X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Speedruns


Svar
OlimarOlimarSkrevet 04/01-13 03:15, rettet 04/01-13 03:26 
Hvis i folkens kan lide speedruns ( IKKE TAS) Så ta' et kig på denne side. Han slog WR i windwaker i dag, der er guld på denne side, hvis man finder sådanne runs sjove :) En ting der er rigtig godt er at han kommenterer hvad og hvorfor han gør specielle ting i spillene.

http://da.twitch.tv/cos... Se hele indlægget
427 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 08/04-15 00:16 
Lækkert at de har smidt Youtube/Twitch links på de forskellige submissions, så man også kan få en fornemmelse for det der bliver kasseret. Fedt med det link, Sumez.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 27/04-15 11:24, rettet 27/04-15 12:02 
Så er spiloversigten endelig komplet, 9 dage efter den originale deadline, men de har haft rigtig mange runs der måtte frasorteres, og det har været et kæmpe arbejde denne gang.

Selvfølgelig kan småting stadig nå at rettes, men listen burde stadig være en god indikation af hvad man kan vente:
https://gamesdonequick.com/submission/all

(husk at vælge "all" i dropdown'en, og sorter efter kategori for at se de grønne/accepterede runs)


Jeg ser frem til:
Vings of Vi - lidt mere "dansk stjernestøv" over GDQ :)
Yoshi's Island 100% - Trihex vender tilbage
Mega Man X4 - Første gang på GDQ
Rondo of Blood - Første gang på GDQ
The Krion Conquest - Broken Mega Man klon. Duckfist
Ghouls 'n Ghosts - Arcade version!
Wizards & Warriors - Feasel
Chrono Trigger - Chrono Trigger
Tetris: The Grand Master - KevinDDR har fået TGM3 GM ranking siden AGDQ og vender tilbage med endnu et highlight
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 27/04-15 13:45 
Har lige skimtet listen og kan se at der kommer endnu en Super Metroid Any% 4 player race. De har fundet en ny rute og med nye spillere så skal det nok blive spændende.

Chip N Dale: Rescue Rangers all stages evt. også et 4 player race

Bionic Commando: Rearmed 2 PJ <3
Gauntlet med mere PJ <3

Gauntlet NES på 19min vækker også min opmærksomhed

F-Zero GX All Cups Master Class with 1 hand wait WUHT? Spiller dette for tiden, og det er rigeligt svært med begge hænder lol

Ærgeligt at Aquas of Softdrink fra STGWeekly blev denied everything... bortset fra Ghouls'n Ghosts <3 har fulgt ham lidt på twitch og han giver den godt nok gas.

Mit favorit spil Zombies Ate My Neighbors er på listen med completion time på 45min. MUST SEE. Det tager mig lidt over 2 timer at gennemføre.

Også bare alt det Tetris Grand Master min krop kan holde til. Det var det bedste ved AGDQ15
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 27/04-15 13:48 
De to PJ runs er helt sikkert spændende, Rearmed 2 lyder rigtig sjov. Beskrivelsen af det nye Gauntlet lyder også lidt underholdende, men jeg så lidt af hans video, og umiddelbart virker det ret ensformigt. Men med PJ og Murphagator i co-op skal de nok blive sjovt med live commentary.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 21/07-15 10:54 
Lige en påmindelse om at Summer Games Done Quick starter d.26. Gaf oversigtstråd:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1082326
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/07-15 11:06, rettet 21/07-15 11:07 
Lidt bedre oversigt direkte her :D
https://gamesdonequick.com/schedule

(tiderne er konverteret til lokal tidszone, så det er kl. 19:00 dansk tid det starter)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 21/07-15 11:28 
Åh, fra på søndag bliver mit aktivitetsniveau, om muligt, endnu lavere! :D
SumezSumezSkrevet 21/07-15 11:31 
Trihex's 100% Yoshi's Island run sidste år var et kæmpestort højdepunkt for mig. Virkelig underholdende, og sindssygt flot udført. Det er et spil med meget dybere og mere variabel styring end normalen for Mario-spil, hvilket resulterer i rigtig meget improvisation og bare generel ren skillz. Er spændt på at se ham åbne ballet på søndag!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 21/07-15 11:50 
Uha. Et maui mallard run. Det skal jeg helt klart have set.
SumezSumezSkrevet 21/07-15 12:03 
Summer Games Done Quack blokken er desværre virkelig kort :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 22/07-15 00:23 
Åh, der bliver spillet Digimon World! Er igang med det lige nu, så glæder mig til at se hvor ødelagt det kan være/hvor crazy runneren kan være :D
SumezSumezSkrevet 26/07-15 20:02, rettet 26/07-15 21:16 
Det er helt sindssygt så teknisk Yoshi's Island er! Fantastisk speedrun.

edit: Daaamn det nye auto-scroller skip i 5-4 er fuldstændig latterligt :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/07-15 00:11 
Så noget Shenmue II speedrun tidligere. Der er en ret grineren bug der opstår når man går out of bounds for at sequencebreake.

https://youtu.be/8R9mgXxxPCI?t=31m54s
SumezSumezSkrevet 28/07-15 02:19 
Tetris hypen er rimelig ægte lige nu!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/07-15 06:02 
Smadret Taito "klassiker" fra 2005: Spica Adventure. En platformer hvor fjenderne ikke har nogen hitbox :D

https://youtu.be/1KL3fEkCVrw
spectrespectreSkrevet 29/07-15 08:48 
hvor er der et archive med timestamps? Jeg er subbed på på speeddemosarchive, men af en eller anden grund har de ikke uploaded tetris blokken til youtube?

Aques (fra shmups.com og STGweekly) run af Ghouls'n Ghosts på PS2 var ret insane. Gennemførte spillet, 2 loops, på under 17minutter.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 29/07-15 09:07, rettet 29/07-15 09:09 
Nogen der ellers har vidnet nogle højdepunkter indtil videre? Jeg synes det har været en anelse fattigt. Det er fint at mange nye og dygtige runners får mulighed for at være med, men det har primært været de mere kendte og etablerede speedrunners fra GDQ-miljøet der har været i stand til at underholde og interessere mig. At hverken Duckfist eller Sinister1 ikke deltager denne gang er helt klart også et stort minus.

De mest interessante spil for mig personligt, hidtil:

https://www.youtube.com/watch?v=ZmoI2cJAHd4]Yoshi's Island 100%[/LINK]" target="blank">Yoshi's Island 100% - Helt generelt bare et fantastisk speedgame, og Trihex forklarer rigtig godt hvorfor det er så interessant som det er, styring af momentum, 360 grader ægge-præcision og konstant multitasking resulterer i rigtig meget improvisation og imponerende situationer.

https://www.youtube.com/watch?v=uLm3MbMOKG4]Ghouls n Ghosts[/LINK]" target="blank">Ghouls n Ghosts - Bare fantastisk hvor nemt han får spillet til at se ud. Jeg har 1cc'et MegaDrive udgaven flere gange, og når jeg ser en ekspert spille arcade versionen, ser det nærmest ud som om at der ikke er nogen forskelle. Men det er virkelig meget sværere, og nu får jeg virkelig lyst til rigtig at begynde at dyrke det. Det hjælper også stort at PJ er med på commentary, og vi får mange gode facts med undervejs. Så kan man nemmere abstrahere for at ham hans ven til venstre i sofaen gør alt hvad han kan for at lyde som en douche. :P

https://www.youtube.com/watch?v=v4w-iGr_lxQ]TGM3 Master Mode[/LINK]" target="blank">TGM3 Master Mode - KAN vs. KevinDDR. Kevin er den bedste TGM spiller i vesten, KAN er den bedste Tetris spiller i hele verden. Læg mærke til ham i venstre side - det er fuldstændig umenneskeligt det han laver.

http://www.twitch.tv/gamesdonequick/v/8647104?t=43h34m50s]Wizards & Warriors[/LINK]" target="">Wizards & Warriors - Bonus-point for Feasel. Generelt et spændende race der giver et rigtig godt indblik i alle spillets små detaljer i forsøget på at optimere det. RNG ved slutbossen er decideret morsomt, da begge deltagere godt ved at alt hvad de foretager sig op til da egentlig er komplet ligegyldigt, og vinderen i sidste ende afgøres på held :P

http://www.twitch.tv/gamesdonequick/v/8647104?t=44h02m15s]Metal Gear (MSX)[/LINK]" target="">Metal Gear (MSX) - Big Boss rank, dvs. max. 1 ration og ingen alarmer eller dræbte vagter. Det ligner ikke noget særlig svært run, der mest handler om ren udenadslære, da styringen er så nøjagtig, og alting bevæger sig i de samme mønstre hver gang, men netop det synes jeg er med til at gøre det imponerende at se spillet ført ud til perfektion. Runneren er rigtig godt til at forklare hver eneste ting han gør gennem hele spillet. Også rart at de ikke spiller NES port'en. MSX udgaven er så meget mere velpoleret, selvom den kom først.

Der er iøvrigt et incentive for et I Bonus Wanna Be The Boshy run. Det bør støttes kun fordi Witwix aldrig fejler i at underholde når han spiller det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 10:17, rettet 29/07-15 10:18 
1up>
hvor er der et archive med timestamps?

Der er i den oversigtstråd jeg linkede tidligere, hvor der også er andre nyttige links + info :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 10:35 
Sumez>
Nogen der ellers har vidnet nogle højdepunkter indtil videre?


Er stort set enig i din liste, men ville nok erstatte Metal Gear med Maui Mallard, men jeg var ret træt da jeg så det, så ikke sikker på det er så godt, som jeg tror :)

De to Gauntlet runs var også ret underholdende og Peaches dør-held og mulige WR i Toejam & Earl er værd at opleve. Rayman-runnet var fint kommenteret og gav en god indsigt i hvordan spillet virker.

Sumez>KAN vs. KevinDDR. Kevin er den bedste TGM spiller i vesten, KAN er den bedste Tetris spiller i hele verden.


Med den lille tilføjelse at KAN får kæmpe tæsk i versus delen mod Kevin :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/07-15 10:43 
Maui Mallard var underholdende pga. commentary, så bestemt værd at se. Synes dog ikke det skildte sig voldsomt ud. Måske var jeg bare ikke så opmærksom på det tidspunkt, men det virkede ret straight forward.

Rayman er helt klart også et run jeg lige skal have "genset"! Jeg havde ikke regnet med noget særligt fra det, da jeg synes det er et ret elendigt spil, og jeg var selv optaget af at spille "lidt" TGM2 mens det kørt på mit fjernsyn, så så ikke særlig meget af hvad der skete.
Men jeg hørte det meste af de ting Spike snakkede om imens, og det lød som om der er virkelig mange overraskende spændende tricks i det spil både mht. udførsel, routing og udnyttelse af "fejl".

Med den lille tilføjelse at KAN får kæmpe tæsk i versus delen mod Kevin :)

Ja, er ret overrasket over at han ikke var bedre til versus. Der er godt nok også ekstremt stor forskel på taktiken i de to former for spil, men synes alligevel man så ham fedte en del rundt med brikker på en måde han aldrig ville have gjort i single player. Det var lidt ærgerligt at der ikke var mere modstand.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 10:49 
Sumez>
Rayman er helt klart også et run jeg lige skal have "genset"! Jeg havde ikke regnet med noget særligt fra det, da jeg synes det er et ret elendigt spil

Banedesignet er i hvertfald opbygget på må og få, ved siden af det er det også ret svært, men jeg holder faktisk meget af det og om ikke andet er det super flot.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/07-15 10:57 
Det er ikke bare svært, det er super unfair, styrer besværligt, og kræver absurd meget udenadslære. :)
Men ja, det er rigtig flot, og det fremstår meget sympatisk. Der glad for at Origins spillene gav Rayman så stærkt et comeback, for det er virkelig gode spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 11:25, rettet 29/07-15 11:40 
Udenadslære er heldigvis ikke i sig selv et problem og benyttes i øvrigt også flittigt i Raymans nyeste udgivelser, men den diskussion kan vi tage en anden gang i en anden tråd :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/07-15 11:44 
Ok, har ikke fået spillet særlig meget af Legends, men i Origins er der ikke noget af det. :)
Altså udenadslære i forstanden - spillet dræber dig 100% hvis du ikke ved 100% hvad der kommer ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 12:04 
Nej, jeg tænkte nu mere udenadslære i retningen af musik spil, Rayman Legends musikbaner, Donkey Kong Country spillene osv. hvor banen er så "ens" at alle hop/tryk skal gentages på (næsten) samme tidspunkt hver gang.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/07-15 12:05 
Det er ikke så slemt når spillet giver dig hints til hvad der sker, og ikke straffer dig for ikke at vide det. Som det er i Rayman 1 er det rimelig slemt. :) For at vende tilbage til SGDQ så siger SpikeVegeta også selv at spillet ikke er decideret svært, det er bare enormt unfair.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-15 12:15 
Det ligger op til en større diskussion, jeg har tænkt over i længere tid, hvordan spillerens skill level påvirker vurderingen af det enkelte spil, men jeg har ikke lyst til at tage den nu. Og at der er enkelte steder med unfair sektioner, behøver ikke nødvendigvis at betyde, at helheden ikke holder :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/07-15 16:56, rettet 29/07-15 16:56 
Ham der spiller Kirby Tilt N Tumble lige nu bruger GameCubens GB Player :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 30/07-15 03:44 
Hvor uheldigt at dø ved Ganon i det sværdløse Zelda run. Ellers imponerende hvor meget kontrol de har over spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 30/07-15 08:06 
Spoilers? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/07-15 09:25 
Hello Kitty Roller Rescue er temmelig vildt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/07-15 15:46 
Roundabout var også ret vildt, har aldrig hørt om det før, men det er den bedste "klon" af Kuru Kuru Kururin jeg nogensinde har set.
Der er iøvrigt Shovel Knight low% (race) i aften. Jeg er enormt spændt på det run. Det sidste Shovel Knight run de havde var underholdende nok, men en low% kategori må GODT nok sætte nogle vilde krav til spillerens evner. Også selvom det ikke er NG+.

Inden det kommer der også Rondo of Blood. Ved ikke hvordan det er som speedrun, men det er et af de bedste Castlevania-spil nogensinde, jeg ser frem til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/07-15 22:02 
Jaaah! Rondo of Blood er involverer backflips gennem hele spillet! Det er præcis hvad jeg havde håbet på! <3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 01/08-15 00:31 
GameJO6 og Super Mario! :D
spectrespectreSkrevet 01/08-15 11:45 
Jeg har lige fået set Tetris blokken. Mindblowing fra ende til anden!
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-15 22:12 
Bedre end den fra AGDQ? Det var helt sikkert højdepunktet for mig :)

Der er Tasbot lige nu. Det er godt nok kedeligt når de ikke knækker spillene så meget at de kan kode deres egne :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 02/08-15 00:19 
Ikke på højde med AGDQ samlet set, men det var fedt at se KAN vise præcis HVOR vild man kan være til Tetris. Hvis man synes KevinDDR er umenneskelig, så bliver man først slået helt ud når man ser japanerne spille med musklerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/08-15 00:53 
Mario 64 er rimelig vildt som speedgame. Er ret spændt på de 3-way race der starte lige om lidt! Tror det bliver virkelig underholdende, og der er ret stor sandsynlighed for at millionen rammes undervejs <3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/08-15 01:30 
Nå det gik hurtigt! $1000000 er hjemme!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 31/10-15 19:37, rettet 31/10-15 19:37 
Der kører Best of Nes pt.

https://horaro.org/bestofnes/schedule

http://www.twitch.tv/bestofnes
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 03/01-16 09:38, rettet 03/01-16 09:39 
I dag går det løs igen: https://gamesdonequick.com/schedule

http://www.twitch.tv/gamesdonequick
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 03/01-16 17:55 
Super god intro! De er virkelig blevet professionelle med tiden. Glæder mig virkelig meget til den kommende uge!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 03/01-16 18:01, rettet 03/01-16 18:02 
Ja, det skaber en god hype op til løbene. Og fedt at høre om at Ori udviklerne havde af-patchet spillet for speedrunnernes skyld, da seneste patch ødelagde nogle tricks. Prioriteterne i orden :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Soren47Soren47Skrevet 03/01-16 18:52 
Jeg afleverer meget snart mit bachelorprojekt og så står den også bare på Games Done Quick derfra og til at det er slut! :D
spectrespectreSkrevet 04/01-16 00:41 
er der en tetris block denne gang?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Bede-xBede-xSkrevet 04/01-16 06:42 
Ikke ifølge programmet (linket tidligere).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 04/01-16 07:53 
Nej og det er heller ikke med som hemmelig bonusblok. Dem der plejer at stå for det er i hvert fald hjemme og hygge sig i stedet :) tror det er for meget at have med hver gang hvis man skal undgå at det fremstår ensformigt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 04/01-16 07:55, rettet 04/01-16 08:46 
I aften står i øvrigt på Star Wars race efterfulgt af en lille Disney blok, det skal jeg nok se.
Fez i morgen tidlig kl 8 kunne blive interessant hvis jeg ikke skulle arbejde :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 04/01-16 07:59 
wow, kan se at der på et tidspunkt er et "hemmeligt" spil som er et 4-way race mellem TASbot og humans med 2 "hemmelige" deltagere. Lyder ret interessant.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 04/01-16 12:19 
Fik lige gennemgået schedule for potentielle highlights. Jeg fik ret i mange af dem jeg skrev sidste år, så det kan måske have interesse ;)

NB: Tidsplanen ændres typisk løbende, så følg med på https://gamesdonequick.com/schedule

Super Star Wars (i aften 20:00)
Ikke noget nyt til AGDQ, men første gang det sendes som race. Striker plejer at være virkelig sympatisk og underholdende, så det skal nok blive værd at se.

Goof Troop (i aften 22:00)
Ikke noget superinteressant speedgame, men Yagamoth spiller 1 player 2 controllers, det vil jeg virkelig gerne se hvordan han gør optimeret, når man tænker på hvor meget koreografi der skal fungere mellem de to spillere i et normalt 2player speedrun (som ved AGDQ2013)

Fez (i morgen 8:00)
Fordi det er Fez. Har ikke set det som speedrun før, men tænker det har meget potentiale, og der er virkelig meget kommentatorer kan snakke om i løbet af spillet. Lidt ærgerligt det ikke er 100% da spillets extra-collectibles har nogle helt absurde puzzles

A Hat in Time (i morgen 13:00)
Endnu et dansk spil, og denne gang fra andre end Solgryn :P Interessant fordi det er en beta-version og jeg aldrig har set spillet in action før. Var der iøvrigt ikke nogen herinde fra der havde været med til at lave det?

Super Metroid (i morgen 23:00)
Bonus-spil incentive - 2 players 1 controller. Er spændt på at se hvordan det kommer til at fungere.

Strider NES (onsdag 16:15)
Ingen anelse om hvorfor, men ifølge introen i går skulle det være et af de mest underholdende glitch-runs. Ovre på 10 minutter.

Battle Kid 2 (onsdag 16:30)
At se nogen være god til BK2 er som at se en fantastisk velkoreograferet dans. Så Duckfist spille det igennem på hans Twitch-kanal for nyligt og det var virkelig underholdende.

Gimmick (onsdag 17:50)
Virkelig virkelig imponerende at se nogen være god til det spil, pga. finessen i styringen. Et race.

Ninja Gaiden III (onsdag 19:00)
Pacifist run af NG3? Jeg forstår slet ikke hvordan det teknisk set kan lade sig gøre. Har tidligere gået for at være umuligt.

Super Mario Maker (onsdag-torsdag nat 1:15)
Et stjernespækket lineup af superdygtige runners spiller både indøvede baner og komplette "blind runs". Er vist planlagt som et stort event. Kunne nemt blive ekstremt underholdende.

Lagoon (torsdag 5:30)
Starten på AwfulGames med PJ. Kan nok blive sjovt. Alle efterfølgende spil har også potentiale.

Castlevania Bloodlines (torsdag 18:00)
Har aldrig set et Bloodlines run før, så er nysgerrig. CV plejer at være gode speedgames.

Mike Tyson's Punch-out (torsdag 20:00)
Dengang Sinister1 tog alle med storm og gennemførte Punch-out blindfolded var det uden Mike Tyson, da han blev anset som umulig når man ikke kan se spillet. Der findes nu en strategi der gør det muligt, så det bliver helt sikkert et højdepunkt. Endda et race mellem Sinister1 og zallard1.

Diablo (fredag 16:00)
Vil enormt gerne se hvordan man klarer et super grind-baseret spil som Diablo 1 på 25 minutter! Håber ikke det er ALT for glitchy, men det er nok ønsketænkning :P Diablo 2 kommer lige efter.

Rockman 4 Burst Chaser X Air Sliding (fredag 22:00)
Efter sigende et af de vildeste Mega Man romhacks

Mega Man 2 (fredag-lørdag nat 1:00)
Eneste Duckfist-run i år. Skal selvfølgelig ses.

TASBos vs Humans (lørdag 21:30)
Ukendt spil. Jeg gætter på Link to the Past. Kan blive ret interessant.
Eftefølgende TASBos runs er selvfølgelig også must-see som de plejer at være.

Super Metroid (lørdag-søndag nat 1:30)
Reverse boss order. En af de mest absurde kategorier i nogen speedruns for maksimal sequence breaking. Har set det gjort før, men ikke som speedrun.

Link to the Past lørdag aften er iøvrigt også med reverse boss order, men forventer ikke der er så meget sequence breaking i det, da de nok bare benytter exploration glitch.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
427 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig