X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/10-14 17:25, rettet 12/10-14 17:26 
Ja det er fedt :)

EDIT: Jeg har også forsøgt at designe min Exo Titan til at ligne en HUcast så meget som muligt af samme grund :)

Nu er jeg lv 21, og nu begynder man virkelig at se frem til de lilla drops. Har kun fundet en enkelt, men det viste sig desværre at være gauntlets til Warlocks :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 13/10-14 16:03 
jeg er lvl 25, glæder mig til at ha nogle at raide med. så bare lvl up! :)
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/10-14 19:20 
Psn nede igen??
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 13/10-14 19:44, rettet 13/10-14 19:46 
Nok det maintenence de annoncerede forleden. Så du kan ikke logge ind hvis du ikke allerede er det, i nogle timer.

Edit: Men jeg kan nu fint komme på lige nu og se mine friends...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/10-14 19:47 
Ja til klokken 0200 i nat. Flot sony! 7 timer. Vi gemte ellers den sidste boss til i dag , før reset imorgen! ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 13/10-14 19:53 
Kan anbefale at holde øje med annonceringerne, så du kan logge på inden.

Men som sagt, jeg kan fint komme på lige nu og se een der spiller Destiny i min friendsliste. Så prøv igen.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/10-14 19:59 
De retards skal stoppe med at ligge ps store sammen med online spil!
Ikke ide hvordan? Men det her er fucking dumt! 7 timer pga den lorte ps store skal ha en update!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/10-14 20:00 
Og jeg tjekker heller ikke om dsb køre til tiden. Før man står og har ventet 1 time på stationen :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 20:02, rettet 13/10-14 20:03 
Xbox 360 var den første konsol jeg afskaffede efter 4-5 maskiner der gik i stykker. PS4 har jeg også haft i overvejelserne pga. deres ikke fungerende online-del.

Jeg gør det selvfølgelig ikke, for der kommer utvivlsomt rigtig gode singleplayer spil til den som jeg ikke vil undvære. Men tilfreds med maskinen som den er nu? Nej for helvede da!
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/10-14 20:03 
Well, det var et forslag. Hyg dig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 20:09, rettet 13/10-14 20:12 
Jeg forstår godt at SoUSA er knotten. Maskinen er et år gammel nu, og PS3'eren husker jeg aldrig havde så store problemer med online-delen. Hvorfor det går galt? Og hvorfor er det ikke rettet endnu?

Jeg håber at et spil som Destiny kan få Sony til at indse at der skal strammes godt op.

EDIT: Jeg har haft spillet i under en uge, og det er anden gang det sker. Så med lidt simpel hovedregning så kan vi se frem til ca. 31 nedetider mere inden året er omme :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/10-14 20:16 
Prøv at se det sådan her!
For at kunne raid i destiny, skal du ha 6 venner som skal ha en ps4. Hvor jeg har 2 med ps4. Så skal man rundt på forum for at finde de sidste 3 som kan join en i ens fireteam. For man kan ikke snakke eller skrive sammen i spillet!

Når man så har fundet andre som er høj nok til raid og er klar ? Møder man næste mur... Psn!
Har man på dette tidspunkt ikke kastet sin ps4 ud i regnen er man heldig!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 20:36 
Jeg kan ikke logge på. Øvsen bøvsen :/

Jeg har heldigvis ferie så jeg kan godt spille i nat kl 2, men ikke så fedt for andre :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 13/10-14 20:44 
Nu får jeg kraftedemig at vide, at mine tilladelser har ændret sig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 13/10-14 20:50 
Jeg kan heller ikke komme længere end til valg af karakter. Min første måned med PSN bekræfter til fulde alle de fordomme* om Sonys onlinedel, jeg jeg som mangeårig Xbox Live-bruger har haft.

*Det er faktisk værre, end jeg havde forestillet mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 13/10-14 20:56 
Før Destiny har der ikke været noget her. Jeg har brugt 75 timer med Xbox Live, og jeg kan virkelig ike se den store forskel.

Er det her problem Bungie eller Sonys skyld?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 13/10-14 21:03 
Man kan ikke komme ind i deres store, så det må bestemt være Sony.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-14 22:21 
Det er Sony. Der var nu aldrig så store problemer med PS3.

Det manglede features i forhold til 360 men ellers synes jeg det kørte stabilt og godt. Til prisen af gratis var det også derfor jeg valgte PS3 til de få online spil jeg gad :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-14 06:25 
Jeg havde måske en lille smule lag i den her kamp

http://youtu.be/8tkS5rfTYJs
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-14 06:50 
Haha og så med verdens værste announcer-stemme der håner dig til slut :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 14/10-14 07:34 
Ja, den der Crucible-stemme er virkelig det mest latterlige jeg har hørt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-14 07:38, rettet 14/10-14 07:49 
Det er Lennie James der lægger stemme til. Ikke lige ham jeg troede at det var.

http://www.imdb.com/name/nm0416694/?ref_=ttfc_fc_cl_t9
NaieraNaieraSkrevet 14/10-14 07:49 
Øh, ja, det lyder ikke umiddelbart som ham.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-14 07:56 
Ja, jeg syntes også det lød som en anden jeg ikke lige kunne sætte navn på, men nu har jeg googlet lidt rundt og er endt med at syntes at det minder mig lidt om James Earl Jones.
DunwichDunwichSkrevet 14/10-14 09:21 
Wehner>
Jeg kan heller ikke komme længere end til valg af karakter. Min første måned med PSN bekræfter til fulde alle de fordomme* om Sonys onlinedel, jeg jeg som mangeårig Xbox Live-bruger har haft.

*Det er faktisk værre, end jeg havde forestillet mig.

Xbox Live er legendarisk for dets stabilitet.
WehnerWehnerSkrevet 14/10-14 11:45, rettet 14/10-14 11:48 
Hotfix i dag: http://www.bungie.net/7_Hotfix---10142014/en/News/News?aid=12283

Bungie.net>
Summary

The most recent hotfix (1.0.2.2) for Destiny goes live on October 14th. This hotfix includes a number of changes to weapon balance across archetypes (e.g., lowering Auto Rifle effectiveness and increasing Scout Rifle damage output), specific weapons (Vex Mythoclast and Pocket Infinity) and includes a number of fixes to issues with the Templar encounter in the Vault of Glass.

We're still working on a larger update which will address under-performing Exotics and overall class balance.

General

•Fixed a bug where the Valkyrie-O5X Ship was the same as the Aurora Lance

Classes

•Titan

◦Unbreakable: Fixed an issue with the perk granting more agility than intended
•Warlock

◦Brimstone: Perk can now activate if player is airborne

Weapons

•General

◦Fixed some issues related to quick weapon swapping
•Auto Rifles

◦Base Damage decreased by 2%
◦Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus)
◦Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value)
•Hand Cannons

◦In-air accuracy now increased
•Scout Rifles

◦Base damage increased by 6%
◦Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier)
◦Improved target acquisition, plus additional recoil tuning.
•Shotguns

◦Decreased base damage at maximum range (falloff) by 20%
◦Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fire
◦The Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusive
•Exotic Weapons

◦Vex Mythoclast
■Base Damage decreased by 34%
■Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus)
◦Pocket Infinity
■Enhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload Perk
•Perks

◦Metal Detector: Fixed a bug that prevents this perk from actually providing additional ammo
◦Lightweight: Fixed a bug that allowed additional agility to apply even when a weapon was stowed

Activities

•Strikes

◦Engram rewards from strikes now appear in the post-game Activity Summary
•Raid - Vault of Glass

◦Templar Encounter
■Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them
■Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area

Destinations

•The Fallen have also retreated from their hold over the Rocket Yard to discuss a new takeover plan
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 16/10-14 22:53 
Naiera>
Er det her problem Bungie eller Sonys skyld?

Der er igen problemer, og det er igen Sony. Tre dage siden sidst. Altså, der har selvfølgelig også været et par små afbrydelser siden, men dem tæller man vel nærmest ikke mere.

Her viser bagsiden af onlinemedaljen sig tydeligt. Jeg kan ikke så meget som lige spille introen igennem med en Warlock for at låse ham op. Der er intet, man kan :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-14 23:27 
Fuck PlayStation 4, seriøst. Det er en af de værste og mest frustrerende konsoloplevelser jeg nogensinde har haft :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 17/10-14 00:00 
Virkelig underligt. De første tre uger med Destiny kørte perfekt for mig.

Der var jeg så færdig med spillet og havde set alt content, så jeg undgik fuldstændigt problemerne. Man skulle tro at maksimal load ville have været i den periode, for mange er jo faldet fra ligesom mig, eller spiller det markant mindre intensivt end i de første par uger.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-14 00:05 
Det er Sony der er problemet. Ikke Destiny :)

Lidt træls, så opdagede jeg at den Vanguard kode jeg havde indtastet på min US account ikke virkede på min EU alligevel :p. Godt jeg fandt ud af det, for dvs. at evt. DLC heller ikke vil virke. Men det betyder også at jeg er nødt til at købe spillet igen :/

Godt jeg køber mine spil fysisk så jeg har mulighed for at sælge min US-udgave igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 17/10-14 01:20 
Ikke Sony. Hackere.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-14 02:27 
Link der bekræfter sådan en påstand?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DunwichDunwichSkrevet 17/10-14 08:05 
Link der bekræfter din(e) egne påstand(e)?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-14 14:26, rettet 17/10-14 14:36 
Hold nu op. Når der er problemer på denne måde, og der ikke er blevet meldt noget ud, så er det mest åbenlyse svar at problemet ligger hos Sony.

"Hackere" er bare noget du hiver op af hatten ud at have nogen begrundelse for det.

Selvom de havde den lange nedetid på PS3 da de blev hacket, så regner Sony vel ikke med at vi er så naive at tro at de nu aldrig kan blive hacket igen. Så de ville ikke ha' noget at miste ved ikke at melde klart ud. Det plejer firmaet jo også at være ret gode til :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-14 15:42 
Jeg tror at jeg har fundet en ny "lootcave" for øvrigt, bortset fra at den ikke rigtig er det da man skal bevæge sig lidt rundt for at trigger fjenderne og ikke bare kan stå stille og skyde ind i et hul.
Det er pga den måde spawn-systemet fungere er det ret nemt at udnytte.

Jeg fik en sur besked fra én der var der i forvejen om at jeg skulle fucke af, hvorfor jeg bemærkede at fjenderne spawnede ret hurtigt :D

Det er i det første landingsområde i Cosmodrome hvor de dér Fallen kommer op af en trappe og ud af en bygning. Hvis man stiller sig nede for trappen og går rundt om et hjørne og holder øje med radaren kan man se hvornår fjenderne spawner og så er det bare kigge rundt om hjørnet og skyde dem.

Jeg kan lige ligge en video op af det senere i aften når jeg er hjemme igen :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-14 15:53 
Øv. Håber de får det patchet :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/10-14 16:09 
Well, det er lidt en balance...
Jeg er ret sikker på at spawn systemet fungere sådan at fjenderne spawner på en timer, såfrem der ikke er nogen spillere i nærheden eller det spawnpoint ikke er inden for spillerens field of view.
Man kunne selvfølgelig lave en one-stop løsning hvor man øgede den radius på spillerne som fjenderne IKKE kunne spawne inden for, men så ville man rende ind i problemer med at der simpelthen ikke ville være nok at skyde på, med mindre man laver banerne meget større... men så skal man igen bare løbe alt for meget rundt for at finde noget at skyde på, hvilke ville gøre det mere frustrerende at spille.
JmogJmogSkrevet 17/10-14 17:01 
Hvorfor egentlig bede dig fucke af? Hvis du samler loot op fra en fjende han har dræbt, så ligger det der da stadig til ham, ikke?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-14 17:50 
Darkbeat>
Well, det er lidt en balance...
Jeg er ret sikker på at spawn systemet fungere sådan at fjenderne spawner på en timer, såfrem der ikke er nogen spillere i nærheden eller det spawnpoint ikke er inden for spillerens field of view.
Man kunne selvfølgelig lave en one-stop løsning hvor man øgede den radius på spillerne som fjenderne IKKE kunne spawne inden for, men så ville man rende ind i problemer med at der simpelthen ikke ville være nok at skyde på, med mindre man laver banerne meget større... men så skal man igen bare løbe alt for meget rundt for at finde noget at skyde på, hvilke ville gøre det mere frustrerende at spille.

Men at loote caves på den måde. Jeg synes det er en kedelig måde at spille spillet på. Jeg synes faktisk også det er cheap :/
Jeg er glad for at de patcher den slags, for hvis alle kan få rare drops lynhurtigt på den måde så vil jeg miste lysten til at spille det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 17/10-14 17:58 
Det er meget langsomt og tedious at få drops på den måde. Selv den berømte loot cave var ikke engang så crazy, sammenlignet med at køre strikes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/10-14 17:59, rettet 17/10-14 18:00 
Kender godt den loot cave! Men der falder stort set kun blå og grønne ting. Meget lang mellem legedary.
Sådan er det med de 3 som er der lige ny.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-14 18:59 
Ah jeg havde indtryk af at det var meget værre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 18/10-14 14:33 
Jeg fik min første legendariske drop i nat; jeg nåede dog ikke at se "bolden", før jeg havde samlet den op :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 18/10-14 14:36 
Fedt :) Jeg har til dato også kun fået et. Jeg så det heldigvis :) Var det noget godt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 18/10-14 17:26, rettet 18/10-14 17:29 
Det var vist bare en maskinpistol. Jeg fik Good Advice i dag, så det var egentlig ligegyldigt.

Jeg mangler kun legendariske sko og autoriffel nu. Jeg skrottede den legendariske pulsriffel fordi jeg ikke kan døje dem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/10-14 23:28 
Detaljerne om den første DLC pakke er landet

*Et nyt level cap på 32
*3 story missions (Så, en lille times gameplay)
*3 nye multiplayer maps
*2 nye Strikes (Hvor det ene er PlayStation eksklusivt)
*Et nyt raid
*Koster 20$

http://www.giantbomb.com/articles/bungie-details-destinys-first-expansion/1100-5064/
JmogJmogSkrevet 29/10-14 23:42 
Så ingen nye lokationer, som forventet.

Om der er tre eller der er 30 nye missioner er ligegyldigt så længe det blot er reskins af eksisterende missioner.
NaieraNaieraSkrevet 30/10-14 01:01 
Det' sgu mange penge for ikke særligt meget.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 30/10-14 01:23 
Og har man XO så får man ENDNU mindre.

Ikke engang i næste udvidelse kommer der nye planeter. Rygterne om at noget gik galt under udviklingen virker mere og mere sandsynligt. Der er vildt meget kompensation for at spillet er for småt.
DunwichDunwichSkrevet 30/10-14 02:02 
Jeg fik 350,- for mit eksemplar, på DBA. Kan anbefales, hvis man ikke gider det mere.
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig