X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jubiiiiiiiii-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 08/02-13 14:12 
Som en positiv pardon til AAAARGH-tråden, tror jeg denne tråd kan bringe lidt lyse dage. Fået lønforhøjelse, gjort et sjældent spilfund, ros af chefen, 12 i eksamen, penge tilbage i skat, gennemført Ghouls'n'Ghosts......?!

Slå armene ud og skriv det her, når du har haft en JUBIIIII-oplevelse - stor såvel som lille.

En lille jubiiiii-oplevelse fra i går. Roede alle mine ... Se hele indlægget
The medium is the message.
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
slk486slk486Skrevet 20/01-14 17:27, rettet 20/01-14 17:33 
Gensplejset, om man så må sige :)

Jeg husker der er en scene (uden fx) i en af episoderne, hvor de ikke kunne finde negativerne, så de var nød til at opskalere istedet. Er der flere af dem?
j/k
BeanoBeanoSkrevet 20/01-14 17:31 
Ok ;)

Men Enterprise og lign. modellen er CGI nu, ikke?
slk486slk486Skrevet 20/01-14 17:33 
Ikke i TNG - kun i TOS.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 20/01-14 17:44 
slk486>
Gensplejset, om man så må sige :)

Jeg husker der er en scene (uden fx) i en af episoderne, hvor de ikke kunne finde negativerne, så de var nød til at opskalere istedet. Er der flere af dem?

Ja, de skulle dukke op her og der. Men vi snakker "shots", ikke nødvendigvis hele scener. Der er tale om få sekunder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 20/01-14 18:07, rettet 20/01-14 18:07 
Ja, "shots". My bad.
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/01-14 09:54, rettet 25/01-14 10:11 
Har lige fået et 42" plasma TV, gamer PC, 1 Wii (med masser af ting til) og surroundsound anlæg, så køre vi C=:
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 25/01-14 11:05 
God weekend, der!:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 25/01-14 11:24 
Velkommen til!
Jubiiiiiiiii-tråden
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/01-14 12:58 
En meget god weekend bliver det :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 25/01-14 14:06 
JUBI! Er lige blevet færdig med rep af et originalt Midway Galaga. Jeg var ned ad mange blindgyder, men til sidst fandt og fixede jeg sgu fejlen...
Det er bare en lækker fornemmelse hver gang };-P
(replog på vej på bloggen; skal bare lige få armene ned først };-P)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
spectrespectreSkrevet 01/02-14 09:24 
Har bygget mig en tidsmaskine i form af et B&O MX6000 og en SNES.

Fik TV'et ind af døren igår, fik det sat op og indstillet. Så sad jeg hele aftenen og spillede Super Metroid.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-14 09:38 
Lækkert:-) og et rigtigt godt spilvalg at starte med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ProzelProzelSkrevet 12/02-14 08:09 
På mit skoleophold som elev finder jeg ud af, at jeg har fået for lidt i løn, og efter et par opringninger så står jeg til "lønforhøjelse" på 2300,- + lidt over 13000,- for de sidste 6 måneder! :D

Marts bliver god.
spectrespectreSkrevet 12/02-14 13:18 
Nice!
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 12/02-14 13:34 
Så husk at sætte pengene til side til pension, boligopsparing, reservebeholdning osv osv oszzzzzzz....
:-D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 12/02-14 13:35 
Jeg stoppede med at læse ved "side" :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 12/02-14 13:42 
Ja. Jeg er desværre i den aldersklasse/kategori som tænker "Åh Gud, hvor var jeg dum med pengene dengang jeg var ung", og nu betaler prisen for det. Men jeg tror desværre ikke det kan forklares. :-D
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 12/02-14 13:46 
Jeg er så heldig at jeg altid har været fornuftig med mine penge... Ahem..
j/k
ProzelProzelSkrevet 12/02-14 14:15 
Sætter altid lidt til side. Har en ældre bil som man aldrig kan være sikker på. Indrømmet, jeg har da overvejet, om der skal stå en Xbox One ved siden af, efter dagens gode nyhed. :D
scavengerscavengerSkrevet 13/02-14 20:12 
Er ENDELIG online, efter otte dage uden fungerende internetforbindelse...
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-14 21:36 
Glæder mig på dine vegne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 14/02-14 11:39 
Har lige fået en download kode til Super Mario Bros. Deluxe fra Ninty. WTF?
j/k
HankyHankySkrevet 14/02-14 11:46 
Har du en 3DS registreret hos UK? De havde en kampagne med SMBD tidligere.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 14/02-14 11:51 
Ja, det er bare mega længe siden og har lige fået mailen.
j/k
HankyHankySkrevet 14/02-14 11:52 
Så er det derfor :)

Det er lidt som i US, hvor de lige har kunne få Zelda: Four Swords som download til 3DS gratis.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 14/02-14 12:19 
Aha :)
j/k
CamousCamousSkrevet 14/02-14 14:52 
Wow, 10 street passes på en dag? Looks like I hit the motherload.
SumezSumezSkrevet 14/02-14 16:12 
Lol :D Hvorhenne?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 14/02-14 16:23, rettet 14/02-14 16:30 
No idea. Det var flest piger, og alle andre end 1 af de 10 var fra andre lande. Mest svensker, og en enkelt Japaner?!

Fatter det ikke helt. Må have været gået forbi en tourbus eller noget i den retning.

Edit: fuck! Hvor ville jeg gerne have mødt den japaner.

Jubiiiiiiiii-tråden
PapandPapandSkrevet 14/02-14 17:36 
slk486>
Har lige fået en download kode til Super Mario Bros. Deluxe fra Ninty. WTF?

Nu fik jeg sørme også en kode til den. Jeg har ikke registreret mig hos Club Nintendo overhovedet, går ud fra det er den i mener? (hvordan er det i øvrigt med det Club Nintendo, registrerer i blot en falsk UK adresse?).

Så vidt jeg husker registrerede jeg blot min 3DS i forbindelse med mit Network ID.

Mailen lyder sådan:
"Dear Papand,
Thank you once again for taking part in the Join Nintendo Network Promotion.

As promised, here is your very special gift: a download code for Super Mario Bros. Deluxe on Virtual Console for Nintendo 3DS!"

Så måske alle 3DS folket der har været online bør tjekke deres mail.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HankyHankySkrevet 14/02-14 17:38 
Hvor filan har de så din mailadresse fra? :O
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PapandPapandSkrevet 14/02-14 17:44 
Jeg tror, at jeg tastede den ind da jeg oprettede mit Network ID.

Søgte lige min mail igennem og har aldrig tidligere modtaget noget fra Nintendo. Hverken nyhedsbrev eller lignende.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Per SPer SSkrevet 14/02-14 17:51 
Jeg har også modtaget koden. Jeg købte en XL for nyligt og har blot registreret mig med min gmail konto.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-14 18:06 
Jeg tror det hænger sammen med det dér migrering af Nintendo ID fra Wii U til 3DS, således at det er unificeret.
varmtvandvarmtvandSkrevet 14/02-14 18:44 
Har også fået download kode pga nintendo ID 3DS.
Ang Street Pass så er der kommet nogle hotspots rundt omkring der samler de sidste 5 der har været forbi, som man så får.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
CamousCamousSkrevet 14/02-14 18:58 
Jeg tror var forbi en Gamestop, men det forklarer ikke at jeg fik 10 passes.

Well, life is full of mystery and wonder.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/02-14 19:42 
Fik også en kode til det dersens 3DS spil med ham dersens Mario... I det mindste har det pixels man kan se :D

Jeg savner også streetpasses... Har kun haft 6 encounters i alt, fordelt på Camous og Sumez.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/02-14 00:55, rettet 15/02-14 01:32 
Jeg har også fået koden. Men fra Club Nintendo i tyskland.

Konsolkongen, hier kommt dein Download-Code für Super Mario Bros. Deluxe!

EDIT: Hold Select nede når i starter spillet, hvis i heller ikke kan klare den forfærdelige skalering.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 19/02-14 20:07, rettet 19/02-14 20:07 
Det er de små glæder i hverdagen som gør det sjovt, nyder hver dag når jeg er ude og køre bil, at de mange fjlolser i deres BMV eller andre blikdåser lægger helt oppe i røven på mig, når jeg køre og overholder fartgrænsen og færdselsloven, hvor der tror de ejer det hele både når der kun er et spor eller to, og de tror de ejer spor to, det er bare super sjovt :-), de fjolser der er noget der hedder lov og færdselsloven,her i landet som man skal overholde jo, jeg græder ikke hvis de har børn og de bliver kørt ned i trafikken.
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/02-14 20:22 
^Når lille Brian* ligger så langt oppe i røven på mig, at jeg kan mærke de fire ringe fra hans fars Audi** begynder at lave aftryk frem for at få overhalet hver gang der er rigelig med plads til det - så kan den gamle Felicia pludselig kun køre 65-70 på landevejen - især imens der er modkørende trafik. :)


* Brian'er som typer, ikke dig Wonderboy!

** Lige så tit er det sjovt nok den 50+ årige med midtlivskrisen, der ikke kan finde ud af det dersens afstand... Eller at betjene blinklys for den sags skyld, men det er jo også svært når man skal koncentrere sig om sin håndholdte telefonsamtale, eller bare har hovedet dybt oppe i enden på sig selv (same basic thing). :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 19/02-14 21:36 
Ja, man er jo nød til at tilpadse efter bremselængden.
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/02-14 21:54 
Nemlig! Jeg tænker blot på sikkerheden for mine medtrafikanter. :)
(og kun en lillebitte smule på hvor meget det mon kan irritere en der tydeligvis har så travlt, at ingen trafikregler/love gælder for ham/hende)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 20/02-14 08:15 
Det lyder slet ikke særlig sjovt når man får det beskrevet på den måde :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 20/02-14 08:56 
FancyPants>
Nemlig! Jeg tænker blot på sikkerheden for mine medtrafikanter. :)
(og kun en lillebitte smule på hvor meget det mon kan irritere en der tydeligvis har så travlt, at ingen trafikregler/love gælder for ham/hende)

Det den eneste valide måde at håndtere det på - hvis billisten bag dig ikke kan overholde bremselængden, må man tilpasse hastigheden, så bremselængden passer igen. Ligegyldigt om du får alternativ tilfredsstillelse, eller ej :D
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/02-14 09:48, rettet 20/02-14 09:49 
Så ender det nok bare med at hele universet imploderer, fordi begge biler kører hurtigere end lysets hastighed :D

Jeg må også tilskrive mig gruppen, der elsker at se folk blive fuldstændigt blå i hovederne, når jeg overholder hastighedsgrænserne med pinlig nøjagtighed. Når man først har fået sig en røvsnuser, kan man lige så godt få lidt sjov ud af den. Jeg fatter på ingen måde, hvorfor de har så skide travlt. Måske er der et eller andet ved bagenden på mit køretøj, der er så vanvittigt interessant, at det absolut skal nærstuderes med fare for liv og lemmer. Jeg kan bare ikke helt se, hvad det skulle være.

Jeg har så tit hørt folk bruge det argument, at man ikke vil have tid til at foretage en overhaling, hvis ikke man ligger helt oppe i røven af vedkommende. Det er bare så hjernedødt. Hvis ikke du har mulighed for at fortage en overhaling fra en position, hvor du har tilpas bremseafstand (og dermed også har rimeligt udsyn til den modkørende trafik), kan den alligevel ikke foretages forsvarligt. Så kan man lige så godt bare slappe af, holde bremseafstand og nyde turen. Man komme alligevel højst et par minutter hurtigere frem :)

Jeg kører dog også selv som en brækket arm med jævne mellemrum. Kan bare konstatere, at der kommer til at gå lang, lang... lang tid, før menneskeheden med god samvittighed kan påstå, at den er mere avanceret end andre dyr.
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 20/02-14 10:01, rettet 20/02-14 10:01 
Wonderboy>
hvor der tror de ejer det hele både når der kun er et spor eller to, og de tror de ejer spor to, det er bare super sjovt.

Hvis jeg kører på en vej med to spor, og der ligger en i ydersporet og kliner sig til fartgrænsen, selvom indersporet måske er tomt, så kunne jeg godt finde på at "være en af de idioter" der kører oppe i røven af dig - for folk der ikke kan finde ud af at fylde op fra højre kan fandme være irriterende.

:)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
slk486slk486Skrevet 20/02-14 10:11 
^ Agreed
j/k
ElgenElgenSkrevet 20/02-14 10:15, rettet 20/02-14 10:16 
^^True that... kunne dog ikke finde på at lægge mig hårdt i bagenden alligevel.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 20/02-14 10:24 
Hvorfor er der ingen der har lavet analsex jokes endnu?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 20/02-14 10:30 
Sikkert fordi det ikke ville være specielt sjovt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig