X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pinligt Jakob Stegelmann!


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 23/07-03 08:49 
Nogen der har læst Urban idag? Midter-artiklen om robotter af Jakob Stegelmann?

Jeg synes sgu det er ret pinligt at han som filmanmelder kalder Arnold for en T-1000! Alle der bare har lidt interesse for de 3 film, ved da at Arnold er en T-800, og at det var Robert Patrick der i T2 spillede T-1000!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
millenniummillenniumSkrevet 23/07-03 09:36 
Pinligt, ja! Hmmm... kan det give anledning til en tråd om spil- og filmpressens største fejl:
Gamez Magazine havde en gang forkortet Lord Of The Rings lidt forkert: de havde skrevet LORT.
The medium is the message.
olmeolmeSkrevet 23/07-03 10:07 
Jeg syntes bare T2 er pinlig. Krummer tæer ved tanken om hans I'll be back, og Hasta la vista baby, med hans klamme østrigske accent. Det forlyder han har samme kommentarer i T3!
JesperJesperSkrevet 23/07-03 10:09 
Det er jo blevet noget der nærmest kendetegner filmen, og et eller andet sted synes jeg sq det er meget fedt og gør at alle ved hvad man snakker om :)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 23/07-03 10:28 
olme >
Jeg syntes bare T2 er pinlig. Krummer tæer ved tanken om hans I'll be back, og Hasta la vista baby, med hans klamme østrigske accent. Det forlyder han har samme kommentarer i T3!

Min kæreste har set filmen, og han siger, at der ikke er nogen nye replikker i 3eren, det er altsammen genbrug fra 1eren og 2eren. (overdrivelse fremmer sikkert forståelsen...)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
millenniummillenniumSkrevet 23/07-03 10:31 
Jeg skal først se den i morgen, men har også forventningerne i forbehold. Jeg tror jeg kommer til at savne Cameron's evne til at pakke værdige budskaber ind i larmende og velkoordineret action, men nu må jeg se...
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 23/07-03 10:59, rettet 23/07-03 11:00 
Søster Salsa >
olme >
Jeg syntes bare T2 er pinlig. Krummer tæer ved tanken om hans I'll be back, og Hasta la vista baby, med hans klamme østrigske accent. Det forlyder han har samme kommentarer i T3!

Min kæreste har set filmen, og han siger, at der ikke er nogen nye replikker i 3eren, det er altsammen genbrug fra 1eren og 2eren. (overdrivelse fremmer sikkert forståelsen...)

Det passer så ikke.

"I'll be back" er ikke at finde i filmen. Der bliver brugt replikker, som læner sig op af de gamle fra T2 filmen, men som ikke er de samme.
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 23/07-03 11:15 
millennium >
Jeg skal først se den i morgen, men har også forventningerne i forbehold. Jeg tror jeg kommer til at savne Cameron's evne til at pakke værdige budskaber ind i larmende og velkoordineret action, men nu må jeg se...

Det har du delvis ret i. Historien halter efter min smag lidt. Tilgengæld er der nogen af de mest imponerende scener jeg har set. Humoren er mere udpræget, og det går at man nogen gange tvivler på om det er T3 man ser eller "Scary Movie X, som gør nar af T1+2"

Alt i alt en god oplevelse. Sindsyg action-scener, en svagt haltende/manglende historie. Mere humor. En fremragende slutning, og 2 Terminator-skuespillere der er i sit es.

4 / 6
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/07-03 13:49 
millennium >
Gamez Magazine havde en gang forkortet Lord Of The Rings lidt forkert: de havde skrevet LORT.

Måske kunne de bare ikke li' filmatiseringen?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 23/07-03 14:02 
Azalon >
Nogen der har læst Urban idag? Midter-artiklen om robotter af Jakob Stegelmann?

Jeg synes sgu det er ret pinligt at han som filmanmelder kalder Arnold for en T-1000! Alle der bare har lidt interesse for de 3 film, ved da at Arnold er en T-800, og at det var Robert Patrick der i T2 spillede T-1000!

Måske er den gode Stegelmann ved at blive senil og for gammel til jobbet?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/07-03 14:38 
Måske har Jakob kun forstand på tegnefilm...
RitesRitesSkrevet 23/07-03 14:41 
Enfen >
Det passer så ikke.

"I'll be back" er ikke at finde i filmen. Der bliver brugt replikker, som læner sig op af de gamle fra T2 filmen, men som ikke er de samme.


Du har ret, nu siger han "She'll be back!".
Meget bedre...
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 23/07-03 14:49 
han siger også "Im Back!"
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RitesRitesSkrevet 23/07-03 15:08 
Nåh ja ;)
» a winner is you «
HulleHulleSkrevet 23/07-03 15:40, rettet 23/07-03 15:42 
Slap dog lidt af med det Jacob Stegelman der. Pinligt?!? Det er jo fuldstændigt ligemeget.
Det her indlæg minder mig om de fans de altid gør grin med i Simpson's, dem som altid finder fejl i Star Trek afsnittende og stiller de irriterende og ligegyldige spørgsmål :)
Måske jeg er lidt øm med hensyn til min barndoms gud, men Troldspejlet er altså kun et mainstream nørde/børne program. At manden i sin hurtighed svarer forkert er vel ok.
Hvis jeg tænker Terminator er det første der falder mig ind altså os T-1000.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/07-03 15:47 
Du siger altså at vores liv IKKE er forringet kvalitetsmæssigt af Jacob Stegelmans forkerte udsagn?!

Hmmm...Sjov tanke! Jeg går lige ned i min kælder og funderer lidt over det!

;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 23/07-03 15:52 
Heh. nice one :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/07-03 14:18, rettet 24/07-03 14:19 
Hulle >
Slap dog lidt af med det Jacob Stegelman der. Pinligt?!? Det er jo fuldstændigt ligemeget.

Jeg synes det er for dårligt af ham. Helt ærligt, hvor meget research skal man lave for at finde en skuespillerliste til T2? 1-2-3 klik og man kan se det på IMDB. Ihh det var svært.
Nu var det heller ikke en lille hurtig artikel. Den fylder næsten en hel avis-side, derfor synes jeg det er for dårligt. Og specielt fordi jeg havde regnet med at han burde huske det! Artiklen var efter min opfattelse både henvendt til fans og alm. mennesker, og fans'ne ved godt hvem der er T-1000 og hvem der ikke er!

Ligemeget? Er det så også ligemeget hvem der er Mario og hvem der er Luigi? Eller hvem der Luke Skywalker og hvem der er Darth Vader?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
olmeolmeSkrevet 24/07-03 14:24 
Gud, jeg troede han var østriger!
NaieraNaieraSkrevet 24/07-03 14:26 
Ja, jeg slettede mit indlæg fordi jeg fandt frem til det jeg har linket til.... (og tag så lige og tag tingene seriøst, Olme. Lad være med at lade din apati for filmene gå ud over os andre med åndssvage kommentarer)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/07-03 14:32, rettet 24/07-03 14:36 
Okay, så var jeg ikke helt galt på den. Troede lige jeg skulle til at være pinlig! Kunne jo godt huske at der var tale om en T-101 (T-800 model 101) da du nævnte det før!

Min pointe var også bare det ikke var Arnold der var en T-1000!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 24/07-03 14:55 
Nej, så meget var jeg da også sikker på da du lavede emnet forleden, og det var laang tid siden jeg havde set T2 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/07-03 15:38 
We want Robert Patrick back med PS2 Cell-teknologi!!! Ok...den var lam...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig