X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
happyEDhappyEDSkrevet 18/01-15 15:20 
ChoronoSousa - Jeg er kun lvl 25..

Wehner - Der er et par times spil endnu for jeg er der.. kun en lvl 25 der kæmper for at komme videre
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/01-15 17:13 
@millennium:
Du burde prøve demoen! :P


Nåhm, enten bar alt mit brok frugt, eller også var det den alt for store mængde kaffe jeg konsumerede.
Men da klokken nærmede sig "se, det er ved at blive lyst", var jeg den lykkelige ejer af Red Death, Invective og Ice Breaker. :D
Det er dog stadig lidt ærgeligt, at man kun kan futte rundt med ét exotic våben og armor ad gangen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
happyEDhappyEDSkrevet 18/01-15 20:23 
må man spørge hvor du fik dem?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/01-15 20:40 
Naturligvis. :)

Det lykkedes mig langt om længe at skrabe coins sammen til Ice Breaker, inden Xûr smuttede.

Red Death var tilfældigt fra et lilla engram jeg fik som drop på en Moon patrol.

Invective var bounty reward jeg fik via: http://destiny.wikia.com/wiki/Vanguard_Mentor_Missive
Den gav mig valget mellem Bad Juju, Thorn eller Invective.
Questline/bounties virkede mest overskueligt for Invective, så valget faldt på den :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/01-15 02:29 
Kom næsten igemmen harde mode i crotas end. (kom til sidste boss)
Der er nogle lorte bug i nu i dette raid... 2 gang kom sværdet ikke efter et swordbearer kill! ><
Men vi skal nok få ham ned i denne uge ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 22/01-15 02:30 
Vi stoppede også ved Crota her på første run.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 23/01-15 12:53 
FancyPants>
den lykkelige ejer af ...Ice Breaker. :D

Der blev solgt en del :p Der er meget bitching om Destiny rundt omkring, og i visse kredse går man bare ud fra, at spillet har fejlet. Så det er rart med lidt tal til at sætte det i perspektiv.

Bungie.net>
We began with a visit to the Tower by the Agent of the Nine. You know him as Xûr. He brought with him a prize that many Guardians had coveted. You know it as Ice Breaker. Our mysterious merchant left with a strange haul of 19,436,440 coins - all earned in battle. That’s the gameplay equivalent of 2,159,604 Weekly Heroic Strikes on the highest level of difficulty. Not bad for two days’ work.

Keep your head down out there. With 1,143,320 brand new sharpshooters in circulation
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/01-15 14:34 
FUCK XUR!!!!!!
Ingen heavy
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 23/01-15 14:49 
Ja, Xûr er en rigtig scumbag :) Hvilket våben har han med i dag?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephSephSkrevet 23/01-15 15:06 
No Land Beyond.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 23/01-15 15:07 
Det dårligste våben i spillet :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 31/01-15 01:24 
Så fik jeg endelig Crota Hard ned med nakken. Pyha...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/01-15 01:32 
Nice. Osse en svær kamp. Vi har fået ham ned 4 gange.

Har alle de våben heg vil ha, bring on new DLC !!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/01-15 01:42 
Købte lige et exotic gauntlet engram, og fik Sunbreakers... Ville dog hellere have haft noget til min Hunter.
Sidste weekend købte jeg et helmet engram, og fik en technohat (Skullfort) til min Titan der stadig kun er level 9 :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/02-15 02:09, rettet 04/02-15 02:40 
jesus..... ser ud til jeg skal finde et nyt spil at spille (hardcore)
Næste DLC kommer først (rygter) til maj.

Jeg har 3x32lv. alle våben fra crota's end (normal/hard)
mangler kun 1 exotic item: HAWKMOON. som jeg nok ikke for brugt meget?

Så spil ikke dette spil hardcore.... der er ikke nok i det. desværre :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-15 09:06 
Jeg synes desværre ikke der er nok indhold i det, uanset hvordan man spiller. Crucible er sjovt, men alligevel heller ikke noget jeg har gidet bruge alt for lang tid på, grundet tydelige balance problemer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 04/02-15 11:54 
Efter at jeg fik Crota's Fang i går, er jeg også nået til samme punkt som dig, Sousa. Det er bare det forbandede horn, der simpelthen ikke vil droppe for mig.

Nå, men mig passer det faktisk godt, at der kommer en lille pause, mens man venter på næste udvidelse. Jeg har flere andre spil, jeg gerne vil spille, og Destiny har allerede fået en vanvittig mængde af min tid :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/02-15 22:08 
Der er en stor weapons update på vej, der måske gør pulse rifles spilbare: https://www.bungie.net/7_Destiny-Weapon-Tuning/en/News/News?aid=12557
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/02-15 22:29 
Og shotguns bliver langt bedre i PvE. Aw yiss!

Så bliver næste dilemma bare at vælge mellem Red Death eller Invective når jeg spiller :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 05/02-15 22:36 
Ja, det er cool nok, at de forsøger sig med en drastisk beef af shotties.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 05/02-15 23:05 
Jeg har i hvert fald alt for ofte taget mig selv i, bare at skifte til Ice Breaker eller Murmur i stedet. Ofte har det føltes som om melee var hurtigere og mere effektivt :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 05/02-15 23:08 
Bortset fra første del af Crota-raidet, så mindes jeg ikke at have brugt shotgun i pve. Til gengæld har jeg brugt den rigtig meget i pvp (ja, jeg ved godt, at det gør mig til et dårligt menneske).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 07/02-15 13:36 
Destiny
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 07/02-15 13:38 
Der var til mange møntvaske, den weekend han solgte Ice Breaker :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/02-15 15:09, rettet 07/02-15 15:15 
Resten bliver brugt i baren!
Destiny
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 14/02-15 17:19 
Wehner>
Xûr sælger i dag og i morgen sniperen Icebreaker for 17 strange coins. Det er det ubetinget vigtigste PvE-våben at have i sit arsenal.

Xûr har Icebreaker igen indtil i morgen formiddag, til hvis nogen ikke fik den sidst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/02-15 17:29 
Jeg havde lige håbet at han solgte engrams igen... Selvom det nok alligevel ikke var blevet til en Hunter item :P

I går troede jeg, at jeg bare lige kunne starte nightfall strike alene, og nappe et par fusion rifle kills (Pocket Infinity bounty) og wipe nu og da.... Havde bare lige glemt det særlige ved Nightfall når teamet dør :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 14/02-15 17:31 
Man skal holde tungen lige i munden, hvis man vil solo Nightfall :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/02-15 17:39, rettet 14/02-15 17:39 
Jeg ville bare have nogle af de 200 fusion rifle kills der skal bruges.
... Det blev så til 4 inden jeg blev tævet tilbage til orbit :p
I det mindste resetter den ikke.

Nåhm, jeg blev endelig træt af at vente på min kammerat, så min Titan kravler stødt og roligt mod level 20, og min vault har igen lagerplads til våben :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 14/02-15 17:53 
Det er godt med nogle mules, men lad os håbe på mere plads i vaulten snart.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 19/02-15 13:30 
Ice Breaker i LEGO, anyone? https://www.youtube.com/watch?v=mkkc1y3qCeg
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/02-15 19:36 
Jeg så netop hans Fjaldrehorn på Gamespots FB page tidligere i dag :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 21/02-15 13:48, rettet 21/02-15 17:43 
Xûr har heavy ammo cookies i denne uge. De er jo næsten gratis hos ham, så køb stort ind. Jeg skal minimum have 100 :)

Edit: Jeg købte omtrent 280 :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/03-15 13:56 
Xûr holder en pause fra at være douche og medbringer i dag og i morgen Red Death, der er spillets bedste pulse rifle og det nye powerhouse i pvp.

Han har også heavy ammo cookies.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephSephSkrevet 13/04-15 19:47 
House of Wolves udkommer endeligt d. 19 maj.

Link til Bungie.net
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 13/04-15 22:36 
Præcis samme dag som Witcher 3. Dårlig timing, men jeg regner med at køre Destiny først. De sociale ting skal spilles, mens de er varme.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 14/04-15 12:58 
Spørgsmålet er hvor meget tid du kommer til at bruge på det. Man tror det er løgn, men der er ikke noget raid med denne gang.
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 13:10 
Det havde jeg ikke engang set :(

Nej i så fald bliver det næppe nogen tidsrøver, for så interessant lyder den arena ikke.

Bungie forklarer
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 14/04-15 16:20 
"House of Wolves will not have a Raid activity. We didn't make this decision lightly. Our team has been humbled by the reception of Raids in Destiny and we are creating a new Raid for a release later this year. House of Wolves will have a new cooperative end game activity focused on variety, replayability, and skill – a new battle Arena called The Prison of Elders."

Nu er jeg ikke selv mere med på Destiny-vognen, men er Raidet ikke den primære grund hardcore fans kan retfærdiggøre at Destiny DLC koster så meget som det gør? Jeg synes det er helt fair at komme med det senere, fordi det tager tid at lave ordentligt, men så bør prisen på DLC'et da sandelig også afspejle det.
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 17:11 
Helt klart. De havde meldt det med arenaen ud for længe siden, men vi havde forstået det, således at raidet i House of Wolves ville hedde The Arena. Oh well. Jeg vil ikke dømme hårdt, før jeg rent faktisk har set arenaen, men vi mødtes lige nogle stykker til en Nightfall, selvom der har været Destiny-pause et stykke tid, og alle er meget skuffede.

I morgen får vi endelig mere plads i vaulten. Længe efterspurgt, men hvis der ikke er noget content at spille, så...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephSephSkrevet 14/04-15 19:30, rettet 14/04-15 19:32 
Patch 1.1.2 er oppe nu. En lille let download på 6 GB.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 14/04-15 19:33 
Vault space fylder. Det må klart være det ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 07/05-15 00:38 
Her er lidt Prison of Elders gameplay og nyt om raids: http://www.ign.com/articles/2015/05/06/destiny-bungie-is-working-on-multiple-raids?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook

Jeg har ikke været i Destiny i over en måned nu. Det er rart med evighedsspil, der holder pause i ny og næ.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephSephSkrevet 07/05-15 16:34 
Prison of Elders ser godt ud. Lækkert at det er med matchmaking på det laveste niveau. Også lækkert med flere raids engang ude i fremtiden. Må se at få prøvet de to, der er der i forvejen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
WehnerWehnerSkrevet 07/05-15 16:37 
De kan begge anbefales. Vault of Glass er dog klart det fedeste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 09/05-15 12:06 
Xûr sælger Thunderlord i dag. Det er et af de sjældneste exotics, så jeg skal da lige have logget på for første gang længe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 16/06-15 10:50 
Ny expansion, The Taken King. Kun for folk, der har de to foregående udvidelser (men det har man også, hvis man spiller endnu). Udgivelse d. 15/9-2015.

De tre klasser får hver en ny subclass med det element, de hidtil har manglet - solar for titan, void for hunter og arc for warlock.

https://www.bungie.net/en/pub/TheTakenKing/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/06-15 22:11 
Der er en collectors edition til det dér Taken King DLC

Destiny

Urealistisk at der ikke er en figur med af King fra Tekken, når nu det er dét det skulle handle om.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/06-15 23:07 
Hvad med en figur af Liam Neeson, når nu han efterhånden er the King of Taken?
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/06-15 23:20 
Ja! :D
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig