X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jubiiiiiiiii-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 08/02-13 14:12 
Som en positiv pardon til AAAARGH-tråden, tror jeg denne tråd kan bringe lidt lyse dage. Fået lønforhøjelse, gjort et sjældent spilfund, ros af chefen, 12 i eksamen, penge tilbage i skat, gennemført Ghouls'n'Ghosts......?!

Slå armene ud og skriv det her, når du har haft en JUBIIIII-oplevelse - stor såvel som lille.

En lille jubiiiii-oplevelse fra i går. Roede alle mine ... Se hele indlægget
The medium is the message.
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
PapandPapandSkrevet 02/01-16 15:28 
Jeg skal være Area Manager i det østlige Norge med ansvar for LEGO i ca. 120 butikker. Alt fra små legetøjsbutikker til store supermarkeder.

m1chelsen -> Ja jeg gik vidst glip af en rimelig heftig bonus. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
millenniummillenniumSkrevet 17/01-16 23:04 
Har lige set Game of Thrones, sæson 4, episode 2.

Jubiiiii...!! Det var fandme på tide.

X-D
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 18/01-16 15:34 
Fastansættelse som dansklærer på Sprogcenter Aalborg i kølvandet på et vikariat. Yes!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XiwanaXiwanaSkrevet 18/01-16 15:37 
Stort tillykke med jobbet!
[inspirational quote here]
dRxLdRxLSkrevet 18/01-16 23:19, rettet 18/01-16 23:23 
Fandt ud af hvordan jeg skal få ladet bilen i det daglige, nu vi ikke har mulighed for at lade hjemme om natten =)

Løsningen er at eon.dk har noget de kalder "favoritladepladser" hvor man betaler 1.60 kr per kwh (mod normalt ca. 2.20 i kontakten hjemme), hvor jeg har valgt én der ligger i den parkeringsafgiftsfrie zone på den modsatte side af Assistens kirkegård ifhld til mit kontor.

(lyder måske banalt og eller som et kæmpe 1. verdensproblem, men det var en stor lettelse, og jeg blev overrasket over hvor glad det gjorde mig)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OdinOdinSkrevet 19/01-16 07:55 
dRxL>
Fandt ud af hvordan jeg skal få ladet bilen i det daglige, nu vi ikke har mulighed for at lade hjemme om natten =)

Hvorfor ikke? (Jeg genlæste lige dine sidste 5-6 elbil-indlæg, men kunne ikke finde noget.)
ElgenElgenSkrevet 20/01-16 07:08 
Odin> Mon ikke han bor i lejlighed og uden en ladestation lige om hjørnet?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
OdinOdinSkrevet 20/01-16 08:43 
Tesla'en kan oplades i en almindelig 230v stikkontakt og de er jo netop flyttet i hus* - derfor spørgsmålet.

* Jeg glemte så lige, at det var et bofællesskab i to plan.
dRxLdRxLSkrevet 21/01-16 21:59 
Vi flytter først til ca 1. april, så vi har lidt overlap til istandsættelse og flytning fra overtagelsen medio februar.

Bofællesskabet er rækkehuse med egen have, men med en fælles parkeringsplads der ligger lidt væk fra de fleste huse.

Og så er der en lille finte omkring opladning af elbiler.
Hvis man har en seperat måler, der opfylder bestemte krav, som der kun kan forbindes en bil til, er det muligt at få refusion på afgiftsdelen af de ca 2.20kr man betaler pr kW, så man kommer ned på at betale ca 1.10kr per kW. Dog koster en sådan installation typisk i omegnen af 10.000 at få lavet derhjemme og refusionen er en aftale mellem Folketingets partier der skal fornyes hvert år, så det er ikke sikkert at investeringen kan nå at tjene sig selv hjem før aftalen måske bliver droppet i 2017.

Hvilket igen gør den kW pris på 1.60,- som eon sælger til, ualmindeligt attraktiv. Læg dertil at jeg kan benytte mig af en parkeringsplads reserveret til elbiler, som ligger relativt tæt på mit arbejde, og så kan summen af løsningens dele dårligt blive meget bedre :-D
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
--Skrevet 26/01-16 16:11 
Så nåede vi til enighed omkring pris på hus med sælger, hvorfra alt papirarbejdet nu skal udfærdiges.

Det ser ud til, at mit gameroom bliver opgraderet til ~21m2 til sommer, når vi flytter :D YAY!
Spiller nu: Animal Soccer World
Mes1983Mes1983Skrevet 26/01-16 18:05 
Fedt og tillykke!
Blev det et af dem du havde vist os?
--Skrevet 27/01-16 09:16 
Yep, det gjorde det :) Det blev det hvide med garage :)
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 27/01-16 09:58 
Tillykke! Glæder mig til at se dit nye gameroom! :D
j/k
OdinOdinSkrevet 27/01-16 09:59 
Tillykke! Edderbukkemig et attråværdigt gameroom du ender op med. Alene målt på kvadratmeterplads.
Så må vi se om jeg kan trumfe det når vi engang rykker længere ud på landet.
slk486slk486Skrevet 27/01-16 10:33 
Ja, man har altid brug for mere plads :D
j/k
ElgenElgenSkrevet 28/01-16 17:05 
I morgen har jeg sidste dag på mit arbejde, og på mandag starter jeg på nyt spændende job };-P
Sgu godt nok lidt vildt, når man aldrig har prøvet andet (startede der lige efter uni og har været der i 12år), men jeg glæder mig meget til at prøve noget nyt };-P
Hurra!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 28/01-16 17:09 
Ville ikke skrive det på facebook, hvor man ikke altid ved hvem der læser med, men det var så vidt jeg kan se et svineheld at du slap væk før KMD kom ind og overtog. Jeg siger ikke at man bliver beviseligt dummere af at arbejde for KMD, men et eller andet må de komme i kantinemaden derude, der påvirker programmørernes evner og dømmekraft.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 28/01-16 17:13 
Haha! };-P
Foreløbig fortsætter Edlund som selvstændigt datterselskab, men det er næsten utænkeligt, at samarbejdet ikke bliver tættere med tiden. Og til sidst vil Edlund nok bare være en underafdeling...
Hvad kender du til KMD og folk derude? Kender nemlig ikke selv så meget til dem...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
EltanEltanSkrevet 28/01-16 21:08 
KMD er et spændende sted at arbejde og midt i en udvikling som er præget primært af store ambitioner af ekspansion i DK og Norden.
Søg du trygt derud :)
--Skrevet 01/02-16 15:18 
Så blev købsaftalen til huset underskrevet og vi overtager det d. 1 maj :)

Ligeledes fik jeg en snak med manden vedr. 1 (muligvis 2) C64´ere, som stod i garagen i original emballage. Dem ville han lade stå til mig :D
Spiller nu: Animal Soccer World
PixilshooterPixilshooterSkrevet 11/02-16 10:22, rettet 11/02-16 11:02 
Yes ... fik Fixet mit Raiden Fighters PCB !

Lyd "Custom" chippen havde sluppet boardet flere steder.

Lidt gameplay kan ses herunder:

Link...
--Skrevet 13/03-16 17:54 
Var lige forbi og se huset som vi har købt, igen i dag. I den forbindelse så jeg lidt nærmere på de Commodore maskiner som jeg fik med. Uden at havde pakket dem ud osv., så jeg nu her, at der er tale om en C64 og en Commodore 64GS. Begge maskiner i original emballage :D
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 13/03-16 21:05 
Det er fandme et godt huskøb. :) Absolut noget en ejendomsmægler burde fremhæve i salgsannoncer.
The medium is the message.
--Skrevet 13/03-16 21:33 
Ja helt sikkert :D Nu vil jeg ikke glæde mig for tidligt, eftersom begge kasser i teorien kan indeholde en mursten eller andet gøgl, men hvis de indeholder maskiner osv, hvilket det hele antyder, så tænker jeg selv, at jeg formodentlig har været pænt heldig. Mit indtryk er, at en C64GS ikke er fandens nem at finde - specielt boxed :)
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 14/03-16 08:25 
Fed bonus! :D

Sælg den på eBay og du har huset betalt ud.
WonderboyWonderboySkrevet 16/03-16 22:51 
Blev snydt på DBA i oktober da jeg købte en Xbox 360 brugt til min Nevø, hvor jeg ikke fik den xbox 360 og heller ikke pengne retur på min konto, og efter at sælger lover og lover at overføre min penge retur og det ikke sker, bliver jeg sku Rigtig sur og skriver en besked til odense politi med en kopi af alle de beskeder som vi have skrevet gemmen den DBA, og alle de oplysninger jeg have på sælger og med link til annonce i DBA, og efter en uge cirka fik jeg mail fra politet at de have lavet en sag på det og gav mig et nummer på den, og jeg troede at det blev der nok ikke noget ud af, men så i dag ringet min mobil og så var det politiet på sjælland som lige ville høre om jeg have fået mine penge retur og det have jeg ikke ej heller set den xbox, og så sagde Betjenten at han lige ville tage fat i sælger, og så en time efter cirka ringet Han igen og ville have mit reg.nr til min konto for så have han en far som ville overføre mine penge, så det er bare Rigtig Fedt :-) viser bare at man godt kan regne med politiet jeg synes det er godt gået af dem og Stor Ros til dem :-).
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-16 23:01 
Tillykke med det :) Rart at se at politiet en gang imellem hjælper folk der har brug for det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 16/03-16 23:08 
Takker :-) ja det er dejligt vi er ihvertfald Rigtige glade, det var heller ikke fordi det var de helt store penge det dreje sig om, det vare mere det at man var blevet snydt der gjore mig sur og også hvis han have gjort det ved andre som gjore mig sur.
I love monster land
Mes1983Mes1983Skrevet 17/03-16 05:47 
Hmm, måske jeg også skulle anmelde den tosse, der gjorde det samme mod mig. Godt nok kun 350,- men alligevel.
millenniummillenniumSkrevet 17/03-16 08:11 
Måske var betjenten også gamer. :-D
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 17/03-16 10:54 
Ja synes da du skal prøve, det sker da ikke noget ved, jeg regnet ikke med at se mine penge igen men de er gået ind på min konto i dag :-).

Ja måske men han lyd litd ældre så tror ikke at han er gamer :-).
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 07/07-16 10:46, rettet 07/07-16 10:46 
Jubiiii - er du røv Coldplay kan levere en koncert-fest!!! Thomas Treo havde ret.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 10/07-16 20:00 
https://mobile.twitter.com/elonmusk/status/752182992982843392

Uh det kilder i maven.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dchangdchangSkrevet 01/08-16 13:33, rettet 01/08-16 13:47 
Fik besked fredag lidt over midnat at jeg er optaget på pædagog-studiet i Aalborg. Søgte ind via kvote 2 tilbage i marts så det har været længe undervejs. Som 35-årig har det også været ekstremt svært at skulle droppe sit velbetalte job til fordel for Su, Su-lån og fritidsjob men nu har jeg tænkt tanken i en del år efterhånden. Så for første gang i mange år ser jeg faktisk frem til skolebænken. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 01/08-16 14:01 
Jeg kender to andre, der også har gået/går på uni i relativt sen alder. Det er lidt rough, men det kan godt lade sig gøre. Held og lykke med det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 01/08-16 14:22 
Jo tak. :-) Det vil uden tvivl kunne mærkes når man har hus, bil osv men har efterhånden erfaret at livet er meget end penge selvom de fylder meget.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 06/08-16 18:56 
Jubiiiiiiiii-tråden

Min yngste datter. Født i dag. Hun skal hedde Ellinor.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
--Skrevet 06/08-16 19:01 
Tillykke med hende :)
Spiller nu: Animal Soccer World
OdinOdinSkrevet 06/08-16 20:01 
Tillykke!
3of193of19Skrevet 07/08-16 13:55 
Daaaaaawwwwww :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/08-16 15:51 
Tillykke :)
AmbyAmbySkrevet 07/08-16 16:31 
Tillykke!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 07/08-16 16:56 
Tillykke! Godt navnevalg, selvom stavemåden er lidt forskellig fra vores første ;)
WehnerWehnerSkrevet 07/08-16 17:35 
Tillykke :) Det er jo næsten lige så vildt som en PC Engine :o
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 07/08-16 17:53 
Tak alle. Og ja, hun er totalt retro 100% analog :-P
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Mes1983Mes1983Skrevet 07/08-16 19:54 
Stort tillykke med den lille prinsesse :-)
enfenenfenSkrevet 08/08-16 14:03 
Congrats
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 10/08-16 10:56 
Forsinket tillykke her fra også!
j/k
Per SPer SSkrevet 10/08-16 12:31 
Tillykke. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
XiwanaXiwanaSkrevet 10/08-16 15:01 
Stort tillykke!
[inspirational quote here]
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig