X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Raven's Cry - polsk piratspil


Svar
WehnerWehnerSkrevet 22/01-13 21:26, rettet 24/04-14 12:13 
Der er et vaskeægte piratspil på vej, Raven's Cry: http://ravenscry-game.com/en/index.html

Der kommer trods alt ikke SÅ mange af dem, og jeg nød Risen 2, så det skal der lige holdes øje med.

Raven's Cry - polsk piratspil
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 24/01-13 11:54, rettet 24/01-13 12:00 
Uha, det ser jo ubehageligt fedt ud! Helt klart noget jeg skal holde øje med.

edit: Virker mere som et action-(og muligvis sandkasse?)-RPG med pirattema, end som et reelt piratspil. F.eks. står der ikke noget om sejlads i beskrivelsen af spillet. Er det ikke en stor mangel i et piratspil? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 19/02-13 11:51 
Spillet er blevet løbende udsat på det sidste, så nu har de givet det et ordentligt hak:

Raven's Cry PS3 24/okt PS3
Raven's Cry Xbox 360 24/okt Xbox 360
Raven's Cry - Treasure Chest Edition PS3 24/okt PS3
Raven's Cry - Treasure Chest Edition Xbox 360 24/okt Xbox 360
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 24/11-13 18:36, rettet 24/11-13 18:38 
Det har fået en udgivelsesdato: 7/5-14 (der står ikke, om det gælder alle lande).
http://www.ravenscry-game.com/en/66,topware-interactive-announces-release-date-for-raven%E2%80%99s-cry.html#news

Sejlads er bekræftet. Nævnes bl.a. i dette ganske gode preview:
http://www.gaminglives.com/2013/09/27/ravens-cry-preview/

Lyder som et godt bud på et piratspil, bare et muligt faresignal, at de nye udviklere kun har arbejdet på spillet siden august, og har startet forfra på flere områder. Deres CEO snakker lidt om det i videoen på dette link:
http://www.gamereactor.eu/news/96834/Raven%27s+Cry+aims+to+be+%22a+really+ugly+pirate+game%22/
WehnerWehnerSkrevet 24/11-13 23:26, rettet 25/11-13 00:14 
Det er jo de gode, gamle polske skabere af Two Worlds I + II, der har overtaget. Tak for gode links. Jeg spekulerer på, om publisherne ikke vælger at gå efter Xone og PS4, når det bliver rykket helt til maj, selvom CEO-fyren i videoen indtil videre siger pc, 360 og PS3. Uanset er jeg frisk.

Edit: Har opdateret trådens navn
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 25/11-13 00:39 
Ja, at det er Reality Pump, som har taget over, er delvist betryggende. Kan ikke forestille mig, at der er tid til flere platforme, men en next-gen-port i slutningen af 2014 kunne sagtens være en mulighed.

Jeg elsker i øvrigt CEO'ens attitude. Selvom de uden tvivl står i lort til lidt over anklerne er alt "no problem", og "faktisk arbejder vi ikke særlig meget". Det bliver ikke meget mere karikeret østeuropæisk :)
WehnerWehnerSkrevet 25/11-13 00:42 
Han er totalt cool og udelader nok artikler til, at han lyder totalt autentisk ja.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 24/04-14 01:00, rettet 24/04-14 12:20 
jaes>
Ja, at det er Reality Pump, som har taget over, er delvist betryggende. Kan ikke forestille mig, at der er tid til flere platforme, men en next-gen-port i slutningen af 2014 kunne sagtens være en mulighed.

Der er kommet et PS4-logo på hjemmesiden, men ikke noget Xbox One. Ganske som med Bound by Flame ser det ud til.

Edit: Det ser så også ud til, at udgivelsen er skubbet helt til 14. oktober. Ifølge Wikipedia.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 24/04-14 14:29 
Microsoft har lige tabt marts måneds salgstal til Sony i USA og UK, altså Titanfall måneden i de to områder de sælger bedst. Så skal der skæres en version er det ikke overraskende at det bliver One'en. I øvrigt meget positivt at markedet straffer dem, for hvad de har leveret. Der er håb endnu :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 14/10-14 14:27 
Nu hedder det udgivelse d. 27/11 på Pc/Mac og konsolversioner i Q1 2015.

http://www.ravenscry-game.com/en/news/26/new-release-date-for-ravens-cry.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 22/01-15 09:18 
Digitalt:
Pc/Steam OS/Linux: 26/1
X360: Ingen dato endnu

Fysisk:
Pc/Mac/PS3/PS4: 28/1

http://www.thegamescabin.com/news-pirate-rpg-ravens-cry-release-date-re-confirmed-xbox-360-retail-release-cancelled/
Bede-xBede-xSkrevet 30/01-15 13:42, rettet 30/01-15 23:17 
De har ikke flyttet datoen denne gang, så mon den holder? Jeg morede mig fint med Two Worlds spillene og kunne godt være klar på det her, hvis det er nogenlunde spilbart på udgivelse, men det er nok for meget at forvente :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 30/01-15 14:17 
Jeg ved ikke med konsollerne, men pc-udgivelsen af skubbet fire dage til 30/1.
http://steamcommunity.com/games/281130/announcements/detail/138818333202383568?insideModal=1

Jeg har skimmet lidt previews, og det lyder moderat godt. Skulle være ret historiedrevet, så man skal ikke forvente en sandkasse eller en historie der kan formes.
Bede-xBede-xSkrevet 30/01-15 14:23 
Jeg kan se at Steam udgaven låses op om 7 timer, så de skal til at skynde sig, hvis det skal rykkes.

Mine forventninger er på et realistisk lavt niveau, dog med det håb at man er fritstillet til at udforske ligesom i TW spillene, selv om historien er på skinner. Det så det ud til på de få minutter, jeg har set fra det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 30/01-15 14:37 
Det er også mit realistisk lave håb :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 30/01-15 14:44, rettet 30/01-15 14:46 
Bede-x>
Jeg kan se at Steam udgaven låses op om 7 timer, så de skal til at skynde sig, hvis det skal rykkes.

Mine forventninger er på et realistisk lavt niveau, dog med det håb at man er fritstillet til at udforske ligesom i TW spillene, selv om historien er på skinner. Det så det ud til på de få minutter, jeg har set fra det.

Jeg kan ikke huske formuleringerne, udover det med at man ikke kan forme historien via ens valg (dog kan valg/metode have indflydelse på missioner i en eller anden form). Men en udviklerne har kaldt det open world, og sagt at der som regel er flere missioner at vælge mellem. Så det handler nok om, at spilverdenen åbnes langsomt. Der er heller ikke free sailing - man klikker på et ikon på kortet og sejler automatisk derhen. Men man tager så over og styrer skibet under missionen.

På Steam skriger folk efter free sailing - her er et af udviklerens svar :D

"Can we please finish this "free sailing" discussion? - I do not know what to say to it. We had no idea that someone is asking for it and we do not think that it makes sense. However, it is possible, but not intentionally. Normally I would declare it as a bug and remove it. Now, we will let it in."
Bede-xBede-xSkrevet 30/01-15 23:12, rettet 30/01-15 23:12 
Det lyder fint nok til mig ud fra din beskrivelse og nu er det i alle fald blevet udgivet, så må vi se på forums om det er for buggy til et køb på nuværende tidspunkt, for anmeldelser er pt. ikke eksisterende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-15 12:58, rettet 02/02-15 13:09 
Et hurtigt kig på det fra Jim Fucking Sterling, Son:

"This may well be art"
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/02-15 13:57, rettet 02/02-15 14:00 
Jeg kan kun tage lidt afstand når han lægger ud med at kalde både Two Worlds 2 og Deadly Premonition for "shite" uanset hvor mange skjulte kvaliteter han mener de bør have. Synes også han har et meget negativt udgangspunkt fra starten af, og virker som om han kun er interesseret i at finde fejl med spillet. Synes ikke dialogen er spor mere akavet end i f.eks. Dragon Age (alle tre spil), der også er ufrivilligt komisk hele vejen igennem hvis man har det udgangspunkt at man ønsker at se det.

Men ærgerligt hvis det virkelig er et lortespil...

Vandet er flot!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-15 14:44, rettet 02/02-15 14:49 
Du misforstår ham fuldstændigt. Han bruger Deadly Premonition til at sammenligne med Two Worlds II i forståelsen at TWII er shite, men med en "greatness" inden i der dog ikke når op til Deadly Premonition. Det fanger da fuldstændig TW spillene? I øvrigt er Sterling helt vild med Deadly Premonition.

Mener du seriøst at du ikke kan se tydelig forskel på (det fremviste af) RC og fx DA:I, når det kommer til dialog/voice acting?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 02/02-15 15:03, rettet 02/02-15 15:03 
Jeg kan godt se en tydelig forskel, men min pointe er at stiv og akavet levering af linjerne er enormt almindeligt i så omfattende RPG'er med rigtig meget dialog. Selvfølgelig er Raven's Cry mere amatøragtigt end DA:I, men begge er ufrivilligt komiske, og jeg vil samtidig ikke holde det imod nogen af dem.

Og nej, jeg misforstår ham ikke. :) Der er mange spil der er "shite, men med en greatness indeni", men synes det er et forkert udgangspunkt til begge de spil, blot fordi de er lavet ud fra et tydeligt mindre budget end meget andet i deres genrer. Jeg har skam læst hans 100/100 anmeldelse af Deadly Premonition, og synes den måde han behandler det som et "so bad it's good" spil, er en grov misforståelse af hele spillet, som primært løftes af 100% reelle velgjorte kvaliteter, og de mere akavede elementer i spillet er enten bevidste eller irrelevante i forhold til spillets samlede udtryk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-15 15:50, rettet 02/02-15 16:06 
"Shite med greatness inden i" er da heller ikke udgangspunktet for Sterling, men der han/man hurtigt indser det bærer henad. Ville du forsvare det som værende andet på foreliggende grundlag? Det skulle da lige være shite med shite inden i :)

Du får det til at virke som om han er forudindtaget på et forkert grundlag, men hvordan ville du have han skal reagere, når hele opsætningen fra kampsystem til dialog er fuldstændigt grinagtigt? Og lad mig lige understrege at det ikke er et problem for mig. Om noget virker det til at leve fuldt ned til forventningerne, så jeg skal da have det, når diverse bugs er blevet rettet.

Om han så skulle have misforstået kvaliteterne i Deadly Premonition - og det lyder i til halvvejs at have begge to ;) - så var hans pointe ikke ment så negativ, som du får det fremstillet i og med at han jo elsker det. Dét var pointen.

Sumez>
Selvfølgelig er Raven's Cry mere amatøragtigt end DA:I, men begge er ufrivilligt komiske, og jeg vil samtidig ikke holde det imod nogen af dem.

Det gælder jo for mange rollespil - især de japanske - men i det mindste er det tydeligt i DA: I at der er investeret i at hyre kompetente folk og lagt arbejde i ting som racemæssige og regionale/territoriale dialekter. Indsatsen gør det noget lettere at tilgive, når tingene falder i gennem. Hvor langt RC tager det skal jeg ikke kunne bedømme (endnu), men ud fra Sterlings film har jeg da visse forventninger, jeg går ud fra bliver indfriet... :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-15 15:06 
Anmeldelser:

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=986906
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 06/02-15 15:28 
PC Games (Germany) - 40/100
Raven’s Cry tries to establish a dark and brutal revenge-character among related pirate games like Risen 3 or AC 4: Black Flag. The result of the release version 1.00 is quite disappointing. Though the naval battles are somewhat fun, there are too many bugs and technical issues in the entire game. The voice acting is awful, the graphics poor, the story/plot could be so much more exciting, but it is filled with dumb dialogue. The islands can be explored in some kind of way like it has to be in an open-world game, but there is almost nothing to explore. The melee-combat is worse, as are the AI, stealth-feature and terrible animation bugs. A big patch will be released, but even if it fixes technical problems, the game still suffers from bad design, poor story and boring characters

Attack Of the Fanboy - 2/5
Raven’s Cry features the type of bugs, oddities, and imperfections that you would encounter from a game that was in Early Access. However, it’s not in Early Access — Raven’s Cry is a complete and finished game according to its developers. It might have had a chance to be the consummate pirate adventure had Reality Pump executed on their vision, but the game’s decent naval combat systems and ship progression can’t make up for the mediocrity found in the areas that surround them.

4Players.de - 35/100
After so many delays my expectations were quite low. And even then what I had to witness is quite underwhelming. Broken quests, bad dialogue, a fight system from hell. Next to this, Risen 2 feels like a game of the year candidate. If it weren’t for the halfway interesting sea battles I would have gone back to Sid Meier’s Pirates much earlier.

IGN - 3/10
I genuinely do think the potential for a good pirate game is in here, somewhere, but Raven’s Cry is a mess of bugs, hazards, hiccups, oversights, and progression-halting crashes. If you never set foot on land, its ship-to-ship combat might be respectable, but this adventure insists on taking you places no self-respecting pirate captain should go. Sail clear of these trouble waters – here be dragons.

Det er lige en tand under, hvad jeg havde forventet - trods alt. Vi får se, hvad v1.1 bringer :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/02-15 22:32 
10/10

http://www.giantbomb.com/videos/quick-look-raven-s-cry/2300-9917/
DunwichDunwichSkrevet 07/02-15 02:06, rettet 07/02-15 02:15 
Giantbomb har tilsyneladende fjernet deres quicklook. Det ville jeg ellers gerne have set.

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=KGmonPHGATo
jaesjaesSkrevet 10/02-15 19:36 
Gamespots anmeldelse:

Raven's Cry - polsk piratspil

http://www.gamespot.com/reviews/raven-s-cry-review/1900-6416027/
WehnerWehnerSkrevet 10/02-15 19:48 
1, alligevel :p

Bl.a. grundet "rampant racism, sexism, and homophobia". Hvis man nu spiller det med en oplyst, veluddannet europæers mest hipster-agtige, ironiske distance, kunne det så ikke være meget sjovt for afvekslingens skyld? Sådan lidt "omg, de har lavet Tintin i Congo anno 2015"...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 11/02-15 08:16 
Den du beskriver, er lidt henad hvad nogle ville kalde en douche, såeh, nej?
SumezSumezSkrevet 11/02-15 08:57, rettet 11/02-15 08:59 
Kommer vist meget an på tonen det leveres i.
Må indrømme at da jeg genspillede Leisure Suit Larry 6 for nylig havde jeg rimelig svært ved at acceptere den måde homoseksualitet bliver håndteret i det, på trods af at hovedpersonen ifølge traditionen ellers skal forestille at være lidt af en douche.

Men hvis der er tale om mindre sympatiske figurer (som pirater tit karakteriseres som), der fremstilles åbenlyst som racister, sexister, osv., passer det vel bare i spillets setting, og jeg synes der skal være plads til åbenhed omkring de usympatiske sider der findes i mennesker. Faktisk synes jeg at det screenshot jaes poster får spillet til at fremstå som et unikum der bør spilles bare for at opleve det. Men utroligt at det kunne gå SÅ galt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 11/02-15 12:20 
Jeg er også endnu mere nysgerrig efter anmeldelsen. Men jeg venter lige, til de første 2-3 patches er ude, og der derefter kommer et tilbud :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/02-15 12:23 
Et eller andet siger mig at det inden længe kan samles op for under en 50'er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 13/02-15 16:55 
Eurogamer har givet deres (tror jeg nok) første "Avoid"-label til et spil. Raven's Cry:
http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-13-ravens-cry-review
jaesjaesSkrevet 15/02-15 01:33 
Om det også er gældende for konsolversionerne ved jeg ikke, men altid noget, at de arbejder videre på spillet:

Raven's Cry - polsk piratspil

http://steamcommunity.com/app/281130/discussions/0/618453594749500197/#c618453594751861404
Bede-xBede-xSkrevet 07/05-15 19:03, rettet 07/05-15 19:05 
Det blev så Reality Pumps sidste spil :(

Reality Pump, Studio Behind Two Worlds II, Goes Bankrupt and Shuts Down
(..)

The situation of Reality Pump started to grow dire a few years ago. In 2013, Miros³aw Dymek, the main pillar of the company, left, taking along a number of talented developers. They moved together to the newly created Kraków branch of CD Projekt RED. Tadeusz Zuber, who became the new CEO of Reality Pump, assured us in an interview given last year that the company was starting to get back on its feet and had plans for further projects, including Two Worlds III and possibly a new game in the Earth series.

Unfortunately, after the exodus of some employees to CD Projekt, a team of only about 30 people remained in the studio, who all got down to work on the pirate-themed sandbox entitled Raven's Cry. It was this title that probably sealed the fate of the developer. The game was allocated to the Polish studio by the German publisher after its original developers failed to rise to the challenge. In Poland, the production had to be completed within a very short period of time and virtually from scratch, while having a limited budget. Without much publicity or a marketing campaign, Raven's Cry finally launched in January this year on PC, following a string of postponed release dates. Underdeveloped and full of bugs, the game met with an extremely cold reception of the players and reviewers alike. The scale of the failure was revealed by Steamspy.com, which claimed that the title available on Valve's platform was bought by as few as several thousand players. In the wake of the developer's bankruptcy and bad response to the game, the previously planned console versions of Raven’s Cry will most likely never see the light of day.

http://www.gamepressure.com/e.asp?ID=101
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 07/05-15 20:16 
Nooo, 14 dage før PS4-versionen stod til at udkomme. Jeg ville så gerne have prøvet det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 08/05-15 18:53 
Der er håb endnu:

Update: Following this morning’s report, TopWare replied to our queries to reassure us that Reality Pump has not, in fact, been closed. According to a representative, Reality Pump is divided into multiple business units, and just one of these has applied for the local equivalent of chapter 11. This has been widely misinterpreted as the entire studio closing.

http://www.vg247.com/2015/05/08/ravens-cry-two-worlds-developer-reality-pump-shuttered-report/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 05/11-15 08:05 
De giver den et skud til:

"The digital release of Vendetta: Curse of Raven’s Cry will be available on the 20th of November, 2015 for PC, Mac, Linux and SteamOS in both Standard and Digital Deluxe Editions. A retail and console version is scheduled for release in Q1 2016."

Klogt nok, har de valgt et supplere med et nyt navn, nyt site og nye sociale medier. Mere info om spillet er her:
http://vendetta-game.com/en/
SumezSumezSkrevet 05/11-15 10:00 
...Men har de lavet noget om i spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 05/11-15 10:04 
Selvfølgelig ikke! Det fejlede jo ikke noget. Det var bare navnet den var gal med.
Bede-xBede-xSkrevet 05/11-15 10:54 
jaes>
De giver den et skud til:

Så er det derfor, der ikke har været så store pris nedsættelser på det. Ved siden af for høj en pris var noget af det, der fik mig lidt væk fra det, det ekstra lag DRM (Reality Pump DLM V2), der kom på PC udgaven:

http://store.steampowered.com/app/281130/

Har aldrig helt kunne finde ud af, hvordan det virker, men på Steam skrev udviklerne noget i stil med, at man ved siden af den normale Steam aktivering fik en ekstra Reality Pump nøgle, der var valgfri at registrere hos dem. Gjorde man det kunne de yde.. Jeg hælder til at sige ekstra support, fuldstændig i tvivl om hvad der ligges i det? Nogen spil med den DRM ved jeg har begrænsede aktiveringer, men er i tvivl om det også gælder RC? I alle falde var det nok til at skræmme mig væk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 05/11-15 11:25 
Sumez>
...Men har de lavet noget om i spillet?

Liste over ændringer (fra sitet, men gemt lidt væk under News):

Scores of new characters and more than 200 side-quests enrich the gaming experience, while existing quests have been extended and enhanced.
Locations have been polished and enhanced with improved optics; from flora & fauna to the new (dangerous) wildlife lurking on the shores and in the jungles of the Caribbean.
Numerous items have been added, including new equipment that affects game-play, like hats, amulets and a variety of new weapons.
The combat system has been enhanced, from Christopher Raven’s fighting techniques to his opponent’s behavior, both in and out of combat.
A new reward system has been integrated into the game-play and combat.
Sea adventures have been optimized with new upgrades and a new free-sailing mode has been added.
An advanced and optimized trade and economic system with numerous new distributors and negotiable items have been implemented.
Shaman skills allow the brewing of powerful potions and tinctures.
Ship personalization and customization has been overhauled, thanks to new figureheads, different colored sails, and new hull colors.
New videos and cut-scenes have been added using facial motion capture technology.
A more streamlined and accessible quest log and help system has been added, including notifiers for quest difficulty and an overhauled quest interface.
New game achievements document the progress of your achievements and accomplishments.
Completely new English voice recordings and lip-synching.
SumezSumezSkrevet 05/11-15 11:28 
Ok spændende. Lader som om de faktisk har fokuseret på at rette op på de ting, folk har klaget over. Det er vildt nok at de ikke har givet op på det, men i stedet har forsøgt at give det et forsøg til.
Det ville nok være bedst at reservere sin bedømmelse til efter det er udkommet, men jeg ønsker dem i hvert fald held og lykke i denne omgang :O Det behøver ikke at være et fantastisk spil for min skyld, men ville være helt tilfreds med Two Worlds 2 i piratland.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 05/11-15 11:28, rettet 05/11-15 11:31 
Hvis man vil have originalen på Steam, har man kun indtil Vendetta udkommer til at købe den. Der efter fjerner de den fra butikken.

EDIT: Man kan selvfølgelig stadig aktivere retail udgaven derinde, hvis den har en Steam nøgle.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 05/11-15 11:30 
Sumez>
Det behøver ikke at være et fantastisk spil for min skyld, men ville være helt tilfreds med Two Worlds 2 i piratland.

Det ville jeg også være tilfreds med. Håber den nye udgave ikke flyver helt under radaren. Ville være rart med nogle anmeldelser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 05/11-15 15:05 
Jeg skal i hvert fald kigge nærmere på konsolversionen, når/hvis den kommer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 14/11-17 21:38 
Der er lige kommet v1.1 (det er vel så en slags 1.2 nu spillet allerede er "genudgivet").

Det er også på tilbud, men det lader ikke til, at en konsolversion længere er sandsynlig:
Raven's Cry - polsk piratspil
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig