X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Old time hygge for old time gamers


Svar
Per SPer SSkrevet 12/01-13 22:33, rettet 13/01-13 01:34 
Takker for besøg af Danny lørdag eftermiddag. Super stemning med Akai Katana og Under Defeat - som er ret godt i 16:9 og two-player til Xboxen.

Og sidst, men ikke mindst, The Siege of Firebase Gloria på DVD. En af de bedste 80'er Vietnam-krigsfilm. Se trailer.

The Siege of Firebase Gloria
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/01-13 01:04 
Ikke sidste gang vi kommer til at nyde en sådan "menu" ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Per SPer SSkrevet 13/01-13 10:38 
R. Lee Ermey løfter kvaliteten af Firebase Gloria meget med sin måde at udtrykke sine badass-talk attituder. Desværre er filmen kun officielt tilgængelig i MGM's MOD/DVD katalog (den vi så), men kvaliteten er god, alt taget i betragtning. Og ja; kombinationen af 80'er flick og shmups er ret god underholdning i vores aldersgruppe. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JuggernautJuggernautSkrevet 13/01-13 12:05 
Det lyder sådan helt SSKT-agtigt, blot i mindre skala.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Per SPer SSkrevet 13/01-13 12:28 
Nu har jeg haft den tvivlsomme ære at kende Danny i mange år efterhånden, så det bliver selvfølgelig lidt indelukket og privat lummer underholdning, men jeg har sat mig for at der skal arrangeres nogle flere træf/events for bl.a. P:R folkene i år, og meget gerne med nogle fra de mere modne gamer-rækker (hermed kaldet GILF's). ;)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Danny SallingDanny SallingSkrevet 13/01-13 15:44 
He he he, tvivlsomme ære ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/01-13 12:33 
Per S>
jeg har sat mig for at der skal arrangeres nogle flere træf/events for bl.a. P:R folkene i år, og meget gerne med nogle fra de mere modne gamer-rækker (hermed kaldet GILF's). ;)

Hvad har du i tankerne?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Per SPer SSkrevet 11/01-14 16:35, rettet 11/01-14 16:38 
(kan se at jeg skulle/burde have kigget på noget P:R træf i de ovenstående svar)

- der kom lige sådan et par gamle venner brasende fredag aften, så der gik lidt trashy 80'er vietnam/krigs-flick kavalkage i den..

Vi så:
Kodenavn: De Vilde Gæs:
http://www.youtube.com/watch?v=QZyBVYdrwd0 (tysk trailer)

Eastern Condors:
http://www.youtube.com/watch?v=q-rvjqAMwIo (UK trailer)

- og drak en masse øl. Fortsat god weekend. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig