X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Speedruns


Svar
OlimarOlimarSkrevet 04/01-13 03:15, rettet 04/01-13 03:26 
Hvis i folkens kan lide speedruns ( IKKE TAS) Så ta' et kig på denne side. Han slog WR i windwaker i dag, der er guld på denne side, hvis man finder sådanne runs sjove :) En ting der er rigtig godt er at han kommenterer hvad og hvorfor han gør specielle ting i spillene.

http://da.twitch.tv/cos... Se hele indlægget
427 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/01-14 20:04 
Har kigget længe efter five o, solgte mit da det var cart only.
Bliver svært at finde et CIB af spillet! :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 09/01-14 20:16 
Hard Corps er det til MD/Genesis, ikke?
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/01-14 20:20, rettet 09/01-14 20:21 
yeah
Mega drive: bare probotector
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 09/01-14 20:30 
... men man skal gå efter den japanske version, da den amerikanske og europæiske er endnu sværere end spillet er designet til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 09/01-14 20:34 
Fuck nogen vanvittige priser!
j/k
SumezSumezSkrevet 09/01-14 20:56 
The Mask er så pivringe et spil, men Mr. K får det virkelig til at se skægt ud. Det er fantastisk langt ude!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/01-14 23:55 
Skyrim starter nu. Det bliver vist ret skægt, lader det til.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 10/01-14 00:06 
Det er fuldstændig broken :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 10/01-14 00:31 
Uha, den må jeg hellere se engang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/01-14 00:57 
Ja så fik jeg ikke lavet en skid i dag, siden jeg kom hjem :D

Godnat :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/01-14 00:59, rettet 10/01-14 00:59 
Ditto :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 10/01-14 01:18 
Terry Cavanagh har lige ringer ind imens vvvvv bliver løbet =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 10/01-14 01:42 
Og skred fra samtalen uden videre, lol :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 10/01-14 04:14 
Der var jeg holdt op med at kigge med, var der nogen antydning af at han var blevet fornærmet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 10/01-14 08:39 
Det er fedt så mange af udviklerne der er med. Udover Grant Kirkhoppe, var der vist en af udviklerne der ringede ind under The Mask, og hele holdet bag Mirror's Edge lavede en stor donation under det spils run.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 10/01-14 10:14, rettet 10/01-14 11:45 
Typing of the Dead starter vist om en god times tid. Ved ikke lige hvordan man kan "speedrunne" det spil, når det eneste input man har er indtastning af ord, og det ellers kører on rails. At dømme efter estemate-tiden (40 minutter) er der vist heller ikke noget speedrun over det. Måske spiller de det bare fordi det er et herligt spil? :P

edit: Han er ikke engang særlig god til det
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 10/01-14 13:32, rettet 10/01-14 13:34 
Hørte jeg forkert, eller kom der lige en donation fra Yu Suzuki... virkede ikke som om særlig mange genkendte navnet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 10/01-14 13:51 
Cool, hvis der gjorde. Min store Arcade helt :)
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/01-14 15:18 
Hvis man ikke har set det, bør man checke det dér F-Zero GX speedrun ud. Her er en tidslink til det på twitch
http://www.twitch.tv/speeddemosarchivesda/b/493711459?t=11h16m35s
Soren47Soren47Skrevet 11/01-14 00:12 
Okay, de to blindfolded Punch-Out var ret fede og nervepirrende :b
dRxLdRxLSkrevet 11/01-14 08:34 
Hvorfor spiller han Metroid Zero Mission med en gamecube controller, er det officielt ude til gamecube eller wii?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 11/01-14 09:00 
Han satte lige en god rekord i Zero Mission. Alle er glade =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 11/01-14 11:10 
dRxL>
Hvorfor spiller han Metroid Zero Mission med en gamecube controller, er det officielt ude til gamecube eller wii?

Fordi han spiller Metroid Zero Mission med Game Boy Player til Gamecube og ikke lige har en Hori Digital Controller ved hånden?
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 11/01-14 16:17 
Tak, havde lykkeligt glemt alt om eksistensen af gameboy player til gamecube.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 11/01-14 23:25 
Minecraft gennemført på under 16 min. Tror det tog dem jeg spillede med og mig over 100 timer. Var heldigt det ikke gik galt for ham da han døde til allersidst :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 11/01-14 23:27 
Ny WR i Minecraft, og nu er det Wind Waker HD med ham der har sit navn i emnet på denne tråd :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 12/01-14 17:47 
Kan man gense alle de her runs et sted?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 12/01-14 17:49 
Det kan man i hvert fald :)

http://www.reddit.com/r/speedrun/comments/1ui4dn/agdq_vods_thread/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 13/01-14 10:11 
Det er måske værd at nævne at de som sædvanlig kører bonus streams, denne gang til onsdag. Stemningen er ikke helt den samme, men der er stadig mange gode runs. Tidsplan:

Speedruns
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 13/01-14 13:19 
I må gerne anbefale nogle runs der er særligt gode. Tænker at jeg vil have Super Mario Galaxy 2 kørende i baggrunden mens jeg laver andre ting. Det spil er så fint.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-14 13:24 
Monkey Ball nu. Det er for sygt :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/01-14 13:41 
dRxL>
I må gerne anbefale nogle runs der er særligt gode. Tænker at jeg vil have Super Mario Galaxy 2 kørende i baggrunden mens jeg laver andre ting. Det spil er så fint.

Jeg kan anbefale Mega Man X race mellem Caleb og Zewing, Yoshi's Island med Tri-Hex (især glitch exhibition til sidst), Metal Gear Solid med Slade, Super Mario World race mellem Dram55 og linkdead, og Skyrim med Wymorn

Barkley Shut up and Jam! Gaiden er også værd at tjekke, bare fordi spillet er så sort. Om ikke andet, så for reenactment af dating-scenen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/01-14 16:26, rettet 13/01-14 16:27 
Et par tilføjelser til Sumez fine liste kunne være de to Punch-Out!! runs med bind for øjnene og folk på Gaf snakker også godt om Super Metroid løbet, fordi det skulle have nogle gode kommentatorer.

Konsolkongen>
Monkey Ball nu. Det er for sygt :D

Blev det bedre? Jeg så starten af det hvor det lå voldsomt under niveau af de tidligere runs de har haft i det, hvilket fik mig til at slukke. Han sad og lavede normale gennemførsler (safe strategier) da jeg kiggede med, fordi han var død så mange gange, at der ikke var noget valg og controlleren var delvist i stykker.

Bedømt på det var det langt fra det run Miles - ham på sofaen ved siden af - lavede sidste gang, hvor han samtidigt snuppede toeren med svjh.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-14 16:27 
Ja så så du i hvert fald ikke nok. Langt de fleste baner blev klaret med helt sindssyge strategier.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 13/01-14 16:31, rettet 13/01-14 16:33 
Så vil jeg lige prøve at tjekke det ud, når det kommer op.

EDIT: Her er Miles runs fra sidste år:

http://youtu.be/oLbv49fjBeM
http://youtu.be/pG8023T6h48
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-14 16:32 
Men jeg ved ikke hvordan det er sammenlignet med ham Miles' du nævner. Har aldrig set speedruns af Monkey Ball før og jeg fastholder blot at niveauet var for sygt da jeg skrev :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 13/01-14 16:35 
Ja, niveauet er for vildt selv når det går galt :)

Lavede en edit med de gamle runs, hvis du eller andre skulle have interesse for dem.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-14 16:41 
Jo tak, dem vil jeg prøve at se senere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 16/01-14 10:24, rettet 16/01-14 10:25 
Polygon mener også at 4* Super Metroid var det bedste løb i årets ADQ, især pga kommentatorerne, så det vil jeg sørge for at få set også. Måske er skriveren fra Polygon nært forbunden med Gaf?

http://www.polygon.com/2014/1/15/5311460/esports-super-metroid-speedrun
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 18/01-14 16:58 
Så fik jeg set 4* SM, det var rimelig intenst til sidst (vi snakker frames til forskel på nr. 1 og 2), sikke en stemning =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-14 19:00 
Så fik jeg også se det. Det var fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 19/01-14 16:41, rettet 19/01-14 16:42 
Som sagt, et af højepunkterne i Yoshi's Island:

Speedruns

Save the animals!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 20/01-14 22:15 
Jeg sidder stadig og stener flere af videoerne fra AGDQ, fik endelig set Super Metroid race (wow!) og one handed Mario 64, hvilket er fuldstændig absurd. Nogle bonus streams er ret underholdende, men mest fordi dem der spiller er så meget oppe og køre. Ved ikke hvor mange af dem der er fulde.

Time link til morsomt klip fra Ocarina of Time glitch exhibition: http://www.twitch.tv/speeddemosarchivesda/b/494222408?t=5h50m38s
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OlimarOlimarSkrevet 21/01-14 15:54 
4Player Super Metroid, var nok højdepunktet ved dette event! Dejligt at se eventet bliver større år for år.
Bede-xBede-xSkrevet 01/03-14 20:25, rettet 01/03-14 20:27 
LobosJr, Dark Souls speedrunner, kører en række spil lige nu (Awesome Games Done Eventually :)):

Dark Souls
Binding of Issac
Quest for Glory
Volgarr the Viking
Super Metroid
Mega Man X
Mega Man X2
Wrath of the Black Manta
Lion King
Journey to Silius
Super Mario Bros 2
Deja Vu
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden 3
Ghost 'N Goblins

http://www.twitch.tv/lobosjr
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 12/04-14 13:05 
Der kører Metroid serie speedrun marathon i dag og i morgen:

Speedruns

http://twitch.tv/ludendi
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/06-14 18:28 
Summer Games Done Quick starter på søndag. Program oversigt:

https://gamesdonequick.com/schedule
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OlimarOlimarSkrevet 18/06-14 19:23 
Nice :)
SumezSumezSkrevet 18/06-14 21:46, rettet 18/06-14 21:48 
Yes, det har jeg ventet på, efter AGDQ 2014 fik mig fuldstændig hooked på det her koncept. De folk gør det virkelig godt.
Har folk nogen anbefalinger til hvad der er værd at se? Jeg har selv en god mavefornemmelse for følgende:


Metal Warriors - Omnigamer <- Fedt spil, cool speedrunner. Har ikke set speedrun af det før, men på max 30 min. må det gå pænt hurtigt.

Mega Man 6 - DarkTerrex, Golden <- Har ikke set dem lave MM6 før, og et Mega Man race er altid underholdende, fordi de speedruns virkelig er tight.

System Shock 2 - Cirno <- SS2 på under 20 minutter? Lyder ekstremt broken, det må ses.

Rygar - Darkwing Duck <- Darkwing Duck har nok den tørreste humor i verden, virkelig underholdende speedrunner.

El Viento - Spineshark <- Wolf Team, enough said!

Turtles in Time - Sinister1, Mike Uyama <- Igen, hyggelige gutter, dygtige spillere, og et spil der garanteret er gennemsyret af forudsigelige mønstre

Octodad: Dadliest Catch - Ubergoose <- Ikke så meget at sige andet end at Ubergoose er vildt dygtig, og spillet er helt absurd

Doom 64 - peaches_ <- Peaches plejer også at være underholdende. Hans forrige Doom 64 speedrun var ikke så interessant, men hvis commentary er god, bliver det nok interessant.

Rayman Legends - FearfulFerret, Spikevegeta, Ubergoose <- Spikevegeta er altid underholdende når han er på, og co-op platform speedruns er vildt

Bubble Bobble - Darkwing Duck, MetaSigma <- To fuldstændigt diametrale modsætninger, personlighedsmæssigt, skal nok blive sjovt at se. Kan huske det her run oprindeligt var planlagt som et race (imod Romscout og ???), ærgerligt det blev droppet

Super Mario Bros. 3 - duckfist <- Duckfist er sindssygt karismatisk, og kan gøre alle runs interessante, næsten uanset hvad han spiller

Final Fantasy VI - Essentia, puwexil <- Årets maraton-run. Skal nok ses i bidder, i replays. Men A/SGDQ RPG runs plejer altid at være virkelig hyggelige at følge, med mange sære påfund undervejs. Chrono Trigger var helt klart et højdepunkt sidste januar.

Runner-ups:
ZZX, Strider 2, Rescue Rangers 2, Super GnG, SotN
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/06-14 22:17, rettet 18/06-14 22:17 
Jeg når sgu nok at få set det meste. Måske ikke live, men i de efterfølgende uger :)

Tror jeg har set det meste fra AGDQ 2014, omend jeg ikke orker sådan noget som Wind Waker og Chrono Trigger der tager mere end fem timer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
427 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig