X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
DunwichDunwichSkrevet 17/09-14 08:34 
Synes spillet er godt, men tror jeg behøver et headset for at kunne kommunikere med de andre i mit fireteam. Hvilket headset bør man købe? Jeg spiller PS 4 udgaven.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/09-14 08:34 
Yep. Så bliver det bare sener... Skal også igemmen mange strikes efter gear før raid!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/09-14 08:35 
Dunwich>
Synes spillet er godt, men tror jeg behøver et headset for at kunne kommunikere med de andre i mit fireteam. Hvilket headset bør man købe? Jeg spiller PS 4 udgaven.

Havde tænk på at købe det fra sony selv
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DunwichDunwichSkrevet 17/09-14 08:36, rettet 17/09-14 08:40 
Hvad hedder det Sony selv har lavet og hvad koster det?

Har de lavet et decideret PS4 headset eller er der kun lavet et PS3 af slagsen?
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 08:40, rettet 17/09-14 08:45 
Den nyeste trådløse model hedder "Sony PlayStation Wireless Stereo Headset 2.0" (Hedder "Gold" i US):
http://www.amazon.co.uk/Sony-PlayStation-Wireless-Stereo-Headset/dp/B00I8S4E1C

Den forrige model hedder "Sony PlayStation 3 Pulse Wireless Stereo Headset"
http://www.amazon.co.uk/Sony-PlayStation-Pulse-Wireless-PS3/dp/B008HODBAM

Begge modeller virker trådløse med PS3 og PS4. Og alt andet (f.eks. Vita) via jack-kabel.
slk486slk486Skrevet 17/09-14 09:49, rettet 17/09-14 09:50 
Dunwich>
Synes spillet er godt, men tror jeg behøver et headset for at kunne kommunikere med de andre i mit fireteam. Hvilket headset bør man købe? Jeg spiller PS 4 udgaven.

Der fulgte da headset med, der virker udemærket indtil videre?
j/k
AmbyAmbySkrevet 17/09-14 10:17 
Hvordan forstås at "hjælpe med grind" Kan man stige hurtigere, hvis man er sammen med highleves på sværere baner?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/09-14 10:28 
Ja, du få det samme xp, som alene.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 17/09-14 10:39 
Men er det ikke rimelig kedeligt bare at få hjælp fra en der er overpowered?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/09-14 10:50 
Kommer an på hvem man er?
Personligt startet wow først for mig på max LV.
Det samme her.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 10:52 
Tiltrængt update som gør at public-events dukker oftere op...

http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-17-destiny-hotfix-doubles-frequency-of-public-events
slk486slk486Skrevet 17/09-14 10:55, rettet 17/09-14 10:56 
^ Ah, lækkert. Vi brokkede os netop over det i går aftes :)

Spillet er ikke særpræget udfordrende i single player story - det bliver det først ved strikes/raids som kræver 2-5 venner. Da dem jeg nu spiller Destiny med er 20+ er der ingen anden vej. Jeg spiller det jo også uden overpowered hjælp ved siden af ;)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 10:56 
slk486>
^ Ah, lækkert. Vi brokkede os netop over det i går aftes :)

Ja, sjov timing :D
SumezSumezSkrevet 17/09-14 11:06 
ChronoSousa>
Kommer an på hvem man er?
Personligt startet wow først for mig på max LV.
Det samme her.

Hvis spillet først bliver sjovt på max level, hvad er så formålet med de foregående? Er det dårligt spildesign?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/09-14 11:14 
Nej, jeg går op i gear. Og de bedste ting dropper i max lv.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 17/09-14 11:15 
Nej, udfordringen starter bare først for realz der.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 17/09-14 11:16 
slk486>
Dunwich>
Synes spillet er godt, men tror jeg behøver et headset for at kunne kommunikere med de andre i mit fireteam. Hvilket headset bør man købe? Jeg spiller PS 4 udgaven.

Der fulgte da headset med, der virker udemærket indtil videre?

Du har sgu da ret. Havde smidt det medfølgende headset i en skuffe den dag jeg satte min PS4 op og glemt alt om det. Men nu er det sat til. Det lyder osse lidt voldsomt, at man skal gi 75 £ for et nyt; Troede man bare brugte dem til at putte i ørene stadigvæk, som plejer at være billigere.
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 11:25, rettet 17/09-14 11:27 
Det nye stereo 2.0/Gold headset er meget lækket og behageligt at spille med - klart pengene værd - men naturligvis hvis man bare vil have noget billigt kun til chat, er det medfølgende ganske funktionelt. Jeg kan fint høre slk og kvaliteten ok :)
slk486slk486Skrevet 17/09-14 11:49, rettet 17/09-14 11:51 
Bare sørg for at sætte klipsen i kraven på din t-shirt, så mikrofonen er i mundhøjde :)

Jeg har også et TB Fancy Schmancy headset, men foretrækker et ørestykke og lyd ud af højtalerne, til de fleste spil.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 17/09-14 11:59 
Det gør jeg klart også, men jeg håber på at finde et, der har lidt bedre kvalitet - og ikke mindst kraftigere output - end det medfølgende på et tidspunkt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 17/09-14 13:05 
Virker BT headsets egentlig efterhånden på PS4? Har brugt et Plantronics super duper headset til PS3, som har virket upåklageligt.
j/k
AmbyAmbySkrevet 17/09-14 15:32 
#€%#&€ Fusion Rifle Double Kill Bounty. So. Much. Hate.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 17/09-14 15:45 
slk486>
Virker BT headsets egentlig efterhånden på PS4? Har brugt et Plantronics super duper headset til PS3, som har virket upåklageligt.

Nej :(
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-14 15:46 
Amby>
#€%#&€ Fusion Rifle Double Kill Bounty. So. Much. Hate.

Bare lav nogen patrol missioner i Cosmodrome hvor fjenderne er væsentligt under din level. Det er stadig lidt tricky, men stadig nemmere :)
WehnerWehnerSkrevet 17/09-14 16:14 
Den bounty er jeg konsekvent sprunget over :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 18/09-14 01:25 
En lille helt basal guide til endgame: http://www.polygon.com/2014/9/12/6141713/destiny-level-20-endgame-guide
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 18/09-14 23:58 
Er der nogen som kunne være friske på at spille en co-op Strike mission i weekenden, på PS4 udgaven?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/09-14 23:59 
Yep. Add mig mibhunter.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 19/09-14 00:23, rettet 19/09-14 00:23 
Ja, det kan jeg sagtens lokkes til ;)

PSN ID: beandk
AmbyAmbySkrevet 19/09-14 11:59 
Hvor mange er vi herinde der evt ville være klar på lvl 26 raid (på et tidspunkt..) (PS4). Man skulle jo helst kunne same 6 personer + kunne tage 10-12 timer ud over en uge, og være enig om tidspunkterne.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SephSephSkrevet 19/09-14 12:30 
Er klar på noget (PS4) raid på et tidspunkt. Er ikke lvl. 26 endnu og bliver det ikke før tidligst næste weekend...

PSN ID: SephDK
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
AmbyAmbySkrevet 19/09-14 13:01 
Jeg vil tro lvl 26 er 1 måned ude for mig (stupid children!)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/09-14 13:10 
Smider lidt info her på siden sener. Har lavet en clan via bungie hjemme siden. Som i kan joine og på den måde kom i gang med noget raid, og hjælpe hinande med at farme strikes gear.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AmbyAmbySkrevet 19/09-14 13:14 
Nice. Jeg modtager gerne noget farming hjælp nu man endelig er lvl 20 :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 19/09-14 13:18 
Jeg er blevet level 21 uden at farme. Til gengæld synes jeg også at kunne se en fremtid fyldt med grinding nu. Det skal jeg lige overveje, om jeg er klar til :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 19/09-14 13:27 
Ja, hvis jeg forstår det rigtig, så er dette mulighederne efter lvl 20:

- Cruzible kampe -> Rep + Marks -> Ting med lys
- Weekly strikes / Patrol -> Rep + Marks + Coins -> Ting med lys
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/09-14 03:14 
Jeg fik en bounty for et Exotic Weapon da jeg afleverede nogen andre bounties idag. Fik valget imellem 3 forskellige og den ene af dem var at tale med min træner, hvilket lød nemt nok, men hun gav mig så en bounty for at gennemføre 5 Strikes uden at dø...

Det var egentlig også nemt nok at spille igennem "The Devils Lair" på den normale lvl 8 sværhedsgrad 5 gange i træk. Da jeg så afleverede den bounty til hende fik jeg en ny én for at "get a spread of 25 in Crucible matches" hvad det så end betyder... Jeg har ikke spillet særligt meget Crucible PVP da jeg plejer at være forfærdelig til det i Call of Duty, men det gik faktisk meget godt og efter to kampe havde jeg opnået 10 af de 25 ting jeg skal gøre, så forhåbentligt er det den sidste bounty mission der skal gennemføres for at få det Exotic Weapon, hvad det så end må være...

Selvom man har spillet igennem de samme ting mange gange i det nu er det som om der hele tiden sker en lille smule nyt der er med til at holde én fanget. På Tirsdag starter "The Queen's Wrath" eventen hvor man kan få fingre i unikke Rare og Legendary items.

De andre fremtidige events er dog kun Crucible ting... Jeg håber de finder på mere story mission events.

Destiny
WehnerWehnerSkrevet 22/09-14 01:07 
Det er godt nok vanedannende, nor man først kommer i gang for alvor. Jeg strøg fra level 21 til level 24 i dag og var med til flere fede strikes og nogle random events. Jeg fik også endelig mit første legendary item - et armour, der skal bruge rå mængder spirit bloom for at opgraderes. Den her guide ser fin ud, til hvis andre er i samme situation: https://www.youtube.com/watch?v=S7p9MLSRyTw
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 22/09-14 07:29 
Nogle fif til hvordan man stiger efter lvl 20? Eller fulgte du bare den youtube?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/09-14 07:48 
Hvis du spiller den dér Strike Playlist begynder du automatisk at få mission rewards med en "Light" score på.
AmbyAmbySkrevet 22/09-14 08:30 
Okay? Ret sikker på jeg spillede en i går, hvor jeg ikke fik andet end Vanguard Marks
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 22/09-14 09:17 
Angry Joe rammer sømmet på hovedet...

https://www.youtube.com/watch?v=gzopWRXK_r4
3of193of19Skrevet 22/09-14 09:22, rettet 22/09-14 09:23 
Amby>
Okay? Ret sikker på jeg spillede en i går, hvor jeg ikke fik andet end Vanguard Marks

Har ikke spillet det selv men der er vist nogle factions man kan joine, man får så en ring der, mens den er equipped, erstatter almindelige vanguard og crucible marks man tjener med den faction's valuta.
WehnerWehnerSkrevet 22/09-14 11:15 
Amby>
Nogle fif til hvordan man stiger efter lvl 20? Eller fulgte du bare den youtube?

Guiden er kun til at farme spirit bloom. Men jeg har grundlæggende bare spillet. De fleste blå armour pieces, man får, har en light-score, så det gælder bare om at få en masse af dem. Når man opgraderer dem (kun de opgraderinger, der øger deres defence), så stiger deres light, så det hjælper også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 22/09-14 11:27 
Beklager jeg ikke kom på i weekenden som lovet. Tog lidt co-op missioner og Devils Lair strike med et par randoms, og det var ret fedt. Er klar på noget action her i ugen.
WehnerWehnerSkrevet 24/09-14 00:19 
Er med nød og næppe blevet level 25. Mit eneste legendary item er et chestpiece. I dag fik jeg to legendariske items. BEGGE var chestpieces. Det er godt nok træls, når de er så sjældne :/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/09-14 13:43 
Ok.

Jeg syntes det kunne være fedt hvis vi kunne finde 6 dansker som var lidt seriøs med at kommer op i LV/Raid i destiny!

Jeg er selv tæt på LV28 http://www.bungie.net/en/Legend/2/4611686018435198238/2305843009219981362#gear
SÅ ville høre om der er nogle på PR som vil spille i raids? Vi er 3 lige nu Mig SLK og darkbeat. Sener har jeg 2 som mere hopper på. De skal lige ha' råd til en PS4 først , men de ser dem selv spille raid's i destiny.

Har lavet en lille clan på bungie hjemmes side som i kan join. Teamskill. kun til folk man kender lidt til.
I kan fange mig på PS4: Mibhunter eller join Teamskill på bungies hjemme side.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 24/09-14 16:29 
Ville rigtigt gerne, men jeg har først fået Destiny i søndags, så jeg er pt ikke længere end level 12.
3of193of19Skrevet 24/09-14 16:47 
Velkommen til MMO raid planlægningsstress.
GreaseballGreaseballSkrevet 25/09-14 13:49 
Syns Yahtzee rammer meget godt hvad jeg føler for spil der kræver always on.
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/9749-Destiny-Review-Bungies-Halo-Followup
Lyder virkelig irriterende hvis man bliver smidt tilbage til titel skærmen hver nettet ryger.

Elskede HALO serien men hvad jeg har læst af div. reviews om Destiny så har ikke den store lyst til at spille det. Single player delen lyder ret tynd og i MMO føler jeg altid at andre spillere ødelægger stemningen.
Det spil lugter langt væk af Activision's klamme hånd :p
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig