X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Takedown: Red Sabre (taktisk FPS/TPS)


Svar
jaesjaesSkrevet 16/02-13 11:19 
Godt nyt for fans af Rainbow Six m.m. Takedown: Red Sabre, der spøjst nok startede med at være en kickstarter for udelukkende en prototype af spillet, har nu fundet en udgiver. Creative director på spillet er Christian Allen, der har været CD eller lead designer på flere at Tom Clancy-spillene.

Der er squad-baseret, close quarters og med en planlægningsfase; som i de gode, gamle dage. Planlægningsfasen bliver dog muligvis ikke med waypoints for at holde produktionsudgifterne nede. Der er fokus på, at man kan takle missionerne (næsten) som man vil. Der er kun nævnt, at det kommer til "multiple platforms", men det må jo så betyde mindst én konsol. I følge deres FAQ er planen at det bliver FPS på pc, TPS på PS3 og X360 er ikke afgjort endnu. Lur mig, om de ikke bare lader folk vælge mellem de to synsvinkler i alle udgaver af spillet...

Jeg tror ikke man skal forvente et stort bombastisk, historiedrevet FPS, men fokus på gameplay tilsat lidt tør grafik. Men bedre end ingenting... "Teknisk" ser grafikken nu også fin nok ud indtil videre IMO, bare lidt kedelig...

Officielt site med info og screenshots:
http://takedownthegame.com/
jaesjaesSkrevet 29/08-13 19:25 
Det er ude 20/9 til X360 (XBLA) og pc og koster $15. Ekstra singleplayer-map hvis man forudbestiller på Steam:
http://store.steampowered.com/app/236510/

Der co-op op til 6 personer, multiplayer og missions-baseret singleplayer.

Gameplay-trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=fNal3utqE1Y
PapandPapandSkrevet 29/08-13 20:21 
Det minder om Rogue Spear - købt!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/08-13 20:24 
Jeg troede det var et MMA spil kun på titlen, men det ser spændende ud! Endnu et godt eksempel nogen af de gode, mid-tier spil der er begyndt at vende tilbage, efter at have været forsvundet i så mange år.
slk486slk486Skrevet 29/08-13 22:05 
Det er da gået pænt stærkt. Husker det som om kickstarteren var "lige for lidt siden".
j/k
jaesjaesSkrevet 21/02-14 16:10 
Det er udkommet på X360:
http://marketplace.xbox.com/da-DK/Product/Takedown-Red-Sabre/66acd000-77fe-1000-9115-d802584113e7

Det var jo en bæ af de værre til pc, men det har fået en del patches siden launch (X360-versionen er samme som nyeste til pc), og tilsyneladende skulle det være ok i co-op og versus-multiplayer. Singleplayer er vist ikke det vilde hit stadig, men dog lidt forbedret.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-14 16:57 
Jeg købte det på PC for nyligt da der var 90% (!) rabat på steam... Så det kostede kun omkring én Ecu.
slk486slk486Skrevet 21/02-14 19:24 
Men du har vel ikke fået prøvet det endnu, eller? :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-14 20:12 
Nej, Steam spil handler bare om at købe dem imens de er billige og så ikke gøre noget med dem yderligere :D
slk486slk486Skrevet 21/02-14 20:26 
I know :)
j/k
KTCKTCSkrevet 21/02-14 21:15 
Ja, og det er ikke fair, når spillene er så billige, at man bliver fristet at selv de små ting. F.eks. tror jeg desværre, at jeg er nødt til at købe Orion: Dino Horde, fordi jeg godt kunne dyrke at nakke nogle dino'er, og til den latterligt lave pris det står til nu, er det svært at sige nej :)

Nogen, der kender det?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/02-14 21:26 
Til den pris, tror jeg sgu jeg kommer til at købe en 4-pack af ORION: Dino Horde så jeg kan tvinge de faste co-op buddies til at spille lortet med mig! :D

Jeg kender det kun fra alle de ringe anmeldelser - men ifølge Steam Community ser det ud til, at de har givet hele spillet en overhaul, så det pludselig er ganske underholdende.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 21/02-14 22:05 
Købt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 22/02-14 16:50, rettet 22/02-14 17:10 
LOL. Så kan jeg lære det.
Det er multiplayer only, og det er jeg faktisk ikke så klar på... Medmindre vi selvfølgelig skal prøve at spille det sammen, Fancypants?

Gider heller ikke In Game Purchases, men hvordan har du det med sådan noget?

Der er godt nok en solo mode, men så er man alene mod fjenderne, og så er spillet slut første gang man ryger ned.

Beklager at jeg fik gjort tråden off topic. Vi må hellere starte en dedikeret tråd, hvis vi skal snakke mere on spillet :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/02-14 20:46 
Jeg tror det kunne gøre det lidt sjovere.
Prøvede med randoms i går, og det fungerer bare ikke nær så godt uden kommunikation. :/
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig