X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Disney har købt Lucasfilm


Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/10-12 21:11 
http://news.yahoo.com/disney-acquire-lucasfilm-ltd-195100740.html


og længere nede i presse meddelsen står der:
. Star Wars Episode 7 is targeted for release in 2015, with more feature films expected to continu... Se hele indlægget
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
145 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 30/10-12 21:11 
http://news.yahoo.com/disney-acquire-lucasfilm-ltd-195100740.html


og længere nede i presse meddelsen står der:
. Star Wars Episode 7 is targeted for release in 2015, with more feature films expected to continue the Star Wars saga and grow the franchise well into the future.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 21:28 
Jøsses, jeg fik det pludseligt meget dårligt!

Det næste bliver en annoncering af Michael Bay som instruktør på de næste tre Star Wars film. Bare vent.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/10-12 21:29, rettet 30/10-12 21:30 
Justin Bieber til rollen Han #YOLO..!

Edit: Og med Michael Bay som instruktør, får vi Lebøf som en fesen Luke!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 30/10-12 21:33 
Man kan jo håbe at fortsættelsen til Star Wars bliver bedre end 'forgængerne'. Jeg kan huske at George Lucas sagde, efter nummer tre, at han nok var for gammel til at lave de sidste tre film, hvilket jeg var meget ærgerlig over dengang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 21:34, rettet 30/10-12 21:35 
@fancypants: Eller Michael Cera og Kristen Stewart som Luke's whiny børn...
NaieraNaieraSkrevet 30/10-12 21:35 
Er de whiny i bøgerne, eller hvad?

Jeg kan godt lide begge skuespillere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 21:37 
Dunno, kender ikke bøgerne :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/10-12 21:44 
Uanset resultatet, så glæder jeg mig lidt til en fortsættelse af den oprindelige trilogi... Jeg er næsten sikker på jeg har overlevet værre film, end det værste skrækscenarie folk vil kunne stille på benene omkring SW 7 :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 21:47, rettet 30/10-12 21:50 
Men nu har de jo den perfekte mulighed for at genudgive episode 1-3 med Fedtmule i stedet for Jar Jar Binks.. der skal frygteligt lidt til :O
WehnerWehnerSkrevet 30/10-12 21:48 
Frygteligt being the keyword :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 30/10-12 21:49 
FancyPants>
Uanset resultatet, så glæder jeg mig lidt til en fortsættelse af den oprindelige trilogi... Jeg er næsten sikker på jeg har overlevet værre film, end det værste skrækscenarie folk vil kunne stille på benene omkring SW 7 :P

Ja - det er det positive, jeg kan få ud af dette: Uden Disneykøbet, ville der helt enkelt ikke komme flere Star Wars-film. Nu får vi dog noget. Men lige præcis fra fucking Disney...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/10-12 21:53 
Jeg kan ikke forestille mig at tre nye Star Wars film kan blive meget ringere end Ep 1-3.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 30/10-12 22:03 
En kraftig dunst af CGI-helvede og merchandise-malkning breder sig i hytten. Med Mickey ved roret kan man vist godt opgive alle drømme om en indspilning af Dark Empire-serien.

Lukes reaktion på salget
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 30/10-12 22:05 
Disney har købt Lucasfilm
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/10-12 22:09 
Disney har købt Lucasfilm
Disney har købt Lucasfilm
Disney har købt Lucasfilm
GreaseballGreaseballSkrevet 30/10-12 22:10, rettet 30/10-12 22:14 
Wehner>
Ja - det er det positive, jeg kan få ud af dette: Uden Disneykøbet, ville der helt enkelt ikke komme flere Star Wars-film. Nu får vi dog noget. Men lige præcis fra fucking Disney...

Nu ejer Disney ret mange ting.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Disney (gammel joke siger at alle større firmaer som ejes af et andet selskab som så ejes af et andet osv. osv.. for til sidst at ende med Disney i toppen)
Så at sige at de vil gøre Star Wars dårlige er nok lidt hårdt. De ejer også Marvel og se lige nogen fede film Marvel Studies smider på gaden.
Eneste der sker her at Lucas er gået på pension og dette sikker vil rede Star Wars for at dø helt ud. Vi trænger til en god mørk Star Wars film uden CGI overload og håber lidt op at Eps. 7 kan rede noget af det som gik tabt fra de gamle film til nye. Sæt en god instruktør på, så kan det ikke gå HELT galt.
Jeg tænker lidt ham som lavede Avengers. Der var en god film.

Forstår ikke hvorfor så mange maler fanden på væggen bare fordi et selskab køber et andet. Folk peb også om at der ville være fedtmule i Spiderman nu..
Altså de har kun SAGT de vil lave en SW7. Vent med at pib til der faktisk Bliver sagt noget om filmen. Bliver nok først vist frem til Comic Con 2014.
GreaseballGreaseballSkrevet 30/10-12 23:02 
ja ja.. ved godt han ikke er død. Men det lidt det samme. Star Wars uden George Lucas. :p

Disney har købt Lucasfilm
TheDukeTheDukeSkrevet 30/10-12 23:03 
Købet ændrer vel ikke rigtigt noget, Lucasfilm har i forvejen ikke nogen kunstnerisk integritet som Disney kan ødelægge.

Hvis Lucas ryger ud i kulden kan det kun tegne godt for de nye film.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/10-12 23:08 
Konsolkongen>
Jeg kan ikke forestille mig at tre nye Star Wars film kan blive meget ringere end Ep 1-3.

Tænkte præcis det samme.

Man kunne direkte bytte Jar jar og hayden C. med fedtmule og anders and i ep1-3 og det ville kun forbedre filmene markant.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/10-12 05:03, rettet 31/10-12 05:17 
Jeg ser det som en forbedring.

Ep 1-3 er plaget af at George Lucas selv har skrevet og instrueret dem, hvilket kun er tilfældet med Ep 4 i den originale trilogi og han har sikkert været enormt heldig den gang.

Én ting var hele den der Jar Jar figur, men det var nok det dårligt skrevne drama og romantik der var med til ødelægge filmene. Bare det at der kommer flere kokke i køkkenet ved at et andet studie har overtaget, ser jeg som en positiv ting.

....Måske kan vi så endelig også få et nyt Battlefront spil.

Disney har købt Lucasfilm
nerosnerosSkrevet 31/10-12 06:53 
Har Disney lavet noget godt de sidste 20 år?
Bashful Neophyte
spectrespectreSkrevet 31/10-12 07:12 
Er det ikke Disney Pirates of the Caribbean filmene?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 31/10-12 09:05 
Jo. Og Avengers er jo også lavet efter de købte Marvel.

Men det er jo ikke dem der skriver historierne. De vælger bare hvad de vil betale for.
nerosnerosSkrevet 31/10-12 10:05 
1up>
Er det ikke Disney Pirates of the Caribbean filmene?

Nej!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 31/10-12 10:15 
Det er vel ligeså meget Disney som alt andet med deres navn på, siden de lukkede deres inhouse tegnefilms-studie? :) Jeg kan ikke se hvordan de nye Star Wars film bliver _mere_ Disney end Pirates of the Caribbean, der trods alt tager inspiration fra en Disneyland forlystelse. (men ok, det gør Monkey Island også)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/10-12 10:18, rettet 31/10-12 10:20 
neros>
Nej!

JO!

http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean:_The_Curse_of_the_Black_Pearl

Det kan godt være at der er andre produktionsselskaber under, men det er stadig Disney der ejer franchisen og bestemmer hvor meget den skal malkes. Hvilket er den primære årsag til jeg græmmes af Disney opkøbet.
nerosnerosSkrevet 31/10-12 10:22 

Det er da en meget ringe film?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 31/10-12 10:27 
Jeg troede du mente "nej" som i det ikke var Disney :)

Jeg syntes de 1-2 første film var udmærkede men det er gået meget ned af bakken for serien siden imo. Virkeligt malket den ged knastør og en 5'er på vej.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/10-12 11:27 
Tangled er altså pretty hilarious...
millenniummillenniumSkrevet 31/10-12 11:46, rettet 31/10-12 11:47 
Disney har genvundet lidt tærren i animationen.

Tangled er ren og skær optur. Princess & Frog var også en værdig film af det klassiske Disney materiale.
På TV fladen er Phineas & Ferb blevet Disneys svar på Simpsons. Det er fandme sjovt.
WreckIt Ralph er game-nerd materiale. De kan altid f***e den op, men jeg er optimistisk.

Ja, for ti år siden så Disney ud til at være synonym med brølere, men en lang, tung og sej u-vending er i gang. Det er blot en stor skude som skal vendes.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 31/10-12 11:47, rettet 31/10-12 11:48 
Jeg synes den første Pirates var underholdende, de to andre er ikke ligefrem noget at råbe hurra for. :)

Tangled har jeg også hørt skulle være god, og så er der jo alle Pixar-filmene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 31/10-12 14:17, rettet 31/10-12 14:22 
Det værste ved købet er, at George Lucas slet ikke havde planlagt flere film, så der er fare for, at det kun bliver et lidt bedre forsøg på en fortsættelse end fx Terminator Salvation.

I øvrigt hyggede folk sig godt på Wikipedia i går :)

Da jeg først åbnede siden med "Star Wars sequel trilogy", så afsnittet om det nye i sagen sådan ud (tjek sidste sætning):

Disney har købt Lucasfilm

Da jeg kort efter refreshede (se overskriften):

Disney har købt Lucasfilm

EDIT: "*end fx* Terminator Salvation" :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 31/10-12 14:49 
jaes>
Det værste ved købet er, at George Lucas slet ikke havde planlagt flere film, så der er fare for, at det kun bliver et lidt bedre forsøg på en fortsættelse end fx Terminator Salvation.

Det var der vel også fare for selvom Lucas havde planlagt flere film?

Jeg forstår ikke helt hvordan det ene har noget at gøre med det andet der.
millenniummillenniumSkrevet 31/10-12 15:45 
Har man set Red Letter Medias anmeldelse af indy4, ved man, at Lucas kan ødelægge en film blot ved at befinde sig på settet. :)

Lucas som Creative consultant = enter the dark void.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 31/10-12 15:57 
Jeg forstår ikke hvorfor folk har så meget i mod Indy4? Syns det er god film. Ikke på højde med 3 og 1. Men bedre end 2 IMO.
HeroldHeroldSkrevet 31/10-12 15:59 
@jaes: Men problemet er jo, at de nyeste tre han havde planlagt var noget skidt - kan det blive værre? Disney har alligevel en eller anden for mere jordbunden kvalitets-bevidsthed end Lucas har - omend muligvis ikke meget bedre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 31/10-12 15:59, rettet 31/10-12 15:59 
@Greaseball: Kunne ikke være mere enig.
KTCKTCSkrevet 31/10-12 16:19 
Indy4 drukner i dårlig CGI og Shia Lebøf, og det vægter i min verden tungere end den lidt platte humor og Kate Capshaw i 2'eren, som jeg går ud fra er jeres største kritikpunkter.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 31/10-12 17:48 
Enig med Grease og Beano omkring Indy4 - problemet med den er bare at der er så meget der sagtens kunne have været bedre, uden at kræve de store anstrengelser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 31/10-12 17:54 
Disney har købt Lucasfilm
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 31/10-12 18:02 
Sorte Slyngel uden kostume....
WehnerWehnerSkrevet 31/10-12 18:09 
Classy med løbeskoene ellers...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 31/10-12 18:28 
neros>
Har Disney lavet noget godt de sidste 20 år?

Tron Legacy
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KilroyKilroySkrevet 31/10-12 18:37 
Jeg kan bedst lide R2. De har tydeligvis tænkt at R2D2 skulle med, men de kunne ikke finde en Disney-figur at klæde ud.
I sidste ende var det bare "Smid dog et par museøre på den." Disney har købt Lucasfilm
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 31/10-12 18:43 
CenobiteDK>
Tron Legacy

Den var ok ;-)
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 31/10-12 19:08 
+1 like på Tron Legacy.
The medium is the message.
silverstarsilverstarSkrevet 31/10-12 23:08, rettet 31/10-12 23:09 
Ej, come on: Indy 4 var en stor stinkende lort af en film. Selvom 2'eren i min bog er den svageste af de tre "rigtige" indy-film, så er den milevidt bedre end 4'eren. Jeg har ganske enkelt svært ved at komme på en mere tåbelig historie til en indiana jones film end den valgte. Skuespil-præstationerne lå i range fra elendige til middelmådige og special effects var skuffende og ikke på niveau med serien.

Personligt er jeg glad hvis Lucas overleverer Star Wars stafetten til andre hænder, manden har ikke lavet noget godt siden slutningen af 80'erne.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WehnerWehnerSkrevet 31/10-12 23:21 
Jeg er også på Indy 2 > Indy 4. Var der et eneste flot panoramaskud i Indy 4? Den virkede nærmest som en budgettitel.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 01/11-12 09:10 
Indy4... Den scene i junglen, lebøf som svinger sig i lianerne med sine abevenner. Jeg får stadig mareridt. *undskyld jeg græder*
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 01/11-12 09:13, rettet 01/11-12 09:15 
Film uden flotte panoramaskud er satme dårlige :P

Men ja, enig i at CGI-festen blev lige lovlig klam, klart filmens største problem.
Skuespillet var ok, og Indy-filmene må jo gerne være lidt campy. Harrison Ford var stadig rigtig god, hvilket er det vigtigste, og Shia LeBøf forstår jeg stadig ikke det store problem med. :) Lad os også lige diskutere Alien 4 igen, nu vi er i gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
145 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig