X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Speedruns


Svar
OlimarOlimarSkrevet 04/01-13 03:15, rettet 04/01-13 03:26 
Hvis i folkens kan lide speedruns ( IKKE TAS) Så ta' et kig på denne side. Han slog WR i windwaker i dag, der er guld på denne side, hvis man finder sådanne runs sjove :) En ting der er rigtig godt er at han kommenterer hvad og hvorfor han gør specielle ting i spillene.

http://da.twitch.tv/cos... Se hele indlægget
427 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
Soren47Soren47Skrevet 08/01-14 21:24 
Øv - Det fungerede fint før, men nu gider livestreamet ikke fungere længere på min Wii U :(
Bede-xBede-xSkrevet 08/01-14 21:25 
Streamet er nede :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Soren47Soren47Skrevet 08/01-14 21:28 
Ah!
Oppe igen nu! :)
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-14 21:38 
Twitchtv er jævnt analt. Er der andre muligheder?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Bede-xBede-xSkrevet 08/01-14 21:46 
Ikke hvis du vil se det live svjv. Men de gamle events kan ses på Youtube eller du kan tage et kig på deres rekord runs, men så mister man stemningen fra live showet. Til gengæld er gemmemførslerne mere optimerede.

http://speeddemosarchive.com/gamelist/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-14 21:53, rettet 08/01-14 21:55 
Jeg er bedøvende hvorvidt det er live eller ej. Det handler om atmosfæren og charmen i spillene. Kan man spilleren samtidigt er det kun et plus, men ikke noget afgørende. Det fede er, at man får en introduktion til spillet.

Edit: Tak. Svaret lyder lidt negativt:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Bede-xBede-xSkrevet 08/01-14 21:57 
Så brug enten deres egen side som jeg linkede til eller find og abonner på dem på Youtube, så burde du være godt dækket ind :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/01-14 22:22 
Stor Rare blok på vej med fem af deres klassiske abe spil :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/01-14 08:43 
Nu er der nogen der er igang med at speedrunne FZERO GX... Jeg tror det bliver crazy.
slk486slk486Skrevet 09/01-14 08:47 
Wow, speedrunne et racing spil? Is there any other way? :D
j/k
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/01-14 08:57 
Rettelse: Det ER crazy :O
Hvis man ikke kan se det nu skal man ihvertfald se det når det kommer på YouTube.
SumezSumezSkrevet 09/01-14 09:18 
Konsolkongen>
Søg efter "SpeedDemosArchiveSDA". Det er også ret misvisende :)

På min mobil går jeg bare ind under "channels", så er det hele tiden den øverste foreslåede channel, da der er så meget gang i den.

Juggernaut>
Findes der i øvrigt noget tilsvarende, der beskæftiger sig med Snes, MD, PCE og lignende?

Det gør de da i stor grad i det her? :) Synes størstedelen af de runs jeg har set i år har været på SNES - der godt nok overraskende lidt MD, men de er der. Er ikke sikker på om der har været andet PCE end Rondo of Blood.

Senere i dag kommer der iøvrigt under-kategorien AwfulGamesDoneQuick - det plejer at være enormt underholdende! Det er spil som Sonic 2006, E.T., Two Crude Dudes og Pac-Man 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/01-14 09:21 
De er ved at starte på Sonic 06 nu. 40 minutter target tid.
SumezSumezSkrevet 09/01-14 09:21, rettet 09/01-14 09:21 
slk486>
Wow, speedrunne et racing spil? Is there any other way? :D

Nåede i hvert fald lige at se Mario Kart 64 på vej til arbejde, og det var rimelig morsomt at se hvordan han bare skippede det ene lap efter det andet, og på underlig vis formåede at holde topfart på græsområder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/01-14 09:24 
Her er hvordan CGN der spillede F-Zero GX, spiller F-Zero GX normalt

http://youtu.be/tE3N6lcX9eo
Bede-xBede-xSkrevet 09/01-14 09:28 
Darkbeat>
De er ved at starte på Sonic 06 nu. 40 minutter target tid.

Det er starten af en længere blok af awful games done quick. Måske lidt uretfærdigt at have Glover og Shinobi Legions med i den, selv om de ikke er deciderede gode.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 09/01-14 10:48 
Glover ser da så fint ud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 09/01-14 10:53 
Jeg så dem gennemføre både DKC2 og 3 i nat. Target time for DKC2 var 1:05, men han var færdig efter 45 min :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 09/01-14 11:48, rettet 09/01-14 11:56 
Pac-Man 2 er et af de fedeste spil til SNES. Men det er desværre kun sjovt første gang man ser det.
edit: Genesis-udgaven, åbenbart
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 09/01-14 13:03 
Zoo Race. Hold kæft hvor ser det tilpas godt ud :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 09/01-14 13:29 
Ja, jeg skal have det spil lige nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/01-14 13:34, rettet 09/01-14 13:37 
Typing of the Dead er åbenbart et "awful game". What the..?

edit: Nej, det var bare forkert videosignal. Det er E.T. nu, og TOTD kommer først noget senere :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 09/01-14 14:13, rettet 09/01-14 14:13 
Er Typing de samme ord hver gang eller er de random?
j/k
SumezSumezSkrevet 09/01-14 14:23 
Fuldstændig random. Det er faktisk ekstremt sjældent jeg har set de samme ord og fraser, på trods af hvor mange gange jeg har spillet det. Det er et spil der er 100 gange mere genialt i praksis end det lyder på papiret :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 09/01-14 14:27 
Mangler desværre stadig et KB til min DC, men jeg har spillet :)
j/k
SumezSumezSkrevet 09/01-14 14:35 
Det er fantastisk i 2-player co-op. Lad os spille det til næste træf, det er ved at være et par måneder siden :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 09/01-14 15:01 
Jeg er frisk!
j/k
SumezSumezSkrevet 09/01-14 15:33, rettet 09/01-14 15:34 
Det der horrible X-Men spil de spiller nu, er jeg ret sikker på at jeg lejede da jeg var ung. Det er helt forfærdeligt.
Fordi jeg aldrig har været specielt interesseret i superheltetegneserier, var det også første gang jeg nogensinde hørte om X-Men.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 16:00 
Sumez>
Senere i dag kommer der iøvrigt under-kategorien AwfulGamesDoneQuick - det plejer at være enormt underholdende! Det er spil som Sonic 2006, E.T., Two Crude Dudes og Pac-Man 2.

Jeg husker Two Crude Dudes som ganske udmærket. Har dog kun spillet Mega Drive udgaven, men jeg ved at der er flere herinde der er ret glade for det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/01-14 16:04, rettet 09/01-14 16:04 
Nej, det er bestemt ikke slemt, det er bare underholdende og en smule broken. :) Det er klassisk data east. Jeg fik også lyst til at anskaffe mig Donald Land, der ser vildt underholdende ud. Især når scrollingen går i stykker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 16:06 
Ja det passer vidst meget godt. Det var lidt ensformigt og ret langt, sådan husker jeg det i hvert fald. Som et Mutation Nation for voksne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 16:11 
Nu gad Saturn'en ikke mere bitchin' over Shinobi :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/01-14 16:29 
Det ser ellers ok fedt ud det spil
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 16:34 
Det er spilbart, men det er virkelig svært at komme sig over grafikken. Banedesignet er også utrolig sløset til tider (se bare elevator-banen...). Den allerførste boss (masken) virker også mere ambitiøs end de efterfølgende, med lidt 3D animationer.
En skam at de stilede efter MK-looket, et rigtigt Shinobi IV kunne ha' set fantastisk ud på Saturn, og var de fortsat i samme ånd kunne det desuden ha' været et helt fantastisk spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 16:50 
Hvad betyder det når der doneres penge til et bestem run? Der er mange der har doneret til et Chrono Trigger 100% run, men pengene går vel i sidste ende til det samme?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 16:55, rettet 09/01-14 16:55 
Contra Force. Sidste del af awful games starter nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 09/01-14 17:00, rettet 09/01-14 17:05 
Konsolkongen>
Hvad betyder det når der doneres penge til et bestem run? Der er mange der har doneret til et Chrono Trigger 100% run, men pengene går vel i sidste ende til det samme?

Det betyder at man gennemfører det på den måde donationen går til, hvis de når op på det fastsatte beløb. Jeg ved ikke hvad beløbet er til Chrono Trigger, men er det fx $1000 for et 100% run, så kører de kun 100% hvis der kommer $1000 i donationer til det. Ellers nøjes de med et normalt speedrun.

De kan også køre med to muligheder omkring et speedrun - fx red dyrene eller slå dem ihjeld i Super Metroid - og så kører de den der kommer flest penge ind til.

Sumez>
Det ser ellers ok fedt ud det spil

Det er slet ikke et "awful" spil, mere middelmådigt pga svagt banedesign og kikset stil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 09/01-14 17:09 
Konsolkongen>
Hvad betyder det når der doneres penge til et bestem run? Der er mange der har doneret til et Chrono Trigger 100% run, men pengene går vel i sidste ende til det samme?

Som Bede-X siger, er det bare en måde at "stemme på". Mange speedruns følges f.eks. op af et "glitched run", hvis der doneres nok penge til det - det plejer at være enormt underholdende. Alle pengene går naturligvis til Prevent Cancer uanset hvad der "doneres til".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 17:11, rettet 09/01-14 17:12 
Tak for forklaringen, det er faktisk rigtig sejt :)

Shit Contra Force ser ellers så godt ud når man bare kigger screenshots :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 09/01-14 17:14 
Glitch demonstrationer i Yoshi's Island og Donkey Kong 64 var overfedt. Næsten bedre end selve gennemførslerne :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 09/01-14 17:19 
Yoshi's Island fik nok penge til både glitched run og shirtless run. Mega Man X race var shirtless fra starten fordi Caleb Hart er absurd ripped.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/01-14 17:58 
Contra 3! Det spil er bare så godt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/01-14 18:12 
Det ser så nemt ud når han spiller :/ (contra 3)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 19:03 
Sumez>
Contra 3! Det spil er bare så godt :D

En skam de ikke havde Contra Hard Corps med. Det virker en del bedre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/01-14 19:15, rettet 09/01-14 19:16 
Rent personligt er jeg mere vild med Hard Corps fordi det bare er så over-the-top og sejt, men det er desværre ikke ligeså solidt designet som 3'eren, omend det er en hel del sværere. Men det ville være vildt at se det smadret på samme måde som de andre spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/01-14 19:22 
Ninja Five-O, også fantastisk spil :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 09/01-14 19:26 
Min Xbone er nu officielt indrettet som AGDQ-maskine, så længe streamet kører :b
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/01-14 19:30, rettet 09/01-14 19:31 
Jeg prøvede det også lidt på min, men begyndte at få burn-ins på grund af hvor meget permanent der har stående stille på mit plasma på den stream... Så nu er det på iPadden istedet.

Ninja Cop/Ninja Five-O der kører nu er mega godt!
SumezSumezSkrevet 09/01-14 19:32 
Hold da op, tjekkede lige prisen på eBay! Er glad for at jeg nåede at få det i tide :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-14 19:51 
Darkbeat>
Jeg prøvede det også lidt på min, men begyndte at få burn-ins på grund af hvor meget permanent der har stående stille på mit plasma på den stream... Så nu er det på iPadden istedet.

Ninja Cop/Ninja Five-O der kører nu er mega godt!

Forhåbentlig kun image retention :O Fingrene krydset for at det går væk igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
427 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig