X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er Sly Raccoon godt?


Svar
jaesjaesSkrevet 22/07-03 21:56 
Jeg er kørt lidt død i Rachet & Clank, og overvejer Sly Raccoon.
Jeg har prøvet demoen, og det virkede ret gennemført, og med et klassisk gameplay i genren - just the way I like it :)

Det skulle være lidt kort, men hvis man kan leve med det, er det så værd at kigge på?
+´er og -´er modtages gerne.

Jeg ved godt, at det har fået 86 % på Gamerankings, og jeg har også læst et par anmeldelser, men vil lige høre her også, just in case...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/07-03 22:00 
+ Flot og stemningsfuld grafik og lyd
+ God humor
+ Rigtig godt gameplay

- Meget kort
- meget liniære baner, ikke så stor frihed.

Jeg kan bestemt anbefale det, hvis man overlever den korte levetid. For spilletiden er en oplevelse.
Zzap!Zzap!Skrevet 22/07-03 23:36 
Selvom jeg er kæmpe fan af SuckerPunches første spil "Rocket: Robot on Weels", så må jeg siges Sly er en blandet fornøjelse. Grafikken er ikke specielt god, bortset fra vellykket cellshading, er den temmelig low poly og texturesene er meget plørede af og til.
Fysikken er heller ikke nær så gennemført og god, som i R:RoW (selvom hardwaren er meget kraftigere).
Og værst af alt Sly Cooper formår ikke at skabe den stemning og indlevelse der kræves for at man bliver rigtigt fanget.
Hvis du er ude efter et godt (og billigt) platformspil, så er Fur Fighters et godt bud. Det er overraskene flot (alderen taget i betraktning) og sjovt, synd det blev så overset.
Born to kill space
RitesRitesSkrevet 23/07-03 03:12 
Ikke helt enig med, at det er et genialt gameplay...

Read on...
» a winner is you «
millenniummillenniumSkrevet 23/07-03 09:32 
Har du spillet Jak & Daxter? Det er klart overlegen over de tro andre, selvom det er relativt hurtigt gennemført. Men det er primært fordi man ikke kan slippe det.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 23/07-03 12:48 
Ja. Det fangede mig desværre heller ikke. Jeg ved ikke helt hvorfor.
Den eneste - lidt tynde grund - jeg kan komme i tanke om er, at der ikke rigtig er nogen skydevåben og lign. i spillet.
Ja, tynd grund, men sådan er det nogen gange, så er det de små ting, der får en til at tænde af på et spil :)
millenniummillenniumSkrevet 23/07-03 19:13 
Så ville jeg holde mig fra Ico. Der er SLET ikke noget med at skyde med selv den mindste lille ting. ;-)
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 23/07-03 21:05 
Jeg er vild med ICO - det er kun i platformspil/actionspil, at jeg er skydegal ;D
jaesjaesSkrevet 26/07-03 01:00 
Tak for svarene.

Tror jeg køber det, når jeg falder over en billig kopi.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig