X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/09-14 10:59 
Sikkert, jeg mener blot at det er er praktisk umuligt når man impulsivt lige vil spille et raid på samme måde som et strike.
slk486slk486Skrevet 15/09-14 11:09 
Er der ikke den slags i andre MMOer?
j/k
SumezSumezSkrevet 15/09-14 11:11 
Jo, der kan du få lov til at vente i kø i 1-2 timer indtil et hold er blevet sammensat :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-14 11:12 
Jeg er klar på raids, 2 venner køber snart ps4 (efter de så mig spille) de er også klar, tror jeg ?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 15/09-14 11:15 
Sumez>
Jo, der kan du få lov til at vente i kø i 1-2 timer indtil et hold er blevet sammensat :P

Derfor behøver Destiny jo ikke tage det når et alm. Strike tager få sekunder at sammensætte :)
HeroldHeroldSkrevet 15/09-14 11:29 
Hvad lvl skal man være for at være med? Jeg er en sløv banan.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephSephSkrevet 15/09-14 13:31 
Level 26 for raid.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
slk486slk486Skrevet 15/09-14 13:42 
Tager vel et par timer, non? ;)
j/k
AmbyAmbySkrevet 15/09-14 13:59 
Man cappede den ikke ved lvl 20?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 15/09-14 14:01 
Jo, men man får gear, det kan hæve en level. Jeg er næsten level 19, så det går fremad.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 15/09-14 14:06 
slk486>
Sumez>
Det virker rimelig underligt at udgive så ufærdigt et spil, men det er måske normen nu om dage, når det gælder online-spil.

Det er vist ikke kun online spil det er normen for nu om dage...

Jeg er ret sikker på, at I misforstår noget her. Et spil som Destiny kommer til at leve af, at der løbende kommer nyt indhold, opdateringer osv. Det kommer ikke til at være "færdigt", før Destiny 2 udkommer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 15/09-14 14:11 
Jeg tror bestemt også det er meningen at de dripfeeder indholdet, jeg kommenterede bare på at udgive ufærdige spil ;)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/09-14 14:15, rettet 15/09-14 14:17 
Wehner>
slk486>
Sumez>
Det virker rimelig underligt at udgive så ufærdigt et spil, men det er måske normen nu om dage, når det gælder online-spil.

Det er vist ikke kun online spil det er normen for nu om dage...

Jeg er ret sikker på, at I misforstår noget her. Et spil som Destiny kommer til at leve af, at der løbende kommer nyt indhold, opdateringer osv. Det kommer ikke til at være "færdigt", før Destiny 2 udkommer.

Mit problem med det er de tager fuld pris for et kort og ufærdig spil. Har ingen tvivl om at der kommer indhold dryppende da der er reklame for de to første pakker i spilæsken.

Edit: Kort=lidt indhold.
SumezSumezSkrevet 15/09-14 14:31 
Wehner>
Jeg er ret sikker på, at I misforstår noget her. Et spil som Destiny kommer til at leve af, at der løbende kommer nyt indhold, opdateringer osv. Det kommer ikke til at være "færdigt", før Destiny 2 udkommer.

Hvad er det så vi misforstår?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 15/09-14 14:54 
Wehner>
Jeg er ret sikker på, at I misforstår noget her. Et spil som Destiny kommer til at leve af, at der løbende kommer nyt indhold, opdateringer osv. Det kommer ikke til at være "færdigt", før Destiny 2 udkommer.

Men jeg har betalt for et helt spil, og DLC koster penge. Ret mange penge, faktisk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-14 15:01 
Det alle pengen værd! Og DLC er mere end velkommen ! Spiller du kun SP er der vel en 7-10 timer i det? Som er normal for FPS SP only!

Gider du samle gear med dine venner ? Skal du ligge dage , mange dage oven i.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-14 15:03 
Jeg er lige kommet hjem, add mig på ps4 : mibhunter.
Til dem der vil spille destiny online coop.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 15/09-14 15:07 
Sumez>
Hvad er det så vi misforstår?

At du kalder spillet ufærdigt ved udgivelsen, fordi det kører efter en model, hvor der løbende udsendes indhold. Hvilket har været åbenlyst længe.

Du kan samenligne det med en tv-serie. Den kalder man jo heller ikke ufærdig, når man har set afsnit et, selvom de ikke har udsendt hele sæsonen i ét hug.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 15/09-14 15:09 
Naiera>
Men jeg har betalt for et helt spil, og DLC koster penge. Ret mange penge, faktisk.

Så længe der er fuld valuta i pakken - og det er der i hvert fald sammenlignet med så mange andre spil - så er du vel ikke blevet snydt. Specielt ikke fordi det har været helt klart, hvordan forretningsmodellen ville være. <3 Blizzard eller noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 15/09-14 15:10 
Tager Blizzard ikke et månedligt gebyr for at spilde din tid?
j/k
WehnerWehnerSkrevet 15/09-14 15:15 
Ikke i Destiny.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 15/09-14 15:16, rettet 15/09-14 15:17 
Wehner>
Sumez>
Hvad er det så vi misforstår?

At du kalder spillet ufærdigt ved udgivelsen, fordi det kører efter en model, hvor der løbende udsendes indhold. Hvilket har været åbenlyst længe.

Men du siger jo også selv at spillet er ufærdigt?

Wehner>
Det kommer ikke til at være "færdigt", før Destiny 2 udkommer.

Så den del er vi jo enige i. Der hvor jeg så formoder at du er uenig, er i min opfattelse af at det er en latterlig måde at udgive et spil på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 15/09-14 15:16 
Nej, jeg hentydede til WoW.
j/k
WehnerWehnerSkrevet 15/09-14 15:17 
Det forstod jeg faktisk godt, men jeg hentydede til, at Activision/Blizzard også udgiver Destiny.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/09-14 15:18 
ChronoSousa>
Spiller du kun SP er der vel en 7-10 timer i det? Som er normal for FPS SP only!

Hvis Story delen havde været interessant eller været variation i missionerne, kun jeg fint acceptere det, og endda kortere. Spillet bliver ikke større af at spille det samme indhold mange gange og grinde for gear.
slk486slk486Skrevet 15/09-14 15:19 
Wehner>
Det forstod jeg faktisk godt, men jeg hentydede til, at Activision/Blizzard også udgiver Destiny.

Ok :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-14 15:23 
De 7-10 timer er uden grinde gear.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 16/09-14 09:05, rettet 16/09-14 16:23 
For shits and giggles - Destiny shader preview, med din egen character :D

Edit: Glemte at poste linket: http://db.destinytracker.com/character
j/k
SumezSumezSkrevet 16/09-14 09:33 
Hva?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 16/09-14 10:24 
K, så Raids kræver level 26. 18 levels to go indtil fredag :D
j/k
WehnerWehnerSkrevet 16/09-14 10:29 
Er det ike kun de allersværeste? Vi var inde i strike-listen i går, hvor det var en lowly level 16 med, men det var måske ikke et rigtigt raid?

Jeg blev level 20 i går.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 16/09-14 10:31, rettet 16/09-14 10:33 
Raids er ikke det samme som Strikes. Tror ikke der er generelle level krav til Strikes, hvert Strike mission har en level krav.
slk486slk486Skrevet 16/09-14 10:35, rettet 16/09-14 10:45 
Raids != Strikes.

Læste lige at man kan gemme progress, da det bestemt ikke er sikkert man kan gennemføre et Raid i en enkelt sitting. Smart nok, men det kræver at alle de samme spillere følger Fire Team lederen ind igen.

Destiny kan være pænt tough og nådesløst, hvilket jeg oplevede på egen person i går, efter jeg blev separeret fra Darkbeat og Sousa og skulle kæmpe mig alene op fra undergrunden, efter fjenderne respawnede - på hard :D

God udfordring, der bestemt er med til at hive mig tilbage for mere. Virkelig gennemført gunplay og lækre specials. Om der så er nok content i længden til at holde een interesseret, må tiden vise, men indtil videre pengene værd. Det er også første gang nogensinde at det gimicky DLC, der medfulgte min CE, har interesseret mig :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 16/09-14 10:35 
Strike-missionerne i den nye liste, der er dukket op mellem Earth og Crucible, kræver level 16. Der var ikke adgang, da min makker kun var level 15.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 16/09-14 10:40, rettet 16/09-14 10:40 
Ok, playlisten har åbenbart krav så. Men i kan bare spille dem som er under level 15.
WehnerWehnerSkrevet 16/09-14 10:58 
Jojo, inde på planeterne, klart. Men vi ville jo prøve det nye - selvom vi ikke endte med at kunne mærke forskel :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 16/09-14 11:01 
Ja det er bare de samme strikes - muligvis med nogle modifiers, og så slipper man for at navigere rundt på kortet :)
slk486slk486Skrevet 16/09-14 11:24 
Følger lidt med i Streamerhouse første forsøg på det første Raid "Vault of Glass". Ret fascinerende at se det hele folde sig ud for første gang.

http://www.twitch.tv/streamerhouse
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/09-14 14:59 
Ja slk, fik ondt af dig og blev nød til at hente dig :D

Men der var du næsten oppe!

Glæd dig til strikes !
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 16/09-14 15:07, rettet 16/09-14 15:07 
Og tak for det - de var lidt tought de to Knights.

Håber lige at kunne spille story mode igennem i aften og så har jeg taget fri Fredag :D
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/09-14 15:13 
Jeg er på ,om lidt. Skal lige ha et bad! Var sgu varmt i dag på stiladset !!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-14 15:22 
Ham dér Xün - Agent of the Nine der sælger Exotic Items er der for øvrigt kun Fredag og Lørdag... Sådan helt ismands-agtigt!

Man køber exotic items med de dér "Strange Coins" som man finder engang imellem og man kan kun have ét Exotic armor-piece på af gangen. Det vides vidst ikke endnu om man kan have mere end ét exotic weapon af gangen.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/09-14 15:26 
Ok , ved du ca hvor mange coins det billigste item koster? De er nemlig svære at finde...
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-14 15:43, rettet 16/09-14 15:44 
Ifølge de videoer jeg har set koster de fleste items 13 coins og så har han et Armor Engram til 23 Motes of Light... Gad vide om det de ting han har i den kommende weekend også gør det.

http://youtu.be/vi2OXczjO0U
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/09-14 16:17 
Men de kan vel ikke farmes?
Da det er mere held at man finder dem?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 16/09-14 16:23 
Shader preview link (vedr. tidligere post)
http://db.destinytracker.com/character
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/09-14 00:34 
Primeguard var de første til at komme igennem Vault of Glass, Destiny's første Raid.
Det tog dem 10 timer, 42 minutter og 3 sekunder

http://www.destinydb.com/news/posts/15-primeguard-clears-the-vault-of-glass-raid
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 17/09-14 07:37 
Er så klar til at prøve det :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
3of193of19Skrevet 17/09-14 07:43, rettet 17/09-14 07:46 
Destiny's raids kan vel sammenlignes med WoW's ditto hvad der angår sværhedsgrad. De kræver en del mere kommunikation end en almindelig tilfældig sammensat gruppe vil have og det er derfor det er friends-only.
Samtidigt er den forsinkede udgivelse af raids helt bevidst. Pga sværhedsgraden tager det noget tid inden man kan komme ind alligevel, så er der ingen grund til at smide det på serveren og stresse folk yderligere.
WoW gør det samme med den nye expabsion der kommer midt i november. Det første rigtige raid kommer først 2-3 uger efter release. Det betyder at jeg som mere alm spiller ikke behøver at føle mig presset til at styrte igennem lv90-100 grindet for at have en raid-klar figur til et raid søndag eftermiddag for at komme i betragtning til guildets raid team.
I Mists of Pandaria åbnede den første raid allerede en uge efter og det opfattede jeg som stressende. Og jeg havde endda friuge det meste af tiden.
slk486slk486Skrevet 17/09-14 08:00, rettet 17/09-14 08:00 
ChronoSousa>
Er så klar til at prøve det :D

Me to, men jeg er ikke sikker på jeg kan nå det :( Frisk på at hjælpe mig med grind i aften?
j/k
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig