X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Destiny


Svar
jaesjaesSkrevet 18/02-13 17:22 
Bungies kommende FPS-ting er blevet officielt annonceret. De kalder det en "shared world shooter", og det lyder som en hybrid af singleplayer, alm. multiplayer og MMO. Jeg var lidt stået af indtil jeg læste: "[...]and even personal spaceships, used to traverse the solar system". Men desværre ingen info om, det bliver som i en space sim eller bare en gimmick.

Godt ... Se hele indlægget
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-14 00:38 
Jeg prøver alle tre standard classes nu. Har en lv 10 warlock og en lv 6 Titan. Nu starter jeg med en Hunter også. Det gælder for mig om at finde den der passer mest til min spillestil i PvP :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 10:25 
Pvp hunter er lidt over power med bladdancer svært at stoppedem , når de bruger deres super. Og så har de blink som jump osse. Svært at skyde dem i luften :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-14 10:35 
Og de kan gøre sig usynlige ved at crouche i nogle sekunder. Det er helt sikkert den class man spiller hvis man er no good camper, og dem vil jeg helst ikke associeres med :D

Jeg tænker at det bliver Titan eller Warlock, men nu spiller jeg lige Hunter til en level 6-7 stykker senere i dag så jeg kan få en smule mere fornemmelse for dem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 10:38 
Hvis du skal raid? Så gå titan eller warlock! Hunters super kan man ikke bruge til noget :(
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-14 10:42 
Jeg ved ikke hvad Raid er endnu :) Men det er mod AI kan jeg næsten gætte mig til.

Jeg kan godt lide spillet, men jeg forventer at jeg kort efter gennemførsel vil finde det enormt ensformigt og kedeligt, så i sidste ende bliver det nok Crucible der får mest kærlighed fra min side. Det var virkelig sjovt i betaen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 10:45 
Raid er pve .
Nedlægge boss sammen med 6 andre spiller. Som skal kunne finde ud af at spille sammen.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-14 10:46 
Kan man spille dem med kun to spillere? Jeg kan kun spille sammen med Darkbeat, alle andre vil bare stå i vejen for os ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 10:47 
Wenher
Prøv at kigge på handcannon de skulle virke godt på vax mobs.
Jeg køber en legendary selv selv snart. Når jeg har marks nok.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 10:49 
Konsolkongen>
Kan man spille dem med kun to spillere? Jeg kan kun spille sammen med Darkbeat, alle andre vil bare stå i vejen for os ;)

Der er 2 som har gennemført raid. Men det er lige som dem der gemmenfører mario 64 på 19min? Ikke for normale mennesker ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 10:53 
Her er den første boss i et raid. han fortæller lidt hvad det går ud på
https://www.youtube.com/watch?v=S1p0wFSZjCI
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 10/10-14 11:01 
Det' sgu da fuldstændig tosset det der.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 10/10-14 11:06 
Ja, der skal koordineres "lidt" :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 11:27 
Har man spillet lidt wow.? Så går det nok! :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
NaieraNaieraSkrevet 10/10-14 11:35, rettet 10/10-14 11:36 
Jeg har spillet i hvert fald et par hundrede timers WoW, men aldrig sådan noget der :p

I Destiny er jeg Hunter på lvl 25. Jeg steg fra 23 til 25 i nat, fordi jeg fik dekrypteret en vildt smart legendarisk hjelm. Det var vel i den sidste historiemission, at jeg samlede den op.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 12:37 
Par 100 timer? Pleaaaase ! :D
Jeg sluttet med næsten 130 dage med min hunter!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 10/10-14 13:19 
ChronoSousa>
Wenher
Prøv at kigge på handcannon de skulle virke godt på vax mobs.
Jeg køber en legendary selv selv snart. Når jeg har marks nok.

Jeg fik faktisk præcis en hand cannon, lige inden jeg loggede af i går, da jeg levellede min cryptarch. Det er mit kun tredje legendary prime weapon efter to pulse rifles, så den skal da prøves af i hvert fald.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 10/10-14 13:55 
er lvl 24 hunter, og tænkte om nogle var klar på "vault of glass" missionen/raid. ? hvis altså det gear man får i reward er andet end blåt :P.

Er eneste mulighed for at få "lilla" items via marks fremadrettet? altså gennemfører vanguard-strikes?.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
WehnerWehnerSkrevet 10/10-14 14:02 
Nej, de dropper også i ny og næ på banerne, lige som de blå cryptograms i enkelte tilfælde giver legendary. Cryptarch giver også nogle gange et legendary, når du leveller ham.

Men det gear, du kan få i VoG, er typisk bedre end det normale legendary.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 10/10-14 14:04 
i må gerne add' mig på PSN: Musicknezz - hvis i er friske på nogle raids i aften/weekenden!
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 14:07, rettet 10/10-14 14:08 
Du skal være 26lv ellers giver du ikke nok i skade. Jeg vil sige 28 er bedst
Sender dig lige en add på psn
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/10-14 14:24 
Det meste af mit Legendary armor ser ud til at have en light-level cap på 27, men forhåbentligt kan min exotic hjelm booste mig til 28 når den er opgraderet.

Der var én der fortalte mig igår at der er Legendary item drops i det dér raid der har en Light level der kan gå op til 30, så det er nok dér man skal finde de sidste items der kan få én helt op.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 14:55, rettet 10/10-14 14:57 
Du kan kun finde legendary der går op til 30 i Raid

Når du har alt dit legendary gear (light 27) opgraderet og en exotic light 30
er du på lv 29. Man kan ikke blive lv 30 før man spiller raid... da man skal ha alle side ting på 30 light, før man rammer LV 30

Og da legendary light 30 kun dropper i raid.... er det der man skal farmer for at kommer i LV 30
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 10/10-14 15:06 
Jeg har indtil videre støvler fra raid. Ekstra ammo til heavy weapons og 30 light. Det er noget, der dur.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 10/10-14 15:39 
Jeg vil også igang! :) - men som sagt jeg er kun lvl 24? men så er vejen frem at få gear via marks, for at komme i høj nok lvl til ku gøre nok skade i raids - er ik så meget for crucible marks endnu.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 16:22, rettet 10/10-14 16:28 
Kør lv24 strike. Og samle alle 100 marks om ugen. På 1-2 uger er du i lv 28. For 250 marks kan du få legendary hansker hjelm og sko.

Gem dine blå coins , Ville tro for 23 (ca) kan du købe en chest i exotic. ( i weekenden)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 06:11, rettet 11/10-14 06:19 
Hvor meget af ens item buffs fører med over i Crucible? Så vidt jeg kan bedømme så gør det hele, minus damage og defense naturligvis, men det gør stadig spillet helt urimeligt unfair for os der endnu ikke er max level og har de fede våben.

Jeg spillede med en som var Sunsinger og han havde næsten konstant overshield. Jeg kan næsten gætte mig til at han har brugt Flame Shield som modifier til Scorch, hvilket giver skjold når man laver special melee-attacks. Men siden han konstant fik recharget det, og da han var lv 29, så vil jeg gætte på at han har haft nogle helt åndssvage buffs på sine ting siden han kunne bruge Scorch næsten hele tiden.
Når man så dræbte ham så havde han ofte Fireborn klar så han ikke bare kom til live med det samme, men også med Radiance :O

Hvor nederen jeg end synes det var, så ligger fejlen ikke hos spilleren, men i hvor åbenlyst broken PvP er. For det første forstår jeg ikke at man skal straffes når man er nybegynder (jeg troede Iron Banner var PvP uden grænser, og Crucible var balanceret), men jeg forstår slet ikke hvad en modifier som Fireborn laver i vs multiplayer.
Når man dør skal man ikke have muligheden for at respawne (endda super overpowered da man også får Radiance). For ham der dræbte én er sandsynligvis stadig lige ved siden af, med mindre health, så han har ingen chancer.

Det håber jeg de piller ud, eller begrænser voldsomt. Fireborn er jo helt fin og giver rigtig god mening til Raid og Strikes, det hører bare ingen steder hjemme i PvP, og det er fandeme ærgerligt når det ellers er så sjovt at spille :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 11/10-14 11:45, rettet 11/10-14 11:52 
Ja, man skal lige vænne sig til, at gear og level spiller en rolle, når man spiller PvP. Destiny er på den måde ikke en competitive shooter lige som Halo, men det er stadig helt vildt sjovt i multiplayer, selvom der sker knækkede ting.

Her kommer lige lidt stats fra Bungie:

Weekly Update>
09/09/2014 – 10/09/2014

Yesterday marked the one month anniversary of the launch of Destiny. Hard to believe. It feels like so much more time has passed, given the battles that have raged and the adventures that have ensued. Check out the achievements you've logged as a community:

Destiny averages 3.2 million players each and every day!

Average playtime is still right around 3 hours a day, even on weekdays, one month after launch.

The average player plays Destiny 1.8 times a day.

The average player has played Destiny 20.9 times.

Over the past three weeks, we’ve had more players online in Destiny than we did during the same span for Halo 3 and Halo: Reach, combined.


Kilde
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 13:23 
Jeg tror jeg har spillet omkring 10 timer sammenlagt fra jeg kom fra job i går til jeg gik i seng. Det er helt åndssvagt :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 13:29 
Awesome! Nu siger Destiny at jeg ikke længere har PS+. Hold nu kæft hvor er der meget bøvl med PS4, licenses og online.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 11/10-14 13:34 
Samme her, og det er ikke første gang, det sker. I den måned, jeg har spillet Destiny på PS4, har jeg oplevet lige så mange forbindelsesproblemer, som jeg nåede at opleve i hele Xbox 360'ens levetid.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 13:39, rettet 11/10-14 13:40 
Glad for det ikke kun er mig så. Det her skriger bare langt væk at dette bliver sidste konsolgeneration jeg gider. Hold nu op hvor har digital distribution og services gjort alting unødvendigt besværligt for os brugere. Jeg vil bare gerne spille mit spil, men nej, random fejlkode...
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 11/10-14 13:44 
Jeg er blevet smidt ud af Destiny en håndfuld gange, men derudover har jeg ingen problemer haft. Der må være noget galt med jeres internet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 13:49 
Problemet ligger tydeligvis ikke hos Destiny, men hos Sony. Siden alle andre online features fungerer helt fint i spillet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/10-14 13:54, rettet 11/10-14 13:55 
Hvis du bliver smidt ud af et spil i Destiny men stadig er på PSN, kan se friends, activity stream, trophies, etc, så et det et Bungie server problem - kun sket for mig 2-3 gange. Hvis du har sporadiske problemer med licenser, så er det PSN.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 14:32 
Jeg er ikke blevet smidt ud af noget i Destiny endnu. Startede spillet op og jeg måtte ikke spille crucible. Så prøvede jeg at restore licenses på PS4 men der kommer fejlkode. Ligeledes skriver den at PS store ikke er tilgængelig pga maintenance.

Det kunne løses lige nu og her ved at droppe det fis med at man skal betale for PS+ for at kunne spille online. Så længe deres servere ikke fatter om man har plus eller ej så kommer det aldrig til at fungere ordentligt. Utroligt at man skal betale OG at det er blevet ringere for forbrugerne
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/10-14 14:35 
Det er ikke et PS+ issue så forstår ikke hvad det skulle løse.
WehnerWehnerSkrevet 11/10-14 14:39 
Shoppen er også nede hos mig. Jeg er ret sikker på, at det er et PSN-problem.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/10-14 14:40 
PSN <> PS+
WehnerWehnerSkrevet 11/10-14 14:40 
Men det må da vel hænge sammen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 14:51 
Beano>
Det er ikke et PS+ issue så forstår ikke hvad det skulle løse.

Det er et problem i og med at Destiny ikke kan se at jeg har PS+. Og plus er nødvendigt for at spille online. Så jo problemet er i bund og grund plus, da der ikke ville ha været problemer hvis jeg kunne spille uden. ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/10-14 14:54, rettet 11/10-14 14:55 
@wehner: Ja og nej. PS+ er en abonnementsordning der anvender PSN. Ikke særskilt eller udbygning teknisk set. Min pointe var at PSN problemerne ikke løses ved at droppe PS+ kravet for online gameplay (og slet ikke KK's licensproblemer), men jeg er 100% enig i at de ikke bør kræve PS+ for at man kan spille online, specielt når de ikke kan garantere højere kvalitet og der så ofte er maintenance.

@kk: Ok på den måde. Troede det var en licensproblem med spillet, ikke dit abonnement. Ja det lugter da!
WehnerWehnerSkrevet 11/10-14 14:59 
Præcis. Og som sagt er det en tilbagevendende "feature". Normalt går det an at slukke og tænde maskinen, men denne gang er problemet mere sejlivet. Bungie har skrevet på Twitter, at de arbejder på sagen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/10-14 15:01 
Isoleret til PSN eller generelt?
WehnerWehnerSkrevet 11/10-14 15:09 
"We are aware of issues preventing PlayStation users from signing into Destiny. We are working with Sony to get this resolved."
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 11/10-14 15:32 
Noget rod! At komme online med Driveclub er også gået hen og blevet en slags lotto - bare med ringere odds.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-14 17:59 
Beano>
@kk: Ok på den måde. Troede det var en licensproblem med spillet, ikke dit abonnement. Ja det lugter da!

Jeg skulle nok ha' forklaret mig bedre :) Du ved jo nok bedre end jeg hvordan Sonys online platform hænger sammen :)

Det er da altid noget at man kan spille et eller andet i Destiny imens det står på. Det er sådan set også fint nok for mig at problemet ligger hos Sony, hvor de så helt sikkert er nødt til at finde en løsning på det.

Jeg er lv 17 Titan nu btw :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 12/10-14 15:01 
Hver dag giver den første public event, man tager, ascendant materiale. God side til at finde events: http://destinypublicevents.com/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AmbyAmbySkrevet 12/10-14 16:52 
Destiny Timer er også ude på IOS & android.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/10-14 16:57 
Folk associere det stadig med Borderlands af en eller anden grund, men jeg har nu også hele tiden syntes at det mindede mere om Phantasy Star Online

http://imgur.com/gallery/Ax3XiBX
WehnerWehnerSkrevet 12/10-14 17:12 
Der er nok fordi, der er ret mange flere, der har spillet Borderlands end Phantasy. Det er totalt meget Phantasy Star :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
903 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig