X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cyberpunk 2077


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/01-13 23:58 
Der er en anden tråd om Cyberpunk genren, men jeg tænkte at spillet måske også godt kunne bruge sin egen.

jaes>
CD Projekt, dem med Witcher-serien, har annonceret, at de er i gang med at udvikle et cyberpunk-RPG. I dobbelt forstand, da det bygger på et papirrollespil kaldet Cyberpunk. Man kan vælge forskellige klasser som lejesoldat og hacker.

Se hele indlægget


Spillets hjemmeside
246 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/01-13 23:58 
Der er en anden tråd om Cyberpunk genren, men jeg tænkte at spillet måske også godt kunne bruge sin egen.

jaes>
CD Projekt, dem med Witcher-serien, har annonceret, at de er i gang med at udvikle et cyberpunk-RPG. I dobbelt forstand, da det bygger på et papirrollespil kaldet Cyberpunk. Man kan vælge forskellige klasser som lejesoldat og hacker.

http://www.joystiq.com/2012/05/30/cd-projekt-red-goes-cyberpunk-in-new-triple-a-rpg/

De har i hvert fald ramt en stil jeg kan stå inde for, sådan lidt Miami Cyber Vice med jakken:
Cyberpunk 2077

En teaser trailer er landet på nettet idag som kan ses her:
http://www.youtube.com/watch?v=P99qJGrPNLs

Der er noget skjult tekst som blinker et sekund i traileren:

Cyberpunk 2077

Så er logoet for øvrigt overordentligt badass!

Spillets hjemmeside
nerosnerosSkrevet 11/01-13 06:31 
Glæder mig godt nok til det her!! Neuromancer the game ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 11/01-13 09:54 
Hold op med at blande 80'er film ind i det, neros :P Cyberpunk the Game - The Game! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/01-13 11:53, rettet 11/01-13 11:53 
..Film? Jeg håber virkelig du troller der, Herold. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/01-13 14:03 
Jeg tog bare neros' kærlighed til 80'er-actionfilm og blendede det med det han sagde. Så ja :D Og så gættede jeg på at den var blevet filmatiseret i de mærke 80'ere, men åbenbart ikke :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/01-13 14:06 
Du må trods alt give William Gibson credit for at have coinet udtrykket "cyberpunk", og at p&p-spillet Cyberpunk (2020) nok skylder Neuromancer _pænt_ meget. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/01-13 14:26 
Jaja, bogen er også fint. Jeg fik bare kitsch-fnidder fordi jeg åbenbart er mentalt skadet. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 11/01-13 16:13 
Bruce Sterling opfandt cyberpunk. William Gibson tog bolden videre ;-)
Bashful Neophyte
happyEDhappyEDSkrevet 11/01-13 17:34 
Flot trailer
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HeroldHeroldSkrevet 11/01-13 17:48, rettet 11/01-13 17:51 
IGN har lavet en analyse for os langsomme.
http://www.ign.com/videos/2013/01/10/ign-rewind-theater-cyberpunk-2077-teaser-trailer

Edit: Bonusinfoen er beskrevet her + noget hex-code, der viser en chip, når det køres i en emulator:

http://www.reddit.com/r/Cyberpunk/comments/16c34s/new_cyberpunk_2077_trailer/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/01-13 20:11 
neros>
Bruce Sterling opfandt cyberpunk. William Gibson tog bolden videre ;-)

Svjv kommer udtrykket fra Gibson, hvilket var det jeg påpegede. Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/01-13 20:28 
Jeg snakker om genren ikke udtrykket :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/01-13 20:45 
Sumez>
Du må trods alt give William Gibson credit for at have coinet udtrykket "cyberpunk"

;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/01-13 20:57, rettet 11/01-13 21:02 
Egentlig ikke men han har lavet et par fede bøger.
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 12/01-13 01:09 
Nerosmancer
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 12/01-13 09:16 
Haha!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/01-13 23:32 
Opfinderen af det originale p&p Cyberpunk spil er med inde over udviklingen og snakker her om hvordan computerspillet skal være tro mod sine rødder

http://youtu.be/0g_-eh5__js
WehnerWehnerSkrevet 07/10-15 19:11 
Og det bliver stort!

Større end Witcher 3
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 07/10-15 21:01 
Ikke at det betyder noget dårligt men har det spil ikke været undervejs temmelig længe nu?
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 07/10-15 21:22 
Et par år. Det er stort, ambitiøst og under udvikling samtidigt med Witcher 3.

Jeg gætter på at de annoncerer næste år, at det kommer oktober/november og så tre måneder før bliver udsat til februar 2017.
nerosnerosSkrevet 07/10-15 22:11 
Vildt! Glæder mig meget til at se det.
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-15 23:21, rettet 13/10-15 23:22 
Jeg er spændt på om The Witcher 3 har overbevist dem om at forsætte "good guy" stilen med gratis dlc (dog betalte udvidelser), ingen in-game pre-order content osv. De fleste andre AAA udgivelser er efterhånden proppet med microtransactions, om det så er base forsikringer i MGSV, kraftigere udstyr i Halo 5 eller kort boosters i det nye Tomb Raider.

Har tænkt mig at forudbestille Cyberpunk, det øjeblik det bliver muligt og hvor de har garanteret, at de holder sig fra den slags. Det synes jeg fortjener at blive støttet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 13/11-16 22:36, rettet 13/11-16 22:36 
Hvornår udkommer det her?
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 13/11-16 23:54 
Ingen ved det. Indtil videre tyder alt på tidligst 2018.
nerosnerosSkrevet 14/11-16 06:45 
Ok damn så er der lang tid til..
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 16/11-17 21:25, rettet 16/11-17 21:26 
Så er vi kommet til at også CD Projekt Red må bøje sig for tidens trends:

When he was later asked about online multiplayer, Kicinski mentioned that it would be a good way for the team to meet market standards, he even calls it "necessary":

“Online is necessary, or very recommended if you wish to achieve a long-term success.”
(..)

“Multiplayer is strategically important, playing online is strategically important, because we want to have a commercial leg for service type games, games which generate stable income, period to period, which are built. Of course, every game ends after a number of years, some service type games function even after 10 years, but outside our main source of income, meaning big names, it’s building a stable source of income. And in the future, we can imagine a lot of connections between big games and service type games – We have to acknowledge it, it is obvious.”

http://comicbook.com/gaming/2017/11/13/cd-projekt-red-cyberpunk-2077-online/

Spørgsmålet er så hvor let det bliver at lave et service spil med vedvarende indkomst, hvis det skal være DRM frit (i hvert fald i PC udgaven).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 19/11-17 20:10 
Måske de alligevel holder fast i det rigtige:

https://mobile.twitter.com/CDPROJEKTRED/status/932224394541314055
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 21/11-17 17:33 
Åh NEJ :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/06-18 11:54 
Der er rigtig meget snak om fremvist gameplay på E3, men er der ikke nogen videoer af det nogen steder? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-18 12:12, rettet 14/06-18 12:39 
Det blev fremvist bag lukkede døre og man måtte ikke filme, da der ikke var tale om en vertical slice, men selve spillet som blev sat til skue. Det snak der er kommet ud fra den times demonstration pressen fik, har været rigtig positiv. Der er postet ektremt korte klip og gifs med en panorering ud over byen, som nogle har snuppet. Ellers må man forlade sig på beskrivelser og interviews med udviklerne, hviklet der også har været meget af. Det bliver blandt andet single player only på launch. Digital Foundry var ret imponerede:

Cyberpunk 2077

Der er en del detaljer samlet her:

https://www.resetera.com/threads/cyberpunk-2077-details-character-creation-fluid-classes-go-anywhere-first-person-rpg.48630/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 14/06-18 12:26 
Det lyder jo fantastisk. Jeg må også sige, at mine forventninger er meget, meget høje efter Witcher.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-18 12:45, rettet 14/06-18 12:56 
Hvis nogen har en chance for at indfri dem, så er det CD Projekt Red.

Digital Foundry har kigget på traileren fra Microsoft konferencen: https://youtu.be/imZYzSOV27g
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 27/08-18 22:26 
48 minutters gameplay som jeg ikke har set endnu, så ved ikke om der spoiles noget i det:

https://youtu.be/vjF9GgrY9c0
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-18 22:54 
Der er en 1½ mission hvor de leger med at gøre tingene på én måde men understreger flere gange at tingene kunne have foregået på mange andre måder, baseret på dine valg... Sådan lidt i stil med et godt, gammeldaws WRPG hvor man kan vælge at gå den voldelige vej, snige sig eller være diplomatisk.

Detaljegraden er meget imponerende og det er svært at tro på at det færdige spil kommer til at se sådan ud, men det bliver til gengæld vejet op af ting der ser så gamey ud at man sagtens kunne forestille sig at det var et spil på denne generation af konsoller.
jaesjaesSkrevet 28/08-18 19:19, rettet 28/08-18 19:20 
Det ser nogenlunde ud som forventet - det vil sige meget flot. Måske en smule mere farvestrålende, hvilket ikke nødvendigvis er skidt.

Gameplayet virker også lovende. Specielt mulighederne for at klare missionerne uden kamp og alt for meget stealth. For det sædvanlige gameplay loop i RPG'er - specielt de store produktioner - er godt nok blevet lidt for genkendeligt. Det kan selvfølgeligt vise sig at være dårligt udført i praksis, men videoen (jeg sprang dog en smule i den) giver anledning til håb om, at det bliver varieret og sjovt.
WehnerWehnerSkrevet 03/09-19 15:03 
Cyberpunk i kønspolitisk blæsevejr.

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming/brutalt-computerspil-indfoerer-markant-aendring-efter-heftig-kritik

Desuden kom CD Projekt Red tidligere i kønspolitisk stormvejr, da selskabet i et tweet svarede 'Did you just assume their gender?!' (antager du bare deres køn?! på dansk, red.). Netop den sætning er i de senere år blevet brugt flittigt på internettet i memes og kommentarer til at gøre nar af transpersoner og kønspolitiske aktivister.

Trololololol
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
silverstarsilverstarSkrevet 03/09-19 17:58 
Så må vi se hvem der hopper på den limpind denne gang...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/09-19 01:33 
Stort mål, det spil. Der var også nogen (hvide mennesker på den ekstreme venstrefløj, selvfølgelig) der havde ondt i røven omkring E3 fordi "Voodoo Boys" var blevet lavet til sorte stereotyper og der er jo nogen der mener at folk helst ikke må have nogen identitet nu om dage, men heldigvis blev det hurtigt slået jorden af alle omkring spillet inklusiv Cyperpunk's skaber fra dette interview.

https://twitter.com/GayLesbianCunt/status/1139217998105833472?s=20
SephSephSkrevet 16/01-20 19:52 
Udsat til d. 17. september. ☹️

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-20 20:30 
Det er super positivt. Meget hellere en udskydelse end et ufærdigt spil som skal patches utallige gange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 16/01-20 20:58 
Jo længere udviklingstid desto bedre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DunwichDunwichSkrevet 17/01-20 17:43 
En gentagelse af fortidens synder?

https://www.eurogamer.net/articles/2017-10-16-cd-projekt-red-this-approach-to-making-games-is-not-for-everyone
dRxLdRxLSkrevet 17/01-20 19:35, rettet 17/01-20 19:44 
Don't do games kids
Cyberpunk 2077

Kontekst
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 18/06-20 19:18 
Spillet er nu udsat til 19. november:
https://twitter.com/cyberpunkgame/status/1273647385294626816?s=21

Det gør det lige pludselig meget nemt at vælge hvor det skal spilles. Havde overvejet kraftigt at vente til de nye konsoller med at spille det. Nu ser det ud til at være et launchspil.
SephSephSkrevet 27/10-20 18:38 
Forsinket igen... Til 10. december.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
quadquadSkrevet 27/10-20 18:51 
Og vi skal et godt stykke ind i det nye år, før det overhovedet er optimeret til de nye konsoller. Det er første digitale spil jeg har preorder på, men nu overvejer jeg godt nok om det ikke er bedre at vente på en GOTY-edition. Hvis indlevelsen svigter grundet bugs eller performance, får det godt nok svært ved at appellere til mig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-20 19:42 
Det er positivt med forsinkelser, bare det så virker når det udkommer frem for at skulle patches i hoved og røv i ugevis :)

Jeg forstår ikke pointen i at pre-ordre noget der er digitalt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 27/10-20 19:54 
Epic havde det til 280,- Det var den eneste grund.
Jeg synes forsinkelser er glimrende, og så hellere at det kom om et halvt år og var godt. Jeg synes ikke det er fedt hvis det bare nødvendigvis skal sendes ud inden jul og absolut ikke er færdigt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/10-20 20:05 
Ja det var sgu en fin pris :)

Enig, jeg håber også at de udskyder igen hvis nødvendigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 27/10-20 22:03 
Det er godt nok vildt. Ikke at de udskyder det i sig selv, men timingen. Spillet var allerede i trykken, om jeg så må sige. De var allerede igang med at producere skiverne.

Det må næsten tyde på de pludseligt har opdaget nogle massive bugs.
246 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig