X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halleluja: En brugbar controller til iPhone 5!


Svar
3of193of19Skrevet 22/01-13 11:56, rettet 22/01-13 12:11 
Endelig er mine bønner blevet hørt og nogen har lavet et brugbart controller addon til iPhone:
Caliber Advantage fra ZAGG er et kombineret gamepad/case der bliver forbundet via bluetooth. Når det ikke er i brug agerer det som bagcover, skal man bruge det skubber man det ud til siderne hvor man så får 2 analog circlepads, dpad, 4 face knapper og 2 skulder knapper. Fed og elegant løsning, kommer i første halvår.

Link...
WehnerWehnerSkrevet 22/01-13 12:00, rettet 22/01-13 12:01 
Den kunne faktisk godt se lidt interessant ud den der!

Edit: Bortset fra, at jeg kun har en 4S :/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 22/01-13 12:03 
Ja, det er lidt spøjst at der "kun" kommer en iPhone 5 variant, når 4'eren stadig er meget mere udbredt. Men mon ikke den kommr også?
WehnerWehnerSkrevet 22/01-13 12:08 
Det er der nok gode odds for, jo.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 22/01-13 12:39 
Halleluja. Slut med at spille Pac Man med swipes. :)
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 22/01-13 12:52 
Forhåbenlig vil de store producenter med konsol bagkatalog (Sega, Capcom, Namco, Konami, osv) understøtte dette tilbehør. Sonic med tilt/touch makes me saaaad!
Bede-xBede-xSkrevet 22/01-13 15:59 
Der er jo masser af controllers ude til iOS. For bare lige at tage nogle enkelte:

Halleluja: En brugbar controller til iPhone 5!
Halleluja: En brugbar controller til iPhone 5!
Halleluja: En brugbar controller til iPhone 5!

Det store problem er at der ikke er nogen standard, så udviklerne vælger oftest ikke at støtte dem. Jeg har ikke lige læst op på Caliber Advantage, men er der nogen grund til at tro at den får mere støtte end de mange andre?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 22/01-13 22:12, rettet 22/01-13 22:13 
Synes mest det er formfaktoren der er det afgørende fremskridt. Når jeg kigger på de tre du har linket her, ser kun Gametel ud til at være nogenlunde til at have i lommen, til gengæld skriger dens d-pad så langtvæk af dårlig kvalitet, det gør de tre andre sådan set også.

Rettelse: Så lige at Gametel heller ikke klapper udenom som cover, så den er også ude for mig.

Det fede ved CA er at den næsten ikke fylder noget når den ikke bruges.
Engadget var vist nok rimelig imponeret af den, Electronic Arts, Epic og Chair har sagt de vil understøtte den og til April vil iFrogz holde en udvikler konference til at pushe Caliber Advantage på bred front.
Jeg er i hvert fald spændt og vil købe en når den kommer :)
Så må jeg jo stemme med min pengepung fremover og kun købe spil der understøtter den såfremt det er et spil der burde gøre det ift genre.

Link...
BeanoBeanoSkrevet 23/01-13 09:18 
Lign. mulighed til iPad, dog kun på kickstarter stadiet:

http://www.kickstarter.com/projects/audojo/audojo-ipad-case-for-games

Men samme problem mht. kompatibilitet.
millenniummillenniumSkrevet 23/01-13 09:34 
Jeg tror de fleste af os synes, at grunden til at appstore spil generelt er så pokkers overfladiske, er pga. touch screen begrænsningen. Rayman Jungle Run føles mere som et kompromis i mangel af bedre control.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 23/01-13 12:20 
Beano>
Lign. mulighed til iPad, dog kun på kickstarter stadiet:

http://www.kickstarter.com/projects/audojo/audojo-ipad-case-for-games

Men samme problem mht. kompatibilitet.

Den er jo TOTAL fail. Hvorfor lave sådan noget og så begrænse det til kun to analog sticks og to triggers?
Bede-xBede-xSkrevet 19/11-13 09:40, rettet 19/11-13 09:42 
Hands-On med en af de første iOS7 controllers, der udkommer i morgen:

http://toucharcade.com/2013/11/19/hands-on-with-the-moga-ace-power-ios-7-game-controller/
http://youtu.be/FrykGkkuFZo
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 19/11-13 13:30 
Det er så ærgerligt at der er lag på Lightning -> HDMI forbindelsen. Ellers ville jeg have sådan en controller.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig