X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samurai & Dragons


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-13 01:45, rettet 03/02-13 01:47 
Hvis man savner at lufte Vita'en lidt, hvorfor så ikke checke Samurai & Dragons ud?

Det er et Free 2 Play spil, der ikke kun er ude i Jap, men også Asiatiske territorier... Med Engelsk tekst!

Jeg har ikke selv fået prøvet det af endnu da jeg lige sidder på arbejde og læser om det, men jeg skal have lavet en Hong Kong PSN konto n¨r jeg kommer hjem på et tidspunkt.

Kilde
HankyHankySkrevet 03/02-13 01:51 
Havde de ikke gjort så man ikke længere kunne lave flere konti, uden at skulle formatere hele kortet? :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-13 02:02, rettet 03/02-13 02:02 
Det ved jeg faktisk ikke. Kan man ikke lave en på PS3 downloade spillet til dér og så overføre til Vita?
HankyHankySkrevet 03/02-13 02:05, rettet 03/02-13 02:05 
Det mener jeg ikke, da man kun kan have én konto knyttet til Vita'en, og downloads du overfører fra PS3, skal være hentet fra samme konto. Altså er man tvunget til at gå all in på én konto i den region man synes bedst om - alternativt have mere end ét MemoryCard - et til hver konto.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-13 02:12 
Soooonnnyyyyyy!!!! *shakes fist at sky*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig