X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/09-14 19:26 
Soundtracket fra mass effect streamet fra xbox music i sidepanel er ganske win win ;)
http://1drv.ms/­1otjx5M
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
slk486slk486Skrevet 10/09-14 23:49 
Sumez>
Sæt ham til at øve sig i Tatsujin.
Man skal starte tidligt, hvis det spil skal mestres

Han kan bedre lide Tatsujin Oh ;)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 11/09-14 21:44 
Darkbeat>
Når man bliver level 20 stopper man med at stige i level normalt og éns level er dikteret af det udstyr man har på. Man optjener dog stadig XP der låser op for nye abilities for både din Guardian og dit udstyr.

Du står som level 22 hos mig, så man stiger stadig? ;)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/09-14 22:52 
Ja, det er fordi det udstyr jeg har, har en "Light Level" ud over de almindelige stats. Ifølge beskrivelsen er der en damage modifier som betyder at jeg gør mere skade imod fjender der er under min level.
WehnerWehnerSkrevet 12/09-14 03:09 
Klokken er nu 3:08, og jeg kom til at spille Destiny alt for længe. Det er altså ret godt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
slk486slk486Skrevet 12/09-14 08:56 
Ok, stop så! Der er ingen der må spille det mere, før jeg får det! :)
j/k
DunwichDunwichSkrevet 12/09-14 11:38 
Jeg læser at story campaign tager ca 6 timer at gennemføre, og bagefter render man og grinder for noget dlc indhold og/eller modes som Bungie ikke har lavet / frigivet endnu. Derudover har nogen tilsyneladende (igen, hvad jeg har læst) glemt at fortælle Bungie, at deres spids kompetencer stadig ikke ligger hos konceptet boss fights (Halo 2 siger hej). Personligt synes jeg gunplay og gameplay ser rigtig sjovt og solidt ud, men jeg orker ikke et spil, som på overfladen virker fedt, men som ved længere tids bekendtskab er tomt. Giantbombs quicklook, var med til at forstærke den frygt; De sagde ligeud at det var lidt kedeligt og omstændigt, jo længere man kom i spillet. Er spændt på at læse anmeldelser, når de engang kommer. Frygter lidt det værste.
BeanoBeanoSkrevet 12/09-14 11:49 
Det kan muligvis rushes igennem på 6 timer hvis man absolut vil, hopper over de valgfrie story missioner osv. Jeg har spillet ca. 8-10 timer og på level 14, lidt over halvvejs i story vil jeg tro. Har brugt ca. 1 time på "grind" i Patrol og 30 min på en Strike co-op mission.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 12/09-14 21:19 
Når jeg mødet nogle på kortet, hvordan teamer man op? Eller skal det gøres fra byen?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DunwichDunwichSkrevet 12/09-14 21:22 
Beano>
Det kan muligvis rushes igennem på 6 timer hvis man absolut vil, hopper over de valgfrie story missioner osv. Jeg har spillet ca. 8-10 timer og på level 14, lidt over halvvejs i story vil jeg tro. Har brugt ca. 1 time på "grind" i Patrol og 30 min på en Strike co-op mission.

Spiller du det primært alene eller med andre i co-op? Hvordan er det at spille hvis man spiller det alene? Påtænker osse at spille det i co-op, når/hvis jeg køber det, men håber stadig singleplayer oplevelsen ikke bliver komprimiteret af al online integrationen.

Er Patrol sådan en slags freeroam i singleplayer, eller side quests / bountys?
BeanoBeanoSkrevet 12/09-14 21:52 
Story har jeg udelukkende spillet alene og helt uden problemer. Der render stadig andre spillere runde i de åbne områder men ikke noget der generer, og de holdes ude når man kommer til de kritiske steder.

Patrol har jeg spillet både alene og med andre i et fireteam. Det er en slags free-roaming hvor man kan tage små korte missioner for at optjene bounties, XP, gear, etc. Der dukker også public events op under Patrol som man kan deltage i med andre.
BeanoBeanoSkrevet 13/09-14 12:11 
Så er story gennemført på 11 timer og 15 min. på lv18½.

Hvad jeg kunne li':
- Shooter mekanikken som måske spiller på få tangenter men altid sjovt.
- Sjovt at spille i co-op.
- Fjende AI og designs
- Solid online komponent, MMO-lite konceptet fungerer strålende.
- Flot grafik og super stabil framerate (spillede det på PS4)

Hvad jeg ikke brød mig om:
- Kritisk mangel på indhold (planeter og missioner). Føles overhovedet ikke episk.
- Uopfindsomme story missioner, mangel på variation og overraskelser.
- Ligegyldig historie og figurer (de meget få der er).
- Middelmådig voiceacting fra Peter Dinkledge (dårlig instruktion?).
- Virker mest som en start pakke. Næsten overraskende at der ikke var en "DLC coming soon. Preorder now!" trailer ved slutningen.

7/10 på en god dag.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/09-14 14:30 
Er lv 10 nu!
Dette er det bedste fps spil jeg har rørt ved!! Hands down!

Og ser ikke nogle grund til at et mmo ikke kan blive sådan her i fremtiden!

Lige nu.... 9/10
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 13/09-14 15:49 
Damn, de reviews er op og ned. Og med din impression Beano, er jeg sikker på jeg ikke gider ofre penge på det.

Destiny på Metacritic
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-14 15:51 
Jeg tror sgu også jeg venter til det bliver billigere nu :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 13/09-14 16:12 
Jeg er efterhånden blevet lvl. 13 og har så småt startet karakter nummer to op også. Hygger rigtig meget med det, for det er helt enkelt sjovt. Det meste af Beanos kritik er jeg sådan set ikke uenig i. Men helheden fungerer, synes jeg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/09-14 16:20, rettet 13/09-14 16:21 
Skam ikke et dårligt spil og kerne gameplayet er solidt. Hvis man bare sænker sine forventninger til historie og størrelse, og samtidig er indforstået med at spille de samme missioner flere gange, evt. i co-op, så er der god underholdning i det. Regner selv med at spille strike missioner en del endnu. Kommer næppe til at grinde for legendary udstyr ;)
SumezSumezSkrevet 13/09-14 16:47 
Lidt ærgerligt når et "rumeventyr" ikke føles særlig stort og omfattende, men jeg fik også lidt det indtryk af demoen, der var fuldstændig begrænset til "lille område i postapokalyptisk Rusland".
Historen er der vel ikke nogen der havde regnet med noget fra :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 13/09-14 17:15 
Det er altså stadig markant større end betaen med i alt fire planeter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/09-14 17:25 
Men er der flere områder på Jorden end kun dem man kunne se på kortet i betaen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 13/09-14 17:27 
Er der flere lokationer på Jorden og Månen end i betaen? For de var godt nok hurtigt gennemspillet.
JmogJmogSkrevet 13/09-14 17:28 
Kan se jeg og Konsolkongen tænker det samme.

Mængden af unikt indhold i Destiny virker ikke som om det er spor større end i et singleplayerspil.
WehnerWehnerSkrevet 13/09-14 17:36 
Det er det heller ikke, men der er mange flere missioner på månen, end den ene, man fik til sidst i betaen. Otte mener jeg uden lige at have dobbeltchecket.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/09-14 17:39, rettet 13/09-14 18:41 
Jmog>
Er der flere lokationer på Jorden og Månen end i betaen? For de var godt nok hurtigt gennemspillet.

Antallet af planeter/områder og missioner:

SPOILER-TEKST:
Earth: 4 story, 1 strike
Moon: 5 story, 1 strike
Venus: 5 story, 2,strike,
Mars: 5 story, 2 strike

Der er desuden Patrol (free-roaming) med små random missioner og public events på hver planet.

EDIT: Info rettet og spoiler tags tilføjet :)
WehnerWehnerSkrevet 14/09-14 00:50 
Oplevede du også, at Dinklages skuespil blev en tand bedre, efter at man når tredie planet? Synes skuespillet picker up, efter den mystiske EXO-fremmede dukker op.

Ellers har jeg bare vænnet mig til niveauet :)

For første gang har jeg oplevet serverproblemer nu (PS4). Blev smidt af to gange på tyve minutter, så jeg hoppede af for i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 14/09-14 01:38 
Jeg røg af to gange på fem minutter, så jeg gav også op :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/09-14 01:52 
Jeg har også haft lidt sporadiske netværksproblemer, men det er som regel ikke noget der er vedblivende.

Hvordan går det ellers i spillet? Jeg har fundet en mega fed Scout Rifle idag... Den har "Return to Sender" der giver ammo tilbage i magasinet når man får kills med den, så det er jo lige før at man bare kan skyde for evigt :D

http://www.bungie.net/en/Legend/2/4611686018428530901/2305843009214954970#gear
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/09-14 03:47 
Er lv 15!!! Kan ikke slippe dette spil. Damn jeg hygger mig. Er lige startet op på mars missonerne.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 14/09-14 08:57, rettet 14/09-14 08:58 
Jeg smidt smidt ud af en enkelt Strike mission tidligere på aftenen i går (ca. kl. 21-22). Var stadig forbundet til Bungie's servers og PSN bagefter.
slk486slk486Skrevet 14/09-14 09:46 
F*ck jeg glæder mig til UPS kommer i morgen... Tror jeg må tage en halv fridag :)
j/k
WehnerWehnerSkrevet 14/09-14 11:38 
Darkbeat>
Jeg har fundet en mega fed Scout Rifle idag... Den har "Return to Sender" der giver ammo tilbage i magasinet når man får kills med den, så det er jo lige før at man bare kan skyde for evigt :D

Wow, den er fed. Specielt den der 'Third Eye', så man har radar, mens man zoomer, glæder jeg mig til at få engang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/09-14 12:34 
Slk
Skal nok booste dig i spillet ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 14/09-14 22:20 
https://www.youtube.com/watch?v=V9YoJjdEBv8
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 14/09-14 22:46 
ChronoSousa>
Slk
Skal nok booste dig i spillet ;)

Nice :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-14 01:02, rettet 15/09-14 01:15 
Det er så lækkert hvordan man bare kan joine op med venners Fireteam hvis man kan se de er på og hvis det er åbent. Jeg tror da ikke jeg har dig på PSN Chrono? Jeg hedder Monophonic på det :)

Gametrailers har flækket en anmeldelse sammen som jeg er 100% enig med.

http://www.gametrailers.com/reviews/gfn381/destiny-review
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-14 06:10 
Cool jeg finder dig efter work :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 15/09-14 08:26, rettet 15/09-14 08:42 
^ Hvilken klasse?

@Darkbeat: Bortset fra det er lidt lamt ikke at vente de par dage på Raids, så virker anmeldelsen rimelig fair.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/09-14 08:53 
Jeg syntes de er for tilgivende i deres vurdering. Men også et spil der deler vandene.
enfenenfenSkrevet 15/09-14 09:28 
Er Gametrailers ikke altid lidt for gavmilde?
What is the Matrix?
SonicSonicSkrevet 15/09-14 09:38 
Man kan se hvor reklamekronerne er fordelt :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 15/09-14 09:39, rettet 15/09-14 09:43 
På mig virker det som et Destiny review, der ikke er farvet af post-hype skuffelse, men jeg har heller ikke spillet andet end alphaen endnu. Deres rating ligger i den høje ende:

http://www.vg247.com/2014/09/11/destiny-review-round-up/

Indtil videre rater "seriøse" sites det i den lave ende.
j/k
SonicSonicSkrevet 15/09-14 09:50 
Jeg ville nu gerne prøve det, men lack of content er ikke godt, at man er ret begrænset som single player er også lidt kedeligt for mig, og grinding gider jeg bare ikke rigtigt mere, efter 7 år med WoW, noget Diablo, og diverse andre mmoer. Det ser jo ellers lækkert nok ud.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-14 10:02 
Skal lige sige at wow/diablo grinding og destiny grind. Er langt fra ens! Det kan ca 30-1 time at nedelægge 3 bosser + mobs. Hvor i wow kunne 1 boss ta flere timer...
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 15/09-14 10:29, rettet 15/09-14 10:31 
Det sjoveste ved Destiny, har for mig været Strikes hvor man et par steder får lov at prøve og opleve ting som ikke er en del af Story missionerne.

Ikke lykkedes for at kommer over lv20. Har grinded og fået udstyr med "light" men ikke rigtigt haft nogen effekt endnu.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/09-14 10:42 
Helt sikkert beano! Strikes er det bedste!!
Jeg så under min figure, at der stod strikes klaret 11. Og 0 raid's... Hvor spiller man dem henne? (Noget der kommer sener?)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 15/09-14 10:46 
Ifølge GameTrailers anmeldelsen er det noget der komme senere.
Det virker rimelig underligt at udgive så ufærdigt et spil, men det er måske normen nu om dage, når det gælder online-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 15/09-14 10:53, rettet 15/09-14 10:53 
Raids bliver unlocked i morgen.

Sumez>
Det virker rimelig underligt at udgive så ufærdigt et spil, men det er måske normen nu om dage, når det gælder online-spil.

Det er vist ikke kun online spil det er normen for nu om dage...
j/k
BeanoBeanoSkrevet 15/09-14 10:53 
Ja Raids kommer senere - det er friend-only (ingen match-making!!) og 6 spillere. Det bliver svært for mig at finde 5 friends der er enige om at spille et Raid på samme tid.
slk486slk486Skrevet 15/09-14 10:54, rettet 15/09-14 10:54 
Kan vi mon samle 6 til raids denne weekend? Min er helt åben :D
j/k
AmbyAmbySkrevet 15/09-14 10:55 
Var der ikke hjemmesider, der tog sig af den slags koordinering, nu Bungie ikke ville?
Derudover tror jeg sagtens det kan lade sig gøre at finde 6 her på PR.

Om ikke andet spiller mig og 2 andre Destiny hver Tirsdag fra 20-22. Må kunne koble noget på der. Men vi er stadig kun mellem lvl 10-14
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig