X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan samler I?


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/02-13 17:36 
Hey.
Et sted som nintendo age. er der kommet et tråd op , om hvordan i samler ind til jeres samling?

1. Er i den som henter alt ind! om det er chrono trigger snes / eller barbie til nes.?
Så længe det er et video spil til gode penge, køber du det?

2. Er i den som samler ind til en fuld: Sega/nintendo/sony/osv.. bibliotek.
F.eks vil ha' alle sega spil.<... Se hele indlægget
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
60 emne(r).
1 2 > »

Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/02-13 17:36 
Hey.
Et sted som nintendo age. er der kommet et tråd op , om hvordan i samler ind til jeres samling?

1. Er i den som henter alt ind! om det er chrono trigger snes / eller barbie til nes.?
Så længe det er et video spil til gode penge, køber du det?

2. Er i den som samler ind til en fuld: Sega/nintendo/sony/osv.. bibliotek.
F.eks vil ha' alle sega spil.

3.Eller, henter ind af alle de spil du havde i din barndom. (meget populær )

4. køber først et nyt spil , når du er færdig med det gammel.
(typisk casual gamer, som ikke køber mange spil)

5. Eller køber du alt ind, så længe det er gode spil. Ikke fordi du skal spille dem.
Men fordi de er gode samlerobjekter og vil måske spille dem på et tidspunkt?

6. eller er du stoppet med at spille videospil, dog samler du stadig.

7. eller en anden grund?

Ved ikke om i har snakket om det før? :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WonderboyWonderboySkrevet 10/02-13 17:57, rettet 10/02-13 17:58 
Jeg er nok mest den første og også toeren og også lidt treeren.
I love monster land
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/02-13 18:26 
Hvad angår retro samler jeg udelukkende SNES/SFC nu og kun spil jeg synes virker rimelig interessante og/eller samler objekter og kun når når jeg kan finde en rimelig deal på ebay. Jeg gider ikke rigtigt bruge penge på det længere.

Hvad current gen angår er jeg gået væk fra at blive fristet til at købe alle mulige lorte spil på zavvi/osv så snart de faldet i pris som jeg tit gjorde tidligere, det skal være et spil jeg er 90% sikker på jeg gider spille før jeg køber det nu, især hvis det er på release, så det er generelt ikke ret mange spil længere. Jeg betragter ikke rigtigt current gen som værende "samler objekter", jeg tvivler på at spillene fra denne generation bliver specielt meget værd i fremtiden.
AkamisoAkamisoSkrevet 10/02-13 19:05 
Jeg er nok mest i 5'eren - ikke specielt samler/spiller men køber "klassikerne" når jeg falder over et godt tilbud.
Startede selv med amiga (1200) men har også lidt com 64: og derfra videre til playstation 1,2,og 3
Har endvidere noget SNES og N64 ud fra hitlister over "klassikere/must buy's" men jeg synes nu det er svært at opbygge det samme forhold til spil man ikke har brugt oceaner af tid på at spille ;-)
Har et ønske om at spille Nintendos klassikere engang men det bliver jo nok kun ved tanken. N64-controlleren kan jeg f.eks bare ikke vænne mig til selvom jeg har en del af de spil "man skal ha' til systemet.
Overvejer at købe dem som DLC til Wii/Wii U når Nintendo engang laver et system så man ikke skal købe samme spil igen, igen & igen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/02-13 19:14 
Jeg må nok hoppe på en modificeret 2'er.

Samler mere på spil til bestemte konsoller, end til bestemte firmaers konsoller. Jeg er dog gået fuldstændig død i MegaDrive'en.... Alt for mange spil med tossede priser.

Hvis det er på cartridge/PCB, ren 2D og yngre end 1983, kan det vække min interesse.

Current gen rager mig en papand. Alt den slags foregår på min PC og har ikke nogen nævneværdig status.
AV Intelligent Terminal
ProzelProzelSkrevet 10/02-13 19:29 
Jeg samler i perioder. Så er der en måned eller to hvor jeg køber ind, og så pludselig forsvinder interessen. Sidste flip var det N64, og nu er jeg ved at få et igen med Saturn.

Det bliver dog aldrig seriøst da priserne er alt for høje til at jeg gider investere i det.
happyEDhappyEDSkrevet 10/02-13 20:15, rettet 10/02-13 20:18 
Efter mange år at have samlet, samler jeg kun oplevelser nu:) Det vil sige at jeg ikke behøver at eje det fysisk. Jeg bruger meget biblioteket feks.

Og køber spil billig så jeg kan sælge dem når jeg er færdig til næsten samme pris
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
--Skrevet 10/02-13 21:40 
For mit vedkommende er det nok en blanding af flere punkter. Samler generelt til alle konsoller (og har et urealistisk "mål" om en dag at have en komplet samling til samtlige platforme :P), så jeg har ikke en bestemt en jeg går efter. Når det så er sagt, går jeg efter serier (fx Castlevania, Resident Evil, Tomb Raider, ...), klassikere eller blot spil jeg af andre grunde synes kunne være sjove at have (Diverse special Editions, og så skal jeg også have fat i US SNES udgaven af Doom, fordi det er på et rødt cartridge, osv osv).

Derudover svinger det lidt fra tid til anden hvilken konsol jeg samler ind til. P.t. er det nok mest PS2, eftersom spillene er pænt billige for tiden. Andre gange kan det være SNES eller N64 fx.

Når det kommer til ældre konsolspil, har jeg også en større tilbøjelighed til at købe gøgl, hvis det er til billige penge, CIB, osv. Generelt er det forholdsvis begrænset hvor meget jeg nørder på de gamle maskiner. Jeg elsker at lodde rundt i skidtet, og modde derudaf. Ligeledes elsker jeg at betragte min lille samling af SNES / N64, som står i deres flotte æsker. Når det så er sagt, går der satme længe imellem at de bliver brugt. Jeg har det nok lidt med min retro samling, som en frimærkesamler? Dog får jeg perioder, hvor jeg fx gennemfører et retro spil med en ven fx. Men det er på ingen måde sådan at jeg kommer hjem efter arbejde, og slapper af med en god gang 8bit grafik. Langt fra.

Når det kommer til X360 / PS3, så køber jeg spil, som jeg rent faktisk har tænkt mig at gennemfører, hvilket jeg som regel også får gjort forholdsvis hurtigt. Langt de fleste af de spil jeg køber til disse maskiner, bliver gennemført, hvorefter jeg ikke får dem brugt mere, og de derefter blot bliver endnu en "del af samlingen". Her nyder jeg specielt at høste Achivments / Trophys, selvom jeg den dag i dag ikke ved hvorfor jeg overhovedet gider at jagde disse ligegyldige points?

Min konklusion må derfor være:

Jeg samler på gamle maskiner / spil, og gamer på nye :) - med undtagelser hist og her.
Spiller nu: Animal Soccer World
The DaneThe DaneSkrevet 10/02-13 22:52, rettet 11/02-13 00:26 
Har tidligere købt alt hvad jeg lige kunne finde på - flere forskellige versioner af det samme spil som eksempel - men har ikke liget økonomien til det pt. Så lige nu køber jeg hvad jeg lige ser er interessant, og spiller det som jeg når til det. Prøver dog at få spilserier til at falde ind under det :) (og i guder hvor jeg hader de "discount" versioner).

Hvis der på et tidspunkt kommer penge til det igen køber jeg nok ind på samme måde igen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 11/02-13 08:13 
Engang havde jeg en eller anden ting med at jeg ville samle på xbox spil, det kom jeg dog heldigvis væk fra ;) I dag beholder jeg enkelte spil i folie som har værdi for mig i form af minder, så jeg er vist tættest på kategori 3.
Det er dog helt slut med samleri for mit vedkommende, det er spild af hyldeplas og koster penge, også defor jeg ser frem alle spil kan købes digitalt til en fornuftig pris. Det er så småt begyndt at genere mig at nutidens generation tager den plads op den nu engang gør.
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 11/02-13 13:52 
Jeg har en svømmepøl med MVS'er og har i den seneste tid fået et par rubin-røde PGM carts som ligger og glimter imellem alt det sorte! Hver morgen tager jeg et spring fra 3 meter vippen og bader rundt i mine spil..!

Jeg er nok en 7'er mere om det senere ;-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 11/02-13 19:54, rettet 11/02-13 19:55 
Det er nok lidt fra hylde 3 og lidt fra hylde 5.
Jeg elsker at snuse retro butikker igennem efter spil som jeg kan huske fra 8 og 16bit tiden. Især hvis det nogen jeg aldrig fik købt den gang fordi man ikke havde råd. Er mest spil til SEGA jeg går efter, MD, MD-CD og 32X.
Vil gerne havde en SNES en dag. Skal bare lige finde en til en god pris.

Af nye spil går jeg gerne efter de lidt overset perler som tit kan findes til en god pris. Har en stak liggende som skal spilles igennem når jeg kommer til dem ; )
Primært Xbox og Xbox360 spil, og nogen få PS3, men det ikke meget.
Jeg holder meget af spillene står fremme og jeg kan se dem. Gruer for den dag hvor man KUN kan få digital download >.<
The DaneThe DaneSkrevet 11/02-13 20:53 
Greaseball>
Jeg holder meget af spillene står fremme og jeg kan se dem. Gruer for den dag hvor man KUN kan få digital download >.<

Lyder som mig, da der blev skiftet til DVD hylstre :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/02-13 23:22 
Føj ja, det minder mig igen om, hvorfor jeg ikke har oprettet mine PC-spil i samlingen her på P:R.
Så længe der ikke skelnes mellem Big Box og Keep Case -udgaver, skal jeg ikke nyde noget :(
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/02-13 23:28 
Ja for mig er PC spil heller ikke "rigtigt". Jeg er fuldstændig ligeglad og digital med det, med mindre der er nogen lækre Collectors Editions. Det er lidt det samme som iOS spil som jeg heller aldrig kunne finde på at registrere som "samler spil".
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/02-13 23:50 
Jeg ville ikke have noget imod at oprette mine Big Box PC-spil i samlingen, da jeg synes de gamle Big Box -udgivelser er ultra seje og i høj grad betragter dem som samlerobjekter. Men så længe det ikke er muligt at se, hvorvidt der er tale om Big Box eller bare en ussel ligegyldig genudgivelse i Keep Case, kan jeg ikke se pointen.

Jeg kan dog også godt forstå, hvorfor P:R-databasen ikke skelner mellem Big Box og Keep Case. De fleste gode PC-titler er udgivet både i Big Box og Keep Case et utal af gange med forskellige indpakninger og udgivere, så det ville være et mareridt af karat at skulle oprette samtlige udgaver som selvstændige punkter.
AV Intelligent Terminal
TheDukeTheDukeSkrevet 14/02-13 02:32 
Man kunne evt. nøjes med at skelne mellem originaludgivelse og genudgivelse.
SumezSumezSkrevet 14/02-13 09:01 
Så har vi balladen ved at definere "originaludgivelse". KB2 har meget ret i at især udgivelser på PC er utroligt svært at holde styr på. Tror dog P:R er ved at komme lidt efter det med et system på konsolspillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 14/02-13 16:45 
Jeg synes det ville være fedt med et bootleg-flag/checkbox til arcade-PCB'er };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 14/02-13 16:56 
Det svarer vel til at have et piratkopi-flag/checkbox til konsolspil ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 16/02-13 17:14, rettet 16/02-13 17:15 
neros>
Jeg er nok en 7'er mere om det senere ;-)

Jeg fatter seriøst ikke at man vil samle spil ind bare for at have dem i ens samling til et givent konsol system og så aldrig spille dem?? Så kan de stå så flot i folie hele livet og aldrig få lov til at blive brugt. Det er en forfærdenlig tanke at det faktisk forekommer :-(

Jeg samler ikke spil ind ligesom hvis man havde en frimærkesamling for kun at kikke på dem og vise dem frem i stolthed. Spil er lavet til at de skal spilles, rykkes rundt med og have en ordenligt omgang efter solen er gået ned.

Jeg er ligeglad med komplette samlinger til et givent system. Jeg samler de spil og systemer ind som falder for min interesse og som jeg synes er fede. Jeg elsker at gå på opdagelse i et spil bibliotek til en konsol jeg fortiden er gået amok med. Lige fortiden er det Megadrive.

Faktisk bryder jeg mig ikke særlig godt om at bruge ordet samler..Det er ligesom noget andet for mig. Jeg køber ikke spil ind for at samle på dem jeg køber dem ind for at spille dem, studere dem og kæle med dem!
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/02-13 20:12 
Neros, du fortjener sgu en krammer for det der!

Personligt er jeg lidt en blanding af 3 og 5... 5'eren spiller dog mest ind, fordi jeg er skidt til at købe en masse spil jeg tænker er vildt fede... Men oftest er jeg i gang med noget andet længerevarende, som altid tager min opmærksomhed fra alle andre spil :P

Guild Wars 2, Awesomenauts og Borderlands 2 er alle spil der tager rigtig meget af min tid lige pt.

Dog har jeg så sent som i dag gennemført Streets of Rage II (for XX'ende gang) sammen med min bror på 360'eren... Det var lige lidt lettere end at grave MD'en frem, når det nu var en spontan idé vi fik :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
scavengerscavengerSkrevet 16/02-13 21:07 
Mit alias er ikke valgt tilfældigt, da jeg kun køber et spil hvis prisen er rigtig. Jeg har aldrig købt et eneste spil på release dagen eller for den sags skyld til fuld pris. De spil jeg har fra releasetidspunktet er anmelderkopier jeg har fået for at anmelde dem.

Jeg køber ikke for enhver pris, og jeg prutter sjældent om prisen. Hvis ikke jeg ligger i samme "nabolag" som sælgeren, vil jeg hellere lade det ligge. Hvis jeg har dubletter af spil, er jeg også tilhænger af, at de kommer ud til andre samlere frem for at ligge urørte hos mig. Samtidig har jeg det dog også sådan, at jeg meget sjældent er den der piller folien af et helt uberørt spil, i hvert fald hvis det er til en retro platform.

Endelig er jeg ofte interesseret i at få spil ind i min samling som ingen andre har. Ikke nødvendigvis fordi de er sjældne eller gode, men bare for at have nogle ting som der ikke findes 100 af i P:R databasen.
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/02-13 22:52 
neros>
Jeg fatter seriøst ikke at man vil samle spil ind bare for at have dem i ens samling til et givent konsol system og så aldrig spille dem??

Jeg kan egentlig godt forstå dig. Men når jeg køber et spil, jeg dybest set ikke forventer nogensinde at komme til at spille, er det nu heller ikke fordi, jeg har til hensigt bare at lade det stå som et dødt objekt på hylden. Jeg kan bare virkelig godt lide at have muligheden for at hive det ned fra hylden og spille det, hvis jeg pludselig finder det lidt interessant, uanset hvor lille en chance der end måtte være for det. Selv det værste lort virker en smule lokkende.

Jeg betragter mest mig selv som en form for "bibliotekar", som arbejder på at gøre alle spil til et givet system tilgængelige for mig selv og alle, der end måtte besøge mig.

Jeg står dog fuldstændig af, når det gælder forseglede spil.
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 16/02-13 22:59, rettet 16/02-13 23:00 
KillerBean2>
Jeg betragter mest mig selv som en form for "bibliotekar", som arbejder på at gøre alle spil til et givet system tilgængelige for mig selv og alle, der end måtte besøge mig.

Jeg står dog fuldstændig af, når det gælder forseglede spil.

Jeg spiller heller ikke alt hvad jeg ejer og har det ville være en umulig ting at begive sig i kast med ;-) Jeg kan godt forstå dit synspunkt og har det også lidt selv på den måde indimellem. Jeg kan bare finde det irriterende hvis jeg har noget stående jeg aldrig spiller. En bibliotekar indenfor spil den er jeg helt med på i stedet for det samler pjat ;-)

F.eks er jeg ret overbevist om at jeg næsten vil købe alt Neo Geo der kommer min vej uanset om det er et piv ringe spil det skal bare ejes og spilles :D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 16/02-13 22:59 
FancyPants>
Neros, du fortjener sgu en krammer for det der!

Hehe ;-)
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/02-13 23:19 
Tror også jeg samler som killerbean snakker om
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/02-13 02:17, rettet 17/02-13 02:17 
neros>
Jeg fatter seriøst ikke at man vil samle spil ind bare for at have dem i ens samling til et givent konsol system og så aldrig spille dem??

Jeg fatter ikke hvorfor du ikke fatter det?

Det er vel ikke anderledes end så mange andre ting som folk rundt omkring samler på, men som de ikke nødvendigvis bruger til den henseende de er skabt, men bare har til at stå.

At man ikke spiller alle de spil man køber betyder måske man er lidt mere samler end gamer?.... Eller noget, ved ikke helt hvordan det skal defineres...:P
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/02-13 13:47 
Det er bare lidt trist, når spil bliver reduceret til at have samme status som kuglepenne og ølåbnere :/
AV Intelligent Terminal
GoodtimesGoodtimesSkrevet 17/02-13 13:54 
Jeg har ikke nogen speciel holdning til det her, men er bare nysgerrig: Hvorfor er det mere trist, at spil er samleobjekter end ølåbnere og kuglepenne? Ølåbnere er vel lavet til at åbne flasker med, og kuglepenne til at skrive med? Det er vel ikke alle ølåbner-samlere, der åbner øl med alle deres ølåbnere?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/02-13 14:04 
Det' jo netop det, der er min pointe. Kuglepennene og ølåbnerne er rene samlerobjekter. Jeg tvivler på, at de nogensinde får lov til at udføre deres funktion. Men man får nok heller ikke den store oplevelse ud af at skrive med forskellige kuglepenne eller åben øl med forskellige åbnere. Spillene er jo derimod designet til at skulle give en oplevelse. De har en forholdsvis kompleks funktion. Det virker derfor som et meget større tab for mig, når funktionen bliver undertrykt.
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/02-13 14:23, rettet 17/02-13 14:24 
Der er sikkert også folk der får en stor oplevelse ud af at skrive med en eller anden sjælden kuglepen. Men lige netop funktionen af et samlerobjekt og hvilken subjektiv god/dårlig oplevelse det vil give at benytte denne er jo fuldstændig irrelevant når vi snakker om samlere og samlerobjekter.

Derudover findes jo også folk der samler på væsentligt mere komplekse ting end ølåbnere og kuglepenne...Ja og spil for den sags skyld. Jeg tvivler på sultanen af brunei kører rundt i samtlige af hans 5000 biler i hvert fald.

Derudover har Ølåbnere nu været medvirkende til mange oplevelser her...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/02-13 14:32 
Jo deeeet... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/02-13 14:41 
Har i tænkt på hvor mange ting man reelt set kan åbne øl op med?
Bashful Neophyte
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/02-13 16:01 
I lyset af lovgivning ift. knive (deriblandt Leatherman), er en lighter vel næsten det mest versatile værktøj, som man lovligt kan slentre omkring med i lommen?

Skidtet klarer jo både øl, indpakningsbånd, lys, tobak og varme!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 17/02-13 18:45 
En af mine venner sagde engang at man altid kunne kende dansk design på at man altid kan finde en vinkel til lige at knappe en øl op med, hvorefter han åbnede en øl på med metal kanten rundt om min altan, som sjovt nok har lige nok plads til at man få en øl ind under og VUPTI! så den åben. :p

Jaja.. Langt ude joke, ved jeg godt. Kom bare til at tænke på den.
SumezSumezSkrevet 18/02-13 09:10, rettet 18/02-13 09:11 
neros>
Har i tænkt på hvor mange ting man reelt set kan åbne øl op med?

Alt afhængigt af hvor tørstig man er, er det virkelig begrænset hvad man _ikke_ kan åbne en øl med.
Man ku' faktisk godt sige at min spilsamling er min øloplukker-samling.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/02-13 09:16 
Kender en, der prøvede at åbne en øl med en kødpølsemad. Det gik vist ikke så godt, og er nok heller ikke det bedste samleobjekt :)
SumezSumezSkrevet 18/02-13 09:33 
Den skal bare foldes nok gange
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/02-13 10:02 
Lol! Haha nu ender tråden vist i hat og briller men bliver nødt til lige at tilføje at jeg engang har hørt om en mand som åbnede sin øl med øjenkrogen.... Nok ikke noget jeg ville ønske at afprøve selv ;-)

Sorry tilbage til tråden.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/02-13 10:37 
Før vi går helt tilbage, vil jeg påpege at jeg kender en pige der kan gøre ovenstående.
Det er lidt ulækkert. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/03-13 20:23, rettet 10/03-13 20:24 
Nej, nu orker jeg det fanme ikke mere. Mit fulde PAL Master System bibliotek var nogenlunde overskueligt og smertefrit at få hevet hjem, men mht. at gå all in efter et PAL MegaDrive set, er det simpelthen bare for hjernedødt og ubehageligt. Alt for meget afsinddigt lort til vanvittige priser.

Så NU skal min MegaDrive samling sgu trimmes og omstruktureres. Alt det ligegyldige lort skal væk, og alt det lækre, som er 50Hz-optimeret skal skiftes ud med noget JP/US. Så får jeg også meget nemmere ved at fokusere på noget SNES :)

Skulle gerne ende med at hoppe fra en 2'er til en 5'er.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 10/03-13 20:34 
Klub 5 er også det rareste sted at være :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/03-13 21:01 
Der er ikke noget der er nemmere ved snes :)
Det er pt nok den dyeste at samle ind til :(
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 10/03-13 21:41 
Det dyreste... snes?
Bashful Neophyte
--Skrevet 10/03-13 21:53 
Tror godt at AES kan toppe SNES, i "dyrhed" :/
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/03-13 22:08 
Aes er i en liga for sig selv :) ønsket man hard mode i collecting? Så gå aes vej :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/03-13 00:26, rettet 11/03-13 00:37 
Jeg ved godt, at priserne på SNES har fået en alvorlig hjerneblødning :(
Har dog også kun tænkt mig at gå efter løse cartridges. Livet er for kort til pap :)
AV Intelligent Terminal
amnesiaamnesiaSkrevet 11/03-13 08:31, rettet 11/03-13 13:29 
Personligt satser jeg også bare på at købe løse cartridges og på et tidspunkt finde en prisfornuftig måde at kreere egne cases dertil. Jeg har tænkt i banerne af at bruge VHS cases, hvis det var muligt at lave en template til print af covers, hvor det ikke kræver alt for meget modifikation af allerede eksisterende covers der er lavet til retro game cases. Når først dette er på plads, vil der også være mulighed for at opbevare NES, Famicom, MD m.m. i disse.

Alternativt må nogen finde en billigere måde at hente retro game cases til Danmark på :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 11/03-13 08:53, rettet 11/03-13 08:53 
amnesia>
Alternativt må nogen finde en billigere måde at hente retro game cases til Danmark på :-)

Snakker vi de der universal game cases, eller hvad de kalder dem?
Har snakket med nogle folk om at starte noget import af dem, det kunne være en god måde at komme i gang, hvis man kunne samle en gruppe interesserede folk. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
60 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig