X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kickstarter-projekter og lignende


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 24/01-13 19:15, rettet 28/01-13 00:47 
Man må sige at 2012 virkelig var året for Kickstarter projekter.
Det er fedt at se spil udviklere der ikke behøver at være bundet af en udgiver og at fans kan vise support for projekter de finder interessante. Hell, Vi får sågar en helt ny spillekonsol her om nogle måneder som blev financieret af Kickstarter

Der er tons af spændende projekter der hele tiden popper op så syntes ... Se hele indlægget


Kickstarter siden
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
768 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-16 08:53 
Jeg kan godt forstå at man ikke har lyst til at støtte andet når man lige har brændt nallerne, men de to ting har i virkeligheden slet intet med hinanden at gøre når der er tale om to helt forskellige udviklere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 29/06-16 08:55, rettet 29/06-16 08:56 
Nej, men det slår koldt vand i blodet og det sætter erkendelsen fast; Man ved aldrig helt, hvad man får.
Der har jo trods alt også været virkelig gode historier, dog pudsigt nok hovedsageligt iso RPGer :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 29/06-16 08:57 
Jeg backede ikke Mighty No 9 men holder mig efterhånden fra de mere teknisk komplicerede projekter som spil og elektronik/hardware, og backer primært bøger og musik. Der er jeg (endnu) aldrig blevet skuffet over resultatet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/06-16 09:26 
slk486>
Nej, men det slår koldt vand i blodet og det sætter erkendelsen fast; Man ved aldrig helt, hvad man får.

Det er korrekt :) Jeg synes dog at Bloodstained og også Shenmue III (selvom der ikke er så meget at vise endnu) har været ekstremt gode til at informere backere løbende om spillenes udvikling.

Det er lidt ligesom at forudbestille spil generelt. Her ved man heller ikke hvad man ender med, med mindre det er Fifa eller Assassins Creed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 29/06-16 09:49, rettet 29/06-16 09:50 
Enig, bortset fra at på Kickstarter er det ikke sikkert spillet nogensinde bliver færdigt - eller startet, hvis Kickstarteren ikke er successfuld.
Jeg backede Shenmue ud af hype som alle andre, men jeg er egentlig heller ikke i tvivl om, at det også bliver en skuffelse - bare slet ikke af samme kaliber :) Hvilket er godt, for så kan Suzuki komme videre med en ny Outrun i stedet :D
j/k
SumezSumezSkrevet 29/06-16 11:15 
Mighty no. 9 er heller ikke det eneste eksempel.

Ud af de Kickstarters jeg har backet (6 styks), er kun 3 af dem faktisk blevet udgivet endnu.
Og ud af de 3, involverede 3 af dem at sende koder ud til digitale downloads.
Og igen, ud af de 3, har 3 af dem haft ekstremt store problemer med at få de rigtige koder ud til de rigtige folk på det rigtige tidspunkt, hvilket i 3 af tilfældene har resulteret i at man kunne have fået produktet TIDLIGERE (og muligvis også billigere, eller til samme pris) hvis man -IKKE- havde backet spillet.

Det er en lidt sløj statistik, så min fremgangsmåde fremover må hedde at heppe på spillet fra sidelinjen, og så købe det når det udkommer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 29/06-16 12:05 
Man skal gøre hvad man vil med sine penge, men helt enig med KK. Det er rimelig svag logik at sige at fordi X gik dårligt, eller blev dårligt, så bliver Y det også.

Jeg vil dog også mene, at hvis man mener man køber et produkt, når man bruger Kickstarter, så tager man ret så meget fejl. Man støtter en udvikling, det er hvad man gør. Hvis man bliver overrasket, eller sur over at tingene ikke altid går som forventet, så er man sgu galt afmarcheret.

De ting jeg kickstarter, dem tænker jeg altid på, som potentielle gaver ude i fremtiden til mig selv. Måske kommer de, måske ikke. Jeg har dog aldrig, ikke fået det jeg backede. Der har jeg måske været heldig.

Omkring Mighty No. 9, skal jeg ikke udtale mig, har ikke prøvet det eller noget.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 29/06-16 12:43 
Det er rimelig svag logik at sige at fordi X gik dårligt, eller blev dårligt, så bliver Y det også.

Jeg må nok hellere påpege at det har jeg absolut heller ikke gjort. Ikke det der minder om det, faktisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 29/06-16 13:11 
Det minder om, jo.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 29/06-16 13:53, rettet 29/06-16 13:53 
Jeg har absolut ingen forventninger om at System Shock kommer til at gå dårligt, eller blive dårligt, jeg ser bare heller ingen grund til at backe dem. Det er muligt Kickstarter er tiltænkt som udviklingsstøtte, men i praksis er det forretning og PR. Det var tilfældet med Mighty no. 9, og det er tilfældet med System Shock. Jeg har ikke noget problem med det, men det betyder stadig ikke at jeg ser nogen grund til at backe. Selv hvis der kun er en risiko på 5% for at der bliver problemer, er der ingen grund til at tage den, medmindre projektet står og falder på om jeg backer dem.

Jeg har heller ikke støttet Yooka-Laylee selvom jeg ser voldsomt meget frem til det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 29/06-16 14:36 
Modtaget.
Hvad sker der?
slk486slk486Skrevet 29/06-16 22:21, rettet 29/06-16 22:28 
Same same. Og nej, der er ingen der har sagt at spil Y bliver dårligt.
j/k
la0sla0sSkrevet 30/06-16 08:36 
Hvis alting skal være udtalt, må du have det vildt.
Hvad sker der?
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 05:27 
Beano>
Så er den oppe, med lidt early-bird rabat hvis man er hurtig...

"Nintendo Entertainment System/Famicom: a visual compendium"

https://www.kickstarter.com/projects/2146199819/nintendo-entertainment-system-famicom-a-visual-com

Så blev projektet lige blokeret af Nintendo *suk*

Dog ikke vildt overraskende når man kender Nintendo's total manglende jordforbindelse, dog var Bitmap Books' brug af Nintendo kvalitets stemplet ifm. KS siden, i overkanten imo.
SumezSumezSkrevet 01/07-16 08:07, rettet 01/07-16 08:07 
Hvis jeg skal være helt ærlig - så kan jeg godt forstå det. Der er en grund til at copyright-love eksisterer, og hvis de ikke håndhævede dem, ville det hurtigt blive rimelig umuligt for et firma som Nintendo at styre. De kæmper i forvejen en hård kamp imod uanede mængder af ulicenceret merchandise, osv.
Som der står i copyright-notitsen - Bogen har erklæret at den er "primært visuel", dvs. det er en billedbog, en bog du køber for at kigge på billeder, billeder der alle er skabt og ejet af Nintendo, og dermed har vi at gøre med et produkt der udelukkende er ude på at tjene penge på deres materiale. Det er meget langt fra "fair use" og lige præcis den slags copyright-love skal forhindre.

At jeg selv synes bogen så hyggelig ud, og godt kunne have fundet på at investere i den hvis jeg mente jeg havde plads til den, er så en anden sag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 08:32, rettet 01/07-16 08:34 
Bøgerne i serien var oprindeligt arkbooks/billedbøger, bare ikke længere. Der er masser artikler og tekst i bøgerne og kunne sagtens gå under fair-use men fejlen var klart BB's ved at beskrive det som "visuelt" og ved samtidig at bruge deres quality-seal var der en invitation til at få det blokeret når man ved hvor anale Nintendo ellers er...
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 08:46 
"Hyper Sentinel"

https://www.kickstarter.com/projects/robhwson/hyper-sentinel

Uridium-klon fra Hewson? Ejer de ikke Uridium ip'en selv?
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 11:05 
Mail fra Sam Dyer vedr. NES bogen...

Hi

Nintendo have filed a copyright claim against the campaign. I have taken lots of legal advice prior to launching the campaign plus I also spoke to Nintendo UK. The use of game imagery is completely legal under FAIR USE' law.

I have now made some little tweaks to the campaign to make it even more watertight but I wholeheartedly believe that the book is 100% above board.

WHAT HAPPENS NOW
Don't panic! The campaign is under review whilst I talk to Nintendo. Your pledge is safe and in the unlikely case I'm unsuccessful, it will go right back to you as it would with any stopped campaign. There's no need to panic and cancel your funding as your money is not at risk.

The campaign is essentially 'frozen' as is the timer. So fingers crossed when we're live again, the clock will start from with 24 hours left and we can complete the campaign.

The whole thing is frustrating but please stick with me. I've invested a lot of time and energy ensuring that this is legal and above board.
Will update you when I have some news.

Sam

OdinOdinSkrevet 01/07-16 16:34, rettet 01/07-16 16:35 
Jeg er så TRÆT af Nintendos legal team. Mere drakonske skiderikker skal man godtnok lede længe efter. Rigtig mange små og mellemstore Youtubere er helt holdt op med at anmelde eller behandle Nintendo-titler på grund af at Nintendo enten truer dem eller tager deres indtjening - og jeg er forlængst holdt op med at tælle nyhedshistorierne om fans der har fået DMCA-takedown notices og trusler på grund af fanfiction, fanart eller cosplay. Jeg er godt klar over, at Nintendo aldrig rigtig har fattet det der med internettet, fandyrkelse og fair use, men de skal fandemig snart til at tage sig alvorligt sammen.
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 18:35, rettet 01/07-16 19:11 
Ja det er ærgeligt at de ikke kan finde den rette balance :P
dRxLdRxLSkrevet 01/07-16 20:38 
Omvendt kan jeg sagtens forestille mig at Nintendo sælger færre spil, fordi det er lettere at se en lets play end selv at købe og derefter selv spille et givet spil igennem.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 20:39 
Seriøst?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-16 20:43 
Jeg kender en enkelt der har det sådan.

"Nej jeg ser bare én spille det på YouTube i stedet." Det er så blæst :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 20:45 
Hjælp!
dRxLdRxLSkrevet 01/07-16 20:46 
Det er min forestilling, måske tager jeg fejl. Men jeg får da selv ofte min nysgerrighed omkring diverse spil stillet ved at se andre spille og forklare dem. Det bedste er næsten at man kan springe de mindre gode dele over.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 20:53, rettet 01/07-16 20:55 
Syntes det viser ubegundet manglende tillid til kvaliteten af deres spil, hvis det alså er deres argument.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/07-16 20:56 
Det virker fuldstændig forfejlet hvis de også vil blokere videoer af det nye Zelda, nu det bliver sådan noget crafting-lort. Jeg vil gætte på at halvdelen af YouTubes servere er fyldt op med Mindcraft-shit, nogen må jo spille det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 01/07-16 23:37 
Konsolkongen>
Jeg kender en enkelt der har det sådan.

"Nej jeg ser bare én spille det på YouTube i stedet." Det er så blæst :D

En af mine gode venner anbefalede jeg på et tidspunkt at spille et spil. Jeg husker ikke lige hvilket, men det var et supergodt et.

Hans svar: "nej, jeg har allerede set en playthrough på Youtube"

Jeg kunne ikke overbevise ham om, at der var markant forskel på oplevelsen ved at spille et spil og se det blive spillet. Før jeg havde den samtale med ham syntes jeg komplette playthroughs var lidt fjollede, men hver sin smag. Efter samtalen blev jeg glødende modstander af dem og ville ønske de var ulovlige. Spiludgiverne har 100% ret i at de taber salg på dem.

At poste gameplay på Youtube synes jeg er en rigtig fin ting. Det er en fremragende måde at vise om et spil er værd at spille. Men ingen skal komme og fortælle mig at de har brug for at se et komplet playthrough for at lave den vurdering.
BeanoBeanoSkrevet 01/07-16 23:42 
Langt de fleste YT takedowns er ikke pga. komplette play-throughs, men blot få sekunder gameplay, logoer, musik, etc. ifm anmeldelser eller lign, selv når der anvendes materiale fra trailers. Fuldstændigt latterligt.
SumezSumezSkrevet 02/07-16 00:02 
Jeg tror det er meget mere udbredt end vi tør tro. Sidst jeg tog en Rødbillet-bus til Jylland, sad jeg bag en person som sad hele vejen og så nogen spille gennem Jak 2, via en video han havde rippet fra nettet. Hvad man får ud af at se det spil uden selv at sidde med det, er langt over min forståelse.

Beano, hvad baserer du den antagelse på? Umiddelbart tror jeg de bruger et automatisk content-genkendelses-system og skyder med spredhagl. Det er meget svæt at forestille sig at de skulle gå primært efter videoer der bruger -mindre- gameplay. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 02/07-16 00:04 
Beano>
Langt de fleste YT takedowns er ikke pga. komplette play-throughs, men blot få sekunder gameplay, logoer, musik, etc. ifm anmeldelser eller lign, selv når der anvendes materiale fra trailers. Fuldstændigt latterligt.

Jamen det er vi skam helt enige i. Det jeg er imod er folk der poster det fulde spil fra start til slut på Youtube. Det eneste sted hvor det giver mening er speedrunners, der vil vise hvordan de gjorde.
SumezSumezSkrevet 02/07-16 00:14 
I det hele taget, monetized videoer der ikke inderholder noget originalt indhold, men udelukkende består af direkte optagelser af spil - hvorfor? Jeg synes det er i overkanten at tage dem ned, men kan godt forstå at de ikke vil lade andre tjene penge på indhold der bare er rippet direkte.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 02/07-16 07:59 
Enig. Jeg tjener heller ikke nogen penge på mine egne optagelser. De er enten blær ("se hvor godt jeg klarede mig i x") eller blot en demonstration af en imponerende gameplay-mekanik.

Gratis reklame for udvikleren.
DarkenDarkenSkrevet 10/07-16 22:02, rettet 10/07-16 22:02 
Godt nyt til jer der hader digitale udgaver. Aragami kommer nu også i en fysisk udgave.
This is a quick, short, and to the point email. No bells, no thrills – just facts. And the fact is – we signed a deal with Merge Games Ltd that will bring Aragami in boxes (!) to every good store where games are sold! That’s right, Aragami is coming out as a physical retail game this September.

We’re very excited by this, especially me, as I love to have my games in a box format – I just love it when they’re all lined-up sitting on my shelf. If you’re like that as well, then stay tuned for more info as to when Aragami will be available.

Nå man tænker på at det startede ud med en kickstarter der kun nåede $31,234 ud af $70,000 med 924 backers (som jeg var en af :P ) https://www.kickstarter.com/projects/linceworks/twin-souls
Så må man godt nok sige de har lavet noget af et comeback.

Kickstarter-projekter og lignende

http://aragami-game.com/
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BeanoBeanoSkrevet 10/07-16 22:25 
Jeg glemte vist at nævne dette projekt...

"The story of the Commodore Amiga in pixels" af Chris Wilkins
https://www.kickstarter.com/projects/47744432/the-story-of-the-commodore-amiga-in-pixels

Projektet lukker allerede om 17 timer og har nået flere stretch goals, bl.a. Allister Brimble's "David Whittaker's Amiga Works" musik CD.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-16 22:33 
Samfundskritisk spil med en gris. Jeg synes det ser herligt ud, også selvom jeg nok aldrig kommer til at spille det :)

https://www.youtube.com/watch?v=3HwezyGx2ts

https://www.kickstarter.com/projects/1536354140/pigsodus-the-ultimate-pig-adventure-game?ref=card
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/07-16 20:29, rettet 21/07-16 20:30 
Beano>
Beano>
Så er den oppe, med lidt early-bird rabat hvis man er hurtig...

"Nintendo Entertainment System/Famicom: a visual compendium"

https://www.kickstarter.com/projects/2146199819/nintendo-entertainment-system-famicom-a-visual-com

Så blev projektet lige blokeret af Nintendo *suk*

Dog ikke vildt overraskende når man kender Nintendo's total manglende jordforbindelse, dog var Bitmap Books' brug af Nintendo kvalitets stemplet ifm. KS siden, i overkanten imo.

Bogen er nu tilbage (23 timer tilbage), har fået et "the unofficial" prefix og ikke noget Quality Seal på siden :D
Bede-xBede-xSkrevet 24/08-16 21:02, rettet 24/08-16 21:25 
Obduction er endelig udkommet og nærmest i total stilhed. Launch trailer:

http://youtu.be/yxspyVX_FqA

Vil lige høre lidt impressions før jeg køber, men jeg håber det er Myst formelen med bedre puzzles, gerne iterative som The Witness og den slags, hvor der føjes lag efter lag til samme base.

https://www.gog.com/game/obduction

To positive anmeldelser er det blevet til: http://www.gamerankings.com/pc/178208-obduction/index.html

Kickstarter-projekter og lignende
Kickstarter-projekter og lignende
Kickstarter-projekter og lignende
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 24/08-16 21:30, rettet 24/08-16 21:33 
Jeg synes det er sejt, at Myst var et forsøg på at lave en casual-spil, og nu er det bl.a. primært husket for sværhedsgraden :)

Glæder mig også til Obduction, og håber ikke der er fokus på iterative puzzles ;)

Intet tyder dog heller på det - det virker mere som Myst med mere tilgængelig puzzles...
Bede-xBede-xSkrevet 24/08-16 21:50 
Jaes>Jeg synes det er sejt, at Myst var et forsøg på at lave en casual-spil, og nu er det bl.a. primært husket for sværhedsgraden :)

Ja, Myst er svært, men det var så også mest på målgruppe området, det var casual. Tvivler på ret mange har gennemført det uden guide.

Jaes>Glæder mig også til Obduction, og håber ikke der er fokus på iterative puzzles ;)

Det er jo det med smag og behag :)

Jeg er ikke så vild med mange gamle adventure spil puzzles, hvor det tit ender med jeg sidder kombinerer ting til højre og venstre i håb om et eller andet dur. Så er jeg mere til de moderne indie puzzle games, hvor man ved hjælp stringente og klart formulerede regler, kan regne sig frem til løsningen. Det er faktisk den eneste grund til jeg ikke har auto købt Obduction. Vil lige vide hvad slags puzzles, der er tale om.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 24/08-16 22:31, rettet 24/08-16 22:32 
"Ja, Myst er svært, men det var så også mest på målgruppe området, det var casual. Tvivler på ret mange har gennemført det uden guide."

Det er vel to sider af samme sag - hvis du går efter folk som sjældent eller aldrig spiller videospil, så er det måske ikke lige det optimale at gøre spillet svært :) Nu solgte det jo heldigvis godt alligevel, dog delvist pga. nyhedsfaktoren (et de første cd-rom-spil med substans).

"Det er jo det med smag og behag :)

Jeg er ikke så vild med mange gamle adventure spil puzzles, hvor det tit ender med jeg sidder kombinerer ting til højre og venstre i håb om et eller andet dur. Så er jeg mere til de moderne indie puzzle games, hvor man ved hjælp stringente og klart formulerede regler, kan regne sig frem til løsningen. Det er faktisk den eneste grund til jeg ikke har auto købt Obduction. Vil lige vide hvad slags puzzles, der er tale om."

Det var ikke en kritik at din smag, deraf smileyen. Min holdning passede blot ind i situationen, da det åbenbart er en vigtig faktor for os begge, bare med omvendt fortegn :)

Jeg er heller ikke til obskure puzzles, men det kan godt laves uden fokus på samme type puzzle. Det sagt glæder jeg mig rigtig meget til The Witness, fordi konceptet lyder til at passe perfekt til spillet.
Bede-xBede-xSkrevet 24/08-16 23:07 
jaes>
Min holdning passede blot ind i situationen, da det åbenbart er en vigtig faktor for os begge, bare med omvendt fortegn :)

Det var også præcist sådan jeg opfattede det :)

jaes>Jeg er heller ikke til obskure puzzles, men det kan godt laves uden fokus på samme type puzzle.

Jeg erindrer et interview for - jeg hælder til at sige to år siden, men kan ikke helt huske det - hvor de (Cyan) snakkede om at, intentionen var at gøre puzzles mere tilgængelige og forståelige, da de godt var klar over, at Myst for mange var en anelse for obskurt, så det kan være de rammer en middelvej vi begge bliver glade for :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkenDarkenSkrevet 05/10-16 17:47, rettet 05/10-16 17:49 
Så er kickstarteren for Wasteland 3 gået igang. Denne gang på Fig, så hvis man har lyst kan man investere i stedet for (det kunne jo godt tænkes at der er nogle aktie-hajer herinde ;).

Anyways der er stadig en del (500 pt) Early Bird til 25$ (20$ hvis man har Pledged før, så burde man have fået rabat mail på -5$), hvis man vil have en konsol version skal man dog lægge 18$ oven i:

Why do console copies cost extra?
We are able to generate our own game codes for Windows, Mac and Linux, but we have to pay for console codes. We want to put as much of our money raised into the game as we can, but we also want to give you the opportunity to get a console copy cheaper than you otherwise could. We decided to add that console copies as an add-on for a wholesale price. Add it, and you will get both PC (Windows, Mac and Linux), plus a console copy (Xbox One or PS4) – not to mention whatever other rewards you are due!

Jeg var meget glad for Wasteland 2, ser meget frem til Torment: Tides of Numenera og nu også Wasteland 3 :D

Wasteland 3
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
jaesjaesSkrevet 05/11-16 00:29 
Endelig - et officielt Bud Spencer & Terence Hill-spil :P
https://www.kickstarter.com/projects/1684041218/bud-spencer-and-terence-hill-slaps-and-beans?ref=category_popular

Ifølge folkene bag er DR!FT første fjernstyrede bil med "rigtig" racer-fysik. Ser nu også ret sjov ud til lidt Micro Machines på spisebordet.
https://www.kickstarter.com/projects/1997293074/drft-worlds-first-racing-simulation-right-on-your/description
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 05/11-16 16:24, rettet 05/11-16 16:25 
Super Samurai er en First Samurai (C64/Amiga/SNES) remake i 3D med de originale game developers sammen med Allister Brimble som skal stå for soundtracket.
https://www.kickstarter.com/projects/mevdinc/super-samurai-remake-of-amiga-retro-classic-first/description
DunwichDunwichSkrevet 06/11-16 00:43 
https://www.youtube.com/watch?v=20dzOEs0WaQ
NinjaCoolNinjaCoolSkrevet 15/11-16 12:36 
Rayman The Collector Soundtrack på CD og Vinyl.
Kickstarter-projekter og lignende
https://www.kickstarter.com/projects/874738450/rayman-by-remi-the-collector-soundtrack-album
JmogJmogSkrevet 16/11-16 02:23 
Jmog>
Sumez>
Slain er godt nok flot. Gad vide om det er godt

Den generelle konsensus pt ser ud til at være... "Nej". De burde åbenbart have sendt det i Early Access fremfor at sætte det til salg. Det er enormt buggy og kamp og bevægelse er yderst utilfredsstillende. De fleste af de folk der har købt det i tråden på Neogaf anbefaler mere eller mindre at man lader være med at købe det. At dømme efter Steam anmeldelser, så vil rigtig mange forlange en refund.

Af bugs kan nævnes save bugs, så man taber al progress, manglende lydeffekter.

Efterfølgende blev spillet patchet i hoved og røv og relanceret som Slain: Back From Hell Edition. Ser ud til de fik rettet alle kritikpunkterne. Udover bugs, så blev styring, gameplay og hitdetection strammet kraftigt op og nu er folk decideret begejstrede for det. Det er ude på PS4 og Xbox One til 15 dollars. Vita versionen skulle komme i denne måned og er crossbuy med PS4.

Kaster mig nok over det en af dagene.
slk486slk486Skrevet 16/11-16 07:41, rettet 16/11-16 07:42 
Det kommer også på Blu til PS4 - just saying :)
j/k
BeanoBeanoSkrevet 16/11-16 10:04 
Kan købes her:
https://signatureeditiongames.com

£35 inkl forsendelse, de sender fra UK.
768 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig