House of Wolves vel ikke være.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-15 10:01 
Der er så vidt jeg har forstået, ikke rigtig noget i udvidelserne, andet end nogle modifiers. Der er vidst ingen nye lokationer eller fjender som sådan.
Reelt set er der vel indhold til 10-20kr, men det koster nemt ti gange så meget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 01/09-15 12:21 
I troller, ikke? Eller bliver jeg oprigtigt spurgt, hvordan end-game i et MMO fungerer?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 01/09-15 12:42 
Har udvidelser til MMO'er da ikke normalt nye områder?

(Jeg ved godt TTK har)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/09-15 13:50 
Jo rigtige MMO'er tilføjer nyt reelt content :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 14/09-15 00:48 
Jeg tror, vi kommer til at savne Peter Dinklage lidt.

Don't know what you've got till it's gone
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/09-15 01:28 
Yikes.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 14/09-15 02:36 
Jeg forstod aldrig kritikken af Dinklebot. Jeg synes det var en fin stemme han gav Ghost.

North er umiddelbart fin, men knap så original. En smule a la Guilty Spark fra Halo.
NaieraNaieraSkrevet 14/09-15 03:49, rettet 14/09-15 03:49 
Nej, Nolan North er ikke fin, han lyder som en spade. Men det er nok med vilje, så Bungie kan stikke den i alle Dinklage-haternes ansigter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-15 15:24 
WTF!!!!!!!!!!! :O
300kr for 1 raid ?
Og jeg blev snydt for 1 raid i sidste update!

Kan dette være rigtigt ?
Eller kigger jeg på en forkert pris??
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 15/09-15 15:31 
For Taken King udvidelsen alene? Den er god nok. 40 USD i US.

Der er et nyt område og nye missioner i det.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-15 20:11, rettet 15/09-15 20:21 
Stort FU hvis du vil PVP
Stort FU hvis du vil køre strikes.

Der er nu intet at spille for uden at smide 300kr mere efter spillet.

Hvor er det synd , hvor griske de er!
800kr har jeg givet til dem! Og alle mine våben raid gear er intet værd!
Alt er nulstillet.

For at kunne spillet det igen skal jeg betale i alt 1100kr.
Og så er alt det man har lavet og grind for ligegyldigt!

FLOT!

Håber ikke mine venner vil spille det! Har ikke lyst til at støtte spillet mere !!

Ting som de har fjernet, som jeg har betalt for via 1 fuld spil 2xExp:

-prowling wolves
- queen bounties
-crota bounties
-leveling up
-nightfall
-heroic
-year 1 weapons (also cant use year 2 weapons due to unable to level up)
-year 1 armor (also cant use year 2 armor due to unable to level up)
-no control over wat to play in crucible
-no strikes past vanguard level 20
-no iron banner
-no trials of osiris
-change mission difficulty
-vanguard strikes playlists
-crucible playlists
-engrams decoding only gives year 1 armor when not engram drops are new gear items.

Man kan dog unlock alt dette igen ved at betale 300kr! (hvor jeg har givet dem 2x150kr) nu skal de ha' 300kr mere for at spillet ting som var betalt for ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 15/09-15 21:22 
Ja, det er godt nok en speciel fornemmelse. I går kunne jeg carry næsten hvem som helst gennem stort set alt content. I dag er jeg utter shite... Omvendt har jeg lyst til at spille spillet igen :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 17/09-15 13:42 
Jeg får lidt en Halo vibe, når jeg ser gameplay fra The Taken King. Bla QL hos Giantbomb, synes jeg ser fedt ud. Men hvad med selve Destiny grundspillet? Er det præcis det samme spil med samme baner osv, som ved launch, eller har de osse forbedret det? Jeg har intet savegame længere til Destiny, så udsigten til bare at spille det samme spil jeg blev træt af dengang, tænder jeg ikke på. Heller ikke selvom jeg på et tidspunkt så bare kan hoppe videre til det super nye indhold i The Taken King, orker jeg ikke at gennemspille grundspillet, hvis det stadig bare er det samme, uden nogle reelle forbedringer.

Hvis man derimod har lavet en slags George Lucas på Destiny grundspillet og lavet en masse gode ting, så kunne jeg godt være frisk på en tur til.

Hvad mener I - er det det værd, for en nærmest noob, at starte igen fra begyndelsen i Destiny?
JmogJmogSkrevet 17/09-15 16:25 
Som du beskriver det vil jeg sige nej. Banerne er præcist de samme (bortset fra det nye område). Fjenderne er de samme (bortset fra i det nye område, men de er reelt reskins) og det du gør i dem foregår på samme måde.

Så hvis man lavede en video af hvordan gameplay foregår i områderne på månen før og efter vil man ikke kunne se forskel. Alt det nye i de gamle områder er reelt måden man leveller op på, kravene til det og eventuelt kan der være nogle nye våben. Og så har NPC'erne fået ny/ekstra dialog. Så det er loot og level-systemet der er anderledes. Alt hvad du gør med controlleren og hvad du ser på din skærm er det samme.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/09-15 14:04 
Xur siger:
Big FU ,hvis du ikke har købt TKK :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 18/09-15 14:15 
Men så spiller man vel heller ikke Destiny mere alligevel. #filthycasuals

Jeg skal godt nok love for, at spillet er blevet grindy sammenlignet med før...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/09-15 16:45 
Genoptager Destiny, den dag det udkommer på den rigtige platform. #PCMASTERRACE (så det vil sige aldrig, siden Bungievision åbenbart ikke kan li' penge) :P

Købte det oprindeligt på min PS3 imens de kørte deres upgrade promotion, så jeg bare kunne fortsætte samme characters hvis jeg en dag køber mig en PS4.
Det samme vil næppe være tilfældet med The Taken King, så der får Bungie og Activision vist lov til at gå glip af mine penge.

... De kan få nogle flere penge af mig, hvis Destiny 2 skulle vise sig at udkomme til PC, eller der kommer en "complete edition" af det første.
Spillets gunplay er stadig solidt nok til, at jeg gerne double-dipper for at hygge mig lige så meget som jeg har gjort på PS3. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 18/09-15 22:17 
Jeg er 99 % sikker på, at det er meningen, at din karakter kan bruges frit mellem PS3 og PS4 - også fremover.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/09-15 22:26 
Nu tænkte jeg mere ift. at købe The Taken King på PS3.

Min almindelige Digital Guardian Edition blev købt på PS3, med gratis opgradering til PS4 versionen.
Ved ikke om det samme ville være tilfældet med TTK, men jeg tvivler lidt.
Det ville være fedt nok hvis det var, men samtidig er det nu også helt fair hvis det ikke er tilfældet. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 19/09-15 10:40 
Nå, sådan. Den økonomiske investering i Destiny er ubetydelig i forhold til den tidsmæssige :)

Men hvis der er andre herinde, der er i gang, så forklarer denne video på seks minutter meget præcist, hvordan man kommer hurtigst fremad i Destiny: Taken King: https://www.youtube.com/watch?v=gsd-Tbf21eY

Suppleret med denne korte guide til infusion:

https://www.youtube.com/watch?v=-bDf4hSWzqU

Jeg spildte selv en del tid de første par dage, fordi jeg ikke fik lavet research.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-15 00:43 
Ny in-game valuta Silver, der kan købes for rigtige penge + microtransactions på vej:

https://www.bungie.net/7_Introducing-Eververse-Trading-Company/en/News/News?aid=13672
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 06/10-15 00:51 
Bungie>
Initially, Tess will offer eighteen brand new emotes. Like the trio of emotes offered via The Taken King Collector’s Edition, these emotes are completely optional, and won’t impact the action game in any way.

If you’re not interested in what Tess has to offer, you won’t ever be forced to pluck an item off of her shelf. You’ll still receive updates to the game, and you won’t lose a Crucible encounter or fail to clear a Raid because you didn’t have the right Eververse Trading Company emote equipped.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-15 00:58 
Ved ikke om det skulle forstille at være en slags forsvar af tiltaget, men det giver sig selv, at når man introducerer en ny valuta i spillet, er det selvfølgelig for at klargøre spillet til yderligere microtransactions.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 06/10-15 00:59 
Indtil videre er det jo det her, vi har at forholde os til. Så længe de holder sig til vanity, er jeg kold. Det får vi så se, om de gør...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-15 01:41, rettet 06/10-15 02:22 
Det kan sagtens tænkes, at de holder det til kosmetiske ting i lang tid fremover, men at der kommer flere microtransactions er 100% sikkert.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/10-15 22:39 
Wehner>
Jeg skal godt nok love for, at spillet er blevet grindy sammenlignet med før...

Hvad mener du med det?

Jeg gik i stå omkring lvl 15 i første omgang, og fik aldrig spillet de to udvidelser. Så jeg ved ikke hvor grindy end game var. Men det er mit indtryk at spillet nu er langt mindre grindy, i hvert fald forstået som den helt eksakt samme oplevelse om og om igen.
Nu når man nemt max level på historien alene, og derefter er der masser af ting at tage sig til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 11/10-15 22:54 
Man kan også godt argumentere for, at det er blevet mindre grindy. Det kommer lidt an på, hvordan man ser på det. For der er virkelig meget at lave - men meget af det er altså også gentagelser, og det er især nogle enkelte quests, der trækker tænder. Jeg var i gang med en af disse, da jeg skrev indlægget :)

Alt i alt er det en fremragende expansion, og Taken King er bedre end Destiny 1.0
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/10-15 08:24, rettet 14/10-15 13:21 
Flere microtransactions er måske fundet i seneste Destiny patch. Denne gang af den knap så rare slags:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1124208

Det er selvfølgelig ikke det samme som at sige de er lige om hjørnet..

EDIT: Har tilføjet et måske, da det tilsyneladende slet ikke er sikkert, at det er microtransactions.

EDIT 2: Følgende skulle vist være fra Eververse shoppen:

Destiny

EDIT 3: Bungies respons:

Now, creative director Luke Smith has taken to Twitter to address concerns over the items, saying: "We aren't (nor are we planning) on selling consumables that buff King's Fall drop rates for Silver." It's entirely possible, therefore, that these items are buffs that will organically be found in the world to increase your chances of finding the loot you're after.

But while that addresses concerns around the drop rate buffs, It doesn't touch on the level-boosters. The original level boosting item was handed out to players with The Taken King expansion, so those who wished to play with their friends could do so instantly, but the subclass boost is new.

http://www.ign.com/articles/2015/10/14/bungie-addresses-concerns-of-fresh-destiny-microtransactions?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephSephSkrevet 26/10-15 19:58 
Der er en halloween-event i Destiny. Man kan få nogle masker med nogle af de kendte karakterer fra spillet og der er nogle nye quests. Kører til d. 9. november.

Link til Bungie.net
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
PapandPapandSkrevet 12/12-15 17:39 
Hvorfor har jeg ikke prøvet dette noget før? Købte Taken King Legendary Edition i forbindelse med CDON's Black Friday weekend og satte det i maskinen i dag. Har kun lige spillet den første tutorial mission, men jeg fik straks en Phantasy Star agtig fornemmelse af spillet. Andre nybegyndere på PS4? :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
EltanEltanSkrevet 13/12-15 11:30 
Yup, kunne godt være fristet til at smide det i maskinen igen :)
DunwichDunwichSkrevet 13/12-15 13:15 
Jeg blev fristet for et par måneder siden og købte Legendary Edition. Spillede troligt de samme ting igennem som jeg havde gjort én gang før, så jeg kunne nå level 25 og dermed spille The Taken King indholdet. Var først meget tilfreds, og opdagede så, at der reelt kun var 4-5 story missioner i hele Taken King, som tog mig ca en aften at gennemføre. Pyt, tænkte jeg, jeg skal stadig blive level 40, for det er der hvor det hele vender. Så jeg kørte på og blev osse level 40, men blev til sidst alligevel klar over at det hele mest begyndte at handle om fetch quests og nak de samme fjender i de samme områder én gang til. Jeg er egentligt ikke så meget i tvivl om, at der sagtens skal være noget indhold i det, hvis man vel og mærke gider / har lyst til at dedikere sig til det, og kan acceptere, at man laver det samme hele tiden, kun med den forskel, at det er med andre våben man gør det. Men personligt finder jeg det småkedeligt. Jeg finder ikke motivation i sådanne gentagelser i spil; Man kommer ikke videre til andre og nye baner som i gængse spil, så når jeg opdager at der ikke er noget nyt og spændende at se frem til, så ryger interessen.

Og så er det immervæk ret sølle, at der kun er den lille håndfuld story missioner i hele The Taken King.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/12-15 15:41, rettet 13/12-15 21:08 
Destiny er IKKE et SP spil!
story missioner er der kun for at gi' raids en historie. (Der er osse meget mere end 5 missioner, der er 13+. Ca 5-7 ekstrer man unlocker, af ting man finder ved at spille spillet. Et gæt ca 20 missioner i alt hvis man vil spille det i SP? )

Kan man ikke li at ta bosser ned sammen med en gruppe , og kæmpe for at få en højer lv sko. Bliver det meget hurtie kedligt!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DunwichDunwichSkrevet 14/12-15 10:44 
Det er noget vrøvl, for selvfølgelig er det et singleplayer spil. Flere story missioner kan du kun spille alene.
slk486slk486Skrevet 14/12-15 10:55, rettet 14/12-15 10:58 
Har ikke set en eneste, der kun kan spilles alene - hele spillet er designet omkring Fireteams.

Helt enig med CS - det er ikke særlig godt som SP spil, selvom den ultra lange "tutorial", der er der for at få din level op, *kan* spilles sådan.
j/k
JmogJmogSkrevet 14/12-15 11:10, rettet 14/12-15 11:11 
Jeg har gennemført spillet alene. Det kunne jeg sagtens. Derefter var der dog ikke andet end grind og gentagelse af missioner. Det vil der da være uanset om man er i fireteam eller ej.
slk486slk486Skrevet 14/12-15 12:14 
Skrev jeg jo også man kunne - gjorde jeg også selv ;)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 14/12-15 14:33 
Dunwich>
for selvfølgelig er det et singleplayer spil.

Ligesom World of Warcraft og alle de andre MMO'er...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/12-15 17:23 
Destiny er ikke et MMO.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 14/12-15 17:29 
Det kommer an på, hvem du spørger. Og man skal ikke have spillet ret meget Destiny for at vide, at det helt utvetydigt er designet til at blive spillet af flere personer sammen. Uagtet at man kan skrabe overfladen alene.

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/927/Destiny.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/12-15 17:11, rettet 15/12-15 17:11 
Nu kan man købe class boosters i Destiny: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1157150

Så meget for kun kosmetisk dlc..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/12-15 21:55 
Lad mig da endelig betale det samme for en class booster, som man gav for basisspillet.
Åh må jeg ikke nok?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/12-15 01:26 
Så kom orxy ned i challenge mode. Hold nu kæft det var ikke så nem en kamp.Den tog 2 timer. :)
Og kom i 319 light!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig