X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stor arcade åbningsfest den 8. dec. på Østerbro


Svar
chrisstofferchrisstofferSkrevet 26/11-12 11:16, rettet 26/11-12 11:16 
Det er med stor glæde at jeg kan meddele, at vi har haft så mange nede og spille hos os, at vi allerede bliver nødt til at udvide. Seriously, det er tilfældet. MANGE TAK!


8. december 2012 slår Chassis Arcade dørene op
i større lokaler på Østerbro med endnu flere
klassiske og fantastiske arkade og flippermaskiner.
Så fyld lommerne med 2 og 5 kroner, tøm sparegrisen og kom ned og klask kammeraten og vind håneretten!

I Chassis Arcade vil der være ugentlige events,
konkurrencer og turneringer hvor alle selvfølgelig er velkomne.

Åbningstider er mandag - lørdag 10-20

Udover konsoller, retrostuff og fantastiskt samvær vil der være mulighed for custom highend tattoos hos Nis Staack fra One Floor Down.

Event på facebook: http://www.facebook.com/events/285377128249398
Hvis du tænker på at dukke op, så vær' sød at tilmelde på fjæsen. Det betyder meget for vores omtale.

Link til vores flyer: http://chassisarcade.dk/wp-content/uploads/2012/11/chassis_flyer_flattened1.jpg

Hjemmeside
Spiller nu: GUN
KTCKTCSkrevet 26/11-12 12:28, rettet 05/12-12 00:02 
LOL, har du overvejet, at din slet skjulte reklame for tatobiksen faktisk kan give associationer om at folk får tatoveret deres hiscores, når de har lavet nye rekorder?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 26/11-12 12:48 
Jeg stemmer på at Kim får tatoveret sin high-score i 1943 i hvert fald.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
chrisstofferchrisstofferSkrevet 26/11-12 15:44, rettet 26/11-12 16:56 
Haha det har vi faktisk snakket om. Og hvor mange gange pac man osv. bliver tusset dernede
Spiller nu: GUN
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/11-12 16:45 
Jeg kender til en gut der har tatoveret SNK logoet på højre overarm, så man skal aldrig sige aldrig :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
chrisstofferchrisstofferSkrevet 26/11-12 16:57 
FP: FEDT! :D
Spiller nu: GUN
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/11-12 17:09 
Hvad mon det koster at få tatoveret Haze logoet på armen?

Stor arcade åbningsfest den 8. dec. på Østerbro
TheDukeTheDukeSkrevet 26/11-12 17:22 
Din værdighed og ca. 1500 kr.
chrisstofferchrisstofferSkrevet 26/11-12 17:26 
Darkbeat, kom til åbningsfesten og snak med Nis ;)
Spiller nu: GUN
KTCKTCSkrevet 26/11-12 17:48, rettet 05/12-12 00:04 
KTC>
LOL, har du overvejet, at din slet skjulte reklame for tatobiksen faktisk kan give associationer om at folk får tatoveret deres hiscores, når de har lavet nye rekorder?

EDIT: Aner ikke hvordan jeg fik lavet dette indlæg, men siden jeg ikke kan slette det eller har noget spændende at sige, kommer i stedet denne forklarende tekst :)

EDIT 2: Det ser ud til at jeg var kommet til at quote mig selv, da jeg skulle rette mit indlæg... Oh well :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
chrisstofferchrisstofferSkrevet 04/12-12 12:47 
Godt over 100 tilmeldte. Bedste gaming dag!!
Spiller nu: GUN
dRxLdRxLSkrevet 08/12-12 10:35 
Jeg er lige trådt ind af døren. Bliver nok ikke så længe men snupper lige n 1 credit på Double Dragon af nostalgisk årsager ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
varmtvandvarmtvandSkrevet 08/12-12 11:13 
Jeg har også lige været dernede. Håber på at komme tilbage senere. Den vektor Star wars arcade maskine er for viiild!
Sindsygt fedt sted i har fået stablet på benene.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
dRxLdRxLSkrevet 08/12-12 12:04 
Jeg smuttede rimeligt hurtigt igen, er squ nok blevet for gammel til den slags, og så er jeg blevet så ærgerligt voksen-travl på det sidste ;)

Jeg stod også og beundrede Star Wars spillet. Især farvespillet i de skud der kommer imod én fascinerede mig, man kan se lidt af det i det her billede af skærmen:
Stor arcade åbningsfest den 8. dec. på Østerbro

En ting jeg bemærkede var at spillede brugte rasteriseret vektor grafik og ikke en "rigtig" vector monitor (http://en.wikipedia.org/wiki/Vector_display ), men stadig et fantastisk spil for sin tid og nok den største perle jeg bemærkede dernede.

Jeg bemærkede også et enkelt mame-kabinet. Ikke at jeg skal forsøge at spille hellig, og har da bestemt også "mame't" en hel del hjemme i privaten, men det tog på den ene side lidt af det "rene" ud af resten af opstillingen at den var der. På den anden side er det en gave at kunne hive et vilkårligt arcadespil frem i emuleret form når entusiaster mødes en den lille kælder og kommer til at snakke om et bestemt obskurt spil.

Og så er det meget muligt at jeg kommer tilbage og samler den her kop op som jeg så I havde til salg til 80 dkr:
http://www.youtube.com/watch?v=4a63WoLmEJs
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TheDukeTheDukeSkrevet 08/12-12 12:16 
Jeg regner med at kigge forbi lidt senere, hvornår regner I med at være der?
Per SPer SSkrevet 08/12-12 13:13, rettet 08/12-12 13:13 
Jeg kommer omkring kl. 16:00 og er der nok det meste af åbningstiden. Hvis man ikke har hilst på mig før, så har jeg en sort fleecejakke på med Castlevania brodering på front og Konami logo på ryggen. Og ellers skal man da bare komme og hilse på. :)

Jeg skal ud og spise på et tidspunkt (almindeligt budget) og hvis man har lyst til at tale om spil og (evt.) kommende spilevents i København, er man velkommen til at tage med.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 10/12-12 10:38, rettet 10/12-12 10:39 
Hyggelig dag i arcaden, og godt at se rigtig mange mennesker, især alle dem der bare droppede ind fra gaden (på trods af det umådeligt skummelt udseende skilt ;)) Jeg kom til at forsvinde lidt pludselig pga. en uventet opringning, men er glad for at jeg lige nåede at prøve et spil på Benjamins Creature From the Black Lagoon også.

Hyggeligt også at hilse på Hauke og Per igen, det var længe siden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 12/12-12 12:14 
Stor arcade åbningsfest den 8. dec. på Østerbro

:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig