X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Historyline 1914-1918


Svar
rapsacrapsacSkrevet 22/07-03 14:17 
Efter at have erhvervet mig AW2 til min GBA kom jeg i tanke om dette gamle amiga-spil. Nostalgien strømmede igennem min krop med tanke på alle de dage og nætter jeg spillede dette spil, men det var jo dengang man havde sin amiga. Jeg vil derfor høre om der er nogen der ved, hvorvidt der eksisterer en PC-version? og endnu bedre, om der i så fald er nogen der er i besiddelse af denne version. Jeg er godt klar over at der findes en lignende spil serie fra samme udvikler (Blue Byte), denne er jeg dog ikke interesseret i. På forhånd tak.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Wired NickyWired NickySkrevet 22/07-03 14:26 
rapsac >
Nostalgien strømmede igennem min krop

Meget beskrivende!
Jo, jeg mener også jeg sad foran min 486'er og spillet et spil, med et lignende titel en gang. Den er nok derude et eller andet sted...
Lunch is for wimps.
rapsacrapsacSkrevet 22/07-03 14:34 
du er en stjerne, TAK. Det skal dog lige siges at jeg selvfølgelig havde prøvet Google men kun fandt en masse snydekoder.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
Wired NickyWired NickySkrevet 22/07-03 15:10 
No problem
Lunch is for wimps.
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/07-03 15:32, rettet 22/07-03 15:33 
Ikke for noget... og jeg er da rigtig glad for at det rigtige spil blev fundet... men er I sikre på at SSI (eller de nuværende ejere af firmaets IP) har frigivet spillet til frit download?
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/07-03 15:38 
På det site som der linkes til er der adskillige spil som ikke er frigivet til free download. (eks. Mortal Kombat, It came from the desert, Out Run, og mange flere). Hvor ved vi fra det eftersøgte spil er frigivet?
RJKRJKSkrevet 22/07-03 15:46 
Abandonware er et groft misbrugt begreb. Det pågældende link er slettet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
olmeolmeSkrevet 22/07-03 15:52 
Er der en hjemmeside, hvor man kan finde ud af hvad der reelt er frigivet?
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/07-03 18:54 
Nej, det er generelt et problem. Man kan sige at alle de store firmaer beskytter deres IP. Så personligt går jeg selv ud fra den grundregel at findes der spil fra Nintendo, Sega, Sony, Microsoft, Lucas Art, capcom, Namco, osv. (du kan selv komme i tanke om flere) på abbandonware-sitet er det useriøst og ulovligt. Det er meget få firmaer der vil give slip på deres IP. Når det endelig sker er der ofte tale om firmaer der lukkede og hvor enkelt personer ejer IP'en. Jeg er som sådan enig i at det ville være skønt hvis man bare kunne downloade de gamle klassikere, men sån er det desværre ikke.
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/07-03 18:56 
Jeg mener at Infinite Frontiers er et af de seriøse sites som har reele freeware ting.
RJKRJKSkrevet 22/07-03 19:47 
Ja. Generelt er det vist mest kun gamle Amiga-spil fra enkelte udviklere (bl.a. Vulcan og Factor 5), der er rigtigt frigivede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig