X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jubiiiiiiiii-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 08/02-13 14:12 
Som en positiv pardon til AAAARGH-tråden, tror jeg denne tråd kan bringe lidt lyse dage. Fået lønforhøjelse, gjort et sjældent spilfund, ros af chefen, 12 i eksamen, penge tilbage i skat, gennemført Ghouls'n'Ghosts......?!

Slå armene ud og skriv det her, når du har haft en JUBIIIII-oplevelse - stor såvel som lille.

En lille jubiiiii-oplevelse fra i går. Roede alle mine ... Se hele indlægget
The medium is the message.
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 05/07-13 23:52 
Tillykke tillykke :)
SonicSonicSkrevet 06/07-13 00:38 
Plus en (i klubben :))
Tillykke mester :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 06/07-13 01:20 
Fedt, tillykke med det. Blev overraskelsen for familien så stor som forventet? :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/07-13 05:51 
Tillykke og flot billede!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/07-13 06:39 
Tillykke :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 06/07-13 10:37 
Mange tak!

Ja, overraskelsen kom som forventet, og ingen havde set det komme. Vi havde bare aftalt med dem som skulle med at vi skulle mødes på den pågældende vej ved nummer 8 (vi skulle vies ved nr. 6) Da de så var dukket op, ringede elisabet til hendes far og sagde at de lige skulle komme ind til nr. 6 :D

Vi havde blot sagt at vi skulle langs og have en kop kaffe, og det lige kunne være sjovt at samle alle sammen sammen. Dette resulterede i - som ønsket - at alle kom i det tøj de havde det bedst med, og vi slap for stive habitsæt. Fantastisk at opleve et bryllup hvor der både blev gjort brug af kasket og joggintøj :D!

Efterfølgende tog vi så hen på den restaurant hvor Elisabets bedsteforældre fejrer bryllupsdag hvert år, og fik god mad at spise. Her kunne folk så igen bare bestille hvad de havde lyst til, og jeg fik mig en rigtig god burger m. pommesfrittes og bernaissovs.

Talerne blev improviseret, og dette var en succes. Det var lidt sjovt at se min far som normalt planlægger ALT ned i mindste detalje blive tvunget til at skulle improviserer. det gik dog super fint, og det var en kanon aften!

Generelt elsker jeg hvor afslappet det hele foregik, ligesom jeg fik købt min skjorte i går formiddag, liges så vel som Elisabet fik købt hendes buket der.

Så datoen 05-07-13 må jeg hellere tilføje rækken af datoer som jeg skal huske :)
Spiller nu: Animal Soccer World
GreaseballGreaseballSkrevet 06/07-13 15:37 
Lyder som en rigtig god dag for alle sammen.
Kan godt lide ideen med at folk bare kom i afslappet tøj :)

Kanon ide og endnu engang tillykke.

Ja, så det om at huske datoen ;)

Nu snakken er på bryllup og datoer. Lige sådan hurtig, hvor mange tror i har valgt datoen 7. september i år til at blive gift?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 06/07-13 17:43 
Stort tillykke herfra også! :D
Dejligt at høre det blev en lige så stor overraskelse som i havde håbet på.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/07-13 13:05 
Fra Aaarrrgh-tråden:

KillerBean2>
Aaarrrgh, for en måned siden kylede jeg en pæn slat penge efter en SFC med tilbehør og et enkelt spil, men den er ikke dukket op i posten endnu, selvom den skulle være sendt fra England, og manden svarer ikke, når jeg prøver på at kontakte ham :(

Så gik der lige et par måneder mere, men idag dukkede pakken pludselig op med posten. Jeg kan godt se, at den har været ude på lidt eventyr med forskellige fragtfirmaer. Masser af klistermærker og forskellig slags tape. Hold kæft, hvor er det blæst!

Men nu kan jeg endeligt komme igang med noget SNES/SFC. Jubiiiii :D
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 07/07-13 14:11 
Tillykke. Burger i joggingtøj på Island med taler af forfjamskede, midaldrende familiefædre lyder kun lidt som noget fra en tilfældig Anders Thomas Jensen-film :) Og vel i sidste ende også mere mindeværdigt end at sidde i smoking og guffe hvidløgsgratinerede hummerhaler i tre timer - ikke at der er noget som helst i vejen med dette, men det andet er 9% bedre stil ;)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 07/07-13 18:00 
KillerBean2>
Fra Aaarrrgh-tråden:

KillerBean2>
Aaarrrgh, for en måned siden kylede jeg en pæn slat penge efter en SFC med tilbehør og et enkelt spil, men den er ikke dukket op i posten endnu, selvom den skulle være sendt fra England, og manden svarer ikke, når jeg prøver på at kontakte ham :(

Så gik der lige et par måneder mere, men idag dukkede pakken pludselig op med posten. Jeg kan godt se, at den har været ude på lidt eventyr med forskellige fragtfirmaer. Masser af klistermærker og forskellig slags tape. Hold kæft, hvor er det blæst!

Men nu kan jeg endeligt komme igang med noget SNES/SFC. Jubiiiii :D

Fedt, godt at høre ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
ProzelProzelSkrevet 07/07-13 22:28 
Tillykke sømand :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/08-13 00:03, rettet 08/08-13 00:04 
Min mor ville gerne have en e-reader, så hun kunne låne bøger digitalt uden at skulle fise på bibliotektet. Hun har slidgigt i ryggen og bor uhyggeligt langt ude på bøhlandet, så det virkede som en god ide. Jeg søger lidt på nettet og kommer frem til, at Kindle er noget lort, da den ikke kan bruges til andet end Amazon's eget cirkus. Alt peger på, at Nook Simple Touch er det perfekte alternativ, så jeg finder den billigt på Amazon (ohhh the irony).

For et par dage siden får hun så dyret hjem, og jeg hjælper hende med at få sat et micro-SD kort på plads og få den tændt. Efter jeg har valgt sprog osv. siger tingesten så pludselig, at den skal forbindes til et trådløst netværk. Den slags er ikke ligefrem tilgængeligt hjemme hos min mor, så jeg prøver at trykke lidt forskellige stedder på skærmen i et forsøg på at springe dette trin over, men har ikke meget held med det.

Hmmm. Jeg går ind på Barnes & Noble's hjemmeside og kigger i deres FAQ. Der står, at man ikke blot SKAL have adgang til et trådløst netværk, før man kan tage gespenstet i brug, men også SKAL oprette en konto på deres hjemmeside OG tilknytte et kreditkort.

Så går jeg og syder og bobler lidt og tænker mest på at kyle lortet tilbage i hovedet på sælgeren...

Men jeg slår heldigvis koldt vand i blodet og kommer i tanke om, at der er rigtig mange flittige folk, der gerne vil have lov til at bruge deres dyrtkøbte produkter som de vil, rundt omkring på nettet. Efter et par sekunder med Google finder jeg frem til en guide til, hvordan man får adgang til Nook'ens "hemmelige" fabriksmenu. Guiden er ikke super god og undlader et par detaljer, men efter at have prøvet mig lidt frem, lykkedes det mig endelig at hoppe forbi registreringen. Så nu kan min mor bruge sin Nook uden at skulle have en tåbelig konto.

JUBIIIIIIIII! :D

Barnes & Noble er godt nok nogle klaphatte. Det er virkelig synd, for Nook'en virker ellers meget cool.
AV Intelligent Terminal
KajikaKajikaSkrevet 09/08-13 16:45, rettet 09/08-13 16:46 
Nu er kindlen så på ingen måde låst til kun at benytte Amazon's markedsplads. Det er sandt at markedspladsen er den eneste tilgængeligt via. kindlen, men ellers klarer den de fleste formater med simpel drag&drop, og de den ikke kan klare (Epub f.eks.) kan lynhurtigt og gratis konverteres på nettet.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-13 17:45 
Det kan man sgu da ikke byde en gammel kone, der har hat forstand på teknik.

Amazon og Barnes & Noble er begge nogle narrøve i mine øjne. Jeg har ikke noget imod, at de bruger deres e-readers som lokkemad til at få solgt nogle digitale bøger. Det pisser mig bare af, at de ikke er mere ærlige omkring det. Pikhoveder, som selv indrømmer, at de er nogle pikhoveder, har jeg intet imod.
AV Intelligent Terminal
fumfumSkrevet 10/08-13 07:52 
Jeg har købt en kindle, til min far. Han er 75, og ganske computerUkyndig, og ikke engelskkyndig. Når han kommer forbi, loader jeg den op med danske bøger. Virker upåklageligt.
Man skal lige have fat i Calibre-programmet, så er alt godt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 10/08-13 11:20 
Kvickly er stoppet med at sælge burhønse æg, så godt!
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 10/08-13 11:35 
Ja, nu mangler vi bare resten!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/08-13 13:55 
Større bur til kassedamerne. Det manglede bare!
ElgenElgenSkrevet 10/08-13 14:58 
Eller at de stopper med at sælge kasser fra burdamer...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 12/08-13 22:30 
Tog fat i NIS for et par uger siden for at høre om der var chance for de ville få flere Time & Eternity LE's, men regnede egentllig ikke med det. Et par timer senere fik jeg mail tilbage om at de faktisk havde en meget kort liste jeg kunne komme på uden garanti for noget. I dag fik jeg så den glædelige nyhed at de har en til mig.

Woohoo :D
j/k
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/08-13 23:29 
Beano>
Større bur til kassedamerne. Det manglede bare!

HAHA! :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
slk486slk486Skrevet 14/08-13 13:31 
Fik lige $1.5 tilbage vedr. importgebyr fra amazon.com (TLOU). SÅ er der fest!
j/k
ElgenElgenSkrevet 14/08-13 19:54 
^It's Miller Time! };-P

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/08-13 20:00 
slk486>
Fik lige $1.5 tilbage vedr. importgebyr fra amazon.com (TLOU). SÅ er der fest!

brug nu ikke dem alle på retro spil og slik!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 14/08-13 21:40 
Skååål. Munch munch.. :)
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 24/08-13 14:28 
Endelig kom GameTrailer app'en til download på en Xbox360 som sider på en dansk IP.
Havde ellers prøvet at få den til kører som om den var amerikansk. Men f... det! Nu kan den hentes uden besvær :)
millenniummillenniumSkrevet 24/08-13 20:19, rettet 24/08-13 20:21 
Jubiiiiiii! Min 9årige søn synes at de tilføjede CGI effekter i Return of The Jedi ser ret "computer-agtige ud". Men om speeder-jagten på Endor sagde han: "Hvordan har de fået dem til at flyve i virkeligheden?"

Åhh, hvis bare Lucas kunne læse dette!

"There IS no conflict"
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 24/08-13 21:22 
Sådan! :D
j/k
GreaseballGreaseballSkrevet 25/08-13 12:22 
millennium>
Jubiiiiiii! Min 9årige søn synes at de tilføjede CGI effekter i Return of The Jedi ser ret "computer-agtige ud". Men om speeder-jagten på Endor sagde han: "Hvordan har de fået dem til at flyve i virkeligheden?"

Åhh, hvis bare Lucas kunne læse dette!

"There IS no conflict"

Smukt! ;D
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/08-13 19:32 
Der er gratis sandwich på Q8 indtil fredag mellem kl 11 til 13 :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 27/08-13 19:37, rettet 27/08-13 19:38 
Okay over hele landet?.
Eller skal man købe noget andet få at få det?.
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/08-13 19:38, rettet 27/08-13 19:39 
Jeps :=)

Edit: Nej, det skal man ikke :=)

Q8
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 27/08-13 19:40, rettet 27/08-13 19:40 
Okay fedt :-), hvor kan man se hvilke tanke der køre med det?.
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/08-13 19:46 
Lige her.

Her
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 27/08-13 19:50, rettet 27/08-13 19:52 
Okay, er det alle?, kan ikke rigtig se mig udaf det om der er nogle i Odense der har gratis sandwich, synes der står dem der skilter med det, med gider da ikke køre rundt få at finde en der gør det?, måske bare fordig jeg er lidt træt efter en lang dag på arbejde :-).
I love monster land
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/08-13 19:58 
Nå ok, så ved jeg det ikke, men på siden står der ikke noget om at det kun er nogle, ellers ring til den nærmeste ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
WonderboyWonderboySkrevet 27/08-13 20:03 
Okay det prøver jeg Takker :-)
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/08-13 20:05 
Min nærmeste Q8 blev selvfølgelig til en fesen F24 for lidt over et år siden :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 07/10-13 14:45, rettet 07/10-13 14:45 
Så er der sgu gilde igen!

This refund is for the following item(s):

Item: The Dark Spire
Quantity: 1
ASIN: B001OALQIA
Reason for refund: Export fee reduced

Here's the breakdown of your refund for this item:

Import Fee Deposit Refund: DKK2.91
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/10-13 16:17 
Jeg har ingen rød løber til vores nye rigmand... Hvis du kan gå forsigtigt, kan jeg måske klare et par meter rødt garn du kan balancere på.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 07/10-13 21:18 
Arj, helt ærligt :(
j/k
ElgenElgenSkrevet 12/10-13 18:01 
Har reppet vores antenne ved at udskifte den defekte forstærker med en kasseret (men virkende) fundet på storskrald. Havde ikke de rigtige beslag, så der gik en flink mængde gaffatape til "montere" den på masten. Men det virker, og den sidder fast (i hvert fald for now...skal nok lige finde en mere permanent løsning senere inden det sætter ind med frost).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 12/10-13 18:02 
skal nok lige finde en mere permanent løsning senere inden det sætter ind med frost

Du havde ikke flere plastposer at putte udenom? :D
j/k
WonderboyWonderboySkrevet 12/10-13 18:08 
Det er da fedt nok :-), man kan være heldig at finde meget godt på en genbrugsstation.
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 12/10-13 18:11 
Hehe! Det der fik den gamle forstærker til at himle, var faktisk at den var drattet af masten (var kun monteret med strips) så kun hang på hovedet i ledningerne; så når det regnede, kom der vand direkte ind til printet. Det skabte naturligvis kortslutning så diverse SMD-komponenter var brændt af. Iøvrigt havde et par edderkopper også anvendt den rede, men tror nu ikke at det direkte har forvoldt skade...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 12/10-13 18:12 
@Wonderboy: Det var faktisk på gaden på vej hjem fra arbejde to dage efter at den anden gik død at jeg jeg fandt den...pretty lucky };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 06/11-13 20:56 
Amazon har langt om længe bekræftet at der er PS4 til mig på release dagen (gamer bundle), så jubii :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/01-14 20:16 
Blå ugler slik er tilbage!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 04/01-14 09:06 
Noget nyt om hundeprutter og højspænding..?
The medium is the message.
627 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig