X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 30/10-14 07:37 
Udvidelsen helt som forventet. En smule indhold der blev rippet ud af spillet før lancering, og nu solgt til overpris. At Xbox spillere skal snydes endnu mere pga. deal med Sony, gør ikke ligefrem situationen mere spiselig. Jeg hopper over.
EltanEltanSkrevet 30/10-14 08:28 
Jmog>
Så ingen nye lokationer, som forventet.

Om der er tre eller der er 30 nye missioner er ligegyldigt så længe det blot er reskins af eksisterende missioner.

Er det ikke bare af en gentagelse af tilgang til WOW, hvor der gradvist bliver lukket op for mere indhold?
SumezSumezSkrevet 30/10-14 09:54 
Det gør det vel ikke mere forsvarligt? :) Jeg fristes til at sige tværtimod.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/10-14 12:14 
Det er nem at sige hvis man ikke er bid af spillet!
For 100kr og flere timer med et raid mere er helt fint... Havde osse betalt mere... Det handler om for mig, hvor meget underholdling der er for 100kr!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 30/10-14 12:37 
Jeg kommer også til at købe det prompte. Bungie har flere detaljer end kæmpebomben:

http://www.bungie.net/en/event/darkbelow
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 30/10-14 13:26 
ChronoSousa>
Det er nem at sige hvis man ikke er bid af spillet!
For 100kr og flere timer med et raid mere er helt fint... Havde osse betalt mere... Det handler om for mig, hvor meget underholdling der er for 100kr!

$20 er næsten 120,-. De to DLC-pakker koster 270,- her i landet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 30/10-14 13:32 
Expansion pass (de to DLC pakker) koster kr 261,- på PSN Store.
NaieraNaieraSkrevet 30/10-14 13:45 
Sidst jeg tjekkede var det altså 270,- :p

261,- er da en spøjs, skæv pris...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 30/10-14 13:54 
Jeg mener også den stod til kr 270 før, men nu er den altså kr 260,99 :D
JmogJmogSkrevet 30/10-14 15:08 
Eltan>
Jmog>
Så ingen nye lokationer, som forventet.

Om der er tre eller der er 30 nye missioner er ligegyldigt så længe det blot er reskins af eksisterende missioner.

Er det ikke bare af en gentagelse af tilgang til WOW, hvor der gradvist bliver lukket op for mere indhold?

Problemet er at missionerne reelt ikke er nyt indhold. Det er de samme lokationer og sandsynligvis de samme fjender. Eksempel:

Mission 1: Tag til X fordi Y og myrd alle Z'erne der kommer frem.
Mission 2: Tag til X fordi Y og myrd alle Z'erne der kommer frem.

Det er kunstig variation via ordlyden i præ-mission monologen fra din Dinkbot.

Wow-udvidelser, som vel ikke plejer at koste meget mere end 20 USD (går jeg ud fra?) plejer da at have store nye områder, så du i det mindste har noget nyt at se på og føler at verdenen er blevet større. Er der ikke også nye fjender?

Det nye her er et raid, hvilket hovedparten af kundegrundlaget ikke kan benytte sig af. Raidét er det eneste nye område og vil, når man er god nok, sikker være 30-60 minutters gameplay. Resten vil blot være et reskin af noget du har gjort før.

Dem af jer der ikke kan få nok, godt for jer, men det er ikke til at komme udenom at det er bondefangeri. Man får ikke nok value for money.
WehnerWehnerSkrevet 30/10-14 15:12 
DU får ikke nok value for money. Jeg kommer til at få nok value for money, hvis bare raidet er skruet nogenlunde sammen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 30/10-14 15:23 
Men vil du ikke mene at 20 dollars for én stor mission er for dyrt? Det er selvfølgelig ikke dyrere end at du gerne vil betale det, men sådan objektivt set, burde det ikke have kostet 5 dollars for den gameplaymængde?

For dem der knuselsker raid kan jeg godt se at det giver mening, men raidet er stort set det eneste, der har kostet penge at lave i hele udvidelsen. Resten er bare omdøbning af navne og et par tekstfiler. Det er ret grotesk at det eneste item i udvidelsen som har reel værdi er det som de færreste kan bruge.
LarsGLLarsGLSkrevet 30/10-14 15:50 
Retfærdigvis skal det nævnes, at to nye strike-missioner velsagtens også har krævet, at Bungie har udviklet minimum to nye boss-fjender.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
WehnerWehnerSkrevet 05/11-14 10:01 
Destiny er et hit: http://www.polygon.com/2014/11/4/7157453/destiny-has-more-than-9-5m-registered-users-who-play-on-average-3

Jeg blev i øvrigt endelig level 30 med min primære karakter (Titan) i går :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/11-14 17:17 
Fire timer planlagt downtime fra nu.

Er der andre, der stadig spiller det? Jeg gennemførte raidet på hard i mandags for første gang og så igen i går - så nu kan jeg sige, at spillet er gennemført for alvor. Jeg har tre karakterer:

Titan lvl. 30
Hunter lvl. 29
Warlock lvl. 26

Under alle omstændigheder må jeg efter at have spillet det meget indgående i både pvp og pve svare:

Jmog>
Men vil du ikke mene at 20 dollars for én stor mission er for dyrt? Det er selvfølgelig ikke dyrere end at du gerne vil betale det, men sådan objektivt set, burde det ikke have kostet 5 dollars for den gameplaymængde?

Med et raid, to strikes, tre storymissioner og tre nye maps til den oversete, men fremragende, multiplayer, så synes jeg, at $20 er en helt fair pris. Jeg glæder mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-14 00:31 
Nu har det dér DLC The Dark Below snart været ude i et stykke tid. Hvad syntes i om det, jer som har prøvet det?
WehnerWehnerSkrevet 10/12-14 02:14 
Jeg skriver mere snart, men raidet er vildt fedt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/12-14 01:20 
Jeg overvejer at købe PS3 versionen på PSN (når skidtet engang kommer op at køre igen), og så benytte mig af http://www.destinythegame.com/digital-upgrade inden det udløber den 15. januar.

Er der nogen der ved om det så også kræver at jeg rent faktisk ejer en PS4 inden da, eller om man blot kan opgradere via sin browser? Har prøvet at søge, men enten søger jeg helt forkert eller også er der bare intet.

I værste fald må jeg så enten smide de knap 3000 efter en PS4 før midten af januar. Eller se om jeg ikke kan alliere mig med en der allerede ejer en PS4, så jeg kan blive logget ind og opgradere via min PSN account.

- Førstnævnte mulighed er måske lidt meget, når det i det første lange stykke tid bare ville være en Destinystation 4 (og jeg ville alligevel primært spille det på PS3, for at kunne co-op med min faste gaming makker) :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JmogJmogSkrevet 26/12-14 01:28 
Burde være muligt fra webshoppen. Det er reelt blot et almindeligt køb. Har endnu ikke været ude for noget der kun kunne gøres fra konsollen. Mener jeg lavede en Black Flag opgradering fra webshoppen i sin tid.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/12-14 01:48 
Aw yiss! Tak for svaret.
Jeg håber at det også forholder sig sådan med Destiny. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 26/12-14 02:09 
Wehner>
Jeg skriver mere snart, men raidet er vildt fedt.

Snart er vist et relativt begreb :)

Dark Below er ganske godt skruet sammen med et par småmissioner, to fornuftige strikes (bl.a. et, der virkelig lader til at være helt cheese-proof hvilket både er godt og skidt) og så selvfølgelig raidet, der ikke blot er godt, men også meget anderledes end det gamle. Hunters kan rent faktisk være nyttige i det nye.

Når man som mig er end-game-spiller med tre level 31 karakterer, så er det en no-brainer at købe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/12-14 22:56 
Nå, det var så åbenbart kun US der har flash sale, og denne gang kun nedsat med $10, så jeg holder vist lige igen.
Man ærgrer sig lidt over, at have været for sent ude med deres juletilbud på spillet. :\

Nu må jeg få prøvet PS3 demoen, inden jeg beslutter mig for om der skal smides fuld pris, eller om jeg bare bestiller en fysisk PS3 version i første omgang.
Frame rate kører lige så stabilt, men jeg skal lige se hvordan alt andet ser ud ift. PS4 versionen. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/12-14 01:38 
Ellers er der ikke noget i vejen for at købe US versionen via "amazon tricket" nævnt højere oppe i tråden :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/12-14 04:03 
Amazon.com har en Destiny Digital Code der koster det samme som på US PSN (under PSN Flash Sale).

Den kan jeg vel i princippet bare købe, og så aktivere på en US PS3 account, frem for at skulle købe prepaid vouchers først, og så købe spillet i en fantastisk ustabil PSN Store inden den 29.? :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/12-14 16:40 
Jeps :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/01-15 03:55 
Keith David!
Fanmer!
Jeg var overbevist om at ham der lagde stemme til announceren i Crucible var Keith David. Det har gået mig på i månedsvis fordi jeg godt kunne sætte ansigt på ham, men ikke kunne huske hvad han hed eller hvor jeg ellers havde set ham.

https://www.youtube.com/watch?v=bVhvrfmcvLk

Ifølge IMDB er det godt nok en Lennie James der er "Crucible Handler" som lyder helt anderledes. Måske er det bare mig?

http://youtu.be/z5a2a2K3kco
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/01-15 02:53 
Hvor føles Crucible dog godt nok som en omgang sløv pølle, når alle render rundt med deres exotics og jeg bare gerne vil have de sidste matches overstået for den bounty jeg mangler. :V
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
happyEDhappyEDSkrevet 12/01-15 19:42, rettet 12/01-15 19:46 
Hvad skal du med exotics i crucible?

The Stranger's Rifle fx. helt opgraderet er super god
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
WehnerWehnerSkrevet 12/01-15 20:21 
Der er mange, der bruger især Thorn, Suros Regime og Hawkmoon for tiden. Det er gode valg og stærke våben, men der er mange andre effektive våben - og Thorn + Suros har ikke just været svære at skaffe :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/01-15 20:28, rettet 12/01-15 20:30 
Lige pt. veksler jeg mellem en blå hand cannon og en Payback SOS

Spillede også bare lidt forskellige Crucible matches for at klare bounties.
Burde nok få unlocked flere skills på Bladedancer, hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at klare mig bedre i PvP :P

@Wehner
Især Thorn slagtede mig en hel del gange.
Jeg må bare grinde noget mere. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 12/01-15 20:44 
Tag Weekly Heroic Strike på så højt niveau som muligt. Det giver Strange Coins, og for dem kan du hver fredag/lørdag købe et exotic våben hos den omvandrende købmand Xûr.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/01-15 20:53 
Har skrabet et par stykker sammen indtil videre. Som regel får jeg også en fra dagens første public event i Patrols :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 12/01-15 21:07, rettet 14/01-15 02:06 
Ja, det får man også tit, men det varierer lidt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 14/01-15 02:06 
Her er en god guide til Guardians, der vil fremad: http://www.polygon.com/2015/1/13/7537389/destiny-guide-loot-least-frustration
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 16/01-15 16:22 
Xûr sælger i dag og i morgen sniperen Icebreaker for 17 strange coins. Det er det ubetinget vigtigste PvE-våben at have i sit arsenal.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/01-15 16:40 
Black hammer , så der plads til gjallarhorn :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/01-15 18:00 
Pis... Jeg ligger vist kun inde med 12 coins :\
Ice Breaker er næsten det exotic våben jeg allerhelst vil have.

Oh well, jeg må leve med Invective shotgun indtil da, når jeg engang bliver færdig med den bounty.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
WehnerWehnerSkrevet 16/01-15 18:08 
Du har til søndag morgen kl. ca. 10 :) Hvad level er du, og har du taget weekly?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/01-15 18:19 
Har en level 25 Exo Hunter som "main". Har en enkelt gang prøvet den udemærkede lfg side til at finde et fireteam, men der var kun grupper for level 32 til weekly heroic strike.

Må bare grinde lidt mere når jeg kommer hjem senere i aften, og håbe jeg når at indhente det :)
- Og naturligvis lede lidt mere efter et fireteam.
Har på fornemmelsen at størstedelen herfra spiller på PS4 eller One (jeg spiller pt. PS3 versionen), så det er heller ikke nemt at samle et team herinde. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SephSephSkrevet 16/01-15 18:22 
Mangler en Strange Coin. Må se om jeg kan finde en inden søndag...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/01-15 18:35, rettet 16/01-15 18:43 
Pis fancy ellers kunne jeg hivet dig igemmen det med min clan. Upgrade til ps4!! Gogo !!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 16/01-15 23:20 
Ja, jeg er også på PS4.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
happyEDhappyEDSkrevet 17/01-15 10:41, rettet 17/01-15 10:44 
Jeg er også langtfra at have nok..

Jeg er også 25 der går alt godt nok i stå uden fireteams, for man kan ikke gennemføre weeklys... hvorfor er det den ikke automatis søger efter tilfældige at spille med der ligesom strikes?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SephSephSkrevet 17/01-15 13:16 
Første Public Event og jeg fik den manglende mønt. Et stk. Ice Breaker til mig!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/01-15 16:42 
happyED>
Jeg er også 25 der går alt godt nok i stå uden fireteams, for man kan ikke gennemføre weeklys... hvorfor er det den ikke automatis søger efter tilfældige at spille med der ligesom strikes?

Jep. Jeg sidder også og småbander lidt, hver gang jeg ser det manglende "Matchmaking" under Weekly Strike.:\

@CS
Det er også planen på sigt, men mit januar budget er blevet godt udhulet allerede... Må se om jeg får råd til at give mig selv en i fødselsdagsgave i næste måned. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/01-15 03:27 
Fandt langt om længe et fireteam til Weekly Strike, tidligere i dag. Først wipede vi et par gange ved shield generator, så smuttede level 24 lederen og efterlod mig til en level 28 Warlock.
Ham og jeg havde så held af at nå hen til Sepiks Prime, hvor vi wipede en enkelt gang inden han også skred. Yay!

Nå, midt i al min frustration over ikke at kunne nå de 17 Strange Coins, lykkedes det mig da alligevel at finde Red Death ved et tilfældigt purple engram for lidt siden.
Da jeg alligevel ikke kan nå at få coins til Ice Breaker inden Xûr daffer igen, nøjes jeg bare med at være irriteret over, at jeg ikke kan få gennemført den bounty til Invective før jeg finder et fireteam der er bare en smule vedholdent. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 18/01-15 08:53 
Har aldrig spillet Destiny. Det du skriver er helt sort for mig. :-D
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 18/01-15 08:54 
Få en ps4 så laver vi et P:R fire team:):;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/01-15 14:32 
Der er plads til 1-2 mere hos mig. vi er 6 fra DK
Har VOG Hard og crota's end på farm.
5 er i lv32. (max) sidst er i 31, han mangler lidt shards til at komme i 32.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 18/01-15 14:44 
Jeg er klar til hard mode :D

Destiny
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig