X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jubiiiiiiiii-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 08/02-13 14:12 
Som en positiv pardon til AAAARGH-tråden, tror jeg denne tråd kan bringe lidt lyse dage. Fået lønforhøjelse, gjort et sjældent spilfund, ros af chefen, 12 i eksamen, penge tilbage i skat, gennemført Ghouls'n'Ghosts......?!

Slå armene ud og skriv det her, når du har haft en JUBIIIII-oplevelse - stor såvel som lille.

En lille jubiiiii-oplevelse fra i går. Roede alle mine ... Se hele indlægget
The medium is the message.
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
ChronoChronoSkrevet 30/05-14 08:50 
Tillykke :-D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
slk486slk486Skrevet 30/05-14 10:08 
Ja, tillykke!
j/k
scavengerscavengerSkrevet 30/05-14 14:00 
Tillykke :-)
Nemo me impune lacessit
3of193of19Skrevet 30/05-14 16:36 
Like!
WehnerWehnerSkrevet 30/05-14 16:43 
Stort tillykke :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 30/05-14 16:49 
Jubiiiii!!!

Hustruen er netop taget i sommerhus med vores to børn, hvilket giver mig +48 timers komplet uforstyrret mulighed for at spille non-stop, spise pizza (min favorit med chili) og fandme om jeg gider lukke døren når jeg går på toilettet.

Ja, når man har været sammen længe og rollingerne når en hvis alder, så er alene-tid det bedste gave man kan give hinanden. :-P
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/05-14 21:56 
@ dRxL: Tillykke med babylaksen! :)

@ millennium: Tillykke med toiletfriheden :P


Mit eget jubiiiii må være, at Føniks endelig har sendt mig et nyt headset, efter lidt over en måned hvor jeg intet har hørt til min reklamation.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 31/05-14 00:32 
millennium>
Jubiiiii!!!

Hustruen er netop taget i sommerhus med vores to børn, hvilket giver mig +48 timers komplet uforstyrret mulighed for at spille non-stop, spise pizza (min favorit med chili) og fandme om jeg gider lukke døren når jeg går på toilettet.

Ja, når man har været sammen længe og rollingerne når en hvis alder, så er alene-tid det bedste gave man kan give hinanden. :-P

Jeg kender det alt for godt:-) jeg havde nok bestilt 3 pizzaer ligesom for at sætte punktum på mandehørmen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CamousCamousSkrevet 31/05-14 02:23 
Lyder som hver weekend hos mig. Ah, the joys of bachelorhood...
--Skrevet 31/05-14 07:52 
millennium>
Jubiiiii!!!

Hustruen er netop taget i sommerhus med vores to børn, hvilket giver mig +48 timers komplet uforstyrret mulighed for at spille non-stop, spise pizza (min favorit med chili) og fandme om jeg gider lukke døren når jeg går på toilettet.

Ja, når man har været sammen længe og rollingerne når en hvis alder, så er alene-tid det bedste gave man kan give hinanden. :-P

Tillykke! Alene tid er guld værd, når man først har stiftet familie.
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 01:34, rettet 15/06-14 01:34 
Modtog i dag 10stk af mit første eget lille hjemmetegnede PCB, fra ITead i Hong Kong.
Prisen er lige under 80kr inkl. fragt (dvs ingen moms og dummebøde) og det er kun 12 dage siden jeg bestilte og sendte dem gerber-filerne };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/06-14 10:33 
Nice :)

Jeg skal også til at forsøge mig med den slags på et tidspunkt. Har udset mig OSH Park som det firma, jeg vil prøve kræfter med.

Aner ikke, om det er godt eller snot.
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 10:52 
Dem har jeg også haft kig på, men da mine PCBer var meget små (under 5cm x 5cm), valgte jeg at prøve
http://blog.iteadstudio.com
da det så lige akkurat kunne gøres uden risiko for dummebøde fra PestDK };-P

http://s1189.photobucket.com/user/ElgenDK/media/Cabal/ABFD8F09-8C77-41F8-A101-B1CE512E67C0_zpsnn9crqqe.jpg.html

http://s1189.photobucket.com/user/ElgenDK/media/Cabal/6F961F51-1A92-4C65-8D2E-D897D78D5CEA_zpsajq5ybjn.jpg.html
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-14 13:20 
Sejt Elgen! Har også et par ideer jeg gerne vil ha lavet på print. Brugte du Eagle, eller andet software til at designe dem?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 16:24, rettet 15/06-14 16:25 
Jeps Eagle; her er er billeder af diagram og PCB layout

http://i1189.photobucket.com/albums/z437/ElgenDK/Cabal/image_zps297e2156.jpg

http://i1189.photobucket.com/albums/z437/ElgenDK/Cabal/image_zps0cfc004d.jpg
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-14 16:31 
Sejt :) Gratisversionen vil jeg gætte på. Siden dit PCB ikke er større :)

Eagle findes heldigvis også til Linux og jeg har det installeret. Så skal egentlig bare i gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 17:06 
Jeps... Det skal være ret store projekter før gratisversionen ikke er nok...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-14 18:51 
Kewl :) Håber det er okay jeg PM'er dig hvis jeg har spørgsmål ang. bestilling af PCB'er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 18:54 
Du pm'er bare løs... også omkring Eagle, men det var også mit første PCB i Eagle, så min viden er lidt begrænset };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-14 19:02, rettet 15/06-14 19:02 
Ben Heck lavede en video hvor han meget kort gennemgår de mest basale funktioner. Forhåbentlig kan jeg arbejde mig lidt ud fra det. Hvis jeg husker rigtigt er det så simpelt som at tegne diagrammet og så genererer Eagle et forslag som man så kan flytte frit rundt på. Ellers skal jeg nok sige til, tak :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 19:43, rettet 15/06-14 19:44 
Jeg prøvede det der auto route, og man skal altså ikke være ret meget CDO (det samme som OCD, men sorteret alfabetisk korrekt), for ikke at kunne holde ud at se på det... men man kan jo altid prøve og så bare flå det op igen bagefter, hvis det skær i øjnene };-P
Ellers var jeg selv ret glad for de 3 tutorial lessons som Jeremy Blum har lavet...
http://youtu.be/1AXwjZoyNno
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-14 19:45, rettet 15/06-14 19:55 
Okay det vil jeg prøve at se senere. Prøvede lige at importere et library til en LM1881, men jeg kan ikke få det til at virke :( Hvis jeg åbner filen i Eagle så kan jeg fint se IC'en, men i et andet projekt kan jeg ikke slå den op. Heller ikke selvom jeg har trykket update all libraries :)

Tak.

EDIT: Nevermind. Det blev forklaret fint i den video du linker til :) Det var "Use" jeg skulle bruge, tak Elgen :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 19:55 
Hmmm, jeg mener at du for hvert project specifikt vælger hvilke libs du vil importere... Så bare læg det sammen med standard libs, og vælg det, hvis du skal bruge det.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-14 19:55 
Yes fik det til at virke nu :)

Tror bare jeg kigger på det en anden dag. Internettet er svært for mig lige nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 15/06-14 20:44 
Lige en lille jubii mere };-P

Grunden til at jeg i første omgang fik de prints lavet, var at jeg blev kontaktet af 2 fans af min Facebook-side (uafhængigt af hinanden) for at høre om jeg kunne lave et conversion kit baseret på denne log http://elgensrepairs.blogspot.dk/2013/04/tad-cabal-trackball-to-joystick.html
Jeg skrev, at ikke er noget jeg normalt gør så meget i, men at det kunne jeg da godt prøve at kigge på. Da de spurgte til pris, anede jeg ikke hvad jeg skulle sige, så jeg var bare fræk og skrev $100 inkl porto (hhv US og Japan), men det var de sgu begge fuldt ud tilfredse med.
I dag har den ene så overført $100 via PayPal; vildt! Da han skrev at han faktisk havde 3 x trackball Cabal, skrev jeg at jeg da godt kunne sende ham 2 kits for $150, så nu vil han overføre $50 mere.
Den anden gut har jeg ikke lige hørt fra siden jeg skrev her i eftermiddags, men til Japan går tidsforskellen jo også "den anden vej"...
Med lækkert! Så er det lidt lommepenge at snolde arcade-halløj for };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SonicSonicSkrevet 15/06-14 21:04, rettet 15/06-14 21:04 
Jubiiiiiiiii-tråden

Fedt når man tjener penge på noget, man syntes er sjovt at lave :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/06-14 21:10 
Haha det billede fik mig til at tænke på Celebrity Zillions fra Tim and Eric: Awesome Show Great Job! :D
http://video.adultswim.com/tim-and-eric-awesome-show-great-job/celebrity-zillions.html

Men godt gået Elgen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 20/06-14 13:45 
I forbindelse med at jeg bliver færdiguddannet pædagog på mandag, og dimittere torsdag, har jeg søgt 2 stillinger, hvor jeg begge steder kom til samtale, og blev tilbudt jobbet begge steder. Skønt at gå direkte ud i en fuldtidsstilling efter endt uddannelse :) Synes selv det er lidt sejt med 100 pct succes ift hvor mange ansøgninger, som medfulgte jobtilbud :D
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 20/06-14 14:02 
Ja, det er sgu en høj træfrate! Tillykke med begge ting :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 20/06-14 14:12 
Vildt. Jeg måtte nok smide omkring 50 ansøgninger afsted for at få nuværende stilling. Næste gang vil jeg kapres af en headhunter med en stor check. :-P
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 20/06-14 15:28 
m1chelsen>
I forbindelse med at jeg bliver færdiguddannet pædagog på mandag, og dimittere torsdag, har jeg søgt 2 stillinger, hvor jeg begge steder kom til samtale, og blev tilbudt jobbet begge steder. Skønt at gå direkte ud i en fuldtidsstilling efter endt uddannelse :) Synes selv det er lidt sejt med 100 pct succes ift hvor mange ansøgninger, som medfulgte jobtilbud :D

Godt gået! Når jeg får råd skal jeg også være pædagog, har lige et boliglån der skal væk først. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SonicSonicSkrevet 20/06-14 16:00 
Tillykke med det, bare nice at komme lige ud i job :) Jeg har også måtte søge ret meget da jeg var færdig, da jobs i min branche desværre ikke hænger på træerne.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/06-14 16:31 
Det er også derfor, jeg går igang med en anden uddannelse til august. Jeg får hele tiden at vide, at jeg sagtens kan finde job inden for min branche, hvis jeg bare bruger mit "netværk". Det nytter bare ikke noget, når man, ligesom jeg, er mere introvert end den afskyelige snemand :/
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 20/06-14 16:36 
Selvom der ingen jobs er at få, så skal man bare gøre sig endnu mere umage, og så skal det nok dukke op! Eller noget.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CamousCamousSkrevet 20/06-14 17:28 
KillerBean2>
Det er også derfor, jeg går igang med en anden uddannelse til august. Jeg får hele tiden at vide, at jeg sagtens kan finde job inden for min branche, hvis jeg bare bruger mit "netværk". Det nytter bare ikke noget, når man, ligesom jeg, er mere introvert end den afskyelige snemand :/

Jeg har været plaget af det samme problem hele mit liv også. Håber bare at den nye karrier som jeg nu har valgt ikke er den type der simpelthen kræver at du kender en der kender en for at kunne komme nogen steder hen. Verden er simpelthen ikke særlig godt anlagt for at være en introvert.
EltanEltanSkrevet 21/06-14 21:54 
Yeah ny PR på ½ marathon distancen med 1t27min, desværre nåede jeg ikke den forventede sluttid på 1t25min, den må komme til september til powerrade løbet i København.
--Skrevet 24/06-14 10:36 
Jubiiiiiiiii-tråden

Så fik jeg endelig anskaffet alle de nye konsoller, som jeg gerne ville have, og er nu "fremtidssikret" de næste par år :)
Spiller nu: Animal Soccer World
amnesiaamnesiaSkrevet 24/06-14 10:46 
Det ser sort ud :)
Græsset ER grønnere på den anden side!
vyssenvyssenSkrevet 24/06-14 12:08 
Craaaazy lineup.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/06-14 12:24 
Den Ouya må føle sig lidt som jeg gør, når jeg parkerer Feliciaen blandt en dyr vognpark :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 24/06-14 18:19 
Endelig kabler til at sætte min MT-32 til og høre Dune 2, som det var tiltænkt. NICE!
j/k
JuggernautJuggernautSkrevet 27/06-14 17:18 
Er lige steget fra bronze league til silver league i den seneste Pinball Arcade turnering.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 04/07-14 21:23 
14 dages ferie fra i dag! Woot woot :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-14 21:28 
Samme her :D

Min startede bare i forgårs og varer 16 dage. Så tager jeg resten senere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 04/07-14 21:31 
Co-op tid! :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-14 21:33 
Yeah! :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 04/07-14 22:52 
Tre uger, bitches!! ;-D
The medium is the message.
ElgenElgenSkrevet 05/07-14 08:43 
Tre ugers ferie... og lige om snart smutter vi 14 dage til United Bluff };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Soren47Soren47Skrevet 08/07-14 01:03 
Fik Settlers 2: Return to the Roots til at fungere over Network Multiplayer! :D
.. At AI'en så nakkede også hårdt og brutalt efter meget kort tid, er irrelevant.
JmogJmogSkrevet 24/07-14 12:21 
Kombineret "Aaaargh!" og "Jubiiii!"-post. Mest det sidste.

Jeg kom hjem fra tre uger i sydfrankrig for snart en måned siden. Uden endnu at have opdaget det, så havde jeg glemt en æske med seks Nintendo DS carts dernede. Vi snakker Etrian Odyssey, Super Mario 64 DS, Castlevania: Aria of Sorrow, Luigi's Mansion 2, Chrono Trigger, Zelda: ALBW. Med andre ord, KATASTROFALT.

I dag med posten ankom æsken. Ejerne af huset have fundet æsken på den hylde jeg var kommet til at lægge den på og havde sendt den. Skønne, dejlige mennesker.
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig