X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køber du en Wii U til launch?


Svar
RJKRJKSkrevet 18/11-12 20:19 
Tænkte det kunne være meget sjov med en lille opgørelse af, om folk køber en Wii U til launch eller ej.

Køber du en Wii U til launch?
Ja, den er allerede bestilt.
22%

Ja, køber den på launch-dagen.
8%

Har endnu ikke afgjort det.
8%

Nej, venter på at der kommer bedre spil.
14%

Nej, venter på at den falder i pris.
30%

Nej, har slet ikke planer om at købe den.
18%

»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
53 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 30/11-12 15:38 
Fik lige overført data og spil fra min gamle Wii. Lidt omstændigt og transfer channel crashede første gang på Wii, men ellers fungerede det ok. Heldigvis noget man typisk kun gør een gang.
Prøvede kort Super Mario 64 og der virker til at være en smule fnidder med emuleringen når jeg drejede kameraet. Syntes ikke det var et problem på Wii.
Alle mine Mii kom også over i Wii Menu's Mii Plaza. Man kan så trække dem videre ind i Wii U miljøet via Mii Maker.
BeanoBeanoSkrevet 30/11-12 15:48, rettet 30/11-12 15:49 
Herold>
Jeg blev røvrendt af Coolshop - der har været noget fejlsortering, og de har ikke sendt mail ud om det - så ordren stod bare som "behandlet" i deres systemer hos flere af dem der havde bestilt (jeg havde bestilt den 19. september).

De brændte også mig af med NSMBU og ZombiU... knap så cool!

De påstår at NSMBU blev sendt i går men den er ikke dukket op, og ZombiU er slet ikke afsendt endnu.

Spader!
JmogJmogSkrevet 30/11-12 19:14 
m1chelsen>
Er det korrekt forstået at Wii U har cirka samme hardware specifikationer som PS3 / X360 - altså ca 6 års gammelt hardware? At man IKKE kan afspille BR film på den? At der ikke bliver tilføjet trophy / Achivements element? At det fungerer med frindscodes, alá 3DS´eren hvor det er noget rod at tilføje andre?

Kan godt lide Nintendo, men jeg forstår simpelthen ikke den kurs de vælger... :/

Uanset hvad, ender jeg nok med at købe en, engang når den falder i pris ;P

Lidt langsommere CPU end Xbox. Lidt hurtigere grafikkort. Meget mere RAM, men den er clocket så meget langsommere end de andre konsoller, at det reelt svarer til at have samme/lavere mængde.
53 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig