X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Killer is Dead


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-13 05:33 
Det næste spil fra Grasshopper studios er på vej og har titlen "Killer is Dead".

Det ser sådan her ud

http://youtu.be/jXAejVR9PSQ

Igen et spil med massere af stil!
HankyHankySkrevet 18/01-13 12:14 
En efterfølger til Killer 7 monstro?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
millenniummillenniumSkrevet 18/01-13 12:30, rettet 18/01-13 12:31 
Noget i den stil. Jeg har ikke spillet Killer 7 så meget, selvom jeg fandt spillet ret fascinerende. Der var virkelig noget psykologisk terror over det, som gjorde at oplevelsen bed sig fast - selvom man ikke fattede hat og briller i historien.

Tag David Lynch, og gang så med 10.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 12:33 
Ser virkeligt lækkert ud. Nævnt nogen platforme?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 16:02, rettet 18/01-13 16:04 
Hvis du gad se videoen igennem ville se der står ps3 & 360 til sidst...

Men ja, det ser fedt ud rent grafisk i hvert fald. Dog er Grasshoppers to seneste fysiske konsol udgivelser, lollipop chainsaw og shadows of the damned mildt sagt noget forfærdeligt lort, så jeg tør ikke forvente ret meget af det her.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 16:04 
Azzkikr>
Hvis du gad se videoen igennem ville se der står ps3 & 360 til sidst...

Tak, specielt for din altid nedladende tone.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 16:06, rettet 18/01-13 16:07 
Jeg kan ikke se noget nedladende i det jeg skrev, men for det første forstår jeg ikke hvordan du har kunne overse det såfremt du har set videoen, for det andet forstår jeg ikke hvorfor du overhovedet stiller spørgsmålet selvom du har overset det når du kan klare det på 5 sekunder ved at søge på google.

Men det var så lidt.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 16:08 
...og du bliver ved.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 16:27 
Ved med hvad?

Du stiller et spørgsmål og jeg svarer dig med en hentydning til at du kunne have fået svaret ved at se videoen.

Hvad er problemet? Jeg kan ikke rigtigt hvorfor du er butthurt, om noget burde du bare sige tak og skamme dig over at spilde andre folks tid med et så basalt spørgsmål hvor du selv kan finde svaret på 5 sekunder.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 16:31 
Det var jo åbenlyst jeg missede det i videoen, men derfor kan du godt prøve at holde en civil tone. Jeg spurgte ikke for at fornærme dig.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 16:41 
Jeg kan virkelig ikke se hvad der var galt med tonen og jeg skrev det heller ikke for at fornærme dig, men det blev du åbenbart alligevel.

Der skal åbenbart ikke så meget til.
ElgenElgenSkrevet 18/01-13 17:02 
Ja, jeg hader også når folk er så nærtagende. Det er bare sådan noget tis!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-13 17:05 
Come on Azzkikr... Slap lidt af engang imellem. Det kan godt være at du ikke mener det du skriver, men tag en dyb indånding og tænk over hvordan andre folk opfatter det.

Anyway, spillet virker som om det trækker på Grasshoppers facination af lejemordere og det vestlige der møder det østlige. Suda 51's navn er på som creative director og han har helt sikkert også skabt sig noget starpower efterhånden, men man kan virkelig mærke at resten af studiet går ind for den samme "punk" stil.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 17:16, rettet 18/01-13 17:23 
?

Jeg mener altid hvad jeg skriver, alt skrevet i den her tråd er ingen undtagelse, at nogle folk er overdrevet nærtagende gider jeg simpelthen ikke bekymre mig om, så må jeg jo tage den henstilling fra politikommissær wehner hvis det er.

Jeg er generelt stor modstander af at pakke alting ind i sukkersød tone og smileys for at undgå at sarte sjæle får ondt i røven når man skriver online, det er mildt sagt til at brække sig over. Hvis folk dummer sig eller laver/spørger om noget tåbeligt de let selv kunne ud af, så skal de have det at vide. Hvorfor skal alting pakkes ind nu om dage, man må ikke sige sin direkte mening om noget som helst og skal helst omformulerer sig så det bliver så indirekte og upersonligt som overhovedet muligt og her snakker jeg selvfølgelig ikke kun online men generelt i samfundet, det er virkelig opkast fremkaldende.

Desuden slapper jeg altid af, faktisk for meget iflg mange, mener der stod i min gymnasie blåbog for mange mange år siden at hvis jeg slappede mere af ville jeg skide i bukserne (kom så elgen, den ligger lige til højrebenet).
ElgenElgenSkrevet 18/01-13 17:36 
Nu var det jo heldigvis kun urin og ikke fæces jeg brugte en time af min gode træftid på at vaske af gulv og luftmaddras efter først at have finkæmmet nærområdet omkring fællesrummet i en time for at lede efter den jubelspade, der havde havde valgt at drikke sig så meget i hegnet at han ikke kunne holde på vandet hvorefter han åbenbart var lusket afsted i nattens mulm og mørke; jeg var bange for at han måske lå på en bænk eller lign eller måske var blevet slået ned (ja, vi tager faktisk vare på hinanden til de her træf).
Se nu blev der før snakket om "spild af andres tid"...dette er hvad jeg synes er spild af andres tid.
En lille seddel med "jeg tager hjem, undskyld" el lign havde måske klædt pågældende jubelspade, så vi andre kunne have undladt at spilde (så meget) træftid };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 18/01-13 17:41 
...Tilbage til emnet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 17:46 
Så så, nu havde jeg ikke lige kuglepen på mig og papiret var vådt... Desuden var den 7.30 før jeg tog the walk of shame mod stationen :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-13 18:39 
Jamen, hvis du mener at det er ok tale og skrive til folk på den måde, så må det være sådan. Vi har så bare ikke mere at sige til hinanden fremover.

Anyway, det gav tråden en helt skidt drejning. Det korte af det lange er at Killer is Dead ser spændende ud og jeg glæder mig ihvertfald til det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-13 18:41 
Og jeg glæder mig på Bo's vegne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-13 18:51 
Darkbeat>
Jamen, hvis du mener at det er ok tale og skrive til folk på den måde, så må det være sådan. Vi har så bare ikke mere at sige til hinanden fremover.


Jamen, det gør jeg helt bestemt, hvilket jeg sådan set ikke kan forstå kommer som nogen overraskelse for dig.

Resten er op til dig selv, det er ikke noget jeg mister søvn over.
jaesjaesSkrevet 18/01-13 19:00 
Hanky>
En efterfølger til Killer 7 monstro?

Læste forleden, at Suda ser Killer 7, No More Heroes og Killer is Dead som en del af samme trilogi. Assassin-trilogien kaldte de det vist i artiklen, men kan være, det var skribentens egne ord.

Det ser i øvrigt rigtig fedt ud, og så er det sci-fi denne gang - rart med lidt "tematisk" fornyelse.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 20:45 
Kunne være jeg skulle sniffe lidt til Killer 7 - PS2 eller GC udgaven?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-13 20:51 
Jeg har kun spillet PS2 udgaven en lille smule, men jeg har hørt at folk sværger ved GameCube udgaven da den har en lille smule bedre billede end PS2. Jeg tror ikke at det er nok til at det egentlig gør en forskel, så der er vel egentlig frit valg.
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 20:53 
Ok tak :)
SumezSumezSkrevet 18/01-13 21:27 
Den primære grund til at vælge GC-udgaven må være loadetiderne, de er virkelig uudholdelige i PS2-udgaven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/01-13 22:08 
Ja. Fandt lige GS og IGN's anmeldelser på youtube hvor de begge også anbefaler GC udgaven bl.a. pga. loadtider og framerate. Så det må blive den :)
BeanoBeanoSkrevet 27/08-13 16:22, rettet 27/08-13 16:29 
Ydrr....

http://www.gametrailers.com/reviews/v04rj4/killer-is-dead-review

http://www.eurogamer.net/articles/2013-08-27-killer-is-dead-review
slk486slk486Skrevet 27/08-13 17:43 
Ja. Ærgeligt. :(
j/k
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 27/08-13 19:05 
Jeg synes stadig det ser mere end rimeligt ud i forhold til så meget andet som bliver værdsat blandt anmeldere. Gigolo mode får da godt nok både Eurogamer og Gametrailers til at brøle om politisk korrekthed, så det er vel ikke så underligt, at det får en betydelig afspejling i den endelige bedømmelse.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 27/08-13 19:21, rettet 27/08-13 19:22 
Jeg er langt fra PC, men syntes det virker plat og uopfindsomt... udelukkende vurderet ud fra videoer.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 27/08-13 19:31 
Tja, men det var noget underligt noget de fjernede de ulækre minigame fra GoW-serien for Kratos er bare rå. For andre var det meget meget morsomt at samle glædespiger op i Vice City.
Begge dele ville jeg også kalde platte og uopfindsomme.

Min pointe er såmænd bare, at Gigolo eller ej bliver det aldrig specielt relevant for helhedsindtrykket.

Det kan kun blive bedre end eksempelvis Metal Gear Raiden går amok, der er usmageligt på alle områder fordi det tager sig selv for alvorligt.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 28/08-13 08:27 
Ja, Metal Gear Rising er et forfærdeligt selvhøjtideligt spil :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/08-13 09:04 
Det er hele Metal Gear serien :)
j/k
SumezSumezSkrevet 28/08-13 09:35, rettet 28/08-13 09:36 
Killer is Dead

Killer is Dead

Killer is Dead
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig