X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/06-15 23:58 
Hehe :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-15 00:05 
LOL :D

Jeg synes Destinys DLC priser er fuldstændig vanvittige :( Ville egentlig gerne spille dem, men 149kr for ganske få våben, et par MP-baner, og noget remixet genbrug i campaign? Det gider jeg altså ikke :( 30-40kr havde været meget mere fair.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 18/06-15 00:08 
Det er jo den type spil, hvor man kører det igennem igen og igen. Jeg har fået fuld, fuld valuta for begge udvidelser indtil nu. House of Wolves viste sig også at være meget bedre end forventet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-15 00:11 
Jeg gider ikke spille det samme spil igen og igen, for bare at få visuelt lir :) Kom nu med nogle nye planeter!
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 18/06-15 00:19 
Det er ikke kun visuelt. Tingene har også højere tal :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/06-15 00:33 
Jeg fandt egentlig aldrig helt ud af, om den hører med til Sæson Røv, eller om man stadig skal købe den.

Det er så også et rigtig godt stykke tid siden jeg sidst har spillet Destiny, men alligevel! :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 23/06-15 09:14 
Der er mildest talt en hvis utilfredshed med at den kommende udvidelse The Taken King koster nærved et fuldt spils pris og kun ser ud til at indeholde lige så meget som en enkelt planet fra den oprindelige udgivelse. Udvidelsens producer prøvede at forsvare prisen i et interview med Eurogamer og skød sig selv helt vildt i foden rent PR-mæssigt. Nogen af de svar han kommer med er utrolige:

http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-22-destiny-the-taken-king-director-defends-40-expansion-price-tag
BeanoBeanoSkrevet 23/06-15 09:34, rettet 23/06-15 09:34 
Luke Smith>
If I fired up a video right now and showed you the emotes you would throw money at the screen.

Nu har de officielt mistet jordforbindelsen :D
SumezSumezSkrevet 23/06-15 09:34 
It's odd to see something like emotes - which only hardcore fans will really care about - being held back for a version of the game that also requires the purchase (or re-purchase) of the base game and its two add-ons.

Jeg tror snart det er på tide spilbranchen får revurderet deres definition af ordet "hardcore".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 25/06-15 00:57 
Jøsses...

Seriously, this is some bull
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 25/06-15 01:41 
Techland har humor

Det ultimative boost
SumezSumezSkrevet 25/06-15 10:58, rettet 25/06-15 11:42 
At man kan købe sig til mere EXP i en periode er godt nok arkeeksemplet på moderne "hardcore" gaming. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 25/06-15 17:42 
Så kom der en undskyldning og collector's edition tingene kan købes separat:
http://www.eurogamer.net/articles/2015-06-25-destiny-the-taken-king-director-apologises-collectors-edition-content-will-now-be-sold-separately

Dog stadig en ret vild pris de forlanger for nogle kosmetiske ændringer og items. For 20$ kan jeg få et helt spil andetsteds.
WehnerWehnerSkrevet 25/06-15 18:22 
Ja, det er en fin undskyldning, der sådan set er meget i Bungies ånd, hvis man har fulgt firmaet siden de glade Halo-dage.

Prisen på de kosmetiske ting er til gengæld i Blizzards ånd :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 03/07-15 01:33 
Wehner>
Jøsses...

Angående Red Bull-tingen, så er det allerede gået grueligt galt. Folk har fundet ud af at syntaksen i koderne er så simpel, at man kan gætte sig til en gyldig kode.

Det betyder at en hel del koder, som står på dåser folk køber, ikke vil virke fordi en eller anden allerede har brugt den. Supersmart, Bungievision.

Siden det var en US-eksklusiv ting, så kunne man forestille sig vi får det på en anden måde her, men det betyder reelt at folk i EU kan snyde sig til en kode nu.
WehnerWehnerSkrevet 03/07-15 01:38 
Det må jeg da få gjort :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 15/07-15 21:18 
Wehner>
Xûr sælger i dag og i morgen sniperen Icebreaker for 17 strange coins. Det er det ubetinget vigtigste PvE-våben at have i sit arsenal.

Det ændrede sig kort tid efter til at være Gjallarhorn... og det har simpelthen ikke villet droppe for mig trods utrolig mange raids, nightfalls, osv. Men nu fik jeg det i dag, som den sidste blandt de folk, jeg spiller med :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 17/07-15 11:43 
Og så nerfer de Gjallerhorn i stedet.

http://www.ign.com/articles/2015/07/17/destiny-20-weapon-tuning-nerfs-gjallarhorn-hawkmoon-ice-breaker-and-more?

Godt så.
WehnerWehnerSkrevet 17/07-15 12:00 
Det trænger det virkelig også til. Der er ingen grund til at spille med setups, der ikke inkluderer det. Men jeg er glad for, at jeg lige nåede at snuse til det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/07-15 16:21 
De kunne også bare give alle spillere et fjaldrehorn i stedet. :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 18/07-15 12:50 
Ja, men det ville ikke være en særlig god løsning i forhold til at give spillerne mulighed for lidt diversitet i loadouts. Når noget er blevet SÅ dominerende, som grafikken her viser (og hvis endnu flere havde haft hornet, ville fordelingen have været endnu mere skæv), så skal der gøres noget:

Destiny
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-15 18:40, rettet 04/08-15 18:42 
Destiny's Ghost er blevet recasted... Peter Dinklage er ude og Nolan North er inde.

http://www.videogamer.com/ps4/destiny_the_taken_king/news/nolan_north_now_voicing_ghost_in_destiny.html

God idé, efter min mening.
Jeg tør vædde med at Activision har betalt i dyre domme for at få VO fra alle de forskellige film og tv-stjerner... penge som kunne have været brugt på at lave mere indhold de steder hvor det mangler i spillet.

Den Paul McCartney sang kan heller ikke have været helt billig.

Lad os håbe at de fortsætter den trend i Destiny 2, så halvdelen af budgeted ikke ryger på at få Robert Downey Jr. til at sige "How's it going Guardian? Here's what I have for sale"
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/08-15 18:51 
Tis. Så skal jeg jo vænne mig til at kalde ham Northbot i stedet for Dinkbot, hvis jeg kommer igang med Density igen.

Nathan Fillion må de dog gerne beholde som NPC i en efterfølger, hvis han er anstændig i pris.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 14/08-15 14:26 
Xûr sælger faktisk Gjallarhorn i dag, så hvis man skal nå at prøve det inden nerf, så er det nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephSephSkrevet 14/08-15 15:24 
Købt!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 14/08-15 16:07 
Jeg køber for en sikkerheds skyld også to til, men jeg gider ikke levelle dem, før vi finder ud af, hvor hård nerfen bliver.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/08-15 05:11 
Jeg er låst på arbejdet på noget dobbeltvagt og kommer først hjem om nogen timer, hvor jeg selvfølgelig kunne have købt den dér inden jeg gik i seng... Men jeg har sådan en Sony Xperia telefon med PS4 remote play, hvorfra jeg kunne kunne logge ind i Destiny på min PS4 der står derhjemme og købe den Gjallahorn på den måde.

Moderne teknologi er crazy...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/08-15 11:35, rettet 15/08-15 11:36 
Hvordan darkbeat? Oo
Kunne du se spillet på din mobil?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 15/08-15 12:21, rettet 15/08-15 12:22 
Xperiaerne har remote play ligesom Vita. Remote play virker hvor som helst du er på nettet.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/08-15 16:25 
Jeps ^
WehnerWehnerSkrevet 15/08-15 16:26 
Det er altså helt crazy smart. Jeg er virkelig glad for appen til iPhone, så man kan styre sit inventory via den, men det her er godt nok en anden liga.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 29/08-15 15:43 
Har i længere tid overvejet at hoppe tilbage på vognen og købe Legendary Edition af Taken King da jeg ikke længere har grundspillet og aldrig har prøvet de to tidligere udvidelser. Går faktisk og glæder mig til at spille det igen, da kernegameplayet, grafikken og stemningen er bundsolidt.

Nu læser jeg så lige på Neogaf, at hvis man forudbestiller Legendary Edition på PSN eller Xbox Live, så henter den med det samme alt det der allerede er udgivet i spilbar form. Det resterende hentes automatisk, når det udgives.

Genialt! Jeg skal en tur på US PSN og købe det med det samme. Så kan jeg spille det når jeg kommer hjem i aften.
JmogJmogSkrevet 29/08-15 15:45 
Er Raids forresten stadig låst bag party-muren eller kan man kaste sig ud i det solo hvis man mener man kan klare det?

Jeg gennemførte hele grundspillet alene og oplevede at samtlige strikes var udfordrende men spilbare, hvis bare man sørgede for at være to levels højere end det anbefalede.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/08-15 15:58 
Du kan godt starte raids op. Men ikke klare det alene.

Der findes nogle bug/snyd så man kan løbe igemmen det 2-3 mand.
(man sikkert fixet nu?)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 29/08-15 15:58 
Du kan sagtens gå i raids selv, og det mener jeg altid, man har kunnet. Om du kan klare dem selv, er så en anden sag :) Der ligger en del Crota solovideoer på youtube, hvis du skal have inspiration, men det er for dygtige spillere.

Jeg har været med til at tage Crota tre mand og Vault of Glass fire.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 29/08-15 16:05 
Ah, så det er udelukkende et spørgsmål om sværhedsgrad? For så burde det jo bare være som strikes: Finde den fornødne level man skal være på og så vente med at tage dem til man er der.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/08-15 16:15 
Raids er ikke som strike.
Raids liner lidt noget MMO ting.
Har man aldrig raidet i et MMO.
Kan første gang godt blive svært? Med mindre du har folk med som ved hvad de laver og kan køre dig i gemmen det.

VOG - LV 26-29
Crota - 29-32
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 29/08-15 16:20, rettet 29/08-15 16:20 
Der er gameplay-mekanismer i de raids, der går ud over det sædvanlige i spillet. Eksempelvis hvor en (flere) spiller skal holde en platform, der åbner en gate, så en (flere) spiller kan gå igennem og hente et artifact osv. Du skal ikke regne med at komme ret langt som n00b :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 29/08-15 16:20 
Men udover sværhedsgrad, hvad er så forskellen på Raids og Strikes? Er et Raid ikke også en længere mission gennem nogle særskildte områder med unikke fjender (bosser) og eventuelt nogle del-mål? Er det ikke stadig bare "gå fra A til B og dræb C undervejs og til slut D"?
JmogJmogSkrevet 29/08-15 16:21 
Wehner>
Der er gameplay-mekanismer i de raids, der går ud over det sædvanlige i spillet. Eksempelvis hvor en (flere) spiller skal holde en platform, der åbner en gate, så en (flere) spiller kan gå igennem og hente et artifact osv. Du skal ikke regne med at komme ret langt som n00b :)

Ahh. Men kan sådan noget som ovenstående overhovedet gennemføres alene så? Altså hvis nu man har overlevelled sin karakter.
WehnerWehnerSkrevet 29/08-15 16:27 
Crota kan godt tages alene, hvis man udnytter lidt glitches. Jeg er ikke sikker på, at Vault of Glass kan soloes. Men under alle omstændigheder er det noget, man skal kende ud og ind, før man kan.

Crota solo
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/08-15 16:32 
Lille video om hvad VOG går ud på:
https://www.youtube.com/watch?v=zlQ3cuZ9VaE
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 31/08-15 18:09 
Ok, hvad sker der lige for at der er strøet enkelte fjender, der ikke kan dræbes ind blandt regulære patroll missioner? De er ikke en del af missionen, de ER bare i det område jeg skal igennem.

Nu er det sket to gange at jeg er rendt ind i en fjende som åbenlyst var vanvittigt meget højere i level end mig OG immun overfor kinetic damage, hvilket er alt hvad mine våben kan. Og de laver one-hit-kill. De er åbenbart en del af de to DLC udvidelser som jeg faktisk ikke er gået igang med endnu, da jeg starter helt fra bunden.

Det kunne i godt have lavet smartere for nye spillere og folk der begynder forfra, Bungie.
WehnerWehnerSkrevet 31/08-15 18:16 
Nej, det skal de ikke fjerne. Du skal tage din Sparrow, drøne af sted og vende tilbage stærkere :) Sådan har det været helt fra launch visse steder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/08-15 18:50 
Da jeg som level 8 kom til at daske til Servant of the Hand, under Cosmodrome...

Der kunne lige så godt have stået "YOU HAVE STARTLED THE WITCH!" på skærmen :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 31/08-15 18:51 
Hehe :D Nemlig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 31/08-15 20:48 
FancyPants>
Da jeg som level 8 kom til at daske til Servant of the Hand, under Cosmodrome...

Der kunne lige så godt have stået "YOU HAVE STARTLED THE WITCH!" på skærmen :D

Det var lige præcis det der skete for mig :-D

Men det er da noget nyt det her, er det ikke? Ved launch rendte jeg da aldrig nogensinde ind i uovervindelige fjender medmindre jeg begav mig ind i strikes der var markant over min level.

Faktisk skete det ikke engang der.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/08-15 21:25 
Jeg tror de er kommet som en del af Crota DLC'en, siden de hører til quests derfra.

Købte først spillet engang under PSN's juletilbud (og inden deres "free upgrade" halløj udløb), så jeg har ikke prøvet 'vanilla' udgaven. :)

Kan aldrig huske om der står 22 eller ?? over hovedet på dem, når man er lavt level.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 31/08-15 21:51 
Der står "Bend over, son".
WehnerWehnerSkrevet 31/08-15 21:54 
Jmog>
Men det er da noget nyt det her, er det ikke? Ved launch rendte jeg da aldrig nogensinde ind i uovervindelige fjender

Det har jeg altså lige svaret på :) Det er ikke noget nyt, men der er naturligvis mere nu. Det skete typisk når man på Venus nærmede sig Vault of Glass i patrol mode eller visse steder i Cosmodrome.

Men for at klarificere, så er der ikke uovervindelige fjender i Destiny. Din level kan bare være for lav. Hvis du er omkring fem levels under en fjende, giver du ingen skade.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig