X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

eBay-problemer?


Svar
nerosnerosSkrevet 01/02-13 08:55 
Jeg har her til morges forsøgt at se mine købe lister og hvad jeg har købt i går aftes, men alle mine data'er og lister er tomme har i samme problemer?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 01/02-13 09:17 
Virker fint her via eBay.co.uk
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-13 10:07 
My ebay > Purchase history virker fint her.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 01/02-13 10:40 
Jeg har før været ude for det...det er når de vedligeholder systemet...oplysningerne dukker op igen };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 01/02-13 11:03 
Ok kan se det vist virker på eBay.co.uk blev bare lige lidt underlig over det hele var pist væk! Jeg havde faktisk været igang længe i går aftes med mine bestillinger ;-)
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 02/02-13 21:46 
Jeg har også haft en del problemer med ebay.com i de sidste par dage. Det er dog mere når jeg prøver at byde på noget at det går galt så har også benyttet mig af co.uk.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 14/11-14 07:49 
Jeg har åbnet en sag omkring en vare jeg købte som blev beskadiget under fragt. Jeg skrev til sælger flere gange at han skulle pakke det ordenligt men det skete ikke og varen blev ødelagt under fragten.

I dag skulle ebay "step in", som de skriver hvis jeg ikke hørte fra sælger, men det er ikke sket? Hvordan kontakter jeg ebay direkte udenom deres forskellige 1-2-3 handlingsprogram som ikke føre nogen vejne :-( Jeg vil bare skrive til en agent direkte nu da der åbenbart ikke sker noget?

Jeg vil have pengene tilbage da jeg sætter skylden på Ebay's Globel Shipping Program. Selvfølgelig har sælger også skylden men ham kan jeg ikke få fat på.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig