X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bemærkelsesværdige rekorder


Svar
LarsGLLarsGLSkrevet 04/12-12 11:09 
Hej alle

Min redaktion på Ud & Se planlægger en enkeltsidesartikelserie med arbejdstitlen "Verdensrekord". Her vil vi gerne tale med danskere, der er verdensmestre eller som har en rekord på et bestemt område.

Jeg tænker, at det er en god mulighed for at få lidt gaming i Ud & Se. Jeg har måske kontakt til en, der skulle have den uofficielle rekord i 1942 (du skulle vel ikke befinde dig på dette forum?), men kender I til andre eksempler på danske gamere på samme niveau?

Bh Lars
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
SumezSumezSkrevet 04/12-12 11:46, rettet 04/12-12 11:46 
Hvis det er Kim, du har snakket med, har han i hvert fald flere gange slået 194_3_-rekorden fra Twin Galaxies. Han er ikke her på forummet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 04/12-12 13:27 
RJK har verdens største samling af arcademaskiner. Det er da lidt bemærkelsesværdigt ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
LarsGLLarsGLSkrevet 04/12-12 13:32 
dRxL>
RJK har verdens største samling af arcademaskiner. Det er da lidt bemærkelsesværdigt ;)

Rune har jeg bestemt også haft fat i i forbindelse med samlingen :-)
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
RJKRJKSkrevet 04/12-12 18:52 
LarsGL>
Jeg har måske kontakt til en, der skulle have den uofficielle rekord i 1942 (du skulle vel ikke befinde dig på dette forum?)

http://www.playright.dk/museum/galleri/verdensrekord-i-1942
http://www.playright.dk/playright/profil/exa
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/12-12 20:19 
Ok, så har han både 1942 og 1943 under bæltet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/12-12 20:26, rettet 04/12-12 20:27 
Han er fremragende til praktisk talt alle former for arcadeshootere der er ældre end 1995-ish - og en del andre genrer også :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig