X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stor dag for dansk arcade


Svar
chrisstofferchrisstofferSkrevet 31/01-13 10:29 
Chassis Arcade fik besøg af MetroXpress, gratisavisen i KBH, som valgte at smække artiklen på forsiden samt to ekstra sider indeni. Det ser vi som et fodaftryk der er til at forstå. Vi er både stolte og glade. Mange tak til alle som besøger arkaden og gør det muligt at have et miljø som det vi oplever hver dag på Faksegade 19, Østerbro. Det er Gunnar, arkades 8-Bit onsdags DJ der fik kontakten i hus og som I kan se via linket var der nok at interviewe og tage billeder af.

Mange tak allesammen!

http://www.e-pages.dk/metroxpressdk/2498
Spiller nu: GUN
ElgenElgenSkrevet 31/01-13 10:42 
Herre nice...synes det er fedt at I får så meget omtale };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 31/01-13 10:44 
Der skal jeg vidst lige forbi. Vi ses derude... :-)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 31/01-13 12:18 
millennium - Lækkert! Der er slet ikke nok P:R-folk, der dukker op jævnligt derude pt. Det er vist kun mig og TheDuke normalt. Og så rendte jeg på 3of19 og Per S til åbningen på Østerbro.
Kom forbi en onsdag aften og hils på, der plejer at være gang i den. :)

Kan se jeg lige akkurat har fået næsen med på billedet indeni avisen, hehe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-13 14:42 
_Nogle_ gange kunne det være fedt at bo i København.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 31/01-13 14:45 
Man behøver ikke bo i København for at komme forbi. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 31/01-13 16:04, rettet 31/01-13 18:40 
Jeg er hermer game på at kigge forbi, har ikke været der endnu, gider bare ikke tage derud alene. Hvis andre har det på samme måde så skriv endeligt, evt. på facebook hvis en akut trang skulle opstå :P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 31/01-13 16:42 
Sumez>
Man behøver ikke bo i København for at komme forbi. :)

Allright! Jeg er på, hvis vi er flere der kunne arrangere en P:R date.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/01-13 16:54 
Jeg vil også kigge forbi snart!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
silverstarsilverstarSkrevet 31/01-13 17:34 
Fedt med noget arcade-stof i dagspressen!
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HeroldHeroldSkrevet 31/01-13 17:44 
Okay, nu har jeg dårlig samvittighed. :( Jeg kommer snart - og tager folk med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Captain NCaptain NSkrevet 31/01-13 19:08 
Jeg blev også helt overrasket da jeg så forsiden på avisen idag. Rigtig fedt med noget fokus på arkade kulturen. Tillykke med det gutter :)

Glæder mig til at komme et smut forbi igen og spille noget Star Wars Arcade igen.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 31/01-13 20:52 
Fleshmangler>
Jeg er hermer game på at kigge forbi, har ikke været der endnu, gider bare ikke tage derud alene. Hvis andre har det på samme måde så skriv endeligt, evt. på facebook hvis en akut trang skulle opstå :P

Lad os hooke op på onsdag :)

Juggernaut>
Allright! Jeg er på, hvis vi er flere der kunne arrangere en P:R date.

Har gået med tanken, det kunne blive en festlig dag. :) Generelt er medbragt øl og diverse også ganske velkomment.
Jeg må også snart få stablet et nyt København-træf på benene hos mig, hvis folk er friske igen, men jeg har på fornemmelsen at der er et SSKT rundt om hjørnet pt, så vil lige vente høfligt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 06/02-13 12:34, rettet 06/02-13 12:35 
... og vi ses derinde i eftermiddag/aften. :)
Jeg er der fra 17-tiden af
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 07/02-13 18:11 
Sumez>
Har gået med tanken, det kunne blive en festlig dag. :) Generelt er medbragt øl og diverse også ganske velkomment.
Jeg må også snart få stablet et nyt København-træf på benene hos mig, hvis folk er friske igen, men jeg har på fornemmelsen at der er et SSKT rundt om hjørnet pt, så vil lige vente høfligt. :)

Jeg afventer pt. svar fra Brian omkring lokalerne. Datoerne er sådan set klar, men der mangler lige par småting. Bl.a. om lokalerne er ledige i den weekend og så også om Brian kan få byttet sine vagter. Jeg regner med at have noget på plads om en uge. Senest.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 07/02-13 19:12 
NICE
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 13/02-13 17:07 
Jeg tager ud i Chassis igen i aften (om ikke så længe) hvis det var noget :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig